ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش {امام علی} + قوانین 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ فروردین ۱۴۰۳
شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

از مدارک ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش مطلع شوید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

واجدین شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش می‌توانند در زمان مربوط به ثبت‌نام اقدام نمایند. شرایط ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش به صورت عمومی و اختصاصی می‌باشد. از جمله موارد در نظر گرفته شده برای داوطلبان این دانشگاه، شرایط جسمی تعیین شده خواهد بود. چگونگی ورود به دانشگاه افسری ارتش به موارد مختلفی بستگی دارد.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403

با اعلام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، زمان ثبت‌نام دوره دانشگاه افسری سال ۱۴۰۳ از اول ماه آبان آغاز گردیده و تا بیست و یکم آذر ماه ادامه داشت. داوطلبان محترم می‌توانستند در این بازه زمانی مشخص جهت ثبت‌نام به پورتال اینترنتی gozinesh.aja.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

کلیه اطلاعات ضروری پیرامون زمان‌بندی و مراحل ثبت‌نام آزمون افسری نیروی زمینی ارتش در سال ۱۴۰۳ از طریق وب‌سایت مذکور در دسترس است. توصیه می‌گردد داوطلبان برای اطلاع از آخرین اطلاعات و اخبار مرتبط با این امر با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشند.

شرایط دانشگاه افسری ارتش 1403

👈 همانطور که می‌دانید دانشگاه‌های مختلف برای ورود داوطلبان و متقاضیان خود، راه‌هایی را در نظر می‌گیرند که با توجه به این شرایط، هریک از داوطلبان می‌توانند پذیرفته شوند. در لیست زیر تمامی شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش به صورت عمومی و اختصاصی و همچنین شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش مربوط به دریافت امتیارات این دانشگاه و شرایط سنی و معدل داوطلبان ذکر شده است، اما ممکن است نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی را در رایطه با نحوه رفتن به دانشگاه افسری ارتش شاهد باشیم که در این صورت شما باید حتماً منطبق با تغییرات ایجاد شده ثبت‌نام نمایید.

شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش

اطلاعیه

مطابق با دفترچه ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش و با توجه به اینکه تمامی شرایط مربوط به انجام ثبت‌نام ذکر شده است، لذا در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده داوطلبان با شرایط تعیین شده چه به صورت عمدی و چه به صورت سهوی پذیرش آنان لغو خواهد شد. برای اطلاع از آخرین تغییرات مربوط به شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش می‌توانید با شماره 9099075307 از سراسر کشور تماس بگیرید.

شرایط عمومی ورود به دانشگاه افسری ارتش

شرایط عمومی ورود به دانشگاه افسری ارتش

  • معتقد به دین اسلام
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران و ایرانی‌الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه داشتن
  • ایمان به انقلاب اسلامی ایران و همچنین نظام جمهوری اسلامی
  • آمادگی برای ازخودگذشتگی و فداکاری در راه تحقق اهداف و آرمان‌های نظام
  • ملتزم بودن به ولایت فقیه و اعتقاد عملی به ولایت فقیه
  • افرادی که به عنوان عضوی از ارتش جمهوری اسلامی ایران درمی‌آیند و با توجه به شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش پذیرفته می‌شوند، باید آمادگی مأموریت در هر جای ایران را داشته باشند.
  • یکی از مهم‌ترین شرایط داوطلبان انقلابی بودن و متدین بودن به شاخصه‌های انقلاب می‌باشد.
  • استخدام تمامی واجدین شرایط ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش، براساس نیاز سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه صورت می‌پذیرد.
  • از جمله موارد مورد توجه برای تمامی افراد، وجود انگیزه و روحیه ایثار و فداکاری می‌باشد.
  • متعهد شدن برای پرداخت هزینه‌های دوره در نظر گرفته شده جهت آموزش پذیرفته‌شدگان در صورت درخواست انصراف و یا استعفا برابر با قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • حداکثر سن داوطلبان برای پذیرش در رشته خلبانی هواپیما 20 سال می‌باشد.
  • متقاضیان باید واجد شرایط جسمی دانشگاه افسری ارتش باشند.
  • حداقل قد لازم برای متقاضیان ثبت‌نام 165 سانتیمتر می‌باشد.
  • داوطلبان رشته خلبانی باید از حداقل دید 10.10 برخوردار باشند. اما برای سایر رشته‌های دیگر ارتش حداقل قد لازم 8.10 می‌باشد.
  • عدم سوسابقه کیفری و محکومیت ناشی از اقدام‌های امنیتی کشور، انقلاب و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم عضویت و یا وابستگی و همچنین طرفداری از اخزاب و همچنین گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم معروفیت به فساد اخلاقی مطابق با قوانین و ضوابط در نظر گرفته برای گزینش از جمله شرایط دانشگاه افسری ارتش می باشد.

 

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

برای اطلاع از نحوه ثبت‌ نام دانشگاه امام علی می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ورود به دانشگاه افسری ارتش

👈 با توجه به شرایط دانشگاه افسری ارتش ذکر شده کلیه داوطلبان باید از تمامی موارد زیر برخوردار باشند.

  • متعهد شدن به خدمت مطابق با قوانین و همچنین ضوابط جمهوری اسلامی ایران
  • مطابق با شرایط و نحوه رفتن به دانشگاه افسری ارتش کلیه داوطلبان باید از حداقل معدل لازم برای پذیرش برخوردار باشند. حداقل معدل لازم برای داوطلبان تجربی و ریاضی و فیزیک 14 و برای رشته‌های علوم انسانی و معارف اسلامی 16 می‌باشد.
  • کلیه متقاضیان باید از حداقل معدل کتبی 10 برای تمامی رشته‌ها برخوردار باشند.
  • دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس نیز در صورت دارا بودن شرایط معدل 14 در سال یازدهم و همچنین پذیرش در سال دوازدهم و کسب معدل کل 14 و همچنین معدل کتبی 10 تا قبل از شروع دوره زرم مقدماتی مشترک ارائه نمایند. در غیر این صورت حتی چنانچه مدارک لازم برای دانشگاه افسری ارتش تکمیل باشد نیز امکان پذیرش را نخواهند داشت.
  • از جمله شرایط دانشگاه افسری ارتش برای رشته خلبانی، برخورداری از حداقل معدل کل 15 و همچنین حداقل معدل کتبی 12 می‌باشد.
  • تائید صحت و سلامتی داوطلب با توجه به شرایط جسمی دانشگاه افسری ارتش بسیار مهم است.
  • پذیرفته شدگان مرحله اولیه باید در گزینش نهایی و سؤالات مربوط به گزینش پذیرش لازم را کسب نموده باشند.
  • حانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و همچنین نظامیان، از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
  • داوطلبان بسیجی فعال حافظان کل قرآن کریم و همچنین داوطلبانی که عضویابی شده‌اند، مطابق با شرایط ورود ارتش در اولویت استخدام خواهند بود.
  • آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر دانشجو می‌باشند، اما واجد موفق به کسب رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش می‌شوند و همچنین واجد شرایط دانشگاه افسری ارتش  تعیین شده می‌باشند، می‌توانند در ثبت‌نام این دانشگاه شرکت نموده و پذیرفته شوند.
  • درجه‌داران و همچنین افرادی که در حال حاضر در حال خدمت می‌باشند، در صورت ارائه مدارک لازم برای دانشگاه افسری ارتش می‌توانند در ثبت‌نام این دانشگاه شرکت نمایند. اما تنها در حوزه کاری فعلی خود، امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت.
  • افرادی که معافیت پزشکی گرفته‌اند، در حال حاضر واجد شرایط ورود به دانشگاه نمی‌باشند و امکان ثبت‌نام را نخواهند داشت.
  • داوطلبان متأهل با توجه به شبانه‌روزی بودن تحصیل در دانشگاه افسری، امکان ثبت‌نام را نخواهند داشت.
  • داوطلبان متقاضی ثبت‌نام دانشگاه افسری، به هیچ عنوان نباید تعهد خدمت به سایر ارگان‌های دیگر داشته باشند.

شرایط اختصاصی ورود به دانشگاه افسری ارتش

برای آشنایی با رشته های دانشگاه افسری ارتش روی لینک کلیک کنید.

شرایط مربوط به امتیازات تحصیل در دانشگاه افسری ارتش

👈 تحصیل در دانشگاه‌های افسری ارتش (دانشگاه خاتم الانبیاء، دانشگاه افسری امام علی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، دانشگاه هوایی شهید ستاری و دانشگاه علوم و فنون فارابی) به صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

افرادی که پذیرفته شده‌اند می‌توانند از خدماتی مانند آموزش، تغذیه، پوشاک و خدمات بهداشتی و درمانی به شکل رایگان بهره ببرند.

هرکدام از دانشجویان در طول تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد و در دوران دانشجویی به درجه ستوان دومی می‌رسند و پس از فارغ‌التحصیلی به آنها دانشنامه کارشناسی در رشته مربوطه اعطا خواهد شد.

دانش‌آموختگان دانشکده افسری از وام‌های مصوب، تسهیلات کارت اعتباری حکمت، تسهیلات بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و اعضای خانواده تحت تکفل برخوردار خواهند بود و سایر خدمات رفاهی براساس قوانین و ضوابط موجود به آنها تعلق خواهد گرفت.

برای اطلاع از ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید.

تغییرات مربوط به شرایط سنی دانشگاه افسری ارتش

👈 شرایط سنی پذیرش دانشگاه افسری ارتش در سال 1403  از ۱۶ تا ۲۲ سال مشخص شده است و افرادی که حداقل سن ۱۶ سال را تمام کرده باشند و حداکثر ۲۲ سال داشته باشند، می‌توانند جهت اسم‌نویسی در دانشگاه افسری ارتش در سامانه aja.ir اقدام کنند. شرایط سنی دانشجویان رشته خلبانی هواپیما سن بیست سال می‌باشد.

شرایط سنی ورود به دانشگاه افسری ارتش برای آن دسته از افرادی که دوران خدمت وظیفه عمومی را طی کرده باشند و کارت پایان خدمت را در دست دارند، به این شکل است که مدت زمان خدمت در شرایط اضطراری به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد.

از سوی دیگر فرزندان جانبازان از کارافتاده، فرزندان شاهد آزادگان از کارافتاده، از شرایط سنی اعلام شده مربوط به دانشگاه افسری معاف هستند و می‌توانند بدون توجه به شرایط سنی ذکر شده در دفترچه ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش فرایند اسم‌نویسی خود را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا روی لینک آبی کلیک کنید.

 شرایط مربوط به معدل دانشگاه افسری ارتش

👈 یکی دیگر از شرایطی که باید داوطلبان هنگام ثبت‌نام در نظر بگیرند، شرط معدل است که به معدل کل و کتبی بستگی دارد. شرط معدل دانشگاه افسری برای رشته علوم تجربی، ریاضی _ فیزیک و انسانی در جدول زیر بیان شده است.

لازم به ذکر است داوطلبان رشته خلبانی هواپیمای ارتش باید حداقل معدل کل ۱۵ و حداقل معدل کتبی ۱۲ را داشته باشند.

داوطلبان رشته خلبانی ارتش و بالگرد باید معدل کل ۱۴ و معدل کتبی ۱۰ را اخذ کرده باشند.

هنگام ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه افسری برای فارغ التحصیلان رشته ریاضی _ فیزیک و رشته تجربی داشتن حداقل معدل کتبی ۱۴ و دانش آموختگان رشته انسانی حداقل معدل کتبی ۱۶ ضروری خواهد بود. حداقل معدل کل رشته علوم تجربی ۱۰ و حداقل معدل کل برای داوطلبان با مدرک دیپلم علوم انسانی ۱۴ می‌باشد.

 شرایط مربوط به معدل دانشگاه افسری ارتش

مزایای ورود به دانشگاه افسری ارتش

👈 بعد از قبولی در دانشگاه افسری ارتش ایران در سال‌های ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۳، امتیازاتی برای دانشجویان در نظر گرفته‌شده‌است.

دانشجویانی که در زمان برگزاری آزمون آماده بوده و نمره لازم را کسب کرده‌اند، بعد از پذیرش در دانشگاه، از امتیازات خاصی بهره‌مند خواهند شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

دانشگاه‌های امام علی، افسری ارتش، خاتم الانبیا، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی، نوشهر و دانشکده علوم و فنون فارابی دانشگاه‌هایی هستند که دانشجویان در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

در این دانشگاه‌ها، پوشاک، تغذیه، آموزش و بهداشت و درمان دانشجویان به صورت رایگان ارائه می‌شود. همچنین، در طول تحصیل، دانشجویان می‌توانند از کمک هزینه تحصیلی استفاده کنند.

پس از اتمام دوره تحصیل، دانشجویان درجه ستواندومی دریافت کرده و دانشنامه مربوطه را دریافت می‌کنند.

فارغ التحصیلان همچنین می‌توانند از وام‌های مصوب، کارت‌های اعتباری حکمت، بیمه خدمات درمانی و سایر خدمات برای خود و خانواده‌هایشان استفاده کنند.

رشته های دانشگاه افسری ارتش

👈  مطالعه و بررسی دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای افرادی که علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های این دانشگاه هستند، بسیار حائز اهمیت است زیرا هر یک از دانشگاه‌های افسری در رشته‌های مورد نیاز خود به جذب دانشجو می‌پردازند. مهم: تمامی افراد باید فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی باشند.

رشته های دانشگاه افسری امام علی
علوم دفاعی در گرایش های زرهی، صحرایی و موشک ها، بهداشت و درمان، پدافند هوایی و ..
مهندسی دفاعی در گرایش های مهمات، استحکامات و عمران، الکترونیک، جنگال و …
مدیریت دفاعی در گرایش های اداری پرسنلی، دژبان، ترابری، آماد، دارایی

 

رشته های دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا
مهندسی برق در دو گرایش  الکترونیک . مخابرات
مهندسی مکانیک در گرایش سامانه های دفاعی هوایی
مهندسی فرماندهی و کنترل در گرایش های کنترل شکاری، عملیات موشک و …

 

رشته های دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی نوشهر
رشته
مدیریت و کمیسر دریایی
مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی
مهندسی کشتی
تفنگدار دریایی
مهندسی ناوبری و فرماندهی کشتی

 

رشته های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری
هوانوردی در دو گرایش ناوبری هوایی و همچنین خلبانی شکاری
مهندسی نگهداری و تعمیر هواپیما
مهندسی سایبری در گرایش های عملیات سایبری، دفاع سایبری و …
مهندسی هوافضا
مهندسی برق در گرایش های مخابرات، الکترونیک و …
ترافیک هوایی در گرایش مراقبت پرواز
مدیریت آماد هوایی
مهندسی رایانه

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون فارابی
رشته
علوم کاربری اطلاعات در گرایش حفاظت اطلاعات
مهندسی برق در گرایش جنگال

برای اطلاع از تمامی رشته ههاو گرایش ها با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

چه کسانی واجد شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش نمی‌باشند؟

همانطور که ذکر شد، با توحه به اینکه یکی از شرایط جسمی دانشگاه افسری ارتش برای پذیرش داوطلبان برخوداری از سلامت جسمانی در نظر گرفته شده می‌باشد، لذا آن دسته از متقاضیانی که بیماری‌های زیر را دارا می‌باشند، امکان ثبت‌نام را نخواهند داشت:

  • تالاسمی مینوز
  • چاقی (BMI بالاتر از 30)
  • کوررنگی
  • سابقه جراجی‌های وسیع
  • مشکلات عمده ارتوپدی
  • سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
  • هرگونه سایقه بیماری‌های مزمن اعصاب و روان
  • کلیه بیماری‌های صعب العلاج
  • هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
  • کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
  • هرگونه اعتباد به مواد مخدر و روان‌گردان

مشاوره شرایط دانشگاه افسری ارتش

جهت ثبت‌نام در دانشگاه افسری ارتش ، متقاضیان موظفند که مفاد شرایط ثبت‌نام را به‌طور کامل و دقیق مطالعه نموده و در صورت احراز شرایط، نسبت به تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام اقدام نمایند. ضروری است که داوطلبان یک هفته پیش از تاریخ برگزاری آزمون، به دریافت کارت ورود به جلسه بپردازند.

بدیهی است داوطلبان باید به منظور شرکت در آزمون کتبی، از محتوای منابع آزمون مطلع بوده و با برنامه‌ریزی موثر، برای کسب نمره قبولی در آزمون اقدام نمایند. متذکر می‌شود که استاندارد مشارکت در مراحل تکمیلی، کسب حداقل نصاب نمره در آزمون است.

متقاضیان باید پس از شرکت در آزمون و در صورت کسب نصاب مورد نیاز، در مراحل مصاحبه و گزینش شرکت نمایند. این مصاحبه شامل بررسی‌های پزشکی، پاسخ‌گویی به سوالات عمومی و تخصصی است که امتیاز مجموع مصاحبه و آزمون کتبی ملاک قبولی خواهد بود.

از آنجا که پذیرش در دانشگاه‌های افسری به معنای استخدام در نیروی مسلح است، ضروری است که متقاضیان نسبت به آگاهی از شرایط انصراف یا اخراج و همچنین عواقب مالی مرتبط با آن مطلع باشند. همچنین یادآور می‌شود که داوطلبان پس از پذیرش باید همراه با مستندات لازم، اقدام به ثبت‌نام نهایی در دانشگاه نمایند. برای اطلاع بیشتر در خصوص شرایط دانشگاه افسری ارتش با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاع درباره دانشگاه افسری بدون کنکور روی لینک آبی کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

 


خلاصه مقاله شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش و شرایط جسمانی و همچنین چگونگی ورود به دانشگاه افسری ارتش اطلاعاتی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در حال حاضر داوطلبانی که برای آزمون افسری ارتش ثبت نام کرده‌اند، باید از تغییرات مربوط به شرایط دانشگاه افسری ارتش نیز آگاه باشند.

در این مطلب به تمام موارد مربوط به شرایط عمومی، اختصاصی و امتیازات مربوط به ورود به دانشگاه افسری ارتش و همچنین شرایط سنی و معدل اشاره کردیم. در صورتی که سوالی در رابطه با نحوه رفتن به دانشگاه افسری ارتش دارید و یا با مشکلی مواجه شده‌اید و یا اینکه مایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌باشید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس با شماره 9099075307 در تماس باشید تا در اسرع وقت بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه دهند.

جهت دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

از مدارک ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش مطلع شوید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط جسمی دانشگاه افسری ارتش چیست؟

داوطلبان از نظر قد مورد نظر باید از حداقل قد 165 برخوردار باشند. و همچنین نمره چشم برای داوطلبان خلبانی و همچنین افسری متفاوت می باشد.

آیا مدارک لازم برای دانشگاه افسری ارتش همان مدارک ثبت نام می باشد؟

تمامی داوطلبان واجد شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش باید در دو مرحله مدارک خود را تحویل دهند، در مرحله اول برای ثبت نام باید مدارک مورد نظر را تحویل دهند و در مرحله دوم مدارک مورد نیاز را برای گزینش را به صورت اینترنتی بارگذاری نمایند.

نحوه رفتن به دانشگاه افسری ارتش چگونه است؟

واجدین شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در صورت پذیرش در آزمون ورودی این دانشگاه می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

نظرات

67 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش {امام علی} + قوانین 1403»

  1. Avatar photo قاسم گفت:

    من دارم آموزشی نیروی انتظامی خدمت میکنم کی میتونم بر امتحان دانشکده افسری اقدام کنم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      شما بعد از اتمام دوره ی خدمت مجاز به شرکت در فراخوان استخدامی خواهید بود.

  2. Avatar photo محمدصالح گفت:

    سلام من مشکل پای پرانتزی دارم آیا در ورود به دانشگاه افسری مشکلی ایجاد میکند؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله پای پرانتزی مشکل ساز است جهت استخدام

  3. Avatar photo محمد حسین گفت:

    سلام
    من امسال دوازدهم انسانی رو میخونم
    و تو امتحان دانشگاه افسری ارتش قبول شدم
    خاستم بدونم اگه معدل دیپلمم ۱۴باشه میتونم بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه بشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      یکی از شرایط پذیرش معدل بالای 14 میباشد

  4. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من برای کنکور ارتش امتحان دا م و قبول شدم ولی نمیخوام برم ،اگه نرم میتونم کنکور اصلی رو بدم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در کنکور سراسری می توانید ثبت نام کنید مشکلی نیست

  5. Avatar photo امیر گفت:

    با سلام و وقت بخیر ارائه مدرک دیپلم حداکثر تا کی وقت دارهه؟! اگه مثلا شهریور امتحان بدم وقت هست برای دانشگاه افسری ارتش؟!…

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر تا قبل از اماده شدن مدرک دیپلم مدرک معادل و موقت برابر با اصل تحویل بدهید

  6. Avatar photo امیر رضا گفت:

    با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    اراعه مدرک دیپلم حداکثر تا کی وقت دارهه؟
    اگه مثلا شهریور امتحان بدم وقت هست؟.

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت قبولی و دعوت به مصاحبه می بایست مدارک خود را به همراه داشته باشید

      1. Avatar photo امیر رضا گفت:

        زمان مصاحبه تا اسفند وقت داره تا اون موقع دیپلم نمیدن

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر گواهی موقت پایان تحصیل داشته باشین کافیه

  7. Avatar photo فربد گفت:

    ببخشید من تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و رشته‌ دانشگاهیم مکانیک بوده. الان میتونم برای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام فعلا برای کسانیکه مدرک دیپلم دارند اماکن ثبت نام وجود دارد

  8. Avatar photo محمدرضا صدیقی گفت:

    سلام من میخوام ثبت نام کنم. شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش چیه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر تا 25 سال شما میتونید برای دانشگاه های افسری اقدام به پذیرش کنید
      شما میتوانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید

  9. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خسته نباشید .من دوازدهم تجربی میخونم .از یازدهم واحد مانده دارم میتونم در آزمون استخدامی ارتش دانشگاه افسری ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید حداکثر تا 31 شهریور 1403 دیپلم خود را بگیرید

      1. Avatar photo کیارش گفت:

        اگه بیفتم شهریور وقت هست؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر بله

  10. Avatar photo علی اصغری گفت:

    سلام در خصوص شرایط دانشگاه افسری ارتش سوالی داشنم. آیاپذیرفته شدگان درجه داری می‌توانند درصورت دارا بودن رشته ریاضی و شرط معدل کافی در همان سال اول درجه داری در کنکور افسری شرکت کنند؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان ثبت نام برای آزمون افسری برای شما وجود ندارد

  11. Avatar photo سعیدی گفت:

    سلام شرایط دانشگاه افسری ارتش در سال جدید چیست؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستکی به نوع دانشکده (ستاری ، امام علی ،علوم فنون دریایی..)و همچنین رشته مد نظرتان شرایط های متفاوتی دارد

  12. Avatar photo میلاد گفت:

    سلام ببخشید من درجه دارم هستم میخوام دانشگاه افسری ثبت نام.کنم باید چند سال از خدمتم بگذره و از شرایط معدل معاف هستم؟ شرایطش چطوریه میشه توضیح بدین

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی شود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)