ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشکل ورود به سیستم ناد را چگونه رفع کنیم؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آذر ۱۴۰۰
مشکل ورود به سیستم ناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تا بحال با مشکل ورود به سیستم ناد مواجه شده اید؟ متاسفانه در برخی از موارد، دانشجویان در هنگام ورود به سامانه ناد به عنوان سیستم جامع آموزشی دانشجویان فنی و حرفه ایی کشور، با مشکلات خاصی روبرو می شوند و این سوال که چرا سایت ناد باز نمیشه؟ را عنوان می کنند. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم با روش های حل این مسائل آشنا شویم. با این وجود، چنانچه با سوالی در این زمینه مواجه شدید می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما در ایران تحصیل استفاده نمایید.

 

 

جهت آگاهی از نحوه رفع مشکل ورود به سیستم ناد و شیوه بازیابی رمز عبور از سایت  سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307(تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشکل ورود به سیستم ناد چیست؟

 

 

مشکل ورود به سیستم ناد چیست؟

 

 

دانشگاه فنی و حرفه ایی چند سال پیش برای رفاه حال دانشجویان و اساتید خود سامانه ایی را با اسم ناد طراحی کرد. این سامانه خدماتی همچون انتخاب واحد و حذف و اضافه، مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام، مشاهده کارنامه های ترمی، ثبت اعتراض به نمرات، کارنامه مدیریت مالی، و پرداخت شهریه را ارائه می دهد.

گرچه این سیستم دارای نقاط قوت خوبی است، اما بسیاری از دانشجویان مشکل ورود به سیستم ناد را تجربه کرده و نسبت به آن معترض بوده اند. از جمله این مسائل، عدم بارگذاری سایت و سرعت پایین ارائه خدمات بود. به همین دلیل بیشترین سوالات این بود که چرا سایت ناد باز نمیشه؟

تعدادی دیگر از شکایات به خرابی این سایت در هنگام انتخاب واحد بود. از سوی دیگر به دلیل ازدحام بالای مراجعه با این سیستم، گاهی اوقات سرورها پاسخگو نبوده و دانشجویان نمی توانند به صفحه شخصی خود وارد شوند. در ادامه به چند راهکار برای این مسئله می پردازیم.

 

 

جهت آشنایی با رتبه و نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید 

 

 

رفع مشکل سامانه ناد در هنگام انتخاب واحد

یکی از مشکلاتی که اغلب دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ایی از آن یاد می کنند، مربوط به زمان انتخاب واحد و یا دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات می باشد. متاسفانه با وجود اینکه این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما گاهی اوقات مشکل ورود به سیستم ناد باعث بروز اختلال در انجام آن می شود. در چنین مواقعی ممکن است که سامانه از دسترس خارج شده و  ورود به آن امکانپذیر نباشد.

دلیل عمده این مسئله ،هجوم همه دانشجویان به سایت ناد جهت انجام امور مربوطه است. بنابراین قبل از هر چیز توصیه می کنیم که مواردی همچون انتخاب واحد و یا دریافت کارت ورودبه جلسه را به روزها یا ساعات پایانی موکول نکنید تا با چنین مشکلاتی روبرو نشوید.

از سوی دیگر با توجه به محدودیت زمانی که برای این مراحل وجود دارد می بایست به دنبال یک راه حل سریع بود. به نظر می رسد که یکی از بهترین راهکارها این است که از سایت خارج شوید و بعد از یک فاصله چند ساعته یا چند دقیقه‌ایی مجدد وارد سایت شوید.

 

 

اگر می خواهید از زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای آگاه شوید، بر روی لینک کلیک نمایید 

 

 

چرا سایت ناد باز نمیشه؟

 

 

چرا سایت ناد باز نمیشه؟

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از سیستم ناد فنی حرفه ای وارد شوید 

 

 

به نظر می رسد که به طور عمده یکی از دلایل مشکل ورود به سیستم ناد همچون سایر سیستم های این چنینی، استفاده از موتورهای جستجوگری است که تحت پشتیبانی سرورهای سامانه نمی باشند.

این امر باعث می‌شود که فرد مراجعه کننده با خطای مختلفی روبرو شود و یا نتواند صفحه اصلی آن را مشاهده نمایند به همین دلیل توصیه می شود که برای اطمینان بیشتر اگر نتوانستید با مرورگر فعلی به این سیستم وارد شوید یک مرورگر دیگر را امتحان کنید. برای مثال، اگر  در  دفعه  یا دفعات قبل با مرورگر  کروم آدرس را  وارد نموده اید، این بار  از طریق  مرورگر  فایرفاکس  وارد شوید.

یک نکته مهم را نیز در این جا متذکر می شویم و آن هم اینکه به طور کلی مرورگر فایرفاکس نسبت به سایر مرورگر ها قابلیت بهتری برای ورود به این قبیل سایت ها دارد. همچنین می توانید برای ورود از طریق دستگاه های مختلفی همچون گوشی تلفن همراه و کامپیوتر یا لپ تاپ را عمل نمایید.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

پیگیری از طریق تماس با پشتیبانی سامانه ناد

درهر سامانه‌ای بخشی با عنوان پشتیبانی در نظر گرفته شده است تا مراجعین بتوانند مسائل، سوالات و ابهامات خود را با مسئولین مربوطه در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

چنانچه با مشکل ورود به سیستم ناد مواجه شدید و نتوانستید از طریق روش های بالا آن را برطرف سازید بهترین راه این است که با پشتیبانی ارتباط بگیرید. البته اگر این سوال که چرا سامانه ناد باز نمیشه؟ از جانب همه دانشجویان مطرح شود و مسئله طولانی مدت گردد به طور معمول پشتیبانان برای رفع آن تمهیدات لازم را انجام می دهند و به اطلاع دانشجویان می رساند.

یکی از این تمهیدات بالا بردن تعداد سرور هاست. بر اساس معمول دانشجو برای ورود به پورتال شخصی خود باید گزینه ورود دانشجویان را انتخاب نماید. اما چنانچه یک سرور پاسخگو نباشد طراحان با افزایش سرورها کمک می کند که مثلاً دانشجو انتخاب کند ازطریق کدام سرور وارد پرتال خود شود

 

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

 

با مشکل فراموشی نام کاربری و کلمه عبور سامانه ناد چه کنیم؟

ما دیدیم که چگونه می توان برای مشکل ورود به سیستم ناد راهکار اندیشید. اما برخی از اوقات مشکل به سایت برنمی گردد، بلکه از جانب دانشجو است. آن هم نام کاربری و رمز عبور می باشد.

دیده می شود که گاهی دانشجویان در هنگام وارد کردن این موارد متوجه می شوند که نمی توانند پنل شخصی خود را مشاهده کنند و گاها می پرسند چرا سایت ناد باز نمیشه؟ باید بگوییم اگر نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، جای نگرانی نیست.

همانطور که رمز عبور و نام کاربری در هنگام ثبت نام در اختیار شما گذاشته شده است، مسئولان مربوطه شما را برای بازیابی یار می دهند. البته متاسفانه در سامانه ناد بخشی برای این منظور در نظر گرفته نشده است. اما دانشجویان می توانند با مراجعه حضوری به واحد آموزش دانشگاه، آن را تغییر یا بازیابی نمایند.

 

 

برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای کافی است وارد لینک شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به دلایل مختلف بروز مشکل ورود به سیستم ناد و راهکارهای رفع آن پرداختیم. همچنین با نحوه بازیابی رمز عبور و نام کاربری نیز آشنا شدیم.

با این وجود اگر شما نیز با چنین مشکلاتی روبرو شدید و با تمام شیوه های ذکر در بالا نتوانستید آن را رفع کنید، می توانید با مشاوران خبره ما در ارتباط باشید. همکاران ما، همه دانشجویان عزیز دانشگاه فنی و حرفه ایی را در اسرع وقت و در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 1 شب راهنمایی می کنند. کافی است که شماره های درج شده در جدول زیر را شماره گیری نمایید.

 

 

به منظور آشنایی با انواع روش های رفع مشکل ورود به سیستم ناد و دریافت راهنمایی های لازم از سایت  سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307(تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

reg.tvu.ac.ir

سیستم ناد فنی حرفه ای

ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

دریافت شماره دانشجویی فنی حرفه ای

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار

مشکل ورود به سیستم ناد

فراموشی رمز عبور سایت ناد

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا سایت ناد باز نمیشه؟

در این مقاله می توانید دلایل مختلف باز نشدن سایت را مطالعه فرمایید.

مشکل ورود به سیستم ناد را چگونه رفع کنیم؟

برای کسب راهنمایی در مورد روش های کاربردی رفع مشکل باز نشدن سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا می توان در صورت فراموشی رمز عبور سامانه ناد، آن را بازیابی کرد؟

بله. دانشجویان می توانند جهت بازیابی رمز عبور و نام کاربری خود به واحد آموزش دانشگاه مراجعه کنند

سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ایی چه خدماتی را ارائه می دهد؟

برای کسب آگاهی از خدمات مختلف این سیست، به مقاله کنونی مراجعه کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور