ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کنکور انسانی 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۲
مشاوره کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره کنکور انسانی می تواند به داوطلبان کمک کند تا با اطمینان کامل برای شرکت در کنکور سراسری انسانی شرکت کنند. در این مقاله اطلاعات کاملی نحوه قبول شدن در رشته انسانی در اختیار شما قرار داده‌ایم. در ابتدا تاثیر مشاوره کنکور انسانی را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه به سراغ بررسی 20 نکته طلایی رفتیم که رعایت کردن آن ها می تواند به هر داوطلب کمک کند تا درصد قبولی وی در کنکور سراسری 1403 افزایش پیدا کند.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید در این محتوا مهمترین شرایط عمومی و تخصصی که یک داوطلب باید داشته باشد تا بتواند در کنکور شرکت کند را هم ذکر کرده‌ایم که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. اما از تمام این موارد مهمتر دسترسی به منابع عمومی و اختصاصی است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. حال اگر قصد دارید اطلاعات کاملی نسبت به موارد ذکر شده به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آکادمی ایران تحصیل با کمک بهترین مشاوران به شما داوطلبان عزیز اطلاعات کاملی در رابطه با رشته انسانی ارائه داده و قبولی شما را در کنکور انسانی تضمین می کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما بر روی لینک قرمز کلیک کنید. 

مشاوره کنکور انسانی

 

مشاوره کنکور انسانی چقدر می تواند کمک کننده باشد؟

یکی از مشکلات داوطلبان کنکور انسانی این است که فهرست منابع مطالعه برای قبولی در کنکور بسیار زیاد می باشد این امر موجب می‌شود که برنامه ریزی درسی برای این دسته از افراد سخت باشد به همین دلیل در قدم اول مشاور می‌تواند با توجه به هدف شما، مشاوره و برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشید.

نحوه مطالعه در کنکور به نوبه خود از مهمترین موارد می باشد. با توجه به اینکه امتحانات مدارس به صورت تشریحی برگزار می شود، دانش‌آموزان توانایی مطالعه اصولی و درست را برای کنکور ندارند به همین دلیل حتی با صرف زمان زیاد برای مطالعه نمی توانند به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنند. بنابراین آموزش نحوه مطالعه اصولی و درست از جمله خدمات یک مشاوره کنکور انسانی می باشد.

قطعاً مشاوران کنکوری با توجه به تجربه و علم خود می توانند به شما در رابطه با راه های موفقیت بسیار کمک کنند. اما تلاش شما و عمل به این توصیه ها از جمله موارد بسیار مهمی است که رعایت آن ضروری به نظر می رسد. بنابراین بخش مهمی از اخذ نتیجه برای کنکور به عملکرد شما مربوط می شود.

برای کسب اطلاعات نسبت به مشاوره و پشتیبانی کنکور بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

20 نکته طلایی رتبه ها مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی

بسیاری از افرادی که برای کنکور شرکت می‌کنند تلاش می کنند و درس می خوانند اما تنها برخی از آنها موفق به کسب رتبه خوب می شوند به نظر شما علت آن چیست؟ چرا دانش آموزان با منابع یکسان نتیجه های متفاوتی کسب می نمایند؟ چگونه می توانید به این راهکارها دست یابید تا شما هم بتوانید رتبه مورد نظر خود را کسب نمایید؟

برای خود هدف مشخص کنید

تا زمانی که شما هدف خود را تعیین نکرده باشید نمی توانید به سوی آن حرکت کنید و یا اینکه برای رسیدن به آن تلاش نمایید. بنابراین تعیین هدف در وهله اول یکی از مهم‌ترین مسائلی است که شما باید آن را مشخص نمایید اگر با رشته های مختلف آشنایی لازم را ندارید می توانید از راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور استفاده نمایید.

برای خود هدف مشخص کنید

 

منابع درست انتخاب کنید

شما که در حال مطالعه این مقاله می باشید ممکن است دانش آموز و یا داوطلب کنکور باشید. شاید یکی از علت‌هایی که شما داوطلب عزیز سال گذشته موفق به کسب رتبه ای خود نشده اید انتخاب نادرست منابع کنکور باشد. همچنین دانش آموز عزیزی که هنوز در کنکور شرکت نکرده اید در انتخاب منابع خود دقت لازم را داشته باشند.

برای دریافت مشاوره تحصیلی کنکور روی لینک کلیک کنید.

ضرایب کنکور را از مشاوره کنکور انسانی دریافت کنید

آیا می دانید در کنکور، هر یک از دروس از اهمیت متفاوتی برخوردار هستند؟ با توجه هدف شما کدام یک از دروس اهمیت بیشتری دارد؟ بهتر است به هنگام مراجعه به مشاور، جدول مربوط به ضرایب دروس را از او دریافت نمایید تا در برنامه‌ریزی خود برای درسی که از ضریب بیشتری برخوردار است، زمان و انرژی بیشتری را بگذارید.

 

برنامه ریزی اصولی داشته باشید

ما در مقاله های مختلف بارها در رابطه با اهمیت برنامه ریزی درست و اصولی مطالبی را ارائه نمودیم، داشتن یک برنامه ریزی درست و اصولی می تواند موجب شود تا علاوه بر اینکه زمان شما به هدر نرود، به نتیجه مطلوب خود نیز دست یابید. اگر بتوانید با مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تضمینی با رتبه های تک رقمی در ارتباط باشید، گام بزرگی در رسیدن به موفقیت برداشته اید.

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تضمینی با رتبه های تک رقمی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

دریافت بانک سوالات از مشاوره کنکور انسانی

سوالات سال های گذشته می تواند به عنوان منبع بسیار مهمی برای شما جهت آشنایی با نحوه طرح سوالات در هر درس باشد بنابراین دریافت کنکور انسانی می تواند شما را با نحوه مطالعه اصولی و درست و همچنین مطالب مهم درس آشنا نماید.

 

اطلاع از بودجه بندی کنکور انسانی

سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله برای طرح سوال از دروس مختلف، به برخی از مباحث هر کتاب توجه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل سوالات بیشتری را از این مباحث طرح می نماید. اطلاع از بودجه بندی کنکور می تواند به شما کمک کند تا مطالب مهم و مباحث کلیدی را بهتر بشناسید و با تمرکز بیشتر و مطالعه عمیق تر بر روی این مباحث به سوالات بیشتری در زمان کنکور پاسخ دهید.

 

آموزش نحوه صحیح مطالعه

گاهی اوقات برخی از دانش آموزان و داوطلبانی که برای مشاوره کنکور انسانی به مرکز ما مراجعه می‌کنند و تلاش زیادی برای درس خواندن می کنند، به دلیل اشتباهاتی که در نحوه مطالعه آنها وجود دارد موفق به کسب رتبه مناسب و خوب نمی شوند. بنابراین تغییر روش های نادرست مطالعه از جمله اقدامات ضروری برای این افراد می باشد.

 

هیچ درسی را حذف نکنید

تمام دروس در کنکور مهم هستند و هرگز تصور نکنید که می‌توانید برخی از درس هایی را که برایتان دشوار هستند و یا علاقه به آنها ندارید را حذف کنید و با این اقدام امیدوار باشید که می توانید رتبه دلخواه خود را کسب نمایید. چرا که طرح سوالات در سال‌های برگزاری کنکور متفاوت می باشد. بنابراین هرگز نمی توانید اطمینان داشته باشید که همه سوالات را خواهید توانست پاسخ دهید.

 

امید و انگیزه خود را از دست ندهید

علت ناامیدی شما چیست؟ اگر روش های شما اشتباه است باید تلاش نمایید تا آن را تغییر دهید و اگر تا به حال نتوانسته اید موفقیت لازم را بدست بیاورید باید تلاش خود را چند برابر کنید اگر بخواهید به ناامیدی ها اجازه بروز دهید، حتماً راه شما را سد خواهند کرد و امکان موفقیت را از شما خواهند گرفت.

 

به کمک مشاوره کنکور انسانی علت یابی کنید

علت اینکه شما نمی توانید از مطالعه خود نتیجه مورد نظر را کسب نمایید چیست؟ چرا پس از مطالعه خسته و کلافه می شوید چرا نمی‌توانید آن طور که باید و شاید به نتیجه دلخواه خود دست یابید؟ تمام موارد و مشکلاتی را که برایتان به وجود می‌آید را ریشه یابی کنید و به دنبال علت و دلیل آن باشید. در واقع، مشاوران با انجام برخی از تست ها به راحتی می توانند با علایق شما آشنا شده و بدانند که دلیل کسل شدن شما چه چیزی می باشد. مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل نیز می توانند با ارائه برنامه ای متناسب با شرایط شما، به شما عزیزان کمک کنند. 

مشاوران ما در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل پس از ارائه برنامه ای مناسب، به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می نمایند. برای ثبت نام در سامانه، کافی است تا بر روی لینک کلیک کنید. 

مشاوره کنکور انسانی

 

یادداشت برداری کنید

یادداشت برداری یکی از مهمترین موارد برای مطالعه صحیح و اصولی می باشد. در زمان مطالعه و مرور، یادداشت‌برداری های شما می تواند به عنوان منبع بسیار مهمی برای مطالعه به حساب می‌آید. دقت داشته باشید که یادداشت برداری باید به صورت اصولی و درست و حاوی نکات مهمی باشد.

 

در مشاوره کنکور انسانی برنامه ریزی را فراموش نکنید

یکی از مهمترین موارد برای موفقیت در طرح مطالعه کنکور انسانی مرور کردن می باشد. تا زمانی که شما کتاب خود را نتوانید به درستی مرور کنید هیچ یک از مطالب در ذهن شما باقی نمی ماند و همچنین می توانید بر آن ها تسلط لازم را پیدا کنید. بنابراین همیشه در برنامه درسی خود زمانی را برای مرور کردن اختصاص دهید.

 

در مشاوره کنکور انسانی برنامه ریزی را فراموش نکنید

 

از دروس عمومی غافل نشوید

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان برای کنکور انسانی دارند این است که تصور می کنند تنها باید دروس تخصصی را خیلی خوب بخوانند. همه ما می‌دانیم که اهمیت دروس اختصاصی بیشتر از دروس عمومی است اما این بدان معنی نخواهد بود که دروس عمومی را باید کنار بگذارید و تمام تمرکز خود را برای دروس اختصاصی بگذارید چرا که در بسیاری از موارد، همین دروس عمومی می تواند رتبه شما را به میزان زیادی بالاتر و یا پایین‌تر بیاورند.

 

در کنکورهای آزمایشی شرکت کنید

با نظر و کمک مشاوره کنکور انسانی بهترین آزمون آزمایشی کنکور را بشناسید و برای ثبت نام کنکورهای آزمایشی اقدام نمایید تا شرایط کنکور واقعی را برای شما ایجاد نماید.  از کنکورهای آزمایشی می توانید به عنوان یک محک استفاده کنید. همچنین در این کارنامه رقابت سایر داوطلبان بر اساس کارنامه های ارائه شده قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین می‌ توانید متوجه شوید که رقبای شما در چه سطحی هستند و میزان فاصله شما با آن ها چقدر است.

 

تکنیک های تست زنی را به کار ببرید

ما در جلسات مشاوره خود به این موضوع بر می خوریم که داوطلبان و یا دانش آموزان نمی توانند از تکنیک های تست زنی به درستی استفاده نمایید و داوطلبان این موضوع را عنوان می‌کنند که ما تکنیک های تست زنی را به صورت کامل می‌دانیم اما در استفاده از آنها دچار مشکل می‌شوند و دلیل این امر این است که هنوز تسلط لازم را بر استفاده آنها ندارند بنابراین تنها دانستن این تکنیک ها نیست که اهمیت دارد. بلکه عمل کردن به آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

اطلاعیه

متقاضیان کنکور انسانی ۱۴۰۳ می توانند حین ثبت نام اینترنتی یکی از زبان های روسی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی را به جای زبان انگلیسی انتخاب کنند.

 

در ساعات مناسب مطالعه کنید

منظور ما از ساعات مطالعه درست یا مناسب این نیست که شما تمام شبانه روز را بی وقفه و بدون استراحت به مطالعه بپردازید. منظور و هدف ما این است که برای هدفی که تعیین کرده‌اید، میزان ساعت مطالعه درست و مناسبی داشته باشید. قطعاً زمان یادگیری برای هر دانش آموز ممکن است متفاوت باشد اما مدت زمان میانگینی برای رسیدن هر دانش آموز برای تحصیل در رشته های پرطرفدار وجود دارد که در صورت کم و یا زیاد شدن این ساعات، از هدف خود دور شود.

 

با کمک مشاوره کنکور انسانی سوالات کنکور را تحلیل کنید

تحلیل سوالات کنکور قدم مهمی در موفقیت شما محسوب می‌شود گاهی این تحلیل برای داوطلبان بسیار سخت است به همین دلیل به کمک یک مشاور می توانید همه سوالات را تحلیل نمایید و بر اساس تحلیل خود به جواب درست و منطقی، به اشتباه خود به هنگام مطالعه پی ببرید و تلاش در رفع این اقدامات نمایید.

 

با کمک مشاوره کنکور انسانی سوالات کنکور را تحلیل کنید

 

تفریح و سرگرمی را در برنامه خود داشته باشید

تلاش برای کنکور بدین معنا نیست که شما از تمام زندگی خود دست بکشید و همه وقت خود را برای درس خواندن خصوصا اختصاص دهید. همه ما انسان ها در صورتی که در زندگی مان تنوعی نداشته باشیم، نمی‌توانیم ادامه راه را به راحتی و با موفقیت پشت سر بگذاریم بنابراین در برنامه خود دقت داشته باشید که زمانی را برای تفریح و استراحت در نظر بگیرید تا بتوانید با انرژی بیشتری مطالعه را آغاز نمایید.

 

برای رفع استرس از مشاوره کنکور انسانی کمک بگیرید

داشتن استرس و اضطراب بسیار طبیعی می باشد چرا که آینده شما با این آزمون رقم خواهد خورد. اما این موضوع در صورتی است که استرس شما به حدی زیاد باشد که برای درس خواندن شما اختلال ایجاد نمایند. در این صورت حتماً باید با مشاور خود این موضوع را مطرح نمایید تا بر راهکارهای مناسب را به شما ارائه نماید. مشاوران می توانند با کمک متدهای مجرب، اضطراب شما را کاهش داده و شما را یاری کنند.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاوره VIP اضطراب و استرس داوطلبان را کاهش داده و به صورت 24 ساعته آن ها را پشتیبانی کنند. برای دریافت مشاورهVIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در سامانه مشاوره ثبت نام نمایید.

مشاوره کنکور انسانی

 

اگر در درسی ضعیف هستید، در کلاس های کنکور شرکت کنید

برخی از دروس ممکن است برای ما سنگین و یا سخت باشند به همین دلیل حتی با مطالعه آنها نمی توانیم به خوبی از پس تست های آن بر بیاییم. در این صورت می توانید در کلاس‌های کنکور شرکت کنیم و یا فیلم های آموزشی مربوط به درس مورد نظر خود را دانلود و یا خریداری نمایید تا بتوانید تمام مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایید.

 

شرایط ثبت نام کنکور سراسری انسانی 1403

همانطور که میدانید برای شرکت در کنکور سراسری انسانی داوطلب باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشد و افرادی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی نیستند نمی توانند در کنکور سراسری انسانی سال 1403 شرکت کنند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که شرایط عمومی و اختصاصی توسط سازمان سنجش مشخص شده است چیست؟ در پاسخ به این سوال بهتر  است ذکر کنیم در این بخش 4 نمونه از مهمترین شرایط برای شرکت در کنکور سراسری را قید خواهیم کرد. در گام اول بهتر است اطلاعاتی را در مورد 2 نمونه از مهمترین شرایط عمومی در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم داوطلبان مجاز به شرکت در کنکور سراسری انسانی هستند که به نظام جمهوری اسلامی معتقد باشند و به ادیان مصرحه در قانون اساسی عقیده داشته باشند. در ادامه بهتر است به 2 نمونه از مهمترین شرایط اختصاصی که یک داوطلب برای شرکت در کنکور انسانی باید داشته باشد اشاره کنیم. شایان ذکر است بدانید مهمترین شرایط برای شرکت در کنکور سراسری انسانی داشتن مدرک دیپلم مقطع دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی است.

 

شرایط ثبت نام کنکور سراسری انسانی

 

 

منابع کنکور سراسری انسانی 1403

هر شخص که تصمیم می گیرد در کنکور سراسری انسانی شرکت کند مطمئناً به منابع کنکور سراسری انسانی نیاز دارد به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در این بخش از مقاله سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری انسانی، ضرایب دروس اختصاصی کنکور انسانی در هر زیرگروه و دفترچه اختصاصی کنکور انسانی سال 1403 در اختیار شما قرار دهیم. در نتیجه اگر قصد دارید با موارد ذکر شده به صورت کاملا آشنا شوید در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

 

اطلاعیه

ثبت نام کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۳  تا تاریخ 6 اسفند ماه تمدید شد

 

سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری انسانی 1403

اولین مرحله ای که تصمیم داریم مورد بررسی قرار دهیم مربوط به سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری انسانی 1403 است. توجه داشته باشید سازمان سنجش در هر سال منابع عمومی و تخصصی کنکور سراسری انسانی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. این نکته را در نظر داشته باشید در قسمت زیر لیست منابع سوالات عمومی و تخصصی به صورت مجزا قرار داده شده است، شما با استفاده از آن ها می توانید با دید باز و آگاهی کامل در کنکور انسانی 1403 شرکت کنید.

 

منابع دروس عمومی کنکور سراسری انسانی
نام درس نام کتاب در سالی ـ واحدی کد کتاب پایه تدریس سال چاپ ملاحظات
 زبان و ادبیات فارسی فارسی (1) 110201 دهم 98
فارسی (2) 111201 یازدهم 99
فارسی (3) 112201 دوازدهم 1400
عربی عربی ، زبان قرآن (1) 110207 دهم 98 عمومی انسانی
عربی ، زبان قرآن (2) 111207 یازدهم 99
عربی ، زبان قرآن (3) 112207 دوازدهم 1400
فرهنگ و معارف اسلامی دین و زندگی (1) 110205 دهم 98 عمومی انسانی
دین و زندگی (2) 111205 یازدهم 99
دین و زندگی (3) 112205 دوازدهم 1400
 زبان انگلیسی انگلیسی (1) 110230 دهم 98
انگلیسی (2) 111230 یازدهم 99
انگلیسی (3) 112230 دوازدهم 1400

 

 در ادامه لیست دروس تخصصی در اختیار شما قرار داده شده است و شما هم می توانید از آن ها مطلع شوید.

 

منابع دروس تخصصی کنکور سراسری انسانی
نام درس نام کتاب در سالی ـ واحدی کد کتاب پایه تدریس سال چاپ
ریاضیات ریاضی و آمار (1) 110212 دهم 98
ریاضی و آمار (2) 111212 یازدهم 99
ریاضی و آمار (3) 112212 دوازدهم 1400
 اقتصاد اقتصاد 110221 دهم 98
زبان و ادبیات فارسی علوم و فنون ادبی (1) 110203 دهم 98
علوم و فنون ادبی (2) 111203 یازدهم 99
علوم و فنون ادبی (3) 112203 دوازدهم 1400
 زبان عربی عربی، زبان قرآن (1) 110207 دهم 98
عربی ، زبان قرآن (2) 111207 یازدهم 99
عربی، زبان قرآن (3) 112207 دوازدهم 1400
 تاریخ تاریخ (1) 110219 دهم 98
تاریخ (2) 111233 یازدهم 99
تاریخ (3) 112219 دوازدهم 1400
 جغرافیا جغرافیای ایران 110218 دهم 98
جغرافیای (2) 111218 یازدهم 99
جغرافیا (3) (کاربردی) 112218 دوازدهم 1400
 علوم اجتماعی جامعه­ شناسی (1) 110220 دهم 98
جامعه ­شناسی (2) 111222 یازدهم 99
جامعه­ شناسی (3) 112222 دوازدهم 1400
 فلسفه فلسفه 111226 یازدهم 99
فلسفه (آشنایی با فلسفه اسلامی) 112226 دوازدهم 1400
 منطق منطق 110223 دهم 98
 روان­شناسی روان­شناسی 111224 یازدهم 98

مشاوره کنکور انسانی

 

اخبار پیرامون کنکور انسانی

دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان خارج از کشور منتشر شد

دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی برای داوطلبان خارج از کشور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

محرومیت ۶۰ داوطلب کنکور ریاضی و انسانی بر اثر تقلب

رئیس سازمان سنجش گفت: امسال ۴۰ درصد نمرات دروس به صورت تاثیر مثبت به همراه ۶۰ درصد تاثیر قطعی نمره آزمون سراسری در پذیرش دانشجو ملاک عمل است.

۹هزار داوطلب کنکور رشته ریاضی و علوم انسانی در کهگیلویه و بویراحمد آزمون دادند

نماینده سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان بویراحمد با چهار هزار و  ۶۹۰ داوطلب بیشترین شرکت کننده و بهمئی با ۷۴۳ داوطلب کمترین شرکت کننده در کنکور سراسری امسال را به خود اختصاص داده است.

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به مشاوره کنکور انسانی در اختیار نداشته اید. اما، در حال حاضر می دانید که با استفاده از مشاوره کنکور می توانید 20 نکته کلیدی را انجام داده و شانس خود را در قبولی کنکور افزایش دهید. در ادامه بهتر است ذکر کنیم در این مقاله منابع و شرایط برای شرکت در کنکور را هم در اختیار شما قرار دادیم و امیدواریم بتوانید در این آزمون رتبه منحصر به فردی را به دست بیاورید. اگر سوالی در این زمینه دارید و یا به کمکی احتیاج دارید، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط کافی است تا با تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ خواهند داد. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام کنکور ازاد و سراسری انسانی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

برای ثبت نام کنکور باید وارد وب سایت رسمی سنجش شوید

20 نکته طلایی رتبه ها مشاوره و برنامه ریزی کنکور انسانی چیست؟

شما با مطلع شدن و رعایت کردن این 20 نکته طلایی می توانید مسیر خود را برای به دست آوردن رتبه خوب در کنکور هموارتر کنید.

هر داوطلب مجاز به شرکت در آزمون چند گروه آزمایشی می باشد؟

لازم به ذکر است بدانید هر داوطلب می تواند در یک رشته اصلی و دو رشته شناور شرکت کند.

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کنکور انسانی 1403»

  1. Avatar photo یک نفر گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید اگه سهمیه 5 درصد داشته باشیم و فرزند دبیر باشیم ( پدر ) چقدر احتمال داره فرهنگیان قبول بشیم؟ و اگر احتمالش زیاده حداقل چه رتبه و ترازی نیاز داره؟ اگر فقط ی سری از دروس رو بخونیم تو این صد روز باقی مونده و آزمون هم شرکت نکنیم میتونیم قبول بشیم؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر در ازمون فرهنگیان سهمیه دبیری نداریم و اینکه شما باید حتما در کنکور شرکت کنید چون قبولی شما منوط به پنجاه درصد سابقه و پنجاه درصد ازمون سراسری میباشد

  2. Avatar photo عباس گفت:

    سلام ببخشید من کلاس دوازدهم هستم میخواستم ببینم معدل پایه دوازدهم رو چه زمانی باید داخل برگه ثبت نام کنکور ثبت کنیم آخه کارنامه ها بعد از زمان اصلاحیه میان

    1. Avatar photo haghipor گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان ویرایش معدل هنگام دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد

  3. Avatar photo AmirhosseiN گفت:

    سلام و احترام
    من الان در رشتهٔ تجربی ام و دوازدهمم، آیا میشه که دیپلم تجربی بگیرم منتاها واسه کنکور انسانی ثبت نام کنم و از اونجا قبول شم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونین کنکور انسانی ثبت نام کنین

  4. Avatar photo فریبا گفت:

    سلام من دیپلم کامپیوتر نظام قدیم دارم میخواستم بدونم میتونم بدون خوندن پیش دانشگاهی تو کنکور انسانی شرکت کنم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر لزومه ی شرکت در کنکور سراسری داشتن دیپلم 12 ساله است جهت مشاوره با تلفن مرکز تماس حاصل فرمایید

  5. Avatar photo محسن گفت:

    رتبه قبولی توی سهمیه منطقه رشته پزشکی

  6. Avatar photo محسن گفت:

    ترازقبولی رشته پزشکی

  7. Avatar photo فرانک گفت:

    میخوام بدونم باتراز7000پرستاری قبول میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور انسانی

    بانک سوالات کنکور انسانی

    پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور...
  • زیرگروه های رشته انسانی

    زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب دروس کنکور انسانی

    زیر گروه های رشته انسانی همچون دیگر رشته ها می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور ذکر می گردند. این زیرگروه ها هر کدام شامل مجموعه ای از رشته های تحصیلی هستند که داوطلب پس از اعلام نتایج کنکور...
  • راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور

    راهنما جامع انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۳ + نکات مهم | ایران تحصیل

    مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی برای هر فرد داوطلب و متقاضی انتخاب رشته از میان رشته‌های این گروه آزمایشی امری ضروری و مهم به نظر می‌رسد. در واقع هر فرد داوطلب یا دانش‌آموز برای انتخاب رشته کنکور انسانی به مشاوره...