ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پیرو انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کلیه متقاضیان محترم ثبت نام می توانند جهت تکمیل روند ثبت نام و پذیرش از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره با شماره 9099075307 مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تماس حاصل نمایند.

قبل از مراجعه به سامانه سنجش ابتدا از نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲  آگاه شوید. راهنمای ثبت نام علمی کاربردی به شما کمک می کند تا از تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی به صورت قدم به قدم آگاه شوید. بارگذاری تمامی مدارکی که در نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده است به هنگام مراجعه به سایت ضروری می باشد.

 

 

برای اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :

9099075307 (تماس از سراسر کشور)

9099075307 ( استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

آموزش نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

 ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع ، کاردانی (فوق‌دیپلم) و کارشناسی (لیسانس)، در رشته‌های بدون کنکو متفاوت است . با توجه به هزینه متعادل و انعطاف ساعات درسی که دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه های دیگر دارد ، تمایل بیشتری به شرکت و ثبت‌ نام در لیست رشته‌های کاردانی علمی کاربردی  دارند.

لازم به ذکر است تنوع رشته‌های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی، بسیار بیشتر از سایر دانشگاه ها می‌باشد. به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم پیرو انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه سنجش به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

کلیه داوطلبان محترم می توانند جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه سنجش اقدام نمایید و سپس از قسمت راست صفحه نمایش وارد لینک جامع علمی کاربردی شوند. پس از ورود به این قسمت می بایست از قسمت سرویس ها وارد لینک کارت ورود به جلسه آزمون شوند و با پرداخت مبلغ معین کارت ثبت نام را خریداری نمایید.

پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام ، سامانه یک رمز ثبت نام و یک شناسه ثبت نام به شما اختصاص خواهد داد که کلیه داوطلبان ثبت نام علمی کاربردی می بایست تا زمان تکمیل روند ثبت نام و دریافت رسید هر دو کد را نزد خود داشته باشند،پس از دریافت رمز ها متقاضیان گرامی می توانند از اولین لینک سمت راست صفجه نمایش که مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه ۱۴۰۲ می باشد،  وارد صفحه تکمیل ثبت نام شوند و اطلاعات شناسنامه ای و داوطلبی خود را وارد نمایند و رسید ثبت نام را دریافت نمایید.

با توجه به آموزش نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ۱۴۰۲ شایان ذکر است که در صورتی که متقاضی رسید ثبت نام دریافت نکند عملا ثبت نام وی تکمیل نشده و قادر به پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یا مشاهده کد پیگیری اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی نخواهند بود.

 

 

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی توسط مشاوران مرکز ثبت نام علمی کاربردی ایران تحصیل نیز انجام می گردد

 

 

 

 

 

راهنمای ثبت نام علمی کاربردی

داوطلبانی که قصد ثبت‌ نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی را دارند، ابتدا بایستی بدانید که دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی داوطلبان را پذیرش می نماید. پذیرش در رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت، مهر و بهمن صورت می‌گیرد. داوطلبانی که قصد ثبت‌ نام در نوبت اول مهرماه در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی را دارند، می‌بایست از نیمه دوم مردادماه اقدام به ثبت‌ نام نمایند.

برای داوطلبان متقاضی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی نیز، در اواخر آذرماه ثبت‌ نام آغاز می‌گردد. قبل از ثبت‌ نام مدارک لازم را برای ثبت‌ نام آماده کنید و شرایط ثبت‌ نام را به خوبی مطالع نمایید و اطلاعات کاملی در مورد نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی کسب نمایید. داوطلبان متقاضی حتماً باید در زمان مقرر برای ثبت‌ نام اقدام نمایند.

برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در کانال تلگرام ما عضو شوید و یا با ما در ارتباط باشید تا هر گونه سؤالات و ابهامات خود را در مورد نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی و همچنین اطلاع از زمان دقیق کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی آگاه شوید.

 

 

مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت‌ نام در مقطع کاردانی برای کلیه دارندگان گواهینامه دیپلم امکان پذیر است. تفاوتی نمی‌کند که شما در کدام رشته از شاخه‌ها مانند، ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و یا کار و دانش فارغ التحصیل شده باشید. در هر گروه می‌توانید در رشته‌های کاردانی بدون کنکور شرکت نمایید. چنانچه مایل به تغییر رشته باشید، این خبر خوب را می توانیم به شما بدهیم که امکان تغییر رشته برای شما وجود خواهد داشت.

 یک خبر خوب در مورد نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد، برای داوطلبانی است که مدرک پیش دانشگاهی ندارند. نیازی به دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی نمی‌باشد . به راحتی می‌توانند با مدرک دیپلم خود نیز، در رشته‌های کاردانی ثبت‌ نام نمایند. به هر حال چنانچه دارای مدرک پیش دانشگاهی هستید، می‌توانید در رشته‌های بدون کنکور ثبت دانشگاه آزاد نیز ثبت‌ نام نمایید. طول دوره تحصیلی در مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، 4 الی 5 ترم می‌باشد. معمولاً دو یا دو سال و نیم به طول می‌انجامد.شهریه هر ترم در مقطع کاردانی حدود 600 تا 800 هزار تومان می‌باشد.

 

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی ترم مهر

راه ورود به مقطع کارشناسی در واقع همان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته می‌باشد. دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو نمی‌پذیرد. برخلاف دانشگاه‌های پیام نور و همچنین دانشگاه روزانه، امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به صورت پیوسته امکان پذیر نمی‌باشد. اگر شما بخواهید در مقاطع کارشناسی پیوسته قصد تحصیل داشته باشید، ابتدا بایستی در مقطع کاردانی تحصیل نمایید و پس از آن، در کنکور کاردانی به کارشناسی و یا در رشته های جامع علمی کاربردی ، شرکت نمایید.

مجموعاً برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دو مقطع چهار سال و یا حدود چهار سال و نیم به طول می‌انجامد. تحصیل در مقطع کارشناسی برای دارندگان مدارک فوق دیپلم یا همان کاردانی امکان پذیر می‌باشد. هر گونه سوال در مورد نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی را می توانید از مشاورین ما مطلع شوید.

مشاورین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل، آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود. تلفن تماس مشاورین ما در جدول زیر درج گردیده است. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام می توانید از آخرین اخبار مطلع شوید.

 

برای اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :

9099075307 (تماس از سراسر کشور)

9099075307 ( استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

کانال نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

کانال نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

 

مطالب مرتبط :

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد  

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای شما اطلاعاتی ارائه نماییم. با توجه به راهنمای ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه ثبت نام ارائه شده است، در صورت تخلف داوطلبان حتی به صورت ناخواسته پذیرش داوطلبان متخلف لغو خواهد شد. در صورتی که هنوز هم در رابطه با مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی سوالی دارید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به شما در این زمینه کمک نمایند.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آیا می توان هزینه مربوط به ثبت نام را در دستگاه خودپرداز پرداخت نماییم؟

خیر. همانطور که ذکر گردید انجام ثبت نام و خرید کارت اعتباری تنها از طریق سامانه سنجش امکان پذیر می باشد.

تصویر داوطلبی من در سامانه بارگذاری نمی شود علت چیست؟

برای اطلاع از این مورد می توانید راهنمای ثبت نام علمی کاربردی را مطالعه نمایید.

 مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی در چه سامانه ای صورت می پذیرد؟

برای انجام ثبت نام لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo مجتبی گفت:

    سلام.من دانشگاه آزاد سما کاردانی الکتروتکنیک خوندم ۳۲ واحد از دروسم مونده انصراف دادم آیا میتونم علمی کاربردی ثبت نام کنم معادل سازی کنم؟برای ترم بهمن

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله شما این امکان رو دارید.

  2. Avatar photo ایوب گفت:

    سلام هنوز هم برای ثبت نام ترم مهر ماه پودمانی وقت باقی مونده؟

    1. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام بله برای دانشگاه ازاد تا 28 تمدید شده است

    2. Avatar photo زهرا گفت:

      سلام
      چه کسانی میتونن پیراپزشکی اتاق عمل ازمایشگاهی ثبت نام کنن من کارشناسی اموزش ابتدایی دارم ایا اینا بدون کنکور هستند؟؟؟؟

      1. Avatar photo tahmasebi گفت:

        سلام. این رشته ها صرفا در مقطع کاردانی و بعضی از دانشگاهها ارائه میشود که برای اطلاع دقیق باید منتظر انتشار دفترچه باشید.

  3. Avatar photo حسن. طهماسبی ابدر گفت:

    باسلام. وقت.بخیر. ببخشیید. برای کارشناسی. میتونم دانشگاه کیش. ادامه تحصیل کرد

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.لطفا سوال خود را واضح تر بیان کنید.

  4. Avatar photo Maziar گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ازشهرستان مزاحم میشم هرکاری میکنم باتلفن ثابت نمی توانم تماس برقرارکنم وهمش شماره اشتباه است حتی بدون درج صفر درپیش شماره خواهشاراهنمایی کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر،از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)