ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاور روانشناس کنکور

مشاور روانشناس کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاور روانشناس کنکور

مشاور روانشناس کنکورثبت نام کنکور برای بسیاری از داوطلبان ایجاد استرس و نگرانی می کنند و به همین دلیل، همیشه به دنبال یک مشاور روانشناس کنکور می باشند. برخی از داوطلبان سال های گذشته موفق به پذیرش نشده اند و مشاوره آنلاین ترس ، استرس و افسردگی ناشی از کنکور برای این افراد ضروری می باشد. متناسب با موقعیت هر فرد، توصیه های روانشناسی کنکور می تواند متفاوت باشد. پس از اعلام نتایج کنکور، برخی از داوطلبان به دلیل عدم کسب رتبه مورد نیاز، افسرده می شوند و به همین دلیل مشاوره افسردگی ناشی از کنکور می تواند برای آنان بسیار کمک کننده باشد.

برای مشاور روانشناس کنکور – انجام برنامه ریزی و همچنین منابع  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

مشاور روانشناس کنکور دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

مشاور روانشناس کنکور دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

مشاور روانشناس کنکور دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

هنگامی که ما از واژه روانشناس برای کنکور استفاده می نماییم، برای بسیاری از افراد ممکن است این تصور به وجود آید که منظور از روانشناس، یک فردی است که خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی را ارائه می دهد. در صورتی که منظور ما از روانشناس کنکور فردی است که علاوه بر ارائه خدمات مشاره تحصیلی، در رابطه با ترس و اضطراب، استرس، افسردگی و همچنین مشکلات یادگیری می تواند به دانش آموز و یا فرد داوطلب کمک نماید تا مشکل او برطرف شود.

همیشه عواملی که موجب می شود تا ما نتوانیم آن طور که باید و شاید تحصیل خود را داشته باشیم، مربوط به عوامل درونی نمی باشد. به عنوان مثال برای یک داوطلب ممکن است به دلیل داشتن مشکلات خانوادگی، امکان تحصیل و تمرکز کردن را نداشته باشد. برخی از جوانان ما حتی در روابط بین فردی با خانواده خود نیز، دچار مسئله و مشکل می باشند. به همین دلیل شاید توانایی مطالعه را نداشته باشند. در این شرایط یک مشاور روانشناس کنکور کمک به حل و یا برطرف نمودن آن می نماید.

مشکلات شخصی به نوبه خود نیز، می تواند گریبان گیر هر یک از افرادی باشد که می خواهند مطالعه خوب و موفقی داشته باشند. بنابراین مداخلات درمانی یک روانشناس کنکوری ، منحصر به بهترین اصول برنامه ریزی کنکور نمی باشد. یک موضوع مهم را نباید از خاطر ببرید که تا زمانی که مشکلات روانی و درگیری های ذهنی ما تا حدی برطرف نشوند، ما توانایی تمرکز بر روی درس را نخواهیم داشت و خوب می دانید که درس خواندن بدون تمرکز در حقیقت وقت تلف کردن است.

توصیه های روانشناسی کنکور

توصیه های روانشناسی کنکور

توصیه های روانشناسی کنکور

همانطور که اشاره نمودیم، مشاور روانشناس کنکور علاوه بر مشاوره تحصیلی، به شما کمک می نماید تا بتوانید در مسائل زندگی و زندگی شخصی خود نیز، مراقبت های لازم را داشته باشید. ما برخی از مشکلاتی که در میان مشاوره های خود با آن مواجه می باشیم را در ادامه در طی چند نمونه از توصیه های روانشناسی کنکور ارائه خواهیم نمود تا با خدمات مشاوره ای بهتر آشنا شوید.

مشکلات عاطفی را برای مدتی نادیده بگیرید

بسیار طبیعی است که همه در یک سن خاصی گرایش به جنس مخالف پیدا می کنیم. این گرایش بعضا با توجه به درگیری روانی که برای ما ایجاد می نماید، در بسیاری از موارد انگیزه پیشرفت و موفقیت و همچینین مهم تر از آن، تمرکز را از ما می گیرد. به همین دلیل نمی توانیم آن طور که باید و شاید، تلاش و انگیزه داشته باشیم. در برخی از موارد ممکن است داوطلبان به این موضوع اشاره نمایند که میخوام درس بخونم ولی نمیشه چکار کنم؟ و زمانی که ما بررسی های لازم را انجام می دهیم، متوجه می شویم که همین مسئله عاطفی، علت این موضوع می باشد.

ما هرگز نمی گوییم شما به خاطر کنکور قید تمام تعلقات و وابستگی های خود را بزنید و تمام انرژی و انگیزه شما تنها همین کنکور باشد. اما این توصیه را می توانیم داشته باشیم که حتی برای کوتاه مدت هم که شده برای فکر کردن به فردی که به او علاقه دارید را کمرنگ تر نمایند. یک نکته مهم را فراموش نکنید، همه ما انسان ها دلمان نمی خواهد در کنار فردی باشیم که ناموفق است. به همین دلیل اگر شما نتوانید از پس این مرحله از زندگیتان بر آیید. به چشم آن فرد نیز فردی ضعیف خواهید بود.

به قول مشاور روانشناس کنکور همه ما در زندگیمان مشکل داریم

یکی از عواملی که می تواند موجب آرامش ما شود همین است که بدانیم تنها ما نیسیتم که در زندگیمان دچار مشکل می شویم و همین مسئله شاید تسکین بخش روان ما باشد. ما برای برخی از داوطلبانی که برای مشاور روانشناس کنکور مراجعه می کنند، گاهی از مشکلات شخصی و زندگی که همراه با درس و مطالعه کنکورمان بوده است تعریف می نماییم و برخی از داوطلبان بسیار متعجب می شوند که ما نیز مشکلاتی در زمان کنکور داشته ایم. در صورتی که این امر بسار طبیعی است.

فکرهای مزاحم را یاداشت نمایید

ما معمولا یاد گرفته ایم که عوامل مهم در زندگی خود را یادداشت نماییم تا بهتر بتوانیم به خاطر بسپاریم و همانطور که در توصیه های مشاوره با ما رتبه شو ما می گوییم یادداشت برداری را به عنوان یادگیری داشته باشید. اما در اینجا می گوییم هر فکری که مانع درس خواندنتان می شود را یادداشت نمایید و با خودتان قرار بگذارید که بعد از اتمام درس خود، به آن فکر کنید. بعد از چند ساعت اگر هنوز هم دلیل منطقی برای فکر کردن به آن داشتید، می توانید آن را ادامه دهید.

یک مشاور روانشناس کنکور خوب از کجا گیر بیارم؟

یک مشاور روانشناس کنکور خوب از کجا گیر بیارم؟

یک مشاور روانشناس کنکور خوب از کجا گیر بیارم؟

سوال بعدی شما احتمالا این است که آیا تمام مشاورانی که در مراکز مشاوره کنکوری مشغول به کار می باشند، از این ویژگی ها برخوردارند؟ پاسخ ما خیر است. برخی از مراکز مشاوره، متاسفانه حتی نمی دانند که ما باید در تیم خود، علاوه بر داشتن مرکز مشاوره تحصیلی، یک مرکز مشاوره رواشناسی هم برای مشکلات ذکر شده داشته باشیم و به همین دلیل است که شما با مراجعه به آن ها نمی توانید تکنیک ها را عملی نمایید و با شکست مواجه می شوید خدایی ناکرده.

سوال مهم این است چگونه یک مشاور کنکور خوب پیدا کنیم ؟ که علاوه بر خدمات کنکوری، بتواند خدمات روانشناسی را ارائه دهد؟ ما برای مشاوره آنلاین ترس ، استرس و افسردگی ناشی از کنکور و همچنین مشاوره تلفنی و حضوری، مرکز مشاوره ایران تحصیل را به شما معرفی می نماییم. خدمات این مرکز به گونه ای است که شما می توانید به هر نحوی که مایل به دریافت مشاوره باشید (حضوری، تلفنی و آنلاین)، با این مرکز در ارتباط باشید و مشکلات خود را برطرف نمایید.

برای رزو نوبت و همچنین دریافت مشاور روانشناس کنکور می توانید با شماره های با شماره های  9099075307 (از سراسر کشور) 9099075307 (از استان تهران)  از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

مشاوره افسردگی ناشی از کنکور

همیشه افسردگی های ناشی از کنکور منحصر به افرادی نمی باشد که در کنکور موفقیت لازم را نتوانسته اند کسب نمایند. گاهی حتی تصور ناشی از اینکه من نمی توانم در کنکور موفق شوم، توان ما را برای درس خواندن و موفقیت می گیرید. بنابراین بخشی از خدمات ما در رابطه با مشاوره افسردگی ناشی از کنکور مربوط به همین باور ها می باشد. این باور ها می تواند یک دانش آموز نمونه را به سطحی برساند که هرگز نتواند در کنکور موفق شود و می تواند یک دانش آموز به اصطلاح تنبل را رتبه سه رقمی در کنکور نماید.

ما برای درمان افسردگی دانش آموزانی که در سال گذشته موفق به کسب رتبه دلخواه نشده اند و یا اینکه نتوانسته اند به آنچه می خواهند دست یابند، با روش های درمانی همانند CBT و همچنین فراشناخت درمانی و ACT درمان می کنیم. و تمامی این رویکردها را به گونه ای هستند که موجب می شوند تا شما داوطلب عزیز، به تمام اهداف خود دست یابید. و حتما ما در استفاده از هر یک از این رویکردها، با توجه به شخصیت و نوع مشکلات فرد، رویکرد مناسب را در ظر خواهیم گرفت.

ذکر یک نکته مهم در رابطه با مشاور روانشناس کنکور  ضروری به نظر می رسد. هرگز این گونه تصور ننمایید که مراجعه شما به یک مشاور و یا روانشناس می تواند موفقیت شما را تضمین نماید. خیر… آنچه به ما کمک می کند تا بتوانیم از ای مشاوره ها بهره مند شویم، مراجعه صرف نخواهد بود. بلکه عمل به این توصیه هاست که کمک می نماید تا ما خود را از رقبای دیگر جلو بیندازیم و شانس موفقیت خود را دو صد چندان نماییم. تلاش ما موفقیت و شما و رسیدن به آرزوهایتان است.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با خدمات و نحوه مشاور روانشناس کنکور به شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که مایل به دریافت مشاوره آنلاین ترس ، استرس و افسردگی ناشی از کنکور می باشید و یا توصیه های روانشناسی کنکور را به خوبی دریافت ننموده اید، می توانید با مشاوره افسردگی ناشی از کنکور که شماره های آنان در سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم شماره تماس مشاور روانشناس کنکور را دریافت نمایم؟

برای دریافت مشاوره آنلاین ترس ، استرس و افسردگی ناشی از کنکور  می توانید با با شماره های درج شده در مقاله تماس حاصل فرمایید.

توصیه های روانشناسی کنکور چست؟

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با توصیه های مشاور و روانشناس کنکور می توانید وارد سایت شوید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مشاوره افسردگی ناشی از کنکور چه راهکاری را می تواند ارائه دهد؟

در وهله اول، ریشه یابی و کشف علت مشکلات به وجود آمده است و در نوبت دوم راهکارهای درمانی لازم را ارائه می نمایند.

چگونه انگیزه درس خواندن برای کنکور را تقویت کنیم؟

راهکار های زیادی جهت تقویت انگیزه درس خواندن وجود دارد که پیشنهاد میکنیم به مطالعه مقاله بپردازید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «مشاور روانشناس کنکور»

  1. Avatar photo مهتا گفت:

    من مشاوره حضوری میخوام و ساکن تهران هستم.

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه امکان مشاوره ی حضوری وجود ندارد.
      با استقاده از شماره های مرکز با مشاورین ما در تماس باشین

      1. Avatar photo دلارام گفت:

        سلام من تا الان خوب درس خوندم اما الان روحیم افتضاحه نمیتونم دیگه خسته شدم
        چطوری برگردم به مسیر:))

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          میتوانید برای مشاوره با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور