ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه قبولی لیسانس به پزشکی 1402 {درصد، رتبه و رشته محل}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۲
کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه قبولی لیسانس به پزشکی خود را بصورت تلفنی دریافت کنید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله افراد بسیاری متقاضی ادامه تحصیل در آزمون لیسانس به پزشکی هستند. آزمونی که در صورت بررسی کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی توسط داوطلب و همین طور داشتن شرایط لازم می‌توان به قبولی در آن امیدوار بود. در واقع، یکی از گام‌های اساسی جهت پذیرش در این آزمون، تحلیل نمونه کارنامه قبولی‌های آزمون لیسانس به پزشکی است. کلیه متقاضیان و داوطلبان بعد از کسب اطلاع در رابطه با درصدهای داوطلبان سال‌های گذشته در انواع دروس این آزمون می‌توانند به اطلاعات خوب و مفیدی دست پیدا کنند.

در نتیجه امید افراد برای قبولی بیشتر می‌شود. با توجه به مشکل بودن آزمون لیسانس به پزشکی و قبول شدن درصد کمی از شرکت کنندگان در این آزمون تحلیل و بررسی کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی می‌تواند کمک زیادی به قبول شدن فرد داشته باشد. برای اطلاع بیشتر در خصوص آزمون لیسانس به پزشکی می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل با شماره 9099075307  تماس حاصل فرمایید. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دلیل اهمیت بررسی کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی

این مسئله را که همه داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی، در طول زمان با مطالعه مدام در فکر راه یابی به بهترین دانشگاه آن هم با بالاترین درصدها از دروس هستند را نمی‌توان انکار کرد. این دسته از افراد همواره سعی در به دست آوردن اطلاعاتی در رابطه با نحوه مطالعه افراد برتر و شرکت کننده در این آزمون را دارند.

به علاوه، بررسی کارنامه لیسانس به پزشکی و کسب اطلاع از درصدهای داوطلبان در این آزمون نیز برای این قبیل از افراد اهمیت زیادی دارد. یکی از دلایل مهم بودن انجام بررسی‌های لازم و کافی بر روی نمونه کارنامه قبولی‌های آزمون لیسانس به پزشکی برای این افراد این است که آن‌ها بدین وسیله امکان داشتن برنامه ریزی دقیق‌تر و بهتری را برای قبولی دارند. از طرفی به این موضوع نیز پی می‌برند که کدام یک از دروس از اهمیت بیشتری برای قبولی برخوردار است.

برای اطلاع از منابع لیسانس به پزشکی بر روی لینک کلیک نمایید.

نمونه کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی 1402

بیشتر افرادی که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند به دنبال نمونه‌ای از کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی می‌باشند تا بتوانند نمرات افراد قبول شده و همچنین درصد آن‌ها را مشاهده نمایند و به این روش بتوانند حدود قبولی خود را تخمین بزنند. همانطور که می‌دانید، کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی به صورت عمومی نمی‌باشد و تنها با وارد کردن اطلاعات هر فرد می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

ما در ادامه کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی سال پیش را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید مشاهده نمایید. دروس این فرد بیشتر از 60 درصد زده شده است، پس باید برای این آزمون تلاش بسیاری کرده و در صورت لزوم از مشاوره افراد خبره استفاده کنید. کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی به صورت زیر است:

 

نمونه کارنامه قبول شدگان

همچنین شما می توانید برای مشاهده کارنامه لیسانس به پزشکی در سال گذشته بر روی لینک زیر کلیک کرده  و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور کارنامه آزمون را مشاهده نمایید.

📎 کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی مشاهده

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مشاور تحصیلی کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی

همان طور که عرض کردیم تحلیل و بررسی کارنامه لیسانس به پزشکی می‌تواند نقش زیادی در کسب درصدهای بالا در دروس آزمون لیسانس به پزشکی و قبولی در رشته پزشکی داشته باشد. ولی در این میان، نقش مشاور تحصیلی جهت تحلیل بهتر و دقیق‌تر کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی انکار ناپذیر است. شخصی که با تجربه و اطلاعات بالا در حوزه تحصیلی، به آسانی می‌تواند بهترین و کامل‌ترین اطلاعات را در رابطه با نمونه کارنامه قبولی‌های آزمون لیسانس به پزشکی در اختیار شما قرار دهد.

مشاوران ایران تحصیل می‌توانند در این زمینه و بررسی نمونه کارنامه قبولی‌های آزمون لیسانس به پزشکی یاری‌گر شما باشند تا شما دوستان داوطلب را همراهی کنند. اسامی افراد قبول شده در آزمون لیسانس به پزشکی در دو مرحله اعلام می‌گردد که در مرحله اول بعد از آزمون کتبی می‌باشد. لازم به ذکر است افرادی که به نمره حد نصاب رسیده باشند برای مصاحبه دعوت می‌شوند.

برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

مرحله دوم در زمانی است که فرد در مصاحبه عملکرد مناسبی داشته باشد که قبول شدگان هر سال از بین 10 الی 20 نفر می‌باشند. قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی در سال جاری از طریق سامانه معاونت پزشکی دانشگاه تهران منتشر خواهد شد که افراد می‌توانند وارد سامانه شده و پس از ورود به ناحیه کاربری خود کارنامه خود را مشاهده نمایند.

افرادی که در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت می‌کنند و پس از انتشار کارنامه در مرحله اول پذیرفته می‌شوند، این امکان برای آن‌ها وجود دارد که در مرحله دوم شرکت کنند. مصاحبه حضوری همان مرحله نهایی است که از بین پذیرفته شدگان عده کمی قبول می‌شوند که از نظر سطح علمی، اخلاق و منش نسبت به بقیه بهتر هستند. پس از مصاحبه نهایی آزمون لیسانس به پزشکی، نتایج و اساسی قبول شدگان در سایت دانشگاه تهران منتشر می‌شود.

مشاور تحصیلی کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی

متقاضیانی که می‌خواهند ثبت نام خود را انجام دهند، ابتدا باید مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و بعد به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند. مشاوران ایران تحصیل می‌توانند با در اختیار قرار دادن نمونه کارنامه قبولی‌های آزمون لیسانس به پزشکی شما را جهت کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با درصدهای لازم برای قبولی در این آزمون مهم و مشکل یاری کنند. جهت دسترسی به کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی و تحلیل دقیق آن ها می توانید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل با شماره 9099075307  تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاع در خصوص ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

منابع لازم برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی

برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی مطالعه چه منابعی لازم است؟ اصلا آیا کتب کمک آموزشی هم برای قبولی در این آزمون در دسترس است؟ در صورت وجود کدام انتشارات و یا مطالعه کدام کتب می‌توان امید بیشتری به قبولی داشت؟ اکنون برای آشنایی بیشتر با منابع پزشکی، در جدول زیر منابع درسی آزمون لیسانس به پزشکی را خواهیم آورد:

علوم پایه بیوشیمی-فیزیولوژی و آناتومی سیستم‌های بدن-ایمونولوژی پایه-بافت شناسی عمومی
شیمی آلی و فیزیک شیمی برای دانشچویان شیمی آلی-فیزیک-شیمی عمومی
جامعه شناسی و روان شناسی جامعه شناسی مقدماتی-روانشناسی مقدماتی
مهارتی برای تفکر نقاد علوم انسانی-علوم اجتماعی

اگر شما هم جز داوطلبان شرکت کننده در آزمون لیسانس به پزشکی در سال جاری هستید و هنوز هم نمی‌دانید چه کتاب‌هایی را باید مطالعه کنید‌، به هیچ وجه نگران نباشید. مشاوران ایران تحصیل در کنار شما عزیزان هستند. فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید و علاوه بر کسب اطلاعاتی در مورد کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی، اطلاعاتی را در مورد منابع مورد نیاز برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی از آن ها دریافت کنید.

برای اطلاع از رشته های مجاز لیسانس به پزشکی  بر روی لینک کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

اخبار پیرامون  قبول شدگان لیسانس به پزشکی

🔊در پنجشنبه یعنی 29 تیر ماه زمان ثبت نام آغاز شد. داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده بودند، اکنون می‌توانند وارد سایت exam.tums.ac.ir شوند و با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور، نتایج خود را مشاهده کنند. همچنین تاریخ مرحله دوم آزمون دانشجوی پزشکی لیسانس اعلام شده است. زمان برگزاری آزمون در 4 شهریور ماه بوده که افراد برای شرکت می‌بایست در تاریخ اعلام شده در آزمون شرکت می‌کردند.

خلاصه مطلب

در این مقاله به موضوع کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی پرداختیم. افرادی که در آزمون لیسانس به پزشکی در سال جاری شرکت کرده‌اند باید برای مشاهده کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی وارد سامانه معاونت پزشکی تهران شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. در کارنامه خود می‌توانند رتبه و درصد تمامی دروس را مشاهده کنند. ما در این مقاله توضیحاتی در خصوص کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی شرح دادیم که پس از مطالعه در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید.

همان طور که توضیح داده شد، افراد پس از کسب نمره مجاز در آزمون کتبی برای مصاحبه دعوت می‌شوند که باید در آن جا بتوانند در مباحث علمی، رواشناختی و .. رتبه خوبی به دست آورند و پس از قبولی در مصاحبه می‌‌توانند کارنامه خود را در سامانه پزشکی دانشگاه تهران مشاهده نمایند توجه نمایید. همانطور که در کارنامه مشاهده کردید، رقابت در این آزمون بسیار بالا بوده و تعداد کمی در حدود 10 الی 20 نفر هعر ساله قبول می شوند و می‌توانند از رشته های مهندسی وارد شاخه پزشکی شوند.

برای دانلود و مطالعه PDF مقاله کلیک نمایید.

3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه قبولی لیسانس به پزشکی خود را بصورت تلفنی دریافت کنید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می‌توانم به کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی دسترسی داشته باشم؟ 

از طریق تماس با مشاوران ایران تحصیل می‌توانید به کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی دسترسی پیدا کنید.

با بررسی نمونه کارنامه قبولی‌های آزمون لیسانس به پزشکی می‌توان به چه اطلاعاتی دست یافت؟ 

از طریق بررسی نمونه کارنامه قبولی های آزمون لیسانس به پزشکی می‌توان به اطلاعاتی از جمله دروس مهم برای مطالعه و درصدهای دروس این آزمون دست یافت.

آیا با تحلیل و بررسی کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی می‌‎توان به قبولی امیدوار بود؟ 

بله. زیرا با بررسی این کارنامه ها اطلاعات مفید زیادی را به دست می‌آورید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «کارنامه قبولی لیسانس به پزشکی 1402 {درصد، رتبه و رشته محل}»

  1. Avatar photo فاطمه طبری گفت:

    چرا معدل دیپلم تاثیر داره؟ یکی معدل دیپلمش کم باشه ولی لیسانسش زیاد نمیتونه ازمونو بده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرط معدل دیپلم از شروط آزمون حذف شده است.

  2. Avatar photo سیفی. گفت:

    سلام وقت بخیر
    ممکنه مراحل دریافت کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی را توضیح بدهید؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام برای اطلاعات دقیق با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  3. Avatar photo somaye. گفت:

    سلام وقت بخیر سایت کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی چی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام برای اطلاعات دقیق با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)