ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه ناد | سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آذر ۱۴۰۰
سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پشتیبانی سامانه ناد، سامانه ای طراحی شده جهت رفع نیازهای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای و در اختیار دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای قرار گرفته است. در سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای هر دانشجو برای انجام کلیه امور دانشگاهی خود یک حساب کاربری و یک پنل مدیریت دارد که از این طریق از امکانات سامانه ناد استفاده می نماید.

واژه “ناد” در واقع صورت مختصر شده عبارت “نظام اطلاعاتی دانشگاهی” می باشد که در حقیقت نشان دهنده اولین هدف از راه اندازی این سامانه می باشد. اطلاعات دانشجویان شامل: اطلاعات شخصی، سوابق، مالی و تحصیلی در این سامانه ثبت و بایگانی می شود. کاربرد این اطلاعات هم برای دانشجویان و هم برای مسئولین دانشگاه می باشد.

دانشگاه فنی حرفه ای سامانه ناد را برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی و اساتید راه اندازی کرده است و انجام اموری مانند:
▪︎پرداخت شهریه
▪︎انتخاب واحد
▪︎اعتراض به نمرات
▪︎مشاهده کارنامه و … به وسیله این سامانه امکان پذیر است.

 

جهت اطلاع از پشتیبانی سامانه ناد | سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

پشتیبانی سامانه ناد

به منظور انجام امورات دانشجویی، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند وارد سامانه و سایت ناد دانشگاه فنی و حرفه ای شوند و از تمامی امکانات قرار داده شده آن استفاده نمایند. جهت ورود به سایت ناد از طریق آدرس reg.tvu.ac.ir می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که از مرورگر های کروم و فایر فاکس برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی استفاده نمایید.

نحوه ورود به سامانه ناد

جهت دسترسی به هر یک از امکاناتی که در بالا ذکر شد، دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای می بایست پس از ورود به سیستم ناد به آدرس reg.tvu.ac.ir با کمک شماره دانشجویی فنی و حرفه ای و رمز، به صفحه شخصی خود وارد شده، در سیستم ناد به صفحه دانشجویی راه پیدا کرده و بعد، از میان گزینه های موجود اقدامات لازم را به انجام برسانند.
 
▪︎ورود به سایت ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir
▪︎وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور
▪︎ورود به صفحه شخصی خود در سیستم
▪︎انتخاب گزینه مرتبط به موارد مورد نظر
▪︎تکمیل مراحل و اطمینان حاصل کردن از ثبت شدن اقدامات صورت گرفته

دسترسی به موارد ذیل در سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای

■ برنامه های زمانبندی شده انتخاب واحد
■ کد استاندارد سه رقمی مراکز
■ راهنمای اساتید
■ راهنمای دانشجویان
■ راهنمای کارکنان
■ راهنمای نحوه پذیرش دانشجو
■ راهنمای تعریف کلاس های درس
■ راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی شهریه دانشگاه

همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، تمامی دانشجویان مقاطع مختلف، رشته ها و ورودی های دانشگاه های فنی حرفه ای سراسر کشور موظف هستند تا به منظور انجام امور دانشگاهی و دانشجویی خود از سیستم ناد فنی حرفه ای استفاده نمایند. جهت دسترسی دانشجویان به صفحه شخصی خود در سیستم ناد می بایست به سایت  reg.tvu.ac.ir وارد شوند. کاهش مراجعات حضوری به دانشگاه ها، از دیگر اهداف این سامانه می باشد. همچنین می توان به یکپارچه سازی امکانات و خدمات ارائه شده به دانشجویان تمامی واحد های سراسر کشور اشاره کرد. هر دانشجو می تواند از صحت اطلاعات دانشجویی خود، پس از ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای در قسمت ویرایش مشخصات دانشجویی آگاهی پیدا کند و نیز برای انجام امور دانشگاهی خود اقدام نماید.

خدمات پشتیبانی سامانه ناد 

کارشناسان پشتیبانی سامانه ناد، در اموری که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم راهنمای شما کاربران محترم هستند. در صورت وجود هر گونه مشکل در هنگام ورود به سامانه و نیز استفاده از بخش های گوناگون آن، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

● آموزش انتخاب واحد سایت ناد
● نحوه انجام حذف و اضافه
● نحوه مشاهده کارنامه مالی دانشجو
● نحوه حذف اضطراری
● نحوه مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام
● نحوه پرداخت شهریه در سایت ناد
● نحوه ارسال درخواست اعتراض به نمره
● مشاهده کارنامه دانشجویی
● کارنامه کلی دانشجو
● گزارش کارت ورود به جلسه امتحان
● ویرایش مشخصات دانشجویی
● راهنمای اساتید
● راهنمای دانشجویان
● راهنمای کارکنان
● راهنمای نحوه پذیرش دانشجو
● راهنمای تعریف کلاس های درس
● راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی شهریه دانشگاه

چنانچه مشکلی برای دانشجویان و اساتید در هنگام ورود به سامانه و همچنین استفاده از قسمت های متفاوت آن پیش آمد، می توانند با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایند. به منظور رفع مشکل ورود به سیستم ناد و پاسخگویی به سوالات دانشجویان و اساتید، پشتیبانی سایت ناد راه اندازی شده است که به وسیله ارتباط تلفنی می توانند به آن متصل شوند.

تماس با پشتیبانی سامانه ناد

نرم افزار دانشگاهی با نام اختصاری ناد، سامانه دانشگاه فنی حرفه ای برای دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه است. تمامی امور دانشگاه فنی حرفه ای از جمله: انتخاب واحد، پرداخت شهریه، تنظیم برنامه هفتگی، ثبت نمرات توسط اساتید، اعتراض به نمرات، ثبت درخواست های دانشجویی همچون دریافت انتقالی و … از این سامانه قابل انجام است. همان گونه که در بالا به آن پرداختیم، لازم به یادآوری است که برای هر یک از کاربران در سامانه ناد، یک نام کاربری و رمز عبور تعریف شده است. در نتیجه دانشجویان می‌بایست به وسیله شماره دانشجویی و رمز عبور سایت ناد خود وارد سامانه شوند و تمامی امور مربوط به دانشجویی خود را انجام دهند. گاهی اوقات ممکن است که سامانه ناد بخاطر دلایلی با مشکلاتی مواجه می شود و در نتیجه کاربران نمی توانند به راحتی وارد سامانه ناد شوند و یا اموری از جمله پرداخت شهریه خود را انجام دهند، در صورت بروز این موارد لازم است که با واحد پشتیبانی سامانه ناد ارتباط برقرار کنند. در ساعات اداری کارشناسان پشتیبانی سایت ناد پاسخگوی سوالات و مشکلات دانشجویان و اساتید هستند.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا پشتیبانی سامانه ناد | سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص پشتیبانی سامانه ناد | سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از پشتیبانی سامانه ناد | سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

samad tvu ac ir

reg.tvu.ac.ir

نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای

زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای 

سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

پشتیبانی سامانه ناد | سیستم پاسخگویی تلفنی مشکلات ناد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور