ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های پیوسته و ناپیوسته با هم تفاوتی ندارند و هر ساله شهریه این مقاطع رو به افزایش است شهریه دانشگاه آزاد و شرایط قست بندی آن یکی از سوالات رایج دانشجویان دانشگاه آزاد است که در این مقاله به طور مختصر به آن می پردازیم.

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته اختلاف چندانی با هم ندارند شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد حدود هفصد هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان می باشد. داوطلبان متقاضی برای ورود به مقطع کاردانی نا پیوسته باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند.قابل توجه برای داوطلبان که شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با شهریه رشته های با کنکور تفاوتی ندارد و مقدار آن ها برابر است در ادامه به نحوه ی پرداخت شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و زمان ثبت نام می پردازیم.

 

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای اطلاع از شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد – نرخ شهریه دانشگاه آزاد – اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 

اطلاع از قست بندی شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد  و مشاوره تحصیل در تمامی مقاطع دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور  با شماره : 9099075307  پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد   به همان میزان شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد می باشد  شهریه دانشگا آزاد هر ترم بستگی به تعداد واحد های تئوری و عملی دارد که  حدودا ما بین 900 تا 12000هزار تومان می باشد  در نظر داشته باشند پرداخت شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد  یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان می باشد برای این منظور برخی از افراد با روش هایی که دانشگاه آزاد پیش رویشان گذاشته شهریه را پرداخت می کنند روش های پرداخت همچون گرفتن وام دانشجویی و قست بندی شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد  که هر دانشگاه برای پرداخت شهریه شرایط خاص خود را دارد دانشگاه آزاد شرایطی را برای جذب نخبگان و کمک به تحصیل دانشجویان مناطق محروم لحاظ کرده که شهریه پایه و متغیر رشته‌ محل‌های گروه غیر پزشکی بدون آزمون آزمون تا ۵۰ درصدامکان  کاهش دارد که شرایط پذیرش کاهش شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد با تصویب رئیس واحد دانشگاهی امکان پذیر است.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

آیا شهریه دوره های پاره وقت و تمام وقت با هم تفاوت دارند؟

بعضی از داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بر این پندارند که دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد با هم تفاوت دارند و کسانی که در دوره های پاره وقت تحصیل می کنند باید شهریه بیشتری را پرداخت کنند در جواب باید گفت این چنین نیست و شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های پاره وقت و تمام وقت هیچ تفاوتی با هم ندارند و در تمام شرایط تحصیل از شرایط یکسان برخوردارند و تنها در اخذ مدرک متفاوت است که آن هم تاثیر چندانی در نوع مدرک و آینده کاری ندارد برای اطلاع دقیق می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

زمان و نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

اکثر داوطلبان با توجه به ثبت نام بدون کنکورمی پندارند که نحوه ی ثبت نام به صورت حضوری می باشد اما این کاملا اشتباه است داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور باید از طریق سایت اقدام کنند برای آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد وانجام کلیه امور ثبت نام بدون کنکور با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد با شماره بالا تماس گرفته و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت نامی دقیق و آگاهانه انجام دهید و هر لحضه می توانید ثبت نام خود را پیگیری کنید.

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همانند ساله های گذشته در مرداد ماه اعلام می شود داوطلبان مقطع های کاردانی نا پیوسته ، کاردانی پیوسته ، کارشناسی پیوسته ، و کارشناسی ناپیوسته می توانند به صورت بدون کنکور ثبت نام کنند به شما توصیه می شود به دلیل پر متقاضی بودن رشته های دانشگاه آزاد هر چه سریع تر برای ثبت نام اقدام کنید برای سهولیت فرایند ثبت نام و جلو گیری از سردرگمی داوطلبان کلیه مراحل ثبت نام اعم از  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، خرید کارت اعتباری ، شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و.. در این سایت انجام می پذیرد شما می توانید برای ثبت نام با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نماید.

برای اطلاع از شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد – اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 

اطلاع ازقست بندی شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره تحصیل در تمامی مقاطع دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور  با شماره : 9099075307- 9099075307 ( استان تهران)  پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

 

 

 

مطالب مرتبط :

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور

رشته های بدون کنکور پزشکی

 شهریه دانشگاه آزاد 

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان آغاز شد. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد. لذا کلیه...
  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)