ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.

امروزه بسیاری از خانواده‌ها درگیر آزمون‌های تیزهوشان و یا کنکور فرزندانشان می‌باشند و فرصتی برای مراجعه حضوری برای مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه را ندارند. به همین دلیل، مشاوره تلفنی یا آنلاین می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای این افراد باشد. بسیاری از سایت‌ها وجود دارند که به صورت آنلاین در زمینه‌های مختلف به افراد مشاوره می‌دهند تا سهولت و راحتی را برای افراد فراهم کنند.

ممکن است برخی از افراد برای استفاده از مشاوره تحصیلی با محدودیت زمان شدیدی مواجه باشند به صورتی که حتی خروج از منزل و مراجعه به محل مشاوره زمان زیادی را از آنها صرف کند، اگر شما هم به مانند بسیاری از افراد قصد دارید تا با کم‌ترین هزینه و با صرف کم‌ترین زمان از خدمات مشاوره تحصیلی استفاده کنید، می‌توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس حاصل فرمایید و با مشاورین خبره و با تجربه ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

مشاوره تحصیلی چیست؟

بسیاری از افرادی که تصمیم می­‌گیرند تا در کنکور سراسری و یا هر آزمونی به موفقیت برسند، تصور می‌کنند با مطالعه زیاد می‌توانند حتما موفق شوند، اما ضروری است که مطالعه و کارهای شما همراه با برنامه ریزی باشد تا بتوانید به سمت موفقیت گام بردارید. مشاوره تحصیلی می‌تواند کمک زیادی در این زمینه به شما کند.

مشاوره تحصیلی به این دلیل می‌تواند یکی از عوامل موفقیت شما باشد که یک فرد با تجربه می‌تواند در مورد تدوین یک برنامه مطالعاتی با شما صحبت کند و شما را آگاه سازد که نحوه اصولی برنامه ریزی به چه شکل است و شما با رعایت نکاتی که مشاور تحصیلی می‌گوید و داشتن همت و پشتکار می‌توانید به همه اهدافی که در سر دارید برسید.

همه ما در در طول شبانه روز 24 ساعت زمان داریم و علت این که بعضی از افراد موفقیت را تجربه می‌کنند و برخی از افراد هیچ زمانی گام مثبتی رو به جلو بر نمی‌دارند و همیشه درجا می‌زند ممکن است همین داشتن برنامه ریزی و کمک گرفتن از راهنمایی‌های مشاور تحصیلی باشد.

راهنمای لازم داری؟

چرا مشاوره تحصیلی؟

ضرورت استفاده از مشاوره تحصیلی

امروزه فضای آکادمیک و تحصیلی با گذشته بسیار فرق کرده و استفاده از مشاوره تحصیلی جزو موارد جدا نشدنی آمادگی برای آزمون‌های گوناگون می‌باشد. برای بسیاری از افراد تحصیلات آکادمیک از اهمیت بسیاری برخوردار است، به نحوی که بسیاری  موفقیت آینده خود را در قبولی رشته‌های عالی بهترین دانشگاه‌ها می‌بینند. مشاوره در کل یک رابطه دو طرفه بین مشاور و فرد مراجعه کننده می‌باشد و هر دو باید وظایف تعریف شده‌شان را به طور کامل انجام دهند.

قبل از مراجعه به بهترین مشاوره تحصیلی در تهران و شهرستانها، فرد باید نکاتی را رعایت کند، این نکات شامل مواردی می‌باشد به طور مثال زمانی که فرد سوالی داشت باید آن را به وضوح مطرح کند و یا صادقانه تمام موارد لازمه را ذکر کند و در صورت داشتن ابهام آن را مطرح کند تا مشاور بتواند به خوبی فرد را راهنمایی نماید.

قصد داریم که افراد را با اهمیت دریافت مشاوره در تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، انتخاب رشته دبیرستان، مشاوره تحصیلی در مقطع کنکور، برنامه ریزی درسی، انتخاب رشته، دانشگاه، کنکور کارشناسی ارشد و حتی مشاوره کنکور دکتری آشنا کنیم. برای آشنایی با موارد نام برده، در ادامه با ما همراه باشید.

وظایف و نقش مشاوران در مشاوره تحصیلی

همانطور که از نام آن برمی‌آید، مشاور شخصی است که دانش‌آموز در دوراهی ها، لحظات حساس و تصمیم گیری‌های اساسی زندگی تحصیلی به وی مراجعه میکند. در نتیجه مشاور باید بسیار مورد اعتماد دانش‌آموز و والدین وی باشد. مشاور وظایف زیر را بر عهده دارد:

  • مشاور باید شناخت کاملی از دانش‌آموز و شرایط درسی، روحی، خانوادگی و… وی کسب کند.
  • یک مشاور حرفه‌ای خود را بطور کامل معرفی میکند تا این شناخت متقابل شده و بین دانش‌آموز، خانواده و مشاور اعتماد ایجاد شود.
  • هدف گذاری کوتاه مدت و بلند مدت برای دانش‌آموز با کمک مشاور انجام می شود. این هدف گذاری ها باید هوشمندانه و واقع‌بینانه باشند.
  • مشاور با توجه به شرایط، موظف است با بررسی جوانب یک برنامه درسی و مطالعاتی مدون و قابل اجرا به دانش‌آموز ارائه نماید.
  • مشاور خوب باید بطور روزانه از حال دانش آموز مطلع شده و روند پیشرفت برنامه را پیگیری کند.
  • در روند انجام برنامه ممکن است شخص به مشکلاتی برخورد کرده و دچار استباهاتی شود. مشاور باید این موانع را به درستی از سر راه دانش‌آموز بردارد و یا مسیر جدیدی پیش پای او قرار دهد.
  • دانش‌آموز باید به هدف‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود دست یابد و این وظیفه مشاور است که دانش‌آموز را در این راه همراهی کند.

موارد فوق بخشی از وظایف مشاوران تحصیلی هستند. قطعا این وظایف بیش از مواردی است که به آن اشاره شد و خانواده ها و دانش‌آموزان میتوانند طبق شرایط خاص و نیازشان با مشاور به توافقات دیگری برسند. به طور خلاصه مشاور تحصیلی تنها یک هدف دارد: یاری و همراهی شما تا رسیدن به موفقیت تحصیلی.

وظایف و نقش مشاوران در مشاوره تحصیلی

خصوصیات یک مشاور تحصیلی خوب

مشاوران تحصیلی بازیگران کلیدی در فرایند راهنمایی و پشتیبانی دانش‌آموزان در مسیر تحصیلی و حرفه‌ای آن‌ها هستند. یک مشاور تحصیلی خوب باید برخی از خصوصیات و مهارت‌هایی را داشته باشد که به او کمک می‌کند تا دانش‌آموزان را به درستی راهنمایی کند و آن‌ها را در دستیابی به اهدافشان یاری دهد.

هرکسی نمیتواند مسئولیت تاثیر روی آینده دیگران را بر دوش بکشد و مشاوره تحصیلی در واقع سطحی فراتر از یک مشاوره ساده دارد. در نتیجه مشاور مورد نظر شما باید خصوصیاتی داشته باشد تا مشاوره تحصیلی شما به بهترین نحو پیش رفته و بهترین پاسخ ممکن برای نیاز شما در این جلسات مشاوره ای تحصیلی ارائه گردد. برخی از این خصوصیات عبارتند از:

  • دانش و تخصص کافی در زمینه مشاوره تحصیلی و روانشناسی کودک و نوجوان
  • مهارت ارتباطی و اعتماد سازی در قالب صداقت و حسن نیت
  • قدرت تحلیل و ارزیابی شرایط موجود و هدف های انتخاب شده
  • همدلی و احترام. مشاور باید دانش‌آموز را به درستی درک کند و از قدرت ها و تحمل او آگاه باشد.
  • هدفمندی، برنامه ریزی و دقت. علاوه بر این مشاور خوب باید پیگیر دانش‌آموز باشد.
  • انعطاف پذیری، خلاقیت، تفکر سیستمی، مدیریت زمان و…

مشاوره تحصیلی مدارس

یکی از اصلی‌ترین عوامل در پیشرفت تحصیلی و ارتقا سطح فکری و علمی، بهره‌مندی از مشاوره تحصیلی است. چنانچه به این موضوع مهم توجه کافی نشود، امکان دارد خسارات جبران ناپذیری شامل حال افراد شود که آینده تحصیلی وی را تحت تأثیر قرار دهد. آینده تحصیلی و شغلی افراد می‌تواند تمام جنبه‌های زندگی یک فرد را درگیر کند.

برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از این مسائل، بهترین راهکار استفاده از مشاوره تحصیلی مناسب در زمینه­ علمی مربوطه است. انتخاب مشاور تحصیلی مجرب اولین قدم در این مسیر خواهد بود. اما باید مشاوره آنلاین را نیز در نظر گرفت. با توجه به افزایش مشغله والدین و کمبود وقت، مناسب‌ترین گزینه برای دسترسی سریع با حفظ زمان و هزینه مناسب‌، مشاوره آنلاین خواهد بود.

زمانی که با بسیاری از افراد موفق در حوزه‌های مختلف علمی بحث می کنیم، به مورد مشابهی برمی‌خوریم و آن هم کمک خواستن از یک فرد متخصص در حیطه مربوطه است. در واقع می‌توان گفت کمتر کسی می‌تواند با سطح دانش خود و بدون کمترین آگاهی از تجربیات افراد کارآزموده نسبت به زمینه کاری تصمیمات کاملاً درستی اتخاذ کند.

با این تفاسیر انتخاب مشاوره تحصیلی مناسب برای مدارس، می‌تواند نقش بسیار ارزشمندی را در موفقیت فرد ایفا نماید. همانطور که با کوچکترین خطایی این احتمال وجود دارد که آینده تحصیلی و شغلی فرد به خطر بیافتد، گزینش آگاهانه مشاور مجرب می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

در صورت نیاز به مشاوره افت تحصیلی کافی است بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی مقطع ابتدایی

استفاده از مشاوره تحصیلی مقطع ابتدایی شاید به نظر برخی خیلی مهم نباشد، چرا که بسیاری از افراد دروس ابتدایی را بسیار آسان و همانند نامش ابتدایی می‌دانند و نیاز به مشاوره تحصیلی در این مقطع را جدی نمی‌گیرند. اما باید دقت کنیم که امروزه تغییرات بسیار زیادی در سیستم آموزشی رخ داده است و نحوه درس دادن در این دوره تغییر کرده است.

به طوری که والدین تحصیل کرده امروزه به سختی می‌توانند به فرزندان‌شان کمک و راهنمایی کنند. دقت داشته باشید که اساس و مبنای آموزش فرزندان‌تان در پایه ابتدایی شکل می‌گیرد. در صورتی که اگر از دوره ابتدایی درس خواندن را یاد نگیرند، می‌تواند آینده تحصیلی را با مشکل رو به رو کند.

یک مشاور تحصیلی خوب در مقطع ابتدایی باید مواردی را در هنگام مشاوره و برنامه‌ریزی انجام دهد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • برنامه‌ریزی درسی مناسب سن و تحمل دانش‌آموز کم سن و سال ابتدایی تنظیم کند.
  • میزان و نحوه همراهی والدین را برای موفقیت تحصیلی در نظر گرفته و با والدین در این زمینه صحبت کند.
  • شیوه صحیح درس خواندن را به دانش آموز آموزش دهد.

تمامی موارد ذکر شده دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. پس بر این اساس استفاده از مشاوره تحصیلی قوی و کارآزموده می‌تواند در سرنوشت تحصیلی و شغلی آینده فرزندان ابتدایی نقش بسیار قابل توجهی دارد.

مشاوره تحصیلی مقطع ابتدایی

تاثیرات مشاوره تحصیلی بر دانش‌آموزان ابتدایی

امروزه بسیاری از والدین شاغل هستند و یا به نحوی درگیر مسائل زندگی هستند که گاهی در مشکلات و موارد مربوط به تحصیلات فرزند خود دچار کوتاهی و یا سهل انگاری می شوند. از طرفی ممکن است با وجود فراغت والدین و تمرکز آنان بر این امر مهم، از شیوه های غلط استفاده کرده و موجب دوری دانش‌آموز در درس و مطالعه شوند.

در نتیجه همراهی با یک مشاور خوب میتواند خیال شما را از بابت استراتژی در پیش گرفته شده در رابطه با فرزندتان راحت کند و با ارائه راهکار های جدید و آگاهانه اقدام به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز کند. از طرفی مشاوره تحصیلی می‌تواند به دانش آموزان کمک کند تا استعدادها و توانایی‌های خود را شناسایی کنند.

تاثیرات مشاوره تحصیلی را میتوانید از هفته های اول جلسات مشاهده کنید. برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری باعث ایجاد انگیزه شده و با استفاده از تکنیک‌هایی دانش آموز به درس علاقه‌مند میشود و خود جویای مطالعه خواهند شد. از طرفی پیگیری های مشاوران ایران تحصیل موجب خواهد شد انرژی دانش‌آموز افت نکند و دائما رو به پیشرفت باشد.

نقش خانواده در مشاوره تحصیلی

خانواده نقش مهمی در مشاوره تحصیلی دانش آموزان ایفا می‌کند. خانواده‌ها می‌توانند با حمایت از دانش آموزان و همکاری با مشاور تحصیلی، به موفقیت تحصیلی فرزندان خود کمک کنند. برخی از راه‌هایی که خانواده‌ها می‌توانند در مشاوره تحصیلی دانش آموزان خود مشارکت کنند عبارتند از:

  • تشویق دانش آموزان به شرکت در جلسات مشاوره
  • حمایت از دانش آموزان در اجرای برنامه‌ریزی
  • همکاری با مشاور تحصیلی جهت ارتقای سطح کیفی جلسات

مشاوره تحصیلی در متوسطه اول

مشاوره تحصیلی در مقطع متوسطه اول نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد به طوری که می‌توان گفت پایه متوسطه اول، سرنوشت ساز است. زیرا دانش آموزان با تغییر مقطع تحصیلی خود مواجه می‌شوند و باید در سال نهم انتخاب رشته کنند. با وارد شدن به این مقطع دروسشان افزایش پیدا کرده و در ادامه سختی دروس روند صعودی دارد و تعداد واحدهای درسی دانش آموزان نیز افزایش پیدا می‌کند.

چون دانش آموزان وارد دوران بلوغ می‌شوند و نوع درس‌ها و شیوه آموزش نسبت به دوره ابتدایی فرق می‌کند تمامی این موارد باعث می‌شود تا دانش آموزان نیاز مبرم به مشاور آگاه و کار بلد داشته باشند. از این رو برای دریافت مشاوره انتخاب رشته نهم باید قبل از هر چیز میزان تجربه مشاوران را مدمنظر قرار دهید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته در دوره متوسطه

چه بسیار دانش‌آموزانی که با یک انتخاب اشتباه در دوره انتخاب رشته متوسطه، نتوانسته اند به اهداف تحصیلی خود دست یابند. پایه ریزی شغل آینده از لحظه انتخاب رشته دوره متوسطه آغاز میشود و انتخاب درست زیرگروه آزمایشی مطابق با روحیات و استعداد شخص، سهم بزرگی در موفقیت وی در آینده خواهد داشت.

هرچند والدین بهترین ها را برای فرزند خود می خواهند، گاهی پیش می‌آید که این خیرخواهی از حد خود خارج شده و موجب نادیده گرفتن نظر خود دانش‌آموز می شود. در هنگام انتخاب زیرگروه آزمایشی مشورت با یک مشاور مورد اعتماد میتواند از بی انگیزگی، کسالت، عدم علاقه و… در آینده دانش‌آموز جلوگیری کند.

مشاوران با استفاده از انواع تست‌های شخصیت شناسی، رغبت سنجی درسی و شغلی، تست های هوش و هوش هیجانی و… و همچنین جلسات با شخص و والدین او اقدام به ارائه بهترین مشاوره تحصیلی هدایت تحصیلی می کنند.

به طور مثال دانش آموزانی که مایل به شرکت در آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی هستند، اگر مشاوره های لازم را دریافت کنند، عملکرد بهتری خواهند داشت. در انتخاب رشته متوسطه مشاوران باید موارد زیر را مدنظر قرار دهند:

  • علاقه قلبی و هدف دانش‌آموز
  • استعداد‌های ذاتی و اکتسابی دانش‌آموز
  • نوع و تیپ شخصیتی
  • وضعیت مالی و اجتماعی خانواده
  • نتایج حاصل شده از آزمون‌های هوش و هوش هیجانی
  • و…

بهترین مشاوره تحصیلی در تمامی مقاطع

اگر بتوانید برای مشاوره زمان و هزینه کمتری را صرف کنید و خدمات با کیفیتی را دریافت نمایید، این گزینه قطعا می‌تواند بهترین مشاوره باشد. برای رسیدن به چنین هدفی، خدمات مشاوره ایران تحصیل را پیشنهاد می‌کنیم که با دریافت مشاوره‌های تلفنی و آنلاین می‌توانید بهترین بهره را از کارشناسان و مشاوران متخصص این مجموعه دریافت کنید.

مشاوره تحصیلی مدرسه، نظام وظیفه و دانشگاهی ایران تحصیل شامل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و آنلاین با اساتید و رتبه‌های برتر می‌باشد.

مشاورین متخصص همواره آماده ارائه راهنمایی‌های لازم هستند تا در اسرع وقت به مشکلات و سوالات شما رسیدگی کنند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره تحصیلی دبیرستان و سایر مقاطع توسط مشاوران کازآرموده آکادمی ایران تحصیل می‌توانید با شماره 9099075307 در تماس باشید.

بهترین مشاوره تحصیلی در تمامی مقاطع

خلاصه مقاله مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

در این مقاله اهمیت بالای مشاوره تحصیلی دانشگاهی و مدرسه را بیان کردیم و انواع مقاطعی که اشخاص می‌توانند مشاوره دریافت کنند را نام بردیم. البته قابل ذکر است که اشخاص باید از فرد با تجربه و دارای استعداد باز گویی مطالب راهنمایی‌های لازم را در امر برنامه ریزی تحصیلی دریافت کنند.

ایران تحصیل دارای مشاورین تخصصی بسیار مجرب و کار بلد است که می‌توانند فرزندان شما را در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری راهنمایی نموده و در امور مربوط به مشاوره تحصیلی بسیار موثر واقع شوند.

مشاوره تحصیلی مدرسه، نظام وظیفه و دانشگاهی ایران تحصیل شامل ارائه خدمات مشاوره تحصیلی حضوری و آنلاین با اساتید و رتبه‌های برتر می‌باشد که طبق نیاز خود می‌توانید از مشاوره‌های افراد مجرب در این مجموعه بهره‌مند شوید. چنانچه نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

برای دانلود پی دی اف مقاله مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

5/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره تحصیلی چیست؟

مشاوره تحصیلی شامل دریافت راهنمایی‌های لازم در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه ریزی درسی، آمادگی برای کنکور و... می‌باشد که در این مطلب به آنها اشاره کردیم.

فواید مشاوره تحصیلی چیست؟

دسترسی آسان به مشاوره تحصیلی، مقرون به صرفه بودن، عدم نیاز به همراهی والدین و جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و وقت دانش آموز.

در چه مقاطعی می‌توان از مشاوره تحصیلی استفاده کرد؟

از ابتدایی تا دکتری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تخصصی ایران تحصیل استفاده کنید.

نظرات

56 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه»

  1. Avatar photo مبینا ش گفت:

    من دهم انسانی هستم می خام برم فنی طراحی دوخت . اگه قرار باشه با ازمون دادن برم یازدهم فنی اینجوری کار های عملی و دوخت دوزشون بلد نیستم . نمی دونم دوباره دهم فنی بخونم ؟؟ این چیز میشه؟؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر یکسری دروس پیشنیاز شامل دروس نظری و عملی باید بگذرانید

      1. Avatar photo ارام گفت:

        سلام خسته نباشید ببخشید من با پشتیبانی تماس میگیرم ولی نمیشه اصلا روی شبکه تماس نمیاد
        بعد اینکه فقد همین شماره رو میزنم
        باید ۰۲۱ رو هم بزنم؟!

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام دوست عزیز با شماره ی 9099075307 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  2. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام برای بالا بردن معدل در کلاس دوازدهم جه باید کنم

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید.

  3. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من یه برنامه درسی می‌خوام برای کنکور تا بتونم خودم رو برای کنکور انسانی آماده کنم به نظر شما چطور برنامه ریزی کنم والانم سال دوازدهم هست و تازه به فکر کنکور افتادم باید چکار کنم

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      برای مشاوره با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید.

  4. Avatar photo حسین گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید یک برنامه 3 ماهه انسانی میخواستم دهم و یازدهم را جمع بندی کنم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      میتوانید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید

  5. Avatar photo fz.karimi گفت:

    ببخشید من وسط سال از یه شهر به یه شهر دیگه رفتم و این مدرسه ای که الان اومدم توش سطح درسیش بالاتر از مدرسه قبلیمه
    منم متأسفانه شب امتحانی ام و اگه تو کلاس پرسشی نداشته باشیم درس نمیخونم
    به همین خاطر میخوام یه کاری بشه که بتونم هر روز و بطور مرتب درس بخونم و خودمو برسونم
    میتونید کمکم کنید لطفا؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز شرایط شما از لحاظ داشتن برنامه ی منظم درسی نیاز به بررسی بیشتر دارد. لطفا با داخلی 108 در تماس باشید.

  6. Avatar photo f.a گفت:

    سلام من یک برنامه کامل میخواستم برا کنکور حسابداری

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز برای دریافت مشاوره وبرنامه ریزی اصولی وروش مطالعاتی درست با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

      1. Avatar photo دریا گفت:

        سلام خسته نباشید من لیسانس کامپیوتر دارم و دبیرستان، رشته ریاضی فیزیک بودم. برای شرکت در کنکور تجربی چه درسهایی رو باید سابقه ایجاد کنم؟ با تشکر از شما

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

  7. Avatar photo f.a گفت:

    سلام من یک برنامه کامل میخواستم برا کنکور حسابداری

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز لطفا جهت دریافت برنامه ریزی اصولی وروش مطالعاتی درست با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  8. Avatar photo هادی گفت:

    سلام خسته نباشید ، من ۴۰۱ کنکور دادم و نتیجه نگرفتم میخام برم کامپیوتر برای خرداد یا شهریور ۴۰۲ میتونم ثبتنام کنم و دیپلم ریاضی بگیرم و باهاش کنکور ریاضی بدم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر شما باید دیپلم تطبیقی دریافت بفرمایید

  9. Avatar photo رز گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یک برنامه کامل برای پانزده روز میخواستم برا کنکور هنر

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      میتوانید با ما تماس حاصل کنید تا طبق ساعات های مطالعه شما برنامه ریزی صورت گیرد.

  10. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام … این متن پیام هم تحصیلیه هم روانشناسی احتیاج به کمک دارم ..‌.

    جنبه تحصیلی :
    دانشجو هستم و وقتی دوره کرونا شد از ترم ۳ افت تحصیلی پیدا کردم که معدلم ۴ نمره پایین اومده و از کتاب ها و جزوه ها برا امتحانا کپی میکردم این طوری گذشت تا ۶ ترم … ۶ ترم تموم کردم توی این چند ترم یه درس به اسم برنامع نویسی نظرم رو جلب کرد تا ترم ۷ که شدم خواستم دوباره کنکور بدم و رشته کامپیوتر درس بخونم ولی خانواده مخصوصا مادرم مانع شد خیال کردن میخوا ترک تحصیل کنم … یواش یواش بهشون گفتم ولی خب جو طوریه که کلا خیال میکنن میخوا از درسم فاصله بگیرم …ولی این طور نیست هدف دارم واسه زندگیم ولی چون افتادم توی این مسائل تحصیلی و روانشناختی استرس شدیدی روی مغزم فشار وارد میکنه یه نگرانی که نمیزاره شروع کنم واسه ای ۳ ترم باقی مونده درسا طوری سختن که من پیش نیاز های اون ها رو نخوندم توی این مجازی عادت مکردم به این کار کپی کردن تو امتحانا … دائم خیال پردازی میکنم افسردگی گرفتم نمیتونم علایقم رو به کسی توضیح بدم احساس درماندگی پیدا کردم … کسی یه ایده ای یه راه حلی برام توضیح بده …. حتی نوروفیدبک و روان درمانی هم انجام دادم و روانپزشک هم دارم ولی نمیتونم علایقم رو به زبون بیارم … لطفا کمک کنید

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از نظر سربازی مشکلی ندارید لیسانس خود را بگیرید و سپس برای رشته مورد تقاضا یا در همان مقطع کارشناسی یا مقاطع بالاتر اقدام بفرمایید .. اما اگر مشکل نظام وظیفه دارید منطقی ان است که انصراف دهید زیرا معافیت تحصیلی روبه عقب صادر نمیگردد . نکته بعدی که حتما توجه داشته در رابطه با انصراف شما به مرتبه دوم کشیده نشود زیرا مجبور میشوید برای مراحل اعزام به خدمت اقدام کنید . جهت مشاوره بیشتر تماس حاصل فرمایید .
      باتشکر

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
تماس با مشاور