ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی + راهنما مشاهده

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی برای معلمان سراسر کشور امکان پذیر است. چنانچه فرهنگیان عزیز بخواهند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند، می‌توانند از طریق سامانه my.medu.ir که سامانه‌ای جامع برای فرهنگیان سراسر کشور در هر مقطع تحصیلی است اقدام کنند. معلمان می‌توانند با وارد کردن کد پرسنلی، کد ملی، رمز عبور همگام و شماره‌ تلفن‌ همراه  فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

باید اشاره کرد که این سامانه در سطح کشور و در هر کدام از مقاطع تحصیلی برای معلمان راه‌ اندازی شده است. چنانچه شما معلمان گرامی در ارتباط با نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی نیازمند اطلاعات جامع می باشید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

برای معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir می‌توان بیان نمود که این فیش حاوی اطلاعات بسیار اساسی در زمینه درآمد فرهنگیان، مبلغ‌های کسر‌شده‌از حقوق آن‌ها و میزان حقوق اضافه‌شده‌به آن‌ها است. به همین دلیل فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در بازه‌های زمانی مختلف تمایل دارند که فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. در گذشته، فیش حقوقی از طریق سامانه‌های پراکنده و مختلف انجام می‌گرفت و یا فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی خود باید به اداره‌های آموزش و پرورش استان خود مراجعه می‌نمودند.

تا سال گذشته معلمان و فرهنگیان می‌توانستند با ورود به سامانه fish.medu.ir اقدام به دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی نمایند، اما در سال جاری با توجه به تغییرات سامانه‌ای و راه‌اندازی سایت مای مدیو که سایتی جامع برای بسیاری از متقاضیان استفاده از خدمات آموزش و پرورش مانند دانش آموزان، والدین و معلمان است، آموزش و پرورش امکان دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی و کد ملی را نیز از طریق این سامانه فراهم نموده است.

متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان، به راحتی و با وارد کردن شماره کدملی و کد پرسنلی خود، اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایند.

ضروری است به آگاهی برسانیم که سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با آدرس اینترنتی my.medu.ir یک سامانه جامع است. این سامانه امکان دریافت فیش حقوقی برای تمامی فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در سطح کشور و در هر مقطع تحصیلی را فراهم می‌کند.

بدین منظور، با ورود به این سامانه، فرهنگیان و معلمان می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، داشتن کد پرسنلی و کد ملی ضروری است.

با وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی معلمان در این سامانه، امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به صورت غیر حضوری در این وب‌سایت فراهم می‌شود. همچنین، فیش حقوقی فرهنگیان برای تمامی سال‌های تحصیلی در این سامانه قرار داده‌شده‌است. بنابراین، فرهنگیان می‌توانند با انتخاب سال مورد نظر خود، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی
لینک مستقیم فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

 

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

برای کسب اطلاع از نحوه نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

وب‌سایت سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir، یک سامانه جامع است که برای استفاده فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در سراسر کشور فعال‌شده‌است.

تمامی معلمان آموزش و پرورش که دارای کد پرسنلی هستند، برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی می‌توانند به راحتی وارد این سامانه‌شده‌و فیش حقوقی سال مورد نظر خود را دریافت و در صورت نیاز آن را چاپ کنند.

سامانه my.medu.ir، برای بسیاری از متقاضیان به منظور ارائه امکانات متنوعی مانند دریافت حکم کارگزینی و دریافت فیش حقوقی برای فرهنگیان اقدام به راه‌اندازی آن کرده است.

همچنین دانش‌آموزان نیز می‌توانند به منظور دریافت کارنامه، ثبت نام المپیاد، انجام هدایت تحصیلی و بسیاری از موارد به این سامانه مراجعه کنند.

باید توجه داشت که این سامانه برای تمام فرهنگیان در سراسر کشور فارغ از مقطع تحصیلی، استان مشغول به فعالیت، رشته تدریسی و… قابل استفاده است.

البته فرهنگیان باید توجه داشته باشند که فرهنگیانی که قصد دریافت انتقالی دارند باید به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان مراجعه کنند.

 

 

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 

برای آشنایی بیشتر با سایت همگام بر روی لینک کلیک کنید 🔗

 

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

👈🏽 برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی و وارد شدن به این سایت لازم است که معلمان آموزش‌وپرورش قبلاً در سامانه همگام اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد کرده باشند و رمز عبور دریافت کنند. در ادامه راهنمای ورود به این سایت را توضیح خواهیم داد که می توانید برای دریافت فیش حقوقی طبق مراحل زیر جلو بروید.

💢 اولا، داوطلبان باید به آدرس اینترنتی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند، تا به صورت مستقیم به این سایت وارد شوند.

💢 در ادامه، می‌توانند به سایت فیش حقوقی فرهنگیان وارد شوند و فیش حقوقی خود را دریافت نمایند، که برای این کار باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایند.

نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

💢 پس از ورود به پنل کاربری، متقاضیان مجاز به استفاده از امکانات سایت مانند دریافت حکم کارگزینی و فیش حقوقی می‌باشند. معلمان و فرهنگیان شاغل نیز می‌توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود از این سامانه استفاده نمایند.

📣 اطلاعیه 📣

چننچه در ارتباط با هرکدام از مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی سوال و ابهامی دارید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در ایران تحصیل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

سامانه همگام فیش حقوقی فرهنگیان

تا سال گذشته، فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی باید به سامانه همگام فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس fish. medu. ir مراجعه کرده و در صورت داشتن رمز همگام می‌توانستند اقدام به دریافت آن کنند و رمز عبور سایت همگام در اختیار معلمان قرار می‌گرفت که مدیر مدرسه آن‌ها را در سامانه همگام ثبت می‌کرد

اگر به هر دلیلی مثل فراموشی رمز همگام یا عدم داشتن آن معلمان نمی‌توانستند به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وارد شوند، باید به مدیر مدرسه مراجعه می‌کردند.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در حال حاضر، سامانه my.medu.ir تنها منبع معتبر برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی است. در این سامانه، امکانات دریافت فیش حقوقی به صورت غیر حضوری فراهم‌شده‌است.

همچنین، فرهنگیان و معلمان شاغل می‌توانند از طریق این سامانه، اقدام به دریافت حکم کارگزینی خود نموده و اطلاعات مختلفی مانند افزایش حقوق را در آن مشاهده نمایند.

اطلاعات مورد نیاز برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی می باشد. بنابراین، تمامی فرهنگیانی که تمایل دارند از این سامانه استفاده نمایند، باید حتما در اولین مرحله، کد ملی و کد پرسنلی خود را برای ورود به سایت دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش به نشانی my. medu. ir وارد نمایند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی با استفاده از تلفن همراه

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی با موبایل به صورت رسمی انجام می‌شود. معلمان برای انجام این کار باید وارد پورتال وزارت آموزش و پرورش‌شده‌و مراحل مربوط به دریافت فیش حقوقی را طی کنند.

ابتدا باید نشانی my. medu. ir را در مرورگر تلفن همراه خود وارد کرده و سپس با درج کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور و ورود عبارت امنیتی، وارد پنل شخصی خود‌شده‌و امکان دریافت فیش حقوقی را داشته باشند.

سپس می‌توانند فیش حقوقی خود را به صورت یک فایل pdf بارگیری کرده و در صورت تمایل آن را چاپ کنند.

سوال داری؟

برای اطلاع از حقوق دانشگاه فرهنگیان کلیک نمایید.

اطلاعات دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

👈🏽در فیش حقوقی اطلاعات مهمی درج شده‌ است و برای اطلاع از میزان دریافتی، فرهنگیان باید این فیش حقوقی را در اختیار داشته باشند. فیش حقوقی نشان‌ دهنده میزان حقوق دریافتی با احتساب میزان اضافه‌کاری‌ها، میزان اقساط و غیره به دست می‌آید. ازجمله اطلاعات مهمی که در این فیش است، درآمد خالص فرد فرهنگی در ماه مورد نظر است. همچنین می توان میزان درآمد افزایش و کاهش یافته را نیز از طریق این فیش مشاهده کرد.

👈🏽 اطلاعات مالی مهم دیگری در زمان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی قابل مشاهده است، از جمله: مبلغ کسره برای بیمه خدمات درمانی، مالیات، مبلغ قسط های کسر شده از حقوق فرهنگی، میزان مبلغ کسر شده برای بیمه تکمیلی فرهنگیان، مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان تشویق یا اضافه کار مثل حقوق امتحانات، مبلغ هزینه کمک اولاد و … . تمامی این اطلاعات به طور دقیق در این فیش ذکر شده و  فرهنگیان می توانند مبلغ درآمد خالص دریافتی (با احتساب تمامی موارد ذکر شده) را در انتهای فیش حقوقی مشاهده کنند.


 

خلاصه مقاله فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

معلمان و فرهنگیان محترم می‌توانند برای دریافت فیش حقوقی خود و اطلاع از‌ریز حساب‌های حقوقی خود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مراجعه نموده و پس از ورود به وب‌سایت، با وارد کردن کد پرسنلی و شماره کدملی خود، اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایند. ما در طول مقاله دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی به صورت کامل شرح دادیم.

چنانچه در ارتباط با هرکدام از مراحل مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، می توانید با کارشناسان  مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 

🔗 برای دانلود فایل پی دی اف مقاله فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی  کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان چه اطلاعاتی لازم است ؟

از جمله اطلاعات لازم برای دریافت این فیش، کد پرسنلی معلمان است که اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده است.

چه اطلاعاتی بر روی فیش حقوقی فرهنگیان درج می شود؟

تمامی جزئیات مربوط به حقوق دریافتی فرهنگیان، بیمه، پاداش و موارد ذکر شده در متن مقاله را می توان از طریق فیش حقوقی فرهنگیان مشاهده کرد.

برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان به چه آدرسی باید مراجعه کرد؟

فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی خود می بایست به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور