ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نظرات برندگان لاتاری امریکا

نظرات-برندگان-لاتاری-امریکا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات برندگان لاتاری آمریکا اطلاعات ارزشمندی جهت انجام مراحل اداری و حقوقی بعد از برنده شدن در اختیار افراد شرکت کننده در این قرعه کشی قرار می‌دهد. تجربیات واقعی برندگان لاتاری در ارتباط با شروع زندگی در کشور مقصد و پروسه‌ای که هر کدام از این افراد طی نموده‌اند، می‌تواند به افراد متقاضی در مسیر پذیرش بسیار کمک کننده باشد.

متقاضیان پس از اعلام نتایج لاتاری و برنده شدن، به دنبال استفاده از تجربیات برنده شدگان لاتاری که در دوره‌های قبلی پذیرفته شده‌اند، هستند. تجربه مصاحبه‌های سفارتی آنکارا یا ابوظبی، تجربه نحوه تست مدیکال (آزمایش پزشکی برندگان لاتاری) همه این موارد تجاربی است که برندگان لاتاری داشته‌اند. به دلیل اهمیت این موضوع، در ادامه به بررسی نظرات برندگان لاتاری آمریکا و وضعیت آن‌ها می‌پردازیم تا متقاضیان به دید جامع تری نسبت به مراحل پس از برنده شدن دست یابند. پس تا انتهای این مطلب با ما باشید.

لزوم استفاده از تجربیات و نظرات برندگان لاتاری امریکا

زمانی که فرد یا افرادی تصمیم به مهاجرت میگیرند یعنی قبول کرده‌اند زندگی جدید خود را از ابتدا و از صفر آغاز نمایند. بنابراین طبیعی است که برای آغاز یک زندگی جدید نگرانی‌هایی وجود داشته باشد. برخی از برندگان لاتاری نیز پس از برنده شدن به دلیل نداشتن اطلاع کافی از مراحل کار و شروع یک زندگی جدید نگران هستند و ترس این را دارند که یکی از مراحل را به اشتباه انجام داده و در نتیجه شانس خود را از دست بدهند و نتوانند دیگر ویزای آمریکا بگیرند و به این کشور مهاجرت کنند. به همین دلیل تجربیات و نظرات برندگان لاتاری امریکا کمک بسیار زیادی می‌تواند در اینباره بکند.

لزوم-استفاده-از-تجربیات-و-نظرات-برندگان-لاتاری-امریکا

ما برای برطرف کردن این استرس و کمک به شما برای انجام مراحل اداری با توجه به نظرات برندگان لاتاری امریکا، توصیه‌های زیر را داریم:

✅ از تجربیات و نظرات برندگان لاتاری امریکا در سال‌های قبل استفاده نمایید. خیلی از موضوعات ریز و مهم در مراحل کار بیان نمیشود و تنها به کمک نظرات برندگان لاتاری امریکا است که می‌توانید از این نکات طلایی اطلاع داشته باشید. قطعا با اطلاع از نظرات برندگان لاتاری امریکا میتوانید مسلط‌تر پروسه‌های خود را انجام داده و میزان خطای خود را کاهش دهید. به کمک تجربیات برنده شدگان لاتاری می‌توانید خطا و اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنید و با اعتماد به نفس بیشتر و خطای کمتر و بدون استرس مراحل اداری را طی نمایید.

✅ این نکته مهم را باید یادآوری کنم که به دلیل اینکه ممکن است هر سال یک سری قوانین در این آزمون تغییر کند و همچنین ممکن است نظرات برندگان لاتاری امریکا در هر فرد متفاوت باشد و شما را گیج کند، مشاوره در این امر به شما کمک شایانی خواهد کرد. در حقیقت شما می ‌توانید با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نموده تا بهترین مشاوره را دریافت کنید.

تجربیات برنده شدگان لاتاری از راهنمای اجاره خانه

اگر گرین کارت به همراه داشته باشید به راحتی می‌‌توانید ملکی در آمریکا را اجاره کنید و زندگی خود را شروع نمایید. با توجه به بودجه خود میتوانید در منطقه‌ای از امریکا منزل اجاره کنید چرا که این امر درست شبیه به ایران است. همچنین با توجه به نظرات برندگان لاتاری امریکا می‌توانید به کمک سایت www.rentometer.com  هزینه اجاره هر منطقه را مطلع شده و تصمیم بگیرید در کدام منطقه زندگی کنید.

اطلاعیه

دقت داشته باشید که بر اساس قانون هر ایالت، هزینه مشاورین املاک گاهی به عهده مستاجر و گاهی بر عهده صاحبخانه است. مثلا اگر می‌خواهید در نیویورک زندگی کنید، باید به اندازه یک ماه اجاره منزل به مشاورین املاک پرداخت نمایید.

تجربه و نظرات برندگان لاتاری امریکا به این صورت می‌باشد که از جمله قوانین اجاره ملک در این کشور این است که باید سه برابر مبلغ اجاره، درامد داشته باشید و این به صورت ثابت باشد تا اطمینان به وجود بیاید که هر ماه اجاره را پرداخت می‌نمایید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هنگام بازدید از منزل حتما از قسمت‌های خراب شده یا شکسته عکس بگیرید تا اگر صاحبخانه از آن بی‌اطلاع باشد هزینه تعمیرات به به حساب شما نیفتد.

نظرات برندگان لاتاری امریکا از مراحل اداری گرین کارت

در زمانی که شما برنده لاتاری شدید ویزا شما تا 6 ماه معتبر می‌باشد. پس حتما باید تا قبل از اتمام این 6 ماه بتوانید به این کشور سفر کنید. ابتدا باید اطلاعات خود را در گذرنامه چک کرده و مطمن شوید که درست است و ایرادی ندارد. همچنین به شما یک بسته مهر و موم شده تحویل می‌دهند که نباید به هیچ عنوان بازش کنید و باید در فرودگاه آن را تحویل دهید و اگر تایید شدید می‌توانید وارد مراحل بعد شده و به دنبال ویزا بروید.

یک نکته خیلی مهم در نظرات برندگان لاتاری امریکا که به مکرر یاد شده، این است که شما می‌توانید تا مبالغی را از طریق پست با خود همراه بیاورید اما اگر مبلغ بالاتر از ده هزار دلار باشد باید اطلاع دهید. همچنین توجه کنید هر محصولی را نمی‌توانید با خود همراه داشته باشید. محصولاتی که ممکن است سلامت عمومی و یا جامعه، کارگران آمریکایی، کودکان، یا زندگی گیاهی و جانوری خانگی آسیب برساند یا منافع ملی آمریکا را زیر پا بگذارد و به خطر بندازد، اجازه ورود نمی‌دهند.

برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام لاتاری به صورت گام به گام با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

تجربه برنده شدگان لاتاری خانم مجرد

بعد از برنده شدن در لاتاری آمریکا بهتر است که در مرحله اول خانه‌ای در شهری که مد نظر دارید، اجاره کنید. پیش از رفتن باید همه کارهای خود را انجام داده تا در آمریکا با مشکلاتی مثل نداشتن خانه و جابه‌جایی و گران بودن هتل دسته و پنجه نرم نکنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنم قبل از رفتن به آمریکا اگر سرمایه‌ای در ایران دارید و آن را فروختید، به سرعت پول خود را به صرافی ببرید و دلار بگیرید. کم شدن ارزش پول باعث بهم ریختن برنامه ریزی و به هدر رفتن وقت‌تان می‌شود که این موضوع را اصلا نباید نادیده بگیرید!

تجربه-برنده-شدگان-لاتاری-خانم-مجرد

یکی از سوالات مهم بیشتر خانم‌هایی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و در لاتاری برنده شدند، موضوع رفت و آمد به ایران و به مشکل نخوردن گرین کارت آمریکا است. برای اینکه با خیال راحت زندگی جدید خود را شروع کنید، باید پاس سفید داشته باشید تا با خیال راحت به ایران سفر کنید.

در ضمن توجه به برخی موضوعات مهم به شما کمک می‌کند تا در روزهای اول گیج و سردرگم نشوید. به عنوان مثال در امریکا فروشگاه‌های بزرگ ایرانی، ترکی و عربی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. بنابراین احتیاجی به آوردن مواد غذایی از ایران نیست.

آدرس خانه‌ای که اجاره می‌کنید را به همراه شماره تلفن یادداشت کنید. متناسب با پریز برقی که در آمریکا وجود دارد مبدل تهیه کنید و به اندازه برای امرار معاش و گرفتن برخی وسایل لازم برای منزل جدید، دلار همراه خودتان بیاورید. توجه به این نکات به خصوص برای خانم‌های مجرد مفید و لازم است.

برای آشنایی با وثیقه خروج از کشور کلیک کنید.

تجربیات برنده شدگان لاتاری از دریافت سوشیال

زمانی که شما از طریق لاتاری و به کمک گرین کارت وارد آمریکا می‌شوید، اجازه استفاده و بهره مندی از امکاناتی مانند مدرک سوشیال یا SSN که شماره تامین اجتماعی می‌باشد، داده می‌شود. ولی باید در زمانی که فرم درخواست ویزای مهاجر را میدهید درخواست کارت تامین اجتماعی را هم بدهید تا در آینده به مشکل برنخورید.

بعد از درخواست، زمانی که شما وارد خاک آمریکا می‌شوید، یک شماره تامین اجتماعی به شما تعلق می‌گیرد و برای شما کارتی صادر می‌شود که به همان آدرس پستی گرین کارت شما ارسال می‌گردد. این کارت تقریبا حدود یک ماه پس از ورود شما به آمریکا قابل دریافت است. با توجه به نظرات برندگان لاتاری امریکا  میتوان گفت، شماره تامین اجتماعی برای اهداف زیادی در آمریکا مانند مالیات استفاد می‌شود.

  برای اطلاع از زمان اعلام نتایج لاتاری کلیک کنید.

تجربیات برنده شدگان لاتاری از نحوه افتتاح حساب بانکی

برای افرادی که از طریق لاتاری و گرین کارت وارد آمریکا می‌شوند، نیازی به کارت SSN برای اهدافی مانند افتتاح حساب نمی‌باشد. بانک‌های کوچک در سراسر این کشور اجازه افتتاح حساب به شهروندان و افرادی که اقامت دایم دارند را می‌دهد. همچنین می‌توانید حساب پس انداز و یا جاری در بانک‌های بزرگی مانند بانک ایالات متحده، بانک TD، بانک آمریکا، چیس و ولز فارگو حساب بداشته باشید.

قوانینی که برای افتتاح حساب می‌باشد سفت و سخت است و تمامی اطلاعات را بررسی کرده و سپس اجازه افتتاح حساب به کاربران میدهد. از مهم ترین مدارک هویتی زمان افتتاح حساب با توجه به نظرات برندگان لاتاری امریکا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 مدارک مورد نیاز افتتاح حساب
گذرنامه به روز
شناسنامه دولتی محل صدور
گرین کارت
گواهینامه رانندگی
قبض آب و برق  یا  اظهارنامه مالیاتی
کپی از قرارداد اجاره
شناسه کنسولی

تجربیات برنده شدگان لاتاری از نحوه دریافت گواهینامه رانندگی

زمانی که از طریق لاتاری میخواهید گواهی نامه دریافت نمایید، باید مدارک زیر را با خود همراه داشته باشید:

  •  اقامت در ایالت، مدرک تامین اجتماعی، گواهینامه رانندگی از کشور مادری و گذرنامه

گذراندن مراحل رانندگی مثل ایران و بیشتر کشورهای دنیا می‌باشد و در دو مرحله عملی و کتبی قابل انجام است که اگر در مرحله کتبی قبول نشوید اجازه ورود به مرحله عملی را ندارید. در آزمون عملی شما باید رانندگی در جاده را قبول شوید و با داشتن گرین کارت می‌توانید درخواست مجوز رانندگی بین المللی بدهید که به کمک آن می‌توانید در 150 کشور دنیا رانندگی کنید.

تجربیات-برنده-شدگان-لاتاری-از-نحوه-دریافت-گواهینامه-رانندگی

شرایط زندگی برندگان لاتاری ۲۰۲۳ در آمریکا، با دریافت گواهینامه رانندگی می‌تواند بهتر شود. زیرا شما می‌‌توانید پس از مدتی ماشین خریده و رفت و آمد راحت تری داشته باشید. شهروندان آمریکایی در سن 16 سالگی می‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند. اما مهاجران باید مراحل پیچیده تری را طی نمایند تا گواهی نامه به دست‌شان برسد. یکی از مهم‌ ترین موارد در رابطه با اخذ گواهینامه رانندگی برای مهاجران، ایالت و شهر محل زندگی و همچنین نحوه مهاجرت است.

برای مشاهده سایت اعلام نتایج لاتاری آمریکا روی لینک کلیک کنید.

نظرات برندگان لاتاری امریکا از خدمات دولت آمریکا

شرایط زندگی برای افراد پذیرفته شده در لاتاری از طریق خود دولت تامین و فراهم می‌شود و این امر به دلیل این است که با مهاجرت به این کشور تولید اقتصادی افزایش پیدا کرده و کارآفرینی زیاد می‌شود. در نتیجه باعث نیروی کار ماهر شده و این موضوع سود خالص برای دولت دارد. برای همین است که دولت آمریکا در زمان مجوز ورود به کشور افراد را گلچین کرده و ورود به این کشور سخت می‌باشد. دولت آمریکا برای دستیابی به مزیت‌های ذکر شده، قوانینی وضع می‌کند تا مهاجران به ویژه دارندگان گرین کارت، از بیشتر مزایایی که شهروندان آمریکایی برخوردار هستند، بهره مند شوند.

اطلاعیه

برای ورود به این کشور نیاز به خوراکی و مواد غذایی ایرانی ندارید زیرا فروشگاه های زیادی مانند Phonicia هستند که خوراکی های حلال ایرانی را می فروشند و اصلا نگران مواد غذایی نباشید.

تجربیات و نظرات برندگان لاتاری امریکا

در این قسمت به صورت خلاصه تجربیات و نظرات برندگان لاتاری امریکا  را بیان کرده‌ایم. به کمک این تجربیات و نظرات برندگان لاتاری امریکا می توانید آگاهی خود را افزایش داده و با اعتماد به نفس بهتری مراحل را طی نمایید:

تجربه تست مدیکال لاتاری در آنکارا ترکیه

  •  از تجربیات برنده شدگان لاتاری آمریکا در مورد تست مدیکال:

صبح اول وقت به پزشک معتمد سفارت آمریکا در آنکارا مراجعه کردم. البته به صورت اینترنتی از قبل وقت خود را رزرو کرده بودم. زمانی که منشی برای پذیرش صدا زد دو برگه از ما درخواست کرد. یکی برگه واکسیناسیون و یکی نامه سفارت است و سپس منشی از ما عکس گرفت و پرسشی مبنی بر اینکه که برای بار اول است آزمایش مدیکال می‌دهید یا خیر، از ما پرسید تا در پاسخنامه یادداشت کند.

سپس باید مراحل عکس از قفسه سینه و آزمایش خود را انجام بدهید و یا باید نزد پزشک بروید. این دو فرقی ندارد چون در هر صورت باید هر دو مرحله را طی نمایید. زمانی که دکتر شما را معاینه می‌کند باید روپوش مخصوص بپوشید و منتظر او باشید. سپس هزینه‌ها را باید به دلار پرداخت نمایید و نمیتوانید لیر بپردازید.

تجربه-تست-مدیکال-لاتاری-در-آنکارا-ترکیهتجربه-تست-مدیکال-لاتاری-در-آنکارا-ترکیه

البته هزینه عکس از قفسه سینه و آزمایشات را به لیر قبول می‌کنند و در کل زمان زیادی برای طی کردن مراحل طول نکشید و نتیجه آزمایشات فردا یعنی در طی کمتر از 24 ساعت تحویل داده شد. زمانی که برای جواب مراجعه کردم به من 2 تا پاکت به همراه 4 برگ کاغذ و 2 حلقه سی دی تحویل دادند. بر روی پاکت‌ها به زبان فارسی و سه زبان دیگر نوشته شده بود که لطفا به هیچ وجه پاکت سر بسته را باز نکنید و پاکت سربسته را بدون باز کردن به سفارت آمریکا تحویل دهید. چند توضیح دیگر نیز بر روی کاغذها بود که همه به زبان فارسی نیز نوشته شده بودند.

یک نکته خیلی مهم که باید از تجربیات خودم بیان کنم این است که سعی کنید چند روز قبل از زمان مصاحبه وارد کشور آنکارا شوید تا بدون استرس به همه کارهای خود بپردازید. به خصوص اگر فرزند کودک دارید این موضوع را فراموش نکنید، زیرا تست برای کودکان زمان بیشتری می‌برد و شما باید بدون استرس به کارهای خود بپردازید.

اطلاعیه

اگر پس از قبولی لاتاری و در زمان ثبت نام ازدواج کردید و یا دارای فرزند شدید حتما در فرم DS اعلام کنید زیار در غیر این صورت ممکن است رد صلاحیت شوید.

تجربه مصاحبه لاتاری در سفارت آمریکا آنکارا

برای مصاحبه حضوری در اولین فرصت؛ یعنی 6 صبح خودم را به سفارت رساندم. پشت در یک افسر بود که اعلام کرد افرادی که این ساعت مصاحبه دارند پشت خط قرمز منتظر باشند. همچین بازدید بدنی داشت و اجازه ورود هیچ چیزی به جز مدارک به سفارت ممنوع بود. پس سعی کنید با خود وسیله اضافی مانند گوشی نبرید. سپس پاسپورت و نامه دوم سفارت بررسی می‌شود تا اجازه ورود به سفارت به شما داده گردد. پس از ورود اسم شما چک شده و در صف دیگری قرار میگیرید.

هر زمان نوبت فردی یا خانواده‌ای بشود، درب با صدای بوق باز شده و اجازه ورود دارید که در این مرحله مجدد شما را میگردند و لوازم شما از اشعه ایکس عبور می‌دهند. در داخل سالن پاسپورت، نامه دوم سفارت شما و عکس‌ها مجدد تست می‌شوند و از شما میپرسند برای پاسخ گویی به زبان فارسی قادر به صحبت هستید یا انگلیسی و سپس به شما نوبت داده می‌شود.

برای اطلاع از سایت اصلی لاتاری کلیک کنید.

هزینه مصاحبه برای هر فرد جدا می‌باشد و در ازای آن رسید دریافت می‌کنید. همچنین در زمان مصاحبه، فرد مصاحبه کننده در پشت شیشه و به کمک میکروفن با شما صحبت می‌کند. نگران سوالات هم نباشید چون بسیار ساده بوده و خیلی مشابه با سوالات فرم DS-260 است. سپس قبل از پاسخ شما باید قسم یاد کنید که حتما صادقانه و به درستی جواب می‌دهید. سپس همان لحظه ویزای شما صادر می‌شود و وارد پروسه AP می‌شوید و باید مجدد پرونده شما بررسی گردد. البته این مرحله AP بیشتر برای افرادی رخ می‌دهد که شغل‌های دولتی دارند و برای همین صدور ویزای آن‌ها تا دو ماه به تاخیر می‌افتد.

تجربه برندگان لاتاری و سکونت در بهترین شهر آمریکا

افرادی که در لاتاری آمریکا برنده می‌شوند، به دنبال سکونت در بهترین شهر این کشور هستند. اما توجه به چند نکته باعث گرفتن تصمیمی درست و منطقی می‌شود. پرداخت اجاره خانه، نزدیک بودن به محل کار و داشتن دوست و آشنا و فامیل در شهر از مزیت‌هایی است که باعث بهتر شدن آن شهر از دید برندگان لاتاری می‌شود. بنابراین فاکتورهای زیادی برای اقامت در یکی از شهرهای بزرگ آمریکا وجود دارد که افرادی که در این قرعه کشی جهانی برنده می‌شوند، لازم است به آن فکر کنند و بعد برای رفتن به آمریکا تصمیم بگیرند.

تجربه-برندگان-لاتاری-و-سکونت-در-بهترین-شهر-آمریکا

داشتن بودجه، برنامه ریزی، در نظر گرفتن خدمات و امکانات رفاهی، بازار کار و گران بودن اجاره خانه، نزدیک بودن به دوستان و آشنایان و غیره از جمله مواردی است که پیش از اقامت در آمریکا بررسی شود. به این ترتیب افراد بادی به تمام فاکتورهای مهم توجه کنند تا پس از اقامت در امریکا با مشکلاتی مثل نرخ بیکاری، آب و هوا و دسترسی کم به امکات رفاهی مواجه نشوند. البته در این قسمت با استفاده از تجارب برندگان لاتاری و سکونت در بهترین شهر آمریکا، لیست زیر را برای بررسی شما عزیزلن ترتیب داده‌ایم:

✅ شهر هوستون در تگزاس آمریکا

✅ شهر رالی دورهام در کارولینای شمالی آمریکا

✅ شهر بوستون در ماساچوست آمریکا

✅ شهر پورتلند در اورگان آمریکا

✅ شهر دالاس در تگزاس آمریکا

✅ شهر مدیسون در ویسکانسین آمریکا

✅ شهر سیاتل در واشنگتن آمریکا

✅ شهر نشویل در تنسی آمریکا

✅ شهر سن آنتونیو در تگزاس آمریکا

✅ شهر کلارادو اسپرینگز در کلارادو آمریکا

اخبار پیرامون نظرات برندگان لاتاری امریکا

  • پاسپورت برای ثبت نام لاتاری 2025 حذف شده

هر ساله افراد زیادی به دلایل مختلفی موفق نمی‌شدند که برای زمان ثبت نام لاتاری پاسپورت خود را دریافت کنند. از آنجایی که بازه زمانی ثبت نام لاتاری 2025 محدود است باعث می‌شود که یک سری از افراد پاسپورت دیر به دستشان برسد و یک دوره لاتاری را از دست دهند.

  •  ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2025

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا آغاز شده و زمان اعلام نتایج آن حدود 6 الی 7 ماه بعد در سایت لاتاری گذاشته می‌‎شود.

خلاصه مطلب

اطلاع از شرایط زندگی و بهره مندی از مزایا و همچنین طی کردن مراحل ثبت نام لاتاری به صورت دقیق و صحیح برای متقاضیان بسیار مهم می‌باشد و ندانستن آن باعث اضطراب شده است. ما در این مقاله تمامی اطلاعات لازم و نظرات برندگان لاتاری امریکا را برای شما بیان کردیم. ما تجربیات برنده شدگان لاتاری را به طور مفصل برای شما بیان کردیم. چنانچه در ارتباط با این اطلاعات بیشتر با لاتاری نظر و یا تجربه ایی دارید می‌توانید به صورت کامنت برای ما نیز مطرح نمایید .همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با  کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای دریافت فایل PDF نظرات برندگان لاتاری آمریکا کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

وضعیت برندگان لاتاری چه زمانی مشخص می‌شود؟

وضعیت برندگان لاتاری و اعلام نتایج هر دوره لاتاری، حدود 6 ماه پس از ثبت نام در لاتاری اعلام می‌شود.

خدمات دولت آمریکا به برندگان لاتاری چیست؟

با داشتن گرین کارت آمریکا می‌توانید همانند شهروندان آمریکایی در آمریکا کار کنید، تحصیل کنید و حساب بانکی داشته باشید.

هزینه زندگی در امریکا برای برندگان لاتاری چقدر است؟

بسته به ایالتی که برنده لاتاری برای زندگی انتخاب می‌کند، متفاوت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)