ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آمادگی کامل برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی و قبولی تضمینی با یک تماس.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در این آزمون کافی نیست و افراد پذیرفته شده در مرحله اول می بایست در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی نیز شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی و همچنین نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی بپردازیم تا متقاضیان گرامی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آوردند.

این مصاحبه در واقع نوعی ارزیابی روانشناختی است که بعد از برگزاری آزمون کتبی، برای قبول شدگان مرحله اول برگزار می شود. با توجه به کم بودن ظرفیت پذیرش، پیشنهاد می کنیم که قبل از شرکت در جلسه مصاحبه از کمک مشاوری کاردان بهره مند شوید. مشاوران ایران تحصیل در تمامی ایام هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده راهنمایی شما هستند، تنها کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403

👈 همان گونه که اشاره کردیم برای پذیرش دانشجویان از لیسانس به پزشکی، به جز ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و شرکت در آن، پذیرش در مصاحبه هم الزامی است. بدین ترتیب، از کلیه افراد پذیرفته شده در مرحله اول که نمره قبولی را در آزمون کتبی برگزار شده، کسب کرده اند جهت شرکت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی دعوت به عمل می آید.

دوستان عزیز دقت بفرمایید که دعوت شما برای شرکت در مصاحبه لیسانس به پزشکی به هیچ عنوان به معنای قبولی نهایی تان نیست.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

امتحان لیسانس به پزشکی هر سال برای فارغ التحصیلان مقطع لیسانس و به منظور ورود داوطلبان به رشته پزشکی برگزار می‌شود. این امتحان شامل آزمون کتبی و مصاحبه گزینش است.

پس از آزمون کتبی، داوطلبانی که حد نصاب نمره را کسب کرده‌اند، به مرحله مصاحبه تخصصی دعوت می‌شوند.

مصاحبه امتحان لیسانس به پزشکی در تاریخ ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود. در صورت اعلام محل و زمان مصاحبه، این مقاله به روزرسانی‌شده‌ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

🔔 اطلاعیه 🔔

زمان مصاحبه در تاریخ ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.

نحوه برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403

👈 پس از برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی، معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران، داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شده‌اند، را برای مصاحبه تخصصی دعوت می‌کند. مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی به منظور بررسی مدارک لازم و تایید نهایی داوطلبان در رشته پزشکی برگزار می‌شود.

در سال ۱۴۰۳ نیز مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی برگزار خواهد شد و داوطلبان برای اطلاع از محل برگزاری مصاحبه باید به سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران به آدرس ww.education.tums.ac.ir مراجعه کنند. در این سایت اطلاعات مربوط به زمان و محل مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی به همراه سایر اخبار و جزئیات برگزاری مصاحبه منتشر می‌شود.

داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را دارند، باید از زمان و محل برگزاری مصاحبه آگاهی کافی داشته باشند. مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مرکز مهارت‌های بالینی ساختمان شماره ۸ دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند، باید از جزئیات مربوط به ظرفیت آزمون آگاه شوند. برای اطلاع از ظرفیت این آزمون، متقاضیان می‌توانند به مقاله‌ای که در لینک زیر قرار داده شده، مراجعه کنند.

 

بنر کال تو اکشن

🔗 برای اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی بر روی لینک کلیک کنید.

در مورد نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی چه می دانید؟

👈 در ابتدای شروع این بخش باید عرض کنیم که تعداد زیاد متقاضیان شرکت کننده در آزمون لیسانس به پزشکی و البته ظرفیت پایین جذب و پذیرش داوطلبان موجب افزایش حساسیت های افراد نسبت به مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی شده است.

نکته بسیار مهم دیگر در مورد نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی این که، تعداد افرادی که به مصاحبه دعوت می شوند و باید به سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی پاسخ بدهند تقریباً 2 برابر ظرفیت پذیرش هستند.

در روز مصاحبه هر فرد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و درخواستی در محل برگزاری مصاحبه حضور پیدا کند.

در رابطه با نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی، همچنین باید بگوییم که بخش اعظم مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی به ارزیابی فراشناختی هر یک از داوطلبان اختصاص پیدا می کند. در حقیقت، عمده تمرکز داوران و کارشناسان در گزینش اشخاصی است که از تمامی لحاظ آماده ورود به رشته پزشکی و ادامه تحصیل در آن باشند.

در نتیجه، در طول زمان برگزاری مصاحبه نهایت سعی و تلاش خود را برای حفظ آرامش و صحبت کردن با اعتماد بنفس به کار گیرید. همواره سعی کنید تا در زمان پاسخگویی به سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی به هیچ وجه استرس نداشته باشید و تمامی سوالات مصاحبه را با جمله های مثبت و صادقانه جواب بدهید.

🔗 برای کسب اطلاعات در مورد آزمون لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی چه مواردی را شامل می شوند؟

👈 به دلیل اهمیتی که جلسه مصاحبه این آزمون برای داوطلبان دارد، تقریبا اکثر داوطلبان در مورد سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی کنجکاو بوده و تمایل دارند تا با سوالات آن آشنا شوند تا بتوانند به بهترین نحو خود را آماده ی مصاحبه کنند.

 سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی

سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی دو بخش عمومی و تخصصی دارد.

✔️  بخش عمومی همانطور که از نام آن پیداست، مربوط به شناخت افراد به لحاظ خصوصیات فردی، دانش دینی (خمس و زکات، حج و جهاد) و مقالاتی است که فرد در طول دوره تحصیل خود نوشته است. این سوالات بیشتر جنبه روانشناسی داشته و برای شناخت بهتر داوطلبان است.

مجموعه سوالات عمومی شامل موارد زیر می باشد:

🔸 سوالات مربوط به جنبه‌های شخصی مانند تحصیلات، سن، هدف، تمایلات و دلیل انتخاب این رشته

🔸سوالات مربوط به احکام و عقیدتی‌های سیاسی مانند سوال درباره نماز، روزه، اصول و فروع دین، خمس و زکات

🔸همچنین سوالات مربوط به مسائل سیاسی روز و ولایت فقیه

🔸سوالات مربوط به مقالات نوشته شده، تحقیقات انجام‌شده‌و ترجمه‌های داوطلبان

🔸سوالات مربوط به روانشناسی به منظور شناخت ابعاد روان‌شناختی افراد

✔️  سوالات بخش تخصصی اما در مورد رشته تحصیلی آن ها بوده و برای شناخت سطح علمی داوطلب پرسیده می شود. سوالاتی درخصوص فعالیت های تحقیقاتی، مقاله ها و کارهایی که داوطلب به انجام آن ها علاقه دارد. هم چنین سوالات ترکیبی و اصطلاحات تخصصی نیز در مورد رشته تحصیلی وی، پرسیده خواهد شد.

🔸این سوالات شامل مباحث مختلف در رشته تحصیلی می‌باشند و نیازمند تعاریف اصطلاحات تخصصی مربوطه هستند.

🔸همچنین، سوالاتی در مورد موضوعات مقالات و کارهای تحقیقاتی داوطلبان نیز وجود دارند.

داوطلبان برای رسیدن به موفقیت در مصاحبه آزمون لیسانس پزشکی باید با نمونه سوالات مصاحبه آشنا باشند و به مطالعه کافی در زمینه موضوعات موردنیاز بپردازند.

در نتیجه، توجه کنید که هر چه آماده تر و با رزومه پروپیمان تری در سر جلسه مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی حضور پیدا کنید و به سوالات پاسخ بدهید امکان قبولی شما بیشتر می شود. مشاوران ما می توانند شما را برای هر چه بهتر شدن و تسلط بیشتر پیدا کردن در نحوه پاسخ دادن به سوالات، یاری کنند. برای برقراری ارتباط با متخصصان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

🔗 برای اطلاع از رشته های مجاز لیسانس به پزشکی بر روی لینک کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403

👈 برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ برای انتخاب نهایی داوطلبان از بین افرادی که در آزمون کتبی شرکت کرده و نمره حد نصاب را کسب کرده‌اند، به عهده معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران قرار دارد. جزئیات مربوط به زمان‌بندی و مدارک لازم برای این آزمون نیز توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

برای شرکت در جلسه مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ و پاسخ‌گویی به سوالات آن، همانند سایر آزمون‌های استخدامی و مصاحبه‌های تخصصی، نیاز به مدارک خاصی وجود دارد. داوطلبان باید از مدارک مورد نیاز برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی آگاهی داشته و قبل از زمان مصاحبه، اقدام به آماده‌سازی این مدارک نمایند.

با توجه به اینکه فرآیند مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ هنوز آغاز‌نشده‌است، نمی‌توان به‌طور قطعی مدارک مورد نیاز برای این مصاحبه را بیان کرد. با این حال، معمولا مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی و همچنین مدارک مربوط به سوابق تحصیلی داوطلبان مورد نیاز است.

داوطلبان باید با توجه به فرم مدارک مصاحبه موجود در وبسایت ww. education. tums. ac. ir، لیست مدارک مربوط به افتخارات، ابداعات و اختراعات در دوره کارشناسی، مقالات علمی به زبان فارسی و انگلیسی، تالیف کتاب، شرکت یا ارائه سخنرانی و کارگاه آموزشی، امور آموزشی و تدریس و همچنین امور خیریه و عام المنفعه را تهیه و به همراه فتوکپی مستندات و مدارک زبان، در روز مصاحبه ارائه دهند.

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی  دانلود

برای قبولی در مصاحبه امتحان لیسانس به پزشکی از مشاوره غافل نشوید!

👈 قبولی در امتحان لیسانس به پزشکی کار چندان ساده ای نیست و نیاز به مهارت، اطلاعات و رزومه ای عالی دارد.

از این رو، بهتر است با فوت و فن قبولی در این آزمون و همین طور نحوه برگزاری و سوالات آن آشنایی کافی را پیدا کنید تا بتوانید درصد قبولی خود را بالا ببرید.

در اینجا، کمک گرفتن از مشاوری تحصیلی و باتجربه می تواند راهکار بسیار مناسبی برای دوستان شرکت کننده در این مصاحبه به نظر برسد.

مشاوران ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این مصاحبه و موارد مرتبط با آن در اختیارتان قرار دهند. پس از کمک آن ها غافل نشوید.

cta medical 3

🔗 برای مشاهده کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی بر روی لینک کلیک کنید.

مشاهده اعلام نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403

👈 فرآیند آزمون لیسانس به پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود. ثبت نام و ارزیابی داوطلبان در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه صورت می‌گیرد.

🔹نتایج نهایی آزمون در سایت دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران منتشر می‌شود.

🔹زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی معمولا سه تا چهار ماه پس از انتشار نتایج اولیه است. اطلاعات بیشتر در مقاله و کانال‌های ارتباطی قرار می‌گیرد.

برای نتایج آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 اعلام و مشاهده نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

👈 همانگونه که توضیح داده شد، مرحله دوم گزینش آزمون لیسانس به پزشکی، انجام مصاحبه است و داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب نمره را کسب کرده اند، به مرحله دوم دعوت می‌شوند. نتایج مرحله دوم آزمون لیسانس به پزشکی در قالب نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ در سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران منتشر می‌شود.

✅ ابتدا داوطلبان سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران را در مرورگر خود جستجو می‌کنند.

✅نتیجه اول در جستجوهای مربوط به همین سایت قرار دارد و داوطلبان باید با کلیک بر روی این گزینه، وارد سایت مورد نظر خود شوند.

✅از صفحه باز شده، بر روی گزینه اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی کلیک می‌کنند تا وارد صفحه مربوط به اعلام نتایج مصاحبه این آزمون شوند.

✅در صفحه اعلام نتایج، داوطلبان با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، قادر به مشاهده نتایج مصاحبه و اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون لیسانس به پزشکی می‌باشند.

 اعلام و مشاهده نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

اخبار پیرامون مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

📢 آزمون قبولی لیسانس به پزشکی 1403

در دوره آزمون پذیرش دانشجویان پزشکی، نتایج آزمون کتبی اعلام شد. پذیرفته شدگان باید در آزمون مرحله دوم شرکت کنند که شامل مصاحبه و آزمون فراشناختی است. این آزمون در تاریخ ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود. پذیرفته شدگان باید در مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور داشته باشند و کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند. همچنین در روز آزمون باید دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و سوابق خود را به همراه مدارک و فتوکپی‌ها تحویل دهند.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

تحصیل در رشته پزشکی رویای اکثر دانش آموزانی است که رشته تجربی را در دوره دبیرستان انتخاب کرده اند. به دلیل تقاضای بالا و رقابت شدیدی که در کنکور سراسری وجود دارد، تنها درصد کمی از افراد موفق به پذیرش در کنکور و کسب رتبه مورد نیاز می شوند و سایر افراد باید در باقی رشته ها انتخاب رشته کنند. دانشگاه علوم پزشکی تهران اما با برگزاری آزمونی از لیسانس به پزشکی این فرصت را به متقاضیان می دهد تا بار دیگر شانس خود را امتحان کنند. پس از شرکت در آزمون و کسب نمره حد نصاب، می بایست نمره قبولی را در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی نیز به دست آورید.

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید لازم است تا با سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی و نیز نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی آشنا شوید. در مقاله فوق به بررسی این نکات پرداختیم؛ پس از مطالعه دقیق مقاله فوق چنانچه در رابطه با مصاحبه لیسانس به پزشکی سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. متخصصان ما همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آمادگی کامل برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی و قبولی تضمینی با یک تماس.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی در سال جاری در چه زمانی برگزار می شود؟ 

زمان برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی هنوز مشخص نشده است. برای کسب اطلاع از زمان مصاحبه با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی شامل چه مواردی می شود؟ 

سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی شامل سوالات فراشناختی، سوالاتی در رابطه با فعالیت های گذشته فرد داوطلب از جمله ترجمه ها، مقاله ها و فعالیت های تحقیقاتی وی می شود.

نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی به چه صورت است؟ 

برای اطلاع از نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سارا باقی گفت:

    سلام ایا امکانش هست شخصی که رتبه جالبی نیاورده صرفا بر اساس حضور موثر در مصاحبه لیسانس به پزشکی قبول بشه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر این مورد امکان پذیر نمیباشد و حتما باید در ازمون کتبی قبولی کسب کنید.

  2. Avatar photo میراحمدی گفت:

    سلام برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی باید به کجا مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      خودشون دعوتتان میکنند.

  3. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    معمولا دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد

  4. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام روز بخیر
    مراحل مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی به چه صورت هستش؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • آزمون وکالت آنلاین

    آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳

    شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید...
  • مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

    مشاوره دانشگاه علمی کاربردی + پاسخگوی تلفنی 24 ساعته | ایران تحصیل

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های پر متقاضی می باشد که با هدف تربیت افراد متخصص و حرفه ای تاسیس شده تا حتی افراد شاغل در بخش های مختلف بتوانند مهارت های خود را اداره کنند. این دانشگاه که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)