ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فیش حقوقی یکی از اسناد مهم فرهنگیان است که کاربردهای بسیاری دارد. در گذشته در مواردی مانند تقاضای دریافت وام و یا ضمانت که معلمان نیازمند دریافت فیش حقوقی بودند، می بایست به صورت حضوری به آموزش و پرورش مراجعه می کردند و فیش مورد تقاضا را دریافت می کردند. ولی با گسترش استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین، وزارت آموزش و پرورش سامانه ای را با هدف تسریع انجام امور اداری به نشانی اینترنتی my.medu.ir راه اندازی کرد. از این پس متقاضیان با مراجعه به این سامانه می توانستند فیش مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و بدون معطلی دریافت کنند. به همین دلیل نیز قصد داریم در این مقاله به بررسی نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی خواهیم پرداخت تا معلمان گرامی بتوانند به راحتی برای دریافت فیش خود اقدام کنند.

هم چنین در این مقاله خدمات مختلف این سامانه و نیز نحوه دریافت رمز عبور همگام و بازیابی رمز عبور سامانه فیش حقوقی را آموزش خواهیم داد. متقاضیان گرامی چنانچه با مشکل و یا خطایی در سامانه مواجه شدید، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را برای رفع مشکل ایجاد شده راهنمایی خواهند کرد.

📢 اطلاعیه 📢

در گذشته سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش از طریق دو آدرس اینترنتی fish.medu.ir و profile.medu.ir قابل مشاهده بود، اما در حال حاضر آدرس این سامانه به نشانی my.medu.ir تغییر کرده است.

 

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی از جمله اسناد معتبر و مهم فرهنگیان می باشد که تمامی اطلاعات مربوط به میزان درآمد، میزان مبلغ های کسر شده از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه شده، اضافه کاری، مالیات و … در آن درج می شود. متقاضیان گرامی در گذشته برای دریافت این فیش حقوقی به اداره آموزش و پرورش مراجعه می کردند ولی با گسترش خدمات غیر حضوری و آنلاین وزارت آموزش و پرورش نیز سامانه ای را برای رفاه حال فرهنگیان و تسریع در انجام امور اداری به نشانی اینترنتی my.medu.ir راه اندازی کرد تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری معلمان نباشد.

این سامانه خدمات مختلفی را ارائه می دهد، مانند: رتبه بندی فرهنگیان و ثبت نام دوره ضمن خدمت که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

سوال داری؟

متقاضیان گرامی می توانند با اطمینان کامل به این سامانه مراجعه کرده و فیش حقوقی خود را دریافت کنند. توجه داشته باشید که در گذشته آدرس های اینترنتی fish.medu.ir و profile.medu.ir برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی مورد استفاده قرار می گرفت ولی در حال حاضر این سامانه ها به نشانی اینترنتی my.medu.ir تغییر کرده است. برای ورود به این سامانه نیز اطلاعاتی چون کد ملی و کد پرسنلی مورد نیاز است که در ادامه به صورت کامل به نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی همراه با راهنمای تصویری خواهیم پرداخت.

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

🔰 آشنایی با بخش های مختلف سامانه my.medu.ir:

🔸 شماره 1: پس از ورود به سامانه فیش حقوقی، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در بخشی که با شماره 1 نشان داده شده است، می توانید وارد پنل کاربری خود شده و نسبت به دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی خود اقدام کنید.

🔸 شماره 2: با کلیک بر روی عبارت «پورتال وزارت آموزش و پرورش» کشور می توانید به صورت مستقیم وارد سامانه وزارت آموزش و پرورش شوید و اخبار مرتبط با این سامانه را مطالعه و از سایر خدمات ارائه شده در سامانه medu.gov.ir استفاده کنید.

🔸 شماره 3: با کلیک کردن بر روی آیکون آدمک می توانید سامانه را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. به عنوان مثال: رنگ نوشته، روشن کردن متن، سیاه و سفید کردن و اندازه متن را می توانید از این بخش تنظیم کنید.

معرفی تصویری سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

🔗 برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

خدمات سایت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

همانطور که قبلا گفته شد، سامانه my.medu.ir فیش حقوقی، برای تسریع در انجام امور اداری راه اندازی شده است و تنها سامانه ای برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی نیست. این سامانه مجموعه ای از خدمات آنلاین و غیر حضوری را ارائه می کند و از هدر رفتن وقت فرهنگیان عزیز جلوگیری می کند. در این قسمت از مقاله می توانید خدماتی را که این سامانه ارائه می کند مشاهده کنید. با مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خود، می توانید از مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش پرهیز کنید.

خدمات ارائه شده در سامانه my.medu.ir فیش حقوقی برای فرهنگیان عبارت است از:

خدمات سامانه فیش حقوقی فرهنگیان | my.medu.ir
ارائه فیش حقوقی فرهنگیان
دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان
خلاصه سوابق
پیش نویس ابلاغ
رتبه بندی فرهنگیان
 ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان
درخواست صدور کارت پرسنلی
نقل و انتقالات فرهنگیان
گواهی کسر از حقوق
گواهی حقوق
ارزشیابی سالانه

 

خدمات سایت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

🔗 برای اطلاع از روش بارگذاری عکس در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در گذشته فرهنگیان می بایست برای دریافت فیش حقوقی به اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه محل خدمت خود و یا مدیر مدرسه محل خدمت مراجعه می کردند و تقاضای خود را مبنی بر دریافت فیش حقوقی ارائه می کردند ولی در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری به هیچ اداره ای نمی باشد و به راحتی می توان به کمک رایانه و اینترنت درخواست دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی داد. در این قسمت از مقاله نیز به شرح گام به گام چگونگی دریافت فیش حقوقی خواهیم پرداخت تا معلمان عزیزی که برای اولین بار می خواهند به صورت آنلاین فیش خود را دریافت کنند، به راحتی بتوانند درخواست خود را ثبت کنند. چنانچه در هر یک از مراحل دریافت فیش با مشکل و یا خطا رو به رو شدید، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

خرجش یک زنگه؟

💡 نکته مهم: توجه داشته باشید که پیش از اقدام برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان، لازم است تا در سامانه همگام ثبت نام کرده باشید و اطلاعات ثبت نامی را در دسترس داشته باشید.

برای آشنایی با روند نقل و انتقالات فرهنگیان روی لینک کلیک کنید.

🔰 مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی عبارت است از:

🔺 در ابتدا لازم است تا به سامانه فیش حقوقی به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنید. سپسلازم است تا نقش خود را به عنوان معلم انتخاب کنید و در قسمت نام کاربری کد ملی خود و در قسمت رمز عبور همان کلمه عبور سامانه رتبه بندی معلمان را وارد کنید. پس از وارد کردن کد امنیتی در کادر مربوطه، بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

🔺 در مرحله بعد بر روی آیکون فیش حقوقی کلیک کنید.

🔺 وارد صفحه جدیدی خواهید شد که می توانید در آن لیست نمایش داده شده، میزان دریافتی ماهانه خود را مشاهده کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر و تهیه پرینت می توانید بر روی علامت + سبز رنگ کلیک کنید.

💡 نکته: توجه داشته باشید که دریافت فیش حقوقی از طریق شماره حساب ممکن نمی باشد و متقاضیانی تمایل به دریافت این فیش به صورت اینترنتی ندارند، می توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش به صورت حضوری برای دریافت آن اقدام کنند.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

🔗 برای اطلاع از نحوه مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه دریافت رمز عبور همگام برای اخذ فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید، برای ورود به سامانه فیش حقوقی لازم است تا رمز عبور سامانه همگام را داشته باشید؛ چرا که کلمه عبور سامانه فیش حقوقی همان رمز عبور سامانه همگام است. توجه داشته باشید که اگر با پیامی تحت عنوان «پنل شما در سامانه همگام فعال نیست» در زمان ورود به سامانه فیش حقوقی رو به رو شدید، برای رفع آن لازم است تا در سامانه همگام گذرواژه ای تعریف کنید. چرا که این پیام نشان دهنده فعال نبودن گذرواژه شما خواهد بود. به دلیل اهمیت این موضوع، در این به بخش نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام را شرح خواهیم داد.

دریافت رمز عبور همگام برای اخذ فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

💢 مراحل دریافت رمز عبور همگام برای اخذ فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی عبارت است از:

🔻 در ابتدا لازم است تا وارد سامانه همگام به آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir شوید. سپس از سربرگ بالای صفحه (سمت راست) گزینه «ورود» را انتخاب کرده و وارد سامانه شوید.

مرحله اول دریافت رمز عبور همگام برای اخذ فیش حقوقی فرهنگیان

🔻 وارد صفحه جدیدی خواهید شد که لازم است کد ملی و رمز ورود خود را در کادر های مشخص شده وارد کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه «ورود» می توانید پنل کاربری خود را مشاهده کنید.

💡 نکته مهم: برای ورود به این سامانه لازم است تا پیش تر رمز ورود خود را از مدرسه محل خدمت دریافت کرده باشید.

مرحله دوم دریافت رمز عبور همگام برای اخذ فیش حقوقی فرهنگیان

🔻 پس از ورود به پنل کاربری، گزینه «تغییر کلمه عبور» را انتخاب کنید و گذرواژه مد نظر خود را وارد کرده و سپس تایید کنید.

با طی کردن این مراحل، رمز عبور شما در سامانه همگام فعال خواهد شد. لازم به ذکر است که حتما آن را یادداشت کنید و در دسترس داشته باشید.

💡 نکته مهم: اگر دوباره با پیامی تحت عنوان «عدم ثبت اطلاعات فرهنگی» مواجه شدید، در حالی که از صحت اطلاعات درج شده اطمینان کامل دارید، لازم است تا برای رفع این مشکل به کارشناس هوشمند سازی اداره فناوری اطلاعات منطقه خود مراجعه کنید.

 

🔗 برای اطلاع از شرایط و چگونگی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

گاه ممکن است معلمی رمز ورود خود را فراموش کرده باشد و در زمان ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان دچار مشکل شود. راه حل رفع این مشکب، بازیابی کلمه عبور می باشد. بازیابی رمز عبور بسیار ساده است و نیازی به هیچ نگرانی نیست. با انجام گام به گام مراحل زیر می توانید به راحتی کلید واژه خود را بازیابی کنید.

بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

💠 مراحل بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان عبارت است از:

✔ برای بازیابی رمز عبور سامانه فیش حقوقی به نشانی اینترنتی my.medu.ir، لازم است تا بر روی عبارت «رمز خود را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید.

مرحله اول بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

✔ سپس لازم است تا کد ملی، کد پرسنلی و شماره تلفن همراه خود را در کادر های مشخص شده، وارد کنید. سپس لازم است تا یکی از آیکون های مد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. بدین طریق رمز ورود جدید برای شما ارسال خواهد شد.

مرحله دوم بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

 

🔗 برای اطلاع از نحوه ثبت کد بورسی در صندوق ذخیره فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اطلاعات فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

تا این قسمت از مقاله با سامانه فیش حقوقی و نحوه دریافت این فیش و نیز چگونگی بازیابی رمز ورود و یا فعال کردن رمز عبور در سامانه همگام آشنا شدید. در این بخش از مقاله نیز با اطلاعات فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی آشنا خواهید شد. چه اطلاعاتی در فیش حقوقی درج می شود؟ چرا این فیش حقوقی سندی معتبر و مهم برای فرهنگیان است؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات لازم است تا بخش زیر را به دقت مطالعه کنید. هم چنین تصویری از فیش حقوقی در این قسمت ارائه شده است تا راهنمایی برای درک بهتر این بخش باشد.

🔆 اطلاعات درج شده بر روی فیش حقوقی فرهنگیان عبارت است از:

🔸 از طریق بخش «حقوق و مزایای فرهنگی» می توانید مقدار دریافتی خود را در ماه جاری مشاهده کنید.

🔸 چنانچه مبلغ معوقه ای وجود داشته باشد، می توانید از طریق بخش «معوقه» میزان مبلغ را مشاهده کنید.

🔸 از طریق فیش حقوقی می توانید میزان درآمد افزایش یا کاهش یافته خود را نیز مشاهده کنید.

🔸 چنانچه وامی از اداره آموزش و پرورش دریافت کرده باشید، می توانید مبلغی را که به صورت ماهیانه بابت وام دریافتی از شما کسر می شود را در قسمت کسری ها و بدهی های فرهنگی مشاهده کنید.

🔸 هم چنین در این بخش می توانید میزان مبلغی که برای بیمه تکمیلی فرهنگیان، بیمه خدمات درمانی و مالیات از حقوق دریافتی شما کسر شده است را مشاهده کنید.

🔸 تشویق یا اضافه کار مانند حقوق امتحانات، مبلغ کمک هزینه اولاد، کمک هزینه عائله مندی و … نیز در این فیش حقوقی درج شده و قابل پیگیری و بررسی می باشد.

🔸 از بخش های دیگر این فیش می توان به بخش های کمک به صندوق مسکن، صندوق ضروری، کشت و صنعت اشاره کرد.

🔸 در نهایت چنانچه قصد اطلاع از مبلغ درآمد خالص دریافتی (با احتساب تمامی موارد ذکر شده) خد را داشته باشیدف می توانید انتهای فیش حقوقی را مشاهده کنید. «خالص دریافتی» شما در گوشه سمت چپ فیش (پایین برگه) نوشته شده است.  اطلاعات فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

📍 متقاضیان گرامی چنانچه در رابطه با اطلاعات فیش حقوقی نیازمند کسب اطلاعات بیشتر با جزئیات کامل بودید، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 

🔗 برای اطلاع از نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 نکات مهم سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

در زمان کار با سامانه فیش حقوقی فرهنگیان لازم است تا چند نکته را به خاطر داشته باشید که در این بخش به بیان آن ها خواهیم پرداخت. این نکات عبارتند از:

‼ در گذشته سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش از طریق دو آدرس اینترنتی fish.medu.ir و profile.medu.ir قابل مشاهده بود، اما در حال حاضر آدرس این سامانه به نشانی my.medu.ir تغییر کرده است. در حال حاضر این دو سامانه از دسترس خارج شده اند.

‼ با داشتن کد پرسنلی، تمامی کارکنان آموزش و پرورش کشور می توانند به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و به فیش حقوقی سال مد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

‼ در صورتی که با خطای عدم ثبت پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده رو به رو شدید، می بایست به کارشناس هوشمند سازی اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش ناحیه یا منطقه خود مراجعه کنید و این مشکل را رفع کنید.

‼ توجه داشته باشید که پیش از اقدام برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان، لازم است تا در سامانه همگام ثبت نام کرده باشید و اطلاعات ثبت نامی را در دسترس داشته باشید.

‼ دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون داشتن رمز عبور امکان پذیر نمی باشد.

_نکات مهم سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

🔗 برای مشاهده راهنمای سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط با فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

📢 بارگذاری فیش حقوقی بهمن ماه بازنشستگان کشوری:

به گزارش راهبرد معاصر کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.sabasrm.ir یا ازدرگاه www.cspf.ir می‌توانند نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

📢 افزایش میلیونی حقوق معلمان در سال آینده تصویب شد؟

رتبه‌ بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌ بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند. بر اساس رتبه بندی معلمان آن ها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آن ها بر همین اساس تعیین می‌ شد. رتبه‌ بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه های ماده (3) این قانون و مطابق آیین نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می شود.

دولت 25 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی در نظر گرفته بود که 13 هزار میلیارد تومان دیگر در مجلس به آن افزوده شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: قاعدتا بودجه‌ ای‌ ها می‌ گویند قانون باید از اول امسال اجرا می‌ شد چون دولت نیمه سال آمده بود اما با پولی که گذاشته شد زمان اجرای قانون را از 31 شهریور 1400 دیدند؛ رتبه‌ ها نیز از آموزشیار تا استاد معلم تعیین شدند و از 45 تا 90 درصد مشمول افزایش حقوق می‌ شوند.

وی با بیان اینکه ابتدا گفته شد آن ها که «کد شناسه» ندارند مشمول رتبه بندی نمی‌ شوند گفت: تصور ما این بود که همه همکاران ما شناسه استخدام دارند اما وقتی بررسی کردیم مشخص شد 460 هزار نفر شناسه استخدامی ندارند که خیلی عدد بزرگی بود. دوباره اصلاحیه به آیین نامه خورد و مشکل این گروه حل شد. نوری درباره مشکلات معلمان «طرح مهرآفرین» نیز توضیح داد و گفت: به طور کلی گروهی بودند که در دولت نهم جذب شده بودند. این ها قرارداد با شرکت‌ ها داشتند که قرار دادشان با شرکت‌ ها به قرارداد با دستگاه تبدیل شد و همه این ها رفتند آزمون دادند و جذب دستگاه‌ ها شدند.

خلاصه مطلب

یکی از لازمه های دریافت وام بانکی برای معلمان ارائه فیش حقوقی می باشد؛ این فیش حقوقی سندی معتبر مبنی بر اشتغال فرد می باشد. به همین دلیل نیز ممکن است معلمان گرامی در مواردی این چنینی نیازمند دریافت فیش حقوقی خود باشند. وزارت آموزش و پرورش نیز سامانه ای را با هدف تسریع انجام امور اداری به نشانی اینترنتی my.medu.ir راه اندازی کرد تا زین پس معلمان برای دریافت فیش مورد تقاضا به صورت حضوری به آموزش و پرورش مراجعه نکنند و معطل نشوند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی پرداختیم تا بدون بروز مشکل و یا خطایی در سامانه بتوانید فیش خود را دریافت کنید. علاوه بر نحوه دریافت، در این مقاله به معرفی کامل این سامانه و نیز سایر خدماتی که ارائه می کند، پرداختیم.

چنانچه پس از گذشت مدتی رمز ورود به سامانه فیش حقوقی را نیز فراموش کرده باشید، می توانید به روش بیان شده در مقاله فوق کلمه عبور خود را بازیابی کنید. هم چنین می توانید نحوه دریافت رمز عبور همگام را برای اخذ فیش حقوقی مشاهده کنید. پس از مطالعه دقیق این مقاله، چنانچه با خطا و یا مشکلی رو به رو شدید، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. علاوه بر تماس تلفنی، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از کدام سامانه می توان فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کرد؟

متقاضیان گرامی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان می توانند با مراجعه به پرتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir فیش حقوقی خود را دریافت کنند. در مقاله فوق چگونگی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی شرح داده شده است.

آیا می توان فیش حقوقی فرهنگیان را به صورت حضوری نیز دریافت کرد؟

بله؛ امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به صورت حضوری نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

از فیش حقوقی فرهنگیان چه اطلاعاتی را می توان به دست آورد؟

در این فیش حقوقی، تمامی جزئیات مربوط به حقوق دریافتی فرهنگیان، بیمه، پاداش و ... بیان می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور