ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + زمان، شرایط | irantahsil

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی هر سال معمولا از دی ماه آغاز شده و تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد. متقاضیان زیر ۲۵ سال علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی از رشته‌های زیر شاخه ریاضی و تجربی می‌توانند با مراجعه به سامانه education.tums.ac.ir و تکمیل فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، شانس خود را برای فارغ التحصیل شدن در این رشته امتحان کنند.

البته باید قبل از شروع اسم‌نویسی اطلاعات کامل در مورد زمان برگزاری ثبت نام لیسانس به پزشکی، نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام، مدارک مورد نیاز، منابع و کتاب‌های کمک آموزشی برای قبولی و بسیاری از موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

مشاوران ایران تحصیل می‌توانند برای به دست آوردن این اطلاعات به شما کمک نمایند. کافی است با شماره تلفن 9099075307 تماس گرفته و تمامی این اطلاعات را از مشاوران ما درخواست نمایید تا در کمترین زمان شما داوطلبان گرامی را راهنمایی کنند.

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403

در سال گذشته ثبت نام لیسانس به پزشکی برای داوطلبان در اول دی ماه آغاز شده و تا دهم بهمن نیز ادامه داشت. لازم به ذکر است که زمان ثبت نام لیسانس به پزشکی 1403- 1404 آغاز شده و تا 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در بازه زمانی ثبت نام لیسانس به پزشکی، کلیه داوطلبان این امکان را دارند به سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام را مرحله به مرحله و با دقت تا آخرین مهلت آن انجام دهند.

 

👈 مشاوران مجرب آکادمی ایران تحصیل می‌توانند اطلاعات کاملی در رابطه با زمان ثبت نام لیسانس به پزشکی و آخرین مهلت و تاریخ در نظر گرفته شده برای ثبت نام در سامانه ثبت نام لیسانس به پزشکی در اختیار شما دوستان عزیز داوطلب قرار دهند.

ثبت نام لیسانس به پزشکی 1403-1404 شروع شده و تا تاریخ 11 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی 1403-1404

به منظور ثبت نام و اطلاعیه‌های آزمون، داوطلبان می‌توانند از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران اقدام نمایند. اطلاعات بیشتر و زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404 و مدارک لازم را می‌توانید از آدرس اینترنتی education.tums.ac.ir کسب نمایید.

در سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی، امکان ثبت نام و ایجاد کارتابل برای متقاضیان ثبت نام وجود دارد و افراد می توانند هنگام اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی وضعیت خود را مشاهده کنند. برای هر داوطلب، نام کاربری و رمز عبور اختصاصی تعیین‌ شده‌ است تا امنیت اطلاعات محفوظ شود.

در صفحه اصلی سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی 1403-1404، اطلاعیه‌ها و اخبار مربوطه در دسترس متقاضیان قرار دارد. داوطلبان می‌بایست به کارتابل شخصی خود مراجعه کنند تا در صورت دریافت پیام، اقدامات لازم را انجام دهند.

نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

در رابطه با چگونگی انجام ثبت نام باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که اسم‌نویسی در این آزمون به صورت اینترنتی و بدون این که نیاز به مراجعه حضوری داوطلب باشد، در سامانه ثبت نام لیسانس به پزشکی انجام می‌شود. برای اسم نویسی باید مراحل زیر را طی کنید:

✔️ در ابتدای شروع ثبت نام آزمون، لازم است در سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی بر روی لینک فعال اطلاعیه پذیرش دانشجو پزشکی مقطع کارشناسی کلیک کنید.

صفحه آزمون لیسانس به پزشکی

✔️ در قدم بعدی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی بعد از کلیک بر روی عبارت “اینجا” بر روی عبارت شروع ثبت نام جدید برای آزمون کارشناسی به پزشکی بزنید تا روند ثبت نام شروع شود.

شروع ثبت نام کارشناسی به پزشکی

✔️ در مرحله بعدی، فرمی را ملاحظه می‌کنید که چهار قسمت مختلف دارد. در بخش اول باید اطلاعات هویتی و شخصی خود را در فیلدهای مربوطه درج کنید.

دو قسمت بعدی در ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مربوط به اطلاعاتی در مورد محل سکونت و همین طور سوابق تحصیلی شما دوست عزیز داوطلب است که باید اطلاعات درخواستی را در فیلدهای موجود وارد کنید.

تکمیل اطلاعات شخصی

✔️ در آخرین بخش، شما باید لیستی از مدارک را در سامانه آپلود کنید. به این ترتیب که در سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی، در تاریخ ثبت نام، باید ابتدا ارسال فایل را بزنید و سپس هر کدام از مدارک را به صورت جداگانه آپلود کنید.

در پایان، نوبت به کلیک بر روی کلید تایید و ورود به سامانه پرداخت در سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی است.

ورود به سامانه پرداخت الکترونیکی

✔️ در قدم بعدی در صفحه پیش رو می‌توانید کد ملی، نام و نام خانوادگی و همین طور مبلغ پرداختی جهت واریز را مشاهده کنید.

✔️ در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی عبارت ورود به سامانه پرداخت بانک ملت کلیک کنید.

✔️ در آخر وارد سامانه پرداخت الکترونیکی شوید تا بعد از طی مراحل لازم، هزینه ثبت نام لیسانس به پزشکی را در سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی پرداخت کنید.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

شرایط ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در سامانه تحت شرایطی خاص برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان انجام می گیرد. در این بخش، شماری از شرایط تعیین شده برای ثبت نام در سایت ثبت نام لیسانس به پزشکی در تاریخ ثبت نام لیسانس به پزشکی را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض می کنیم.

👈 باید واجد شرایط عمومی تحصیل رایگان در جمهوری اسلامی ایران باشید.

👈 در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید واجد شرایط برای ادامه تحصیل در ایران باشید.

👈 دومین شرط رشته‌ای این است است که فارغ التحصیل شده باشید. فارغ التحصیل یكی از رشته های گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی.

👈 برای این آزمون محدودیت سنی وجود دارد و گفته می‌شود که حداقل سن در زمان ثبت نام آزمون 25 سال تمام است. (تبصره: مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداكثر سن اضافه می‌شود)

👈 براساس شرایط آزمون لیسانس به پزشکی، آقایان باید یا معاف باشند و یا گواهی پایان خدمت ارائه دهند.

👈 افرادی که دوره خدمت شان تا قبل از اولین نیمسال تمام شود، می‌توانند مشروط به ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی شوند.

شرایط ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی

👈 اما اگر تا زمان ثبت نام كارت پایان خدمت دریافت نكرده باشند، قبولی آنان باطل خواهد شد. دانشگاه نیز مسئولیتی برای حل این مشکل و جبران خسارات ندارد.

👈 دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری عمومی و تخصصی نمی‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

👈 دارا بودن مدارک زبان انگلیسی که در ادامه آورده‌ایم نیز الزامی است.

👈 معدل كل دیپلم شرکت کننده 18 و بالاتر باشد. (تبصره: در موارد اعلام نمره به شكل الفبایی نمره الف قابل قبول است)

👈 معدل مقطع كارشناسی 16 و بالاتر جز شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می باشد.

تبصره: دانشجویان مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی شرط معدل ندارند.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی استعداد درخشان 1403-1404

دانشجویان استعداد درخشان یا همان دانشجویان موفق در المپیادهای علمی و کنکور سراسری شرایط متفاوتی برای ثبت نام آزمون لیسانس به دکتری را دارند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

☑️ برگزیدگان آزمون سراسری گروه علوم تجربی تا رتبه 500 كشوری در آزمون سراسری كنكور (با معرفی سازمان سنجش آموزش كشور).

☑️ دارندگان مدال طلا، نقره و برنز كشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی (با معرفی وزارت آموزش و پرورش)

☑️ برگزیدگان دارای رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره رازی، جشنواره های خوارزمی (در زمینه علوم پزشكی) با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی و گروه غیر پزشكی با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

☑️ افراد دارای اختراع دارای اولیوت در ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می باشند.

☑️ دانشجویان نمونه كشوری گروه پزشكی و غیرپزشکی.

☑️ دانشجویان پژوهشگر برجسته به تایید شورای پژوهشی دانشگاه.

☑️ برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی با تایید مركز رشد استعداهای درخشان و معاونت های آموزشی

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی استعداد درخشان

مدارک زبان انگلیسی مورد پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی

به غیر از موارد گفته شده، ارائه مدرک زبان انگلیسی ضروری است. به این ترتیب داوطلبان می‌بایست برای پذیرش در ازمون لیسانس به پزشکی مدارک زبان خود را در سامانه آپلود کنند تا بعدا بتوانند در رشته های مجاز لیسانس به پزشکی تحصیل کنند. در ادامه می‌توانید مدرک زبان مورد نیاز در این آزمون را نیز ملاحظه کنید:

مدارک زبان انگلیسی مورد پذیرش آزمون
توضیحات حد نصاب قبولی نام مدرک زبان
50 MHLE
50 MCHE
50 MSRT
اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور 480 TOEFL ( PBT )
اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور 60 TOEFL ( IBT )
اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور 5 IELTS
480 TOLIMO
70 MELAB

 

طرح جدید لیسانس به پزشکی 1403-1404

در سال‌های گذشته آزمون لیسانس به پزشکی به طور آزمایشی برگزار می‌شد، اما در حال حاضر مسئولان آموزشی وزارت بهداشت تغییرات ویژه‌ای در نوع پذیرش و برگزاری آزمون انجام داده‌اند.

از مهمترین تغییرات جدید لیسانس به پزشکی 1403-1404 حذف شرط معدل داوطلبان، افزایش محدودیت سنی به 27 سال در آزمون و افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی متقاضیان است.

حذف شرط معدل در طرح جدید لیسانس به پزشکی

✔️ در سال‌های گذشته، از جمله شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، برخورداری از معدل 18 و معدل لیسانس 16 بود که این شرایط در طرح جدید لیسانس به پزشکی حذف شده است.

✔️ “دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌ پزشکی با اشاره به شرایط آزمون لیسانس به پزشکی و تغییرات اعمال شده در آیین نامه قبلی افراد با معدل دیپلم ۱۸ یا بالاتر مجاز به شرکت در این آزمون بودند.

اما با تغییرات جدید شرط معدل دیپلم در حال حاضر حذف شده است؛ چرا که این احتمال وجود دارد افراد بنا به هر دلیلی این امکان را نداشته باشند که دوران دیپلم به خوبی درس بخوانند.

طرح جدید لیسانس به پزشکی

حذف محدودیت رشته در طرح جدید لیسانس به پزشکی

✔️ براساس آیین نامه لیسانس به پزشکی مصوب 1403-1404، فارغ التحصیلان لیسانس پیوسته و ناپیوسته در رشته‌های زیر گروه علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی مجاز به حضور در آزمون لیسانس به پزشکی خواهند بود.

برای اطلاع از تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی کلیک نمایید.

تغییر شرایط سنی در طرح جدید لیسانس به پزشکی

✔️ در سال جاری، شرط سنی در آزمون لیسانس به پزشکی حذف شده است، اما با مطالعه آیین نامه جدید لیسانس به پزشکی که در هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌ پزشکی برگزار شد، شرط سنی هنگام نام نویسی به 27 سال افزایش یافته و به طور کامل حذف نشده است.

✔️ توجه داشته باشید افرادی که در طرح نیروی انسانی یا خدمت سربازی شرکت کرده‌اند، به همان میزان به شرایط سنی 27 سال اضافه می‌شود.

افزایش ظرفیت آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

✔️ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی بر اساس بخشنامه جدید به شرح زیر است:

افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی از مهمترین تغییرات آیین‌نامه لیسانس به پزشکی است. البته این آیین‌نامه هنوز به مرحله تصویب نرسیده است، تغییرات لحاظ شده برای سال تحصیلی 1403-1404 اعمال نخواهد شد و برای سال بعد اجرا می‌شوند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

مسلما لازمه ثبت نام در هر آزمونی، برخورداری از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است. در این قسمت همراه ما باشید تا مدارک مورد نیاز برای آزمون لیسانس به پزشکی را به شما معرفی کنیم.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

☑️ اولین مورد پرداخت الکترونیکی به مبلغ صد هزار تومان از طریق سامانه ثبت نام لیسانس به پزشکی می‌باشد.

☑️ دومین مورد ارسال برگ ثبت نام تکمیل شده (درج شده در این اطلاعیه- یک قطعه عکس 4*3 روی فرم ثبت نام الصاق گردد.)

☑️ دریافت کردن فرم و همچنین ارائه مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد نیز جز مدارک است.

☑️ مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته‌های مورد پذیرش باشد را فراموش نکنید.

☑️ کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم نیز برای داوطلبان مرد ضروری است. اگر معاف هستید نیز نشان دادن مدارک مرتبط با معافیت ضروری است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

منابع آموزشی برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

برای کسب قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی، متقاضی باید به برخی از منابع تسلط کافی داشته باشد. در ادامه به بررسی جدول منابع آزمون لیسانس به پزشکی می‌پردازیم. همچنین شما عزیزان می‌توانید جدیدترین منابع لیسانس به پزشکی را تنها با یک تماس به شماره 9099075307 از مشاورین متخصص در زمینه آزمون پزشکی ایران تحصیل درخواست نمایید.

منابع آزمون لیسانس به پزشکی
حوزه مباحث تعداد سوالات منابع
مبانی بیوشیمیایی و بیولوژیکی سیستم های حیاتی بیوشیمی(8)

ژنتیک (10)

بافت شناسی عمومی و جنین شناسی (9)

فیزیولوژی(19) و آناتومی سیستم های بدن (17)

ایمونولوژی (10)

باکتری و ویروس (میکروب شناسی) (12)

85 منابع علوم پایه
مبانی بیولوژیک، روانشناختی و جامعه شناختی رفتار روان شناسی مقدماتی

جامعه شناسی مقدماتی

25 جامعه شناسی عمومی (دکتر منوچهر محسنی)، روانشناسی عمومی (دکتر حمزه گنجوی)
شیمیایی و فیزیکی سیستم های حیاتی شیمی عمومی

شمی آلی (4)

شیمی معدنی (4)

فیزیک پزشکی با گرایش پایه (7)

15 جامع شیمی آلی و عمومی (تالیف دکتر رشید قنبرپور و مهندس آیدا خواجه)، فیزیک پزشکی برای دانشجویان پزشکی با سرپرستی دکتر عقابیان
مهارت های استدلال و تفکر نقاد علوم انسانی و علوم اجتماعی 25 راهنمای علمی برای مهارت های تفکر نقاد (دکتر اکبر سلطانی و مریم آقازاده)

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

نکات ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

به غیر از موضوعاتی که درباره آزمون لیسانس به پزشکی گفتیم، نکات مهم دیگری وجود دارد که در این بخش قرار است به آن‌ها اشاره کنیم:

✔ افرادی که پیش از مهر 1403 دوران خدمتشان تمام می‌شود، می‌توانند به صورت مشروط در این آزمون شرکت کنند.

✔ آزمون لیسانس به پزشکی دارای 2 بخش کتبی و مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی است. بنابراین افراد باید برای موفقیت، این 2 مرحله را پشت سر بگذرانند.

✔ مدرک لازم برای ثبت نام در آزمون تخصصی لیسانس به پزشکی حداقل داشتن لیسانس الزامی است.

✔ متقاضیان باید پس از ثبت نام از تایید شدن نام نویسی خود در سامانه مطمئن شوند. بنابراین بهتر است بعد از چند روز به سایت مراجعه کنند و اطلاعات خود را بررسی نمایند. بنابراین بعد از بررسی برنامه ریزی برای آزمون لیسانس به پزشکی می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403-1404

با توجه به روال قبلی برگزاری آزمون کارشناسی پزشکی، متقاضیان می‌بایست در زمان ثبت نام آزمون، اقدام به تکمیل فرم‌های ثبت نام لیسانس پزشکی و ارسال مدارک خود در سایت دانشگاه‌های مجری این آزمون نمایند.

پس از تایید اطلاعات و مدارک بارگذاری‌ شده‌ و دریافت کد رهگیری، فرآیند ثبت نام تمام می‌شود. اکنون برای اینکه با نحوه اسم‌نویسی در این آزمون آشنا شوید، می‌توانید به جدول زیر مراجعه کرده و فرم ثبت نام کارشناسی پزشکی سال های گذشته را دانلود نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی را از مشاوران آکادمی ایران تحصیل دریافت کنید.

دانلود فرم آزمون لیسانس به پزشکی

فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی


خلاصه مطلب

برای این که بتوانید ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را انجام دهید، باید وارد سامانه education.tums.ac.ir شوید. همچنین برای ثبت نام در این آزمون باید مدارکی همچون کارت پایان خدمت یا معافیت، یک قطعه عکس ۳ در ۴، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته مورد پذیرش باشد، تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و مدرک زبان به همراه داشته باشید.

برای قبولی در این آزمون به منابع و کتاب‌های کمک آموزشی نیاز دارید، زیرا با استفاده از منابع درست امکان قبول شدن شما افزایش پیدا خواهد کرد. البته باید بیان کنیم که با کمک گرفتن از مشاورین مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل، می‌توانید به رتبه دلخواه خود دست پیدا کنید.

چرا که مشاورین مرکز مشاوره ایران تحصیل رتبه‌های برتر سال‌های گذشته رشته پزشکی هستند و این مسیر را با موفقیت طی کرده‌اند.

برای دانلود فایل PDF کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام لیسانس به پرشکی کی اعلام می‌شود؟

زمان ثبت نام لیسانس به پزشکی آغاز شد و آخرین مهلت آن هم 11 بهمن ماه است.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در چه سامانه‌ای انجام می‌شود؟

ثبت نام لیسانس به پزشکی به صورت اینترنتی است و از طریق سایت education.tums.ac.ir انجام می‌شود.

شرکت در ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی دارای شرط معدل است؟

توجه داشته باشید برای شرکت در ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی معدل دیپلم افراد باید 18 به بالا باشد.

نظرات

26 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + زمان، شرایط | irantahsil»

  1. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    چه درس ها یا کتاب های رو برای این آزمون باید بخونیم؟
    و اینکه این درس ها رو تو دانشگاه باید پاس کنیم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز منابع برای این کنکور پرتعداد میباشد. لطفا با شماره ی مجموعه در تماس باشید تا کامل راهنمایی بشید.

  2. Avatar photo نبی زاده گفت:

    سلام و عرض ادب
    کسی که آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کرده و قبولم شده با کدوم ترم پزشکی هم کلاس میشه توی ترم اول؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      گفته شده از ترم 3 وارد میشوید
      اما بستگی به رشته کارشناسی شما هم دارد .

  3. Avatar photo ریما محمدپور گفت:

    برای ثبت نام آزمون کارشناسی به علوم پزشکی باید چقدر از رسیدن مدرک گذشته باشه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      قبلا شرایط سنی داشت اما در حال حاضر شرایطی برای سن نزاشتن.

  4. Avatar photo بالاخانی گفت:

    برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید چیکار کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید اول شرایط شما چک شود و بعد اگر شرایط شرکت را دارید با توجه به تاریخ ثبت نام کنکور ثبت نام کنید.
      برای چک کردن شرایطتان با شماره 9099075307 تماس بگیرید داخلی 109 خانم امینی

  5. Avatar photo قاسم پور گفت:

    سلام و وقت بخیر . من امسال فارغ التحصیل از رشته کارشناسی فیزیک شدم و معدلم بالای 17 هستش و رشتم تو دبیرستان ریاضی بود و معدلم بالای 178 . می تونم برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید

  6. Avatar photo سعیده گفت:

    سلام روز بخیر پس از ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید زمان و محل برگزرای مصاحبه را از کجا ببینم ؟؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام، زمان و محل برگذاری آزمون در سایتی که اقدام به ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کردید چند روز بعد قبل از تاریخ برگذاری اعلام می شود.

  7. Avatar photo هادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یک سوال دارم
    اگر برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدام کنم بعد میتونم برای تخصصی پرشکی هم شرکت کنم؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقتتون بخیر، بله شما بعد از ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و قبولی در آن می توانید برای تخصص هم اقدام به تحصیل در رشته پزشکی کنید.

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام، آیا افرادی که تعهد خدمت دارند هم میتونن توی این آزمون شرکت کنند؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      یکی از شروط این آزمون نداشتن تعهد است.

  9. Avatar photo صبورا گفت:

    سلام، در فرایند ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی هزینه ای که باید پرداخت شود چقدر است؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، هزینه ثبت نام لیسانس به پزشکی ۱۰۰ هزارتومان می باشد.

  10. Avatar photo ابراهیم گفت:

    سلام، آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی برگذار می گردد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، زمان برگذاری آزمون لیسانس به پزشکی هر ساله در طی اطلاعیه ها مشخص می شود اما بر اساس تجربی و توجه به سال های اخیر معمولا در بازه زمانی اوایل طی تا اواسط بهمن ماه می باشد.

  11. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام، برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به کدام سایت می توان مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می توانید از طریق سایت دانشگاه تهران یا سنجش اقدام کنید.

  12. Avatar photo حشمت گفت:

    سلام، زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی هست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان ثبت نام ازمون لیسانس به پزشکی در دی ماه میباشد

  13. Avatar photo سعيد گفت:

    سلام
    عذر ميخوام شما در اينجا فرموديد كه داوطلبانى كه ليسانس فنى و حرفه اى هم دارن ميتونن شركت كنن در صورتيكه من به معاونت آموزشى دانشگاه تهران مراجعه کردم و پاسخ دادن كه ليسانسه هاى فنى و خرفه اى حق شركت كردن ندارن. آيا حقيقت داره؟؟

    1. با سلام مطابق آخرین تغییرات قوانین ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 امکان ثبت نام با این مدارک نمیباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)