ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش 1403 {20 نکته مهم قبولی}

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش مرحله ای است که در صورت قبولی در آن می توانید به ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های افسری مشغول شوید. قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری ارتش در گرو مواردی همچون اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش است. سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش در دو دسته سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسری ارتش و سؤالات مصاحبه کتبی دسته بندی می شوند. قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری ارتش کار چندان آسانی نیست و نیاز دارد تا حسابی برای مصاحبه آن آماده باشید. برای رسیدن به آمادگی لازم برای این کار نیز استفاده از مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش می تواند بهترین راهکار باشد و شما را با سوالات گزینش و معاینات پزشکی دانشگاه افسری آشنا کند زیرا برای قبولی در دانشگاه های افسری ارتش به جز مصاحبه، باید مرحله معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش را هم با موفقیت سپری کنید.

با توجه به مطالب گفته شده فوق، در این نوشته به ارائه تمامی توضیحات و نکات مورد نیاز شما در رابطه با مصاحبه دانشگاه افسری ارتش می پردازیم.

 

📢 اطلاعیه 📢

با توجه به مشکل بودن سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش برای دستیابی به موفقیت حتمی نیازمند دریافت مشاوره و استفاده از تجربیات افراد باتجربه هستید و در صورت عدم کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه راه رسیدن به موفقیت ممکن است برای شما سخت و پیچیده شود و یا اصلا به موفقیت نرسید! بنابراین برای رسیدن به موفقیت حتما از مشاوران باتجربه و آگاه راهنمایی دریافت کنید. 

برای دریافت راهنمایی و مشاوره مصاحبه دانشگاه افسری ارتش از مشاوران ایران تحصیل از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید. شایان ذکر است مشاوران مجرب ایران تحصیل در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل هم آماده پاسخگویی به شما همراهان عزیز هستند.

 

زمان مصاحبه دانشگاه افسری ارتش 1403

در رابطه با زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه افسری ارتش برای ورودی های سال جاری باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که نتایج اولیه آزمون ورودی دانشگاه افسری ارتش در دی ماه منتشر می شود و پس از آن شرکت کنندگان این آزمون می توانند به سایت گزینش آجا مراجعه کنند و افراد پذیرفته شده، زمان مصاحبه دانشگاه افسری ارتش خود را مشاهده کرده و مدارک خود را تکمیل نمایند و برای قبولی در مراحل دیگر آماده شوند.

بنر کال تو اکشن

لازم به ذکر است نتایج نهایی این آزمون هم در تیر ماه 1403 اعلام می شود که شامل اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه دانشگاه افسری ارتش و مراکز گزینش ارتش است.

زمان مصاحبه دانشگاه افسری ارتش

👈🏻 برای اطلاع از استخدام دانشگاه افسری ارتش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش چگونه برگزار می شود؟

آیا از نحوه برگزاری مصاحبه دانشگاه افسری مطلع هستید؟ آیا می دانید سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش به چه صورت بوده و در چه قالبی مطرح می شوند؟

در این بخش، به ذکر توضیحاتی پیرامون نحوه برگزاری مصاحبه دانشگاه افسری می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا هر آن چه را که باید در رابطه با مصاحبه دانشگاه افسری و سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش بیاموزید به شما بگوییم.

همچنین در صورتی که در رابطه با ثبت نام دانشگاه افسری ارتش نیاز به راهنمایی و یا سوال دارید میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و یا با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل کنید.

در رابطه با نحوه برگزاری و اجرای مصاحبه دانشگاه افسری باید خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض کنیم که مصاحبه دانشگاه افسری ارتش در چند بخش متفاوت تقسیم بندی می شود. به عبارت دیگر، مصاحبه دانشگاه افسری شامل مصاحبه کتبی و شفاهی، معاینات پزشکی و تست ورزش می  باشد.

در ادامه به بیان توضیحاتی مفصل در رابطه با هر کدام از این بخش ها و همین طور سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش می پردازیم.

 

📢 اطلاعیه 📢

گذر از مرحله مصاحبه افسری ارتش در گرو داشتن اطلاعاتی دقیق و درست در رابطه با سؤالات مصاحبه است

 

بخش معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش

هر کدام از داوطلبان ورود به دانشگاه های افسری ارتش لزوماً باید تحت معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش قرار بگیرد.

در واقع، هدف از انجام معاینات پزشکی دانشگاه افسری کسب اطمینان از سلامت جسمی فرد داوطلب جهت ورود و ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های مربوط به افسران ارتش است.

بنابراین اگر خدایی ناکرده فرد داوطلبی از مرحله معاینات پزشکی دانشگاه افسری با مؤفقیت گذر نکند به هیچ وجه امکان ورود به دیگر مراحل پذیرش یعنی مرحله مصاحبه کتبی و شفاهی و همین طور تست ورزش را ندارد.

در بخش معاینات پزشکی سلامتی فرد داوطلب از نظر ابتلا به انواع بیماری های جسمی و روحی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

به عبارت دیگر، با انجام معاینات لازم از این که او به بیماری های همچون کوررنگی و تالاسمی مینور مبتلا می باشد یا خیر اطمینان حاصل می کنند.

از دیگر مواردی که در این مرحله مورد بررسی قرار می گیرند ابتلا یا عدم ابتلای فرد به بیماری ها و مشکلاتی از جمله کم شدن، متوسط یا شدت قدرت شنوایی، بیماری های خطرناک و صعب العلاج و ابتلا یا داشتن سابقه بیماری هایی است که به مصرف دراز مدت انواع داروها نیاز دارد.

دقت داشته باشد که در مرحله معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش از فرد داوطلب آزمایش ادرار و خون هم گرفته می شود و دندان های وی توسط یک دندانپزشک معاینه می گردد.

پس از انجام کلیه معاینات لازم فرد کارتی به نام کارت پایش سلامت را دریافت می کند که نشانگر سلامتی کامل روحی و جسمی وی است.

توجه بفرمایید که نگه داشتن این کارت تا انتهای مراحل پذیرش و قبولی در مرحله نهایی جذب دانشجو در دانشگاه افسری ارتش الزامی است.

معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش

👈🏻 برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مصاحبه کتبی دانشگاه افسری ارتش

بعد از انجام کلیه معاینات و آزمایش های لازم برای اطمینان از سلامت بودن فرد متقاضی وارد مرحله بعدی یعنی مصاحبه کتبی می شویم.

مرحله ای که داوطلب باید در آن به سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش یعنی سؤالات سیاسی و عقیدتی با دقت تمام پاسخ بدهد.

از این رو، داشتن اطلاعات زیاد و موثق در رابطه با انواع نمازهای مستحب و واجب، مسائل و موضوعات روز جهان و ایران، مسائل مرتبط با مراجع تقلید و ولایت فقیه و راهپیمایی های انجام شده در مناسبت های مختلف ضروری است.

داشتن اطلاعاتی در زمینه های مذکور می تواند به قبولی شما و گذر موفقیت آمیز از این مرحله با نمره خوب کمک کند.

بعد از اتمام این مرحله از مصاحبه دانشگاه افسری و پاسخ به بخشی از سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسری ارتش نوبت به پر کردن تعداد زیادی فرم (شانزده فرم) می رسد.

با توجه به زیاد بودن این فرم ها باید عرض کنیم که پر کردن آن ها زمان زیادی می برد و حداکثر چند ساعتی به طول می انجامد.

 

برای کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا روی لینک کلیک کنید.

 

مصاحبه شفاهی دانشگاه افسری ارتش

پس از مرحله مصاحبه کتبی نوبت به مصاحبه شفاهی می رسد که به عنوان یکی از مراحل مهم مصاحبه دانشگاه افسری به حساب می آید.

سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسر ارتش در این بخش شامل سه بخش کاملاً متفاوت یعنی بخش های فرماندهی، عقیدتی و حفاظت می شوند.

در اینجا به طور مفصل در رابطه با این دسته از سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسری ارتش با شما صحبت می کنیم و سؤالات هر کدام از بخش های مذکور را خدمت شما توضیح می دهیم.

مصاحبه شفاهی پذیرش دانشگاه افسری ارتش

👈🏻 برای اطلاع از دانشگاه افسری بدون کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

سوالات بخش حفاظت مصاحبه شفاهی

در بخش حفاظت در رابطه با مسائل مختلفی از جمله سفر به کشورهای خارجی، مسائل و موضوعات امنیتی ایران از شما سؤال پرسیده می شود و شما باید با دقت تمام پاسخگوی آن ها باشید.

البته، ممکن است در رابطه با آن شانزده فرمی که قبل از این مرحله تکمیل کرده اید نیز سوالاتی پرسید شود.

سوالات بخش عقیدتی مصاحبه شفاهی

در این بخش از مصاحبه دانشگاه افسری ارتش سوالاتی در رابطه با مسائل سیاسی، وقایع مذهبی و ملی، احکام و مسائل دینی و اصول و فروع دین همراه با جزئیات دقیق و کامل آن ها پرسیده می شود.

البته از دیگر سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش در این مرحله می توان به سوالاتی در مورد شرکت یا عدم شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی نیز اشاره کرد.

سوالات بخش فرماندهی مصاحبه شفاهی

در این قسمت از مصاحبه دانشگاه افسری با سوالاتی در مورد خود و شخصیتتان مواجه می شوید. البته از دیگر سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش می توان به سوالاتی در رابطه با بزرگترین نقطه ضعف یا قدرت و پرسش در مورد نحوه برقراری ارتباط با افراد خانواده اشاره کرد.

پس از طی این مراحل و پاسخ دادن به این سری از سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش باید اقدام به گذراندن مرحله تست ورزش کنید.

 

👈🏻 برای اطلاع از ثبت نام در دانشگاه افسری کوثر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مرحله تست ورزش در مصاحبه پذیرش در دانشگاه ارتش

 در این مرحله از مراحل مصاحبه دانشگاه افسری ارتش، آمادگی جسمانی و توان بدنی شما به میزان زیادی مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد.

به این صورت که، از شما درخواست می شود تا ورزش هایی همچون بارفیکس، شنا و دراز و نشست را انجام دهید.

 البته، مسابقه دو هم یکی دیگر از ورزش هایی است که در این زمان باید برای اثبات توانایی جسمی خود انجام دهید.

بنابراین به یاد داشته باشید برای انجام تست ورزش حتما لباس و کفش ورزشی مناسب همراه داشته باشید. 

از آن جا که ممکن است بخواهید بدانید تست ورزش شامل چه مواردی می باشد این موارد را در زیر برای مشاهده شما همراهان گرامی ذکر کرده ایم.

تست ورزش دانشگاه افسری ارتش شامل موارد زیر می باشد:

📌 شنا روی دست در ۲ دقیقه  
📌 دراز و نشست در ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه 
📌 دوی ۱۶۰۰ متر 
📌 دوی ۴ در ۹ متر
📌 انعطاف پذیری به جلو

 

📢 اطلاعیه 📢

به خاطر داشته باشید هر چه تعداد بیشتری شنا و دراز و نشست صحیح در مدت مذکور انجام دهید امتیاز بالاتری بدست خواهید آورد. همچنین کسب زمان کمتر از سایرین در دوی ۱۶۰۰ متر و دوی ۴ در ۹ متر باعث کسب امتیاز بهتر خواهد شد.

مرحله تست ورزش برای پذیرش در دانشگاه ارتش

برای کسب اطلاع درباره رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش روی لینک کلیک کنید.

شرکت در مصاحبه ارتش به چه مدارکی نیاز دارد؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که برای شرکت در مصاحبه دانشگاه ارتش باید مدارکی را نیز از قبل آماده کنید. مدارکی که بدون وجود آن ها امکان شرکت و حضور در مصاحبه این ارگان نظامی را به هیچ وجه ندارید.

اما آیا می دانید مدارک شرکت در مصاحبه ارتش چه مواردی را شامل می شوند؟

این مدارک شامل موارد زیر هستند:

۱- اصل شناسنامه دارای عکس‌ و کارت ملی به همراه کپی از آن‌ ها (کپی شناسنامه ۵ سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی ۵ برگ پشت و رو).

۲- ۱۵ قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ با زمینه سفید) و پشت نویسی شده

۳- ۵ نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر، پدربزرگ‌ ها و مادربزرگ‌ها و ناپدری و نامادری در صورت داشتن

۴- داوطلب باید مشخصات کامل شناسنامه ای بستگان نسبی و سببی خود شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ ها، مادربزرگ‌ ها، ناپدری و نامادری و یا خواهر و برادر ناتنی اش را طبق فرم مربوطه ارائه دهد.

۵- تکمیل و ارائه فرم معرفین ، ضامن ، دوستان، همسایگان و آدرس محل سکونت قبلی و فعلی

۶-ارائه آدرس پستی و کروکی‌ های محل سکونت از ۱۰ سال گذشته تا به حال

۷- ارائه اصل گذر نامه داوطلب در صورتی که گذر نامه داشته باشد.

۸- مدرک تحصیلی

۹- مدارک نظام وظیفه

۱۰- یک پوشه روغنی 

در صورت داشتن سوال در مورد هریک از مدارک ذکر شده بالا می توانید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند شما را از لیست مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه افسری مطلع کنند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

 

👈🏻 برای اطلاع از اینکه حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

آیا شرکت در مصاحبه افسری ارتش نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

آیا برای شرکت در مصاحبه افسری ارتش باید هزینه ای را پرداخت کنم؟

در صورت مثبت بودن جواب، هزینه در نظر گرفته شده برای شرکت در این مصاحبه مهم و پاسخگویی به سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟

در پاسخ باید عرض کنیم که بله. شرکت و حضور در مصاحبه ورودی دانشگاه افسری و پاسخ دادن به سوالات مصاحبه آن نیازمند پرداخت هزینه مشخص و از قبل تعیین شده می باشد.

اما این که مبلغ‌ آن چقدر است و‌ آیا در طول سال های مختلف برگزاری مصاحبه تغییر می کند یا نه سؤالی است که می توانید از طریق برقراری تماس با مشاوران ایران تحصیل پاسخ آن را پیدا کنید.

هزینه شرکت در مصاحبه پذیرش دانشگاه ارتش

درباره تغییرات مربوط به شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش بخوانید.

مصاحبه ورودی دانشگاه های ارتش در کجا برگزار می شود؟

آیا اطلاعی از مکان برگزاری مصاحبه ورودی دانشگاه های ارتش دارید؟ آیا می دانید این مصاحبه در استان تهران و مابقی استان ها در کجا برگزار می شود؟

برای اطلاع از مکان برگزاری مصاحبه ورودی دانشگاه های ارتش، نشانی مراکز گزینش و استخدام این نیروها را در زیر برای مشاهده شما عزیزان قرار داده ایم.

 

  مشخصات محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی  شماره تماس محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی  مسیر‌های دسترسی به محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی
تهران- میدان حُر – خیابان امام خمینی(ره) غربی – نرسیده به چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا. ۶۶۹۷۳۱۴۶- ۰۲۱ مسیر شماره ۱: ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و در ایستگاه شادمان تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.
مسیر شماره ۲: ترمینال شرق – با اتوبوس‌های BRT به میدان انقلاب مراجعه و از آنجا در ضلع جنوبی با تاکسی یا خط واحد اتوبوسرانی به میدان حر مراجعه نمایید.
مسیر شماره ۳: ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و در ایستگاه امام خمینی (ره) تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.

 

مشخصات محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی 
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی   شماره تماس محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی  مسیر‌های دسترسی به محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی 
تهران- بزرگراه بسیج – بزرگراه هجرت – ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ا.ج.ا ایران – جنب بانک سپه – مدیریت گزینش، عضویابی و استخدام ۳۵۹۲۲۱۹۸ –۰۲۱

  ۳۵۹۲۴۴۵۹ –۰۲۱

۳۳۲۳۶۷۸۸ –۰۲۱

_

 

مشخصات محل مراجعه داوطلبان نیروی هوایی 
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی هوایی  شماره تماس مراجعه داوطلبان نیروی هوایی  مسیر‌های دسترسی به محل مراجعه داوطلبان نیروی هوایی 
تهران- میدان امام حسین – خیابان دماوند – بعد از اتوبان امام علی (ع) – خیابان شهید غفاری نسب – دایره گزینش و استخدام شهید خضرایی ۳۵۷۴۳۲۷۵_۰۲۱ 

۳۵۷۴۳۲۸۴_۰۲۱ 

۳۵۷۴۳۴۱۳_۰۲۱

مسیر شماره۱: ترمینال غرب – اتوبوس‌ BRT به سمت تهرانپارس –ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان شهید غفاری نسب.
مسیر شماره ۲: ترمینال شرق – اتوبوس‌ BRT به سمت به سمت آزادی – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان شهید غفاری نسب .
مسیر شماره ۳: ترمینال جنوب – سوار مترو به سمت تجریش شده و در ایستگاه مترو دروازه دولت پیاده شده و سپس سوار اتوبوس BRT به سمت تهرانپارس – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان شهید غفاری نسب.

 

مشخصات محل مراجعه داوطلبان نیروی دریایی 
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی دریایی  شماره های تماس محل مراجعه داوطلبان نیروی دریایی  مسیر‌های دسترسی به محل مراجعه داوطلبان نیروی دریایی 
تهران-  بزرگراه امام علی (ع) شمال – بزرگراه شهید زین‌ الدین شرق – اولین خروجی جنب باشگاه صدف نداجا ۷۳۹۵۵۳۵۱_۰۲۱

۷۷۲۲۶۰۰۳_۰۲۱

مسیر شماره ۱: ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.
مسیر شماره۲: ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.

 

👈🏻 برای اطلاع از رشته های دانشگاه افسری ارتش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

دریافت مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش 

شرکت در آزمون ورودی دانشگاه افسری و همین طور گذر از مراحل مختلف پذیرش در آن از جمله مرحله مصاحبه به مراتب به استفاده از مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش نیاز دارد. 

شاید بپرسید که مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان آن را بهترین مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش نامید؟ 

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش در این صورت بهترین است که شما را از تمام اطلاعات مورد نیاز برای قبولی و پذیرش در دانشگاه های ارتش آگاه کند. 

اطلاعاتی که با استفاده از آن ها می توانید بدون هیچ گونه استرس و نگرانی در مراحل مختلف این پذیرش شرکت کنید و از قضا قبول هم بشوید. 

بنابراین برای دریافت بهترین مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

مشاوران مجموعه ما می توانند با ارائه بهترین و کامل ترین مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش راه شما را برای ورود به دانشگاه های افسری باز کنند.

مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش 

👈🏻 برای اطلاع از شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

20 مورد نکات مهم برای شرکت و قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری ارتش

برای شرکت در مصاحبه و گزینش باید به نکات زیر توجه کنید:

🔸 داوطلبانی که در حال حاضر دانشجو هستند، نباید هیچ‌ گونه تعهدی به سازمان‌ های دیگر داشته باشند و لازم است هنگام مراجعه، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه دهند.

🔸 داوطلبان متاهل مجاز به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش نمی باشند مگر درجه‏ داران و کارمندان کلیه نیروها که در صورت متاهل بودن نیز پذیرش می شوند.

🔸 فرزندان شهید و جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و حداکثر سن معاف هستند.

🔸 کارکنان پایور آجا می بایست یک برگ خلاصه وضعیت خدمتی عکس‌ دار با مهر و امضاء یگان به همراه معرفی ‏نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط را به همراه داشته باشند.

🔸 داوطلبانی که دارای مدارک قهرمانی در رشته های ورزشی هستند باید اصل مدرک مربوطه را در هنگام مراجعه برای گزینش به همراه داشته باشند.

🔸 افراد داوطلبی که در زمان نام نویسی گزینه (فرزند نظامی و ایثارگران ، آزادگان از کار افتاده کلی، جانبازان از کار افتاده کلی و دارندگان گواهی بسیج فعال) را انتخاب کرده اند باید مدارک سهمیه خود را به دانشگاه مربوطه ارائه دهند.

🔸 داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند لازم است اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

🔸 کلیه افراد داوطلبی که دارای مدرک تافل هستند می بایست مدارک مربوطه را به همراه سه سری کپی از مدرک زبان خود ارائه دهند.

 

برای استخدام نیروی هوایی ارتش روی لینک کلیک کنید.

 

🔸 نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان نظام قدیم باید با هم همخوانی داشته باشد.

🔸 داوطلبانی که حافظ قرآن هستندباید اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

🔸 داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند ضروری است برای مصاحبه اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

🔸 داوطلبانی که فارغ التحصیل مدارس تیزهوشان هستند ملزم می باشند معرفی نامه از آموزش و پرورش را به مسئول گزینش ارائه دهند.

🔸 از پذیرش داوطلبان در غیر از ساعت و تاریخ ذکر شده جلوگیری می شود و درهای ورودی راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد به همین علت افراد داوطلب باید یک ساعت قبل در محل مذکور حضور داشته باشند.

🔸 داوطلبان نظامی و سربازان وظیفه باید با لباس شخصی جهت انجام مراحل گزینش در محل مذکور حضور پیدا کنند.

🔸 در جلسه آزمون و مصاحبه حضوری از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامی و غیرنظامی به محل اجرای گزینش جلوگیری می شود و چنانچه همراهان فرد داوطلب در محل گزینش مشاهده شوند از پذیرش و ادامه کار داوطلب جلوگیری خواهد شد.

🔸 داوطلبان بایدحداقل ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۳سال داشته باشند. لازم به توضیح است درصورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت دوره سربازی به حداکثر سن اضافه می‏ شود. (مبنای محاسبه سن داوطلبان از زمان شروع ثبت نام در مورخه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱بوده و متولدین ۱۳۷۸/۰۸/۰۱به قبل دارای اضافه سن بوده و پذیرش آنان در صورت عدم انجام خدمت وظیفه امکان پذیر نیست.)

🔸 شروع دوره آموزش متعاقبا اعلام می شود از این رو داوطلبان باید حداکثر قبل از شروع دوره آموزشی، موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود شده باشند و اگر داوطلبی تمام مراحل گزینش را با موفقیت پشت سر بگذارد اما موفق به دریافت مدرک تحصیلی نشده باشد، مورد پذیرش نهایی قرار نخواهد گرفت.

نکات مهم برای شرکت در مصاحبه و گزینش دانشگاه ارتش

👈🏻 برای اطلاع از رتبه و تراز قبولی دانشگاه افسری سپاه روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

اخبار پیرامون دانشگاه افسری ارتش

برگزاری آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش در برخی از شهرهای کشور 

آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش در شهرهای اردبیل، شیراز، مشهد، کرمانشاه و سنندج در 27 حوزه امتحانی برگزار شد که داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در آن شرکت داشته و به مدت 4 ساعت به سوالات این آزمون پاسخ دادند.

گفتنی است طبق اعلام مراجع ذی صلاح افراد پذیرفته شده می بایست برای مراحل گزینش، مصاحبه، معاینات پزشکی و آزمون ورزش در تاریخ هایی که برای هر نفر تعیین می‌ شود به مدیریت گزینش و استخدام نیروی زمینی در تهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه هر فرد در زمان تعیین شده برای او، زمان دیگری برای وی در نظر گرفته نخواهد شد.

برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری آجا 

آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۹ دی ۱۴۰۱ در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

ثبت نام افراد متقاضی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی گلستان

ناخدا مصطفی خسروی گفتند افراد علاقمند به نیروی دریایی که دارای شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی گلستان هستند و در سنین 17 تا 23 سال قرار دارند می توانند برای ثبت نام این دانشگاه اقدام نمایند. 

ایشان همجنین تاکید کردند پذیرش از میان داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی صورت می گیرد و دانش‌ آموزان پایه دوازدهم نیز می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

البته ایشان شرط معدل برای رشته های انسانی را معدل کل بیش 16 و معدل کتبی بیش 14 و در رشته های ریاضی و تجربی معدل کل بیش از 14 و کتبی بیش از 12 بیان کردند.

اخبار پیرامون دانشگاه های افسری ارتش

👈🏻 برای اطلاع از رشته های فنی در دانشگاه افسری روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

خلاصه مطلب 📝

در این مقاله به بررسی مصاحبه دانشگاه افسری ارتش پرداختیم و گفتیم این مصاحبه شامل مراحل متفاوتی است. از جمله این مراحل می توان به مصاحبه عقیدتی – سیاسی، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی جسمانی اشاره کرد.

در کنار موارد فوق مدارک مورد نیاز برای این مصاحبه و زمان انجام ان را هم بیان کردیم. در آخر نیز اخبار پیرامون دانشگاه افسری ارتش را ذکر نمودیم.

امیدواریم در این مقاله اطلاعات سودمندی را در اختیار شما قرار داده باشیم و مطالعه مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص هریک از مراحل مصاحبه دانشگاه افسری ارتش شامل سوالات جلسه مصاحبه حضوری، معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش و … می توانید با شماره 9099075307 بدون کد تماس بگیرید تا پس از دریافت مشاوره قبولی دانشگاه افسری ارتش به اطلاعات کامل تری دست پیدا کنید.

افزون بر این نیز می توانید سوال خود را به صورت کامنت در انتهای این مقاله برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند و شما همراهان عزیز را راهنمایی نمایند.

 

 

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله مصاحبه دانشگاه افسری ارتش بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

 

 

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا سوالات مصاحبه دانشگاه افسری ارتش برای تمامی داوطلبان یکسان است؟

خیر سوالات مصاحبه به چند دسته تقسیم می شوند که به تناسب رشته شما می تواند سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسری ارتش متفاوت باشد.

آیا در صورت عدم قبولی در معاینات پزشکی دانشگاه افسری ارتش نیز می توانیم به دانشگاه راه یابیم؟

خیر. یکی از شرایط در نظر گرفته برای ورود به دانشگاه برخورداری از سلامت جسمانی است.

سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسری ارتش شامل چه مواردی می شوند؟ 

برای اطلاع دقیق از سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه افسری ارتش با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

13 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه دانشگاه افسری ارتش 1403 {20 نکته مهم قبولی}»

  1. Avatar photo مصطفی گفت:

    سلام وقت بخیر من آزمون افسری نیروی زمینی قبول شدم خواستم بدونم معدل سال 12 رشته انسانی بایذ چتد باشه که مشکلی پیش نیاد

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز شرط معدل وجود ندارد. اما شما برای معدل بالا تلاش کنید.

  2. Avatar photo طاهری گفت:

    سلام ببخشید من 20 اله ام خانم هستم معدل سه سالم 16/87 هست رشته انسانی هستم میخوام در استخدامی ارتش شرکت کنم چندتا یوال داشتم اول اینکه ایا این شرایط رو با توجه ب چیزهایی ک ذکر چردم رو دارم و دوم ایمکه من برای پرستاری یا فیزیوتراپی بخوام شرکت کنم چون رشتم انسانیه میشه یا نه؟ و سوم اینکه مثل کنکور باید ازمون بدیم یا فقط مصاحبه داره ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی جامع و دقیق با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

  3. Avatar photo رازقی. گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مشاوران ایران تحصیل
    آیا امکان شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش برای کسانی که قبلا در این آزمون شرکت کرده اند و در مصاحبه رد شده اند هم وجود دارد یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر اگر در پذیرش اولیه رد شده باشین امکان شرکت مجدد وجود ندارد باید برای ارگان های دیگر اقدام کنید.

  4. Avatar photo Marjani گفت:

    سلام قد 150 هستم یعنی نمیتونم تو عملیات شرکت کنم من برام مهم نیست مرگ و زندگی فقط دوست دارم تو این کار باشم فقط یکم آموزش و تمرین لازم دارم خیلی زود یاد میرم گواهینامه دارم هر شرطی بزارین هستم فقط قد رو نمیتونم کاری کنم لطفا اگر ممکنه من رو هم قبول کنید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای قبولی در این موضوع باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

    2. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شرایط تون باید بررسی بشه

  5. Avatar photo Mahsa گفت:

    با عرض سلام و وفت بخیر🌺
    از شما خواهشمندم لطفا قد 150رو هم قبول کنید همه شرایط رو هستم فقط این قد دست من نیست لطفا قبول کنید یعنی هیچ راهی نداره؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      شرایط و ضوابط قید شده قابل تغییر نمی باشد.

  6. Avatar photo ارشیا یازرلو گفت:

    سلام معدل سال یازدهم من ۱۳ شد و سابقه بسیج هم دارم و ۱۶ اسفند همین چند روز دیگه برای مصاحبه نیرو زمینی باید برم تهران آیا امکان رد شدن من هست و آیا امکان اینکه تهعد بدم که معدل دیپلم من ۱۴ بشه هست اگر امکان رد شدن من هست تهران نَرم؟!

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر برای ثبت نام شرط معدل اعلام شده باشد شما حتما باید طبق شرط گذاشته شده شرکت کنید. اما چون فرصت مصاحبه برای شما پیش آمده است بهتر هست در روز مشخص شده حضور داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور