ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار چگونه انجام می‌گیرد؟ برای تغییر شماره تلفن در آموزشیار چیکار باید کرد؟ نحوه ورود به سامانه آموزشیار چگونه است؟ مراحل ویرایش پروفایل در آموزشیار چیست؟ آیا امکان تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار به صورت آنلاین وجود دارد؟

معمولا وقتی دانشجویان دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار این مجموعه ثبت‌نام کردند. نیاز به ویرایش اطلاعات دارند. زیرا ممکن است اطلاعات آن‌ها در این مدت تغییر یافته باشد یا آن را اشتباهی وارد کرده باشند. همان‌گونه که می‌دانید سامانه آموزشیار یکی از سامانه‌های مهم دانشگاه آزاد است که صحت اطلاعات در آن بسیار مهم می‌باشد. به طوری که دانشجویان به محض تغییر اطلاعات شخصی خود باید در آن اعمال کنند. در غیر این صورت عواقب آن با خود دانشجو است.

هر ساله دانشجویان زیادی وارد دانشگاه آزاد می‌شوند و مراحل آموزشی خود را در سامانه آموزشیار انجام می‌دهند. لذا بسیار مهم است که آن‌ها با روند ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار آشنایی داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل قصد داریم در مورد ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار مانند ویرایش شماره تلفن، پروفایل و اطلاعات شخصی صحبت کنیم تا شما به جواب هر گونه سوالی که در این زمینه دارید، برسید.

برای اطلاع  از  نحوه ثبت نام در آموزشیار کلیک کنید.

آیا امکان ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار وجود دارد؟

خوشبختانه در حال حاضر دانشگاه آزاد امکان ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار را برای دانشجویان خود فراهم کرده است تا آن‌ها به هر دلیلی که نتوانستند فرم‌های ثبت‌نام خود را تکمیل کنند یا نواقصی در آن وجود داشته است را برطرف کنند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و هر چه سریع‌تر آن‌ها را تکمیل کنند. برای این کار لازم است به سامانه آموزشیار به آدرس الکترونیکی edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

خوب است بدانید که در صورت عدم تکمیل فرآیند ثبت‌نام نمی‌توانید از خدمات دیگر دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنید. هم‌چنین در صورتی که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشید و آن را بروزرسانی نکنید، در این صورت عواقب آن با خود دانشجو خواهد بود. مثلا برای بازیابی رمز عبور فراموش شده از شمار ه تلفن استفاده می‌کنند.

بنابراین در صورتی که خط تلفن شما خاموش یا گم شده باشد امکان بازیابی رمز عبور وجود ندارد که در این صورت لازم است به کارشناسی آموزشی رشته خود مراجعه کنید. یکی دیگر از مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه هستند، نحوه انتخاب واحد در آموزشیار است که می‌توانند علاوه بر ویرایش اطلاعات برای حل این مسئله با پشتیبانان آموزشیار تماس بگیرند.

اطلاعیه: جهت استفاده از خدمات سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه نمایید.

نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی

شما برای تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار باید وارد این سامانه شوید تا آن‌ها را ویرایش کنید. در ابتدا لازم است شما با نحوه ورود به سامانه آموزشیار آشنایی داشته باشد که روند آن به صورت زیر می‌باشد:

  • عبارت «edu.iau.ac.ir» یا «سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد» در نوار جستجوی گوگل خود وارد کنید و سپس اولین گزینه نمایش داده شده را انتخاب کنید.
  • در این مرحله لازم است بر اساس نوع کاربری خود یکی از گزینه‌های دانشجو، استاد و پرسنل سازمانی را انتخاب کنید.

 

نحوه ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار

 

  • حالا شما باید طبق روال گزینه دانشجو را بزنید که بعد از آن پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد.
  • در پنجره جدید شماره دانشجویی، رمز عبور و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

برای مشکل انتخاب واحد آموزشیار کلیک کنید.

  • حالا با خواندن قوانین سایت تیک «موارد بالا را مطالعه کردم و پذیرفتم» را بزنید تا وارد سامانه آموزشیار شوید.

جزییات ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار

  • پس از ورود به سامانه آموزشیار می‌توانید به صفحه شخصی خود وارد شوید.

همان‌گونه که مشاهده کردید نحوه ورود به سامانه آموزشیار بسیار آسان است. حال اگر شما به هنگام ورود به این سامانه دچار هر گونه مشکل و خطایی شدید می‌توانید جهت برطرف کردن آن با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

مراحل تغییر شماره تلفن در آموزشیار

یکی از مهم‌ترین ویرایش‌ها در سامانه آموزشیار، ویرایش شماره تلفن می‌باشد. زیرا ممکن است دانشجویان پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه آموزشیار به هر دلیلی شماره تلفن خود را خاموش یا سیم کارت خود را گم کرده باشند. در این صورت نیاز فوری به تغییر شماره تلفن در آموزشیار دارند. حال روند بروز رسانی شماره تلفن در سامانه آموزشیار را به صورت کامل بیان می‌کنیم:

برای اطلاع از سامانه بارگذاری مدارک آموزشیار دانشگاه آزاد کلیک کنید.

  • وارد سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir شوید.
  • پس از ورود به سامانه آموزشیار بر روی نام کاربری خود در بالا سمت راست کلیک کنید.
  • در پنجره جدیدی که باز شده است اطلاعات شخصی شما وجود دارد که به آن پروفایل نیز می‌گویند. در این پنجره گزینه شماره موبایل را پیدا کنید.
  • جهت تغییر شماره تلفن در آموزشیار روی کادر مشخص شده در کنار «شماره موبایل» کلیک کرده و با پاک کردن شماره قبلی خود شماره جدید را وارد کنید.
  • بعد از آن لازم است برای تایید شماره خود گزینه ارسال کد را بفشارید. پس از آن «کد فعال‌سازی» به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد که باید آن را در کادر مشخص شده مربوط به آن وارد کنید.
  • حالا با زدن دکمه «تایید» شماره موبایل جدید شما ذخیره می‌شود.
  • بعد از تایید شماره موبایل جدید خود روی گزینه ذخیره در انتهای صفحه کلیک کنید.

معمولا تغییر شماره تلفن در آموزشیار برای کارکنان و اساتید نیز طبق روال بالا است که در آن به جای زدن دکمه دانشجو با کد پرسنلی خود وارد سامانه آموزشیار می‌شوند. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتری در مورد تغییر شماره تلفن در آموزشیار اساتید و کارکنان داشته باشید می‌توانید با کارشناسان مجرب این سامانه تماس بگیرید.

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

ویرایش پروفایل در آموزشیار چگونه است؟

ویرایش پروفایل در آموزشیار نیز مانند تغییر شماره تلفن است. به طوری که در آن شما پس از زدن نام خود در بالا سمت راست سامانه آموزشیار وارد پنجره‌ای خواهید شد که به آن صفحه پروفایل یا اطلاعات شخصی می‌گویند. در این صفحه شما تمام اطلاعات جامعی را در مورد مشخصات فردی و تحصیلی خود خواهید یافت که قبلا آن‌ها را وارد کرده‌اید. لذا اگر نیاز به ویرایش هر کدام از آن‌ها داشته باشید می‌توانید با کلیک کردن بر روی کادر مشخص شده در کنار آن اطلاعات جدید را وارد و با زدن دکمه ذخیره در انتهای پنجره تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار را تکمیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه آموزشیار کلیک کنید.

آیا به کمک گوشی موبایل نیز می‌توان تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار را انجام داد؟

در حال حاضر کلیه دانشجویان برای ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار می‌توانند از طریق موبایل و تبلت اندروید نسخه 5 به بالا وارد سامانه آموزشیار شوند. اما معمولا به دلیل کوچک بودن صفحه آن‌ها کار با این دستگاه‌ها جهت ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار سخت خواهد شد. به همین دلیل بهتر است با لپ‌تاپ یا سیستم کامپیوتر ویرایش اطلاعات را انجام دهند.

زمان تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که زمان تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار کی است؟ و دانشجویان در چه زمانی می‌توانند نسبت به تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار اقدام کنند؟ خوب است بدانید که در حال حاضر کلیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد می‌توانند اطلاعات شخصی و پروفایل خود را در هر زمانی که تمایل داشته باشد، ویرایش کنند. بنابراین محدودیت خاصی برای انجام این کار در سامانه آموزشیار وجود ندارد.

جهت اطلاع از بازیابی رمز عبور و نام کاربری سامانه آموزشیار  کلیک کنید.

خلاصه مطلب

سامانه آموزشیار یکی از سامانه‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی است که خدمات زیادی را به دانشجویان، کارکنان و اساتید ارائه می‌دهد. در حال حاضر دانشجویان جدید الورود با مراجعه به این سامانه می‌توانند به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند. حال اگر بعد از ثبت‌نام متوجه اطلاعات غلط در پروفایل شخصی خود شدند می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار اقدام کنند.

برای ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار لازم است وارد این سامانه به آدرس الکترونیکی edu.iau.ac.ir شوند. سپس با کلیک کردن بر روی نام کاربری خود در بالا سمت راست صفحه وارد پروفایل شوند. در این بخش اطلاعات زیادی را در مورد هویت خود خواهند یافت که در صورت لزوم می‌توانند هر کدام از آن‌ها را ویرایش و ذخیره کنند. تنها برای تغییر شماره تلفن در آموزشیار لازم است که آن را تایید کنند که روش آن را در بالا مشخص کرده‌ایم. حال اگر شما نیاز به اطلاعات جامعی در مورد تغییر اطلاعات شخصی در آموزشیار نیاز داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار چگونه انجام می‌گیرد؟

شما برای تغییر اطلاعات شخصی آموزشیار می‌توانید به آدرس الکترونیکی edu.iau.ac.ir مراجعه کنید و با ورود نام کاربری و کلمه عبور وارد صفحه شخصی خود شوید. سپس با کلیک کردن بر روی نام کاربری در بالا سمت راست صفحه وارد پروفایل خود خواهید شد. حالا می‌توانید هر کدام از کادرهای مشخص شده را ویرایش و در نهایت ثبت کنید.

آیا امکان تغییر شماره تلفن در آموزشیار وجود دارد؟

بله، نحوه تغییر شماره تلفن در آموزشیار را در بالا به صورت مفصل بیان کردیم. به طوری که اگر شما هر گونه سوالی در مورد آن‌ها داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا ویرایش پروفایل در آموزشیار را خود دانشجویان انجام دهند؟

 بله، هر کدام از دانشجویان، اساتید و کارکنان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار اقدام کنند. برای این کار تنها کافی است به یک سیستم هوشمند مجهز به اینترنت دسترسی داشته باشند تا در تمام ساعات شبانه روز این کار را انجام دهند.

 

نظرات

28 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار»

  1. Avatar photo زهرا حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید چطوری باید کدی که فرستاده میشه رو از اس ام اس به آیگپ تغییر داد که هزینه هم نیوفته؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به آموزش مراجعه کنید

  2. Avatar photo حسین گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید، من بعد از گذشت دو ترم متوجه شدم که تاریخ تولدم در آموزشیار اشتباه گذاشته شده میخواستم بدون باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام از طریق آموزش دانشگاه اقدام به ویرایش اطلاعات کنید

  3. Avatar photo آنا گفت:

    وقت بخیر
    این امکان هست با دیپلم سال ۸۱ فنی وحرفه ای برای کاردانی ثبت نام کرد !؟
    واونم رشته پوست ومو

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر در این زمینه شاغل هستید انتخاب خوبی است اما برای دریافت مشاوره تخصصی با مرکز مشاوره ایران تحصیل با داخلی 112 تماس حاصل فرمایید
      راه ارتباط:9099075307

  4. Avatar photo آنا گفت:

    وقت بخیر
    این امکان هست با دیپلم سال ۸۱ فنی وحرفه ای برای کاردانی ثبت نام کرد !؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید ادامه تحصیل داشته باشید

  5. Avatar photo Mary گفت:

    من در رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیام دشت با سوابق تحصیلی قبول شدم ولی الویت من رشته مهندسی پزشکی بوده و تا همین دیروز انتخاب رشته برای مهندسی پزشکی بسته شده بود و حالا باز شده و اینکه در سایت آموزشیار اطلاعات من برا برق ثبت شده حالا می خوام ویرایش کنم بزنم مهندسی پزشکی و برای اون پیش ثبت نام کنم ولی بلد نیستم لطفاً راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما در هر رشته و دانشگاه که پذیرش شده باشید باید همان رشته رو ثبت نام نمایید

  6. Avatar photo مریم جان گفت:

    سلام من امروز مدارکم و در آموزشیار آپلود کردم به صورت غیر حضوری اما واسه تحویل مدارک میخوام عکس جدید بگیرم
    کدومش واسه دانشگاه ثبت میشه؟
    اون عکس که حضوری تحویل میدیم یا اون که برای تایید نهایی آپلود کردیم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      آخرین عکس تحویلی

  7. Avatar photo صبا وحیدی گفت:

    سلام تروخدا کمکم کنید من معدل رو اشتباه زدم الان میگن چون حضوری ثبت نام کردی ویرایش نمیشه و رد میشی چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز در این مورد باید از دانشگاه کمک بگیرید.

  8. Avatar photo محمد حسین حدادی گفت:

    سلام من در مقطع کارشناسی ناپیوسته قبول شده ام، برای ثبت نام در آموزشیار ریزنمرات کاردانی رو نیاز دارم، میخواستم بپرسم من میتونم در اموزشیار ثبت نام کنم و بعدا ریز نمرات کاردانی رو اضافه کنم به پروفایلم?
    یه سوال دیگه هم داشتم اینکه مهلت ثبت نام در اموزشیار تا چه تاریخی است؟ متاسفانه زمان شروع ثبت نام رو فقط نوشتن

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      این امکان برای شما وجود دارد.
      مشخص نمیباشد.

  9. Avatar photo الناز کیانی گفت:

    سلام من نمیتونم قسمت مربوط به نظامئ وظیفه مو درست کنم چون اشتباهی یک کارت ملی دیگه اونجا بارگزاری شده
    قسمت ادیت ویرایش فرم نداره باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      منتظر باشید تا بررسی شود توسط کارشناس اموزشیار.

  10. Avatar photo Ali گفت:

    سلام
    من وارد سایت میشم ولی در سمت راست اونجایی که اسم یا نام کاربری من هست کلیک میکنم اما هیچ اتفاقی نمی‌افته و وارد پروفایل من نمیشه ولی اون قسمت مسیج یا پیام که کنار نام کاربری هست ورود میشه من نیاز به تغییر اطلاعات دارم اما نمیشه چیکار باید بکنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      از طریق سیستم کامپیوتر اقدام فرمایید درصورت نیاز تماس بگیرید

  11. Avatar photo Ahmadi گفت:

    سلام خسته نباشید من برنامه ایگپ ک رمز سایت برام میومد از رو گوشیم پاک شد و کلا اکانتم پرید دوباره عم ک مصب کردم دیگه رمز برام ارسال نمیشه… ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا ترافیک سایتی باشد در زمان های مختلف تلاش کنید

  12. Avatar photo Ahmadi گفت:

    سلام خسته نباشید من برنامه ایگپ رو ک رمز سایت روش میومد کلا از رو گوشیم پاک شد دیگه رمز برام ارسال نمیشه دوباره نصب کردم اما دیگه رمز رو برام ارسال نمیکنه ممنون میشم کمکم کنین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر دوست گرامی شما باید آیگپ خود رو به روزرسانی فرمایید.

  13. Avatar photo tahmasebi گفت:

    دوست عزیز ویرایش اطلاعات شما به عهده ی دانشگاه میباشد.

  14. Avatar photo فردین گفت:

    با سلام‌ ببخشید من هرکاری میکنم‌ نمیتونم نام پدر رو وریرایش بزنم از صبح تا حالا چنبار این کارو انجام دادم ولی نشد هم خودم هم کارشناس رشته ام

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مشکل از سایت اموزشیاره و نمیشه کاریش کرد شب وارد شوید.

    2. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر از سرعت اینترنت خود اطمینان دارید با مرورگرهای مختلف تلاش کنید چناچه موفق نشدین می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور