ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 1402-1403 + راهنما تصویری + لینک پرداخت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
پرداخت شهریه دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از قانون جدید شهریه دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که قصد دارند برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد اقدام کنند، می‌توانند این کار را به شیوه اینترنتی و بدون نیاز به حضور در دانشگاه انجام دهند. گفتنی است که به دلیل قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، امکان پرداخت تلفنی مبلغ اعلامی وجود ندارد و دانشجویان موظفند تا از طریق ورود به سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، وجه مشخص شده را واریز نمایند.

در ادامه در ارتباط با نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی به عنوان یکی از خدمات جدید دانشگاه آزاد و حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد 1402-1403 توضیح خواهیم داد. همچنین در صورت بروز هر گونه سؤال یا ابهام می‌توانید با پشتیبانی تلفنی شهریه آزاد ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد 1402-1403

👈 اطلاع از نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان بسیار اهمیت دارد. به این منظور می‌توانید بر روی لینک موجود در سامانه دانشگاه خود که مخصوص ثبت نام جدید الورودها است کلیک کرده و با تکمیل مدارک خواسته شده، نام نویسی را انجام دهید. از این مرحله به بعد با داشتن کد دانشجویی قادر خواهید بود تا برای واریز کردن شهریه دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

👈 پس از اینکه وارد سایت دانشگاه خود شدید، بایستی منوی خدمات آنلاین که در نوار بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید و از میان گزینه‌های آن، “سامانه آموزشیار” را انتخاب نمایید، بعد از ورود صفحه این سایت، بر روی سامانه دانشجو کلیک نمایید.

👈 در مرحله بعد نام کاربری و رمز عبور خود را در محل‌های مربوطه ثبت کنید. در گام بعدی اطلاعات شما برایتان به نمایش در می‌آید. در مستطیل سمت راست صفحه، با انتخاب گزینه ثبت نام دروس دانشجویی می‌توانید شهریه خود را به دو صورت انجام دهید و حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد را واریز کنید.

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد

روش پرداخت آنلاین در سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

👈 در روش اول با کلیک بر روی منوی انتخاب واحد، میزان شهریه قابل پرداخت بر اساس تعداد واحدهای درسی برای شما نشان داده می‌شود. در پنجره باز شده برای دانشجویان جدیدالورود هزینه پیش پرداخت یا علی الحساب، و هزینه بیمه و خدمات آموزشی درج شده است.

👈 البته مورد دوم در طول کل تحصیل فقط یکبار پرداخت می‌گردد. سپس می‌بایست برای پرداخت شهریه بر روی کادری که بر روی آن پرداخت الکترونیک نوشته شده است را انتخاب کنید.

✔ در روش دوم، دانشجو می‌تواند بر روی منوی مدیریت مالی واحدهای تحصیلی کلیک کرده و مجدداً در صفحه جدید، پرداخت الکترونیکی شهریه را انتخاب نماید.

گام اول پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

✔ وقتی که به پنجره انتخاب درگاه وارد شدید، می‌توانید با انتخاب هر کدام از درگاه‌های موجود و کلیک بر روی گزینه “ادامه” به صفحه پرداخت بروید. سپس گزینه پرداخت مبلغ را انتخاب کنید.

گام دوم پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

✔ در این بخش باید یکی از درگاه های عضو شتاب را انتخاب کنید.

گام سوم پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

✔ سپس باید اطلاعات بانکی خود را ثبت و تأیید کنید تا مراحل پرداخت شهریه انجام شود.

گام چهارم پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

✔ توجه داشته باشید که حتماً بایستی پیغام “پرداخت با موفقیت انجام شد” در بالای صفحه ظاهر شود، در غیر این صورت فرایند ناموفق بوده است. بنابراین، همانطور که دیدید بدون نیاز به پرداخت تلفنی شهریه دانشگاه آزاد می‌توان مبلغ خواسته شده را پرداخت کرد.

گام پنجم پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

اطلاعات لازم برای واریز شهریه آزاد اینترنتی

👈 نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد از طریق کارت بانکی و به صورت اینترنتی در سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد است، اما به طور معمول در پشتیبانی تلفنی شهریه دانشگاه آزاد سوالاتی مطرح می‌شود که غالباً به اطلاعات مورد نیاز اختصاص دارد. برای این منظور در ادامه این اطلاعات را به طور مختصر توضیح می‌دهیم.

✔ شماره 16 رقمی بر روی کارت: این شماره برای اکثر افراد جامعه آشنا است و می‌توان آن را در پشت کارت مشاهده کرد.

✔ داشتن رمز دوم: گرچه در هنگام دریافت کارت عابر بانک یک رمز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، اما برای انجام اموری همچون پرداخت شهریه به رمز دوم نیاز است. این رمز را می‌توان با مراجعه به دستگاه خودپرداز دریافت کرد. در غیر این صورت، امکانات انجام پرداخت عملیات اینترنتی نیست.

✔ وارد کردن CVV2: این رمز در اغلب بانک‌های 3 رقمی و در برخی 4 رقمی می‌باشد. ثبت این مورد نیز بایستی حتماً صورت بگیرد.

✔ تاریخ انقضا: ورود تاریخ انقضای ثبت شده بر روی کارت ضروری می‌باشد. اما اگر این تاریخ وجود ندارد می‌توان عدد 12 را به عنوان ماه و 99 را به جای سال وارد کنید.

✔ آدرس ایمیل یا جیمیل: وارد کردن آدرس ایمیل یا جیمیل اختیاری است و در صورت عدم تمایل می‌توانید از آن صرف نظر کنید.

✔ کد امنیتی: این کد به منظور عدم استفاده ربات از سیستم یا احتمال هک به کار می‌رود.

👈 به منظور حصول اطمینان از صحت تکمیل فرایند واریز، می‌توانید بر روی گزینه “پیگیری پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی

👈 آن دسته از دانشجویانی که به سایت دانشگاه آزاد اسلامی برای پرداخت شهریه دسترسی ندارند، می‌توانند از طریق خودپرداز بانک ملی نیز این کار را انجام دهند. پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی یکی از خدماتی است که بانک ملی برای دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم کرده است.

👈براساس گزارش روابط عمومی بانک ملی، از این پس دانشجویان می‌توانند با دریافت کردن شماره کارت مجازی از واحد دانشگاهی محل تحصیل خود (شماره کارتی که توسط بانک ملی برای هرکدام از واحدهای دانشگاه آزاد تعیین شده است) و از طریق شناسه پرداخت که همان شماره دانشجویی است، از طریق گزینه “پرداخت شهریه دانشگاه آزاد” در کوتاه‌ترین زمان برای پرداخت شهریه هر ترم و شهریه ترم تابستان دانشگاه آزاد خود از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی اقدام کنند.

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی

مشکلات مطرح شده پشتیبانی تلفنی شهریه دانشگاه آزاد

✔ گرچه در سال‌های اخیر با ایجاد سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، دانشجویان با مشکلات بسیار کمتری روبرو بودند و نگران مسائل مرتبط با مراجعه حضوری نیستند، اما در این بین مشکلات و مسائلی نیز به وجود آمد.

✔برای مثال، برخی اوقات به دلیل کندی سرعت اینترنت و یا اشتباه وارد نمودن اطلاعات، گاها دانشجویان هنگام پرداخت وجه در سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد با پیغام خطا روبرو می‌شدند.

همچنین، گزارش‌هایی در پرداخت تلفنی شهریه دانشگاه آزاد مطرح می‌شود مبنی بر اینکه پول از حساب شخص کم شده است، اما بدهکاری شهریه نمایش داده می‌شود. از سوی دیگر در حال حاضر براساس قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، پرداخت تلفنی شهریه امکانپذیر نمی‌باشد و راهی جز ورود به سامانه نیست.

این موضوع باعث ایجاد سردرگمی در بین دانشجویان می‌شود و بسیاری نمی‌دانند این مشکل را چگونه مطرح نمایند. البته در چنین مواردی جای نگرانی نیست و معمولاً در طی 24 تا 48 ساعت بعد، وجه به حساب فرد بازگردانده می‌شود.

این‌ها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان می‌باشد. به خصوص برای دانشجویان جدیدالورود که با روندهای معمول آشنایی چندانی ندارند و سؤالات بسیاری مطرح می‌شود. جهت دریافت اطلاعات در مورد نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد و حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد 1403

دانشجویان دانشگاه آزاد ممکن است هنگام پرداخت شهریه ثابت و متغیر این سوال را داشته باشند که حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد چقدر است؟ براساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، نحوه محاسبه مبلغ پیش پرداخت شهریه که همان حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد است، برای انتخاب واحد در سامانه آموزشیار در سال 1403 به صورت زیر می باشد:

 معادل ۶۵ درصد بدهی قبل + شهریه ثابت ترم جدید + ۳۵ درصد شهریه ثابت ترم جدید (مبلغ تعریف شده به عنوان پیش پرداخت شهریه متغیر دروس انتخابی)

پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد 1402-1403

👈 از زمان شیوع بیماری فراگیر کرونا و تحولی که در وضع اقتصادی رخ داد، مقرر شد تا پرداخت شهریه دانشگاه آزاد تحت شرایطی به صورت اقساطی نیز ممکن باشد و افراد برای حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد مشکلی نداشته باشند.

👈 علیرغم سال‌های قبل که شهریه ثابت و متغیر همزمان دریافت می‌شد، دانشجویان اکنون می‌توانند برای انتخاب واحد تنها شهریه ثابت را واریز کنند.

👈 علاوه بر این به دانشجویان فرصت داده شد تا باقی مانده شهریه را ماهی یکبار بپردازند. بعلاوه، تسهیلاتی همچون دریافت وام با کارمزد پایین از صندوق رفاه دانشگاه برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شد.

👈 بدین ترتیب، دانشجویانی که با مشکل پرداخت شهریه به صورت تمام و کمال مواجه هستند، مجاز خواهند بود تا 50 درصد آن را به شکل وام کوتاه مدت واریز کنند و حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد را انجام دهند.

👈 البته توجه داشته باشید که اگر به دلیل مواردی همچون حذف و اضافه انتخاب واحد یا تخفیف در شهریه، تغییراتی صورت گیرد هیچ تغییری در میزان بدهی به صندوق رفاه ایجاد نخواهد شد.

👈 از این رو لازم است با در نظر گرفتن حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد، مابه التفاوت با امور مالی تسویه شود. علاوه بر این، توصیه می‌شود که فیش واریز نقدی را حتماً در نزد خود نگه دارید، چرا که در غیر اینصورت هم ملزم به پرداخت جریمه خواهید بود و هم فایل بدهکاری برای ثبت نام‌ دانشگاه آزاد ترم بعد بسته می‌شود.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 1403

👈 برخی از دانشجویان در هنگام مراجعه به سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد به دلیل عدم آگاهی از قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، دچار سردرگمی‌هایی می‌شوند. به همین دلیل در ادامه برخی از جدیدترین قوانین مربوطه را ذکر می‌کنیم.

  • توصیه می‌شود که دانشجو خود ثبت نام و انتخاب واحد را انجام دهد تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری به عمل آید.
  • سعی کنید که شهریه را حتماً در زمان تعیین شده واریز کنید، چرا که پشتیبانی تلفنی شهریه دانشگاه آزاد و همچنین مسئولان مربوطه برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان به طور مستمر حضور خواهند داشت.
  • براساس قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، شهریه ترم‌های معمول در صورتی برگشت داده می‌شوند که کلاس‌ها در دانشگاه تشکیل نشده باشند. البته چنانچه کلاس‌ها تا جلسه چهارم تشکیل شده باشد نیز 50% از شهریه ثابت و 75% از شهریه متغیر قابل استرداد می‌باشد و بعد از این مهلت این مورد امکانپذیر نخواهد بود.
  • وقتی که شهریه به حساب دانشگاه واریز شد، دانشگاه می‌بایست از فیش‌ها پرینت صادر کرده و به دانشجو تحویل دهد.
  • از آنجا که هزینه تأمین خوابگاه، آزمایشگاه، کارگاه‌ها، کلاس‌ها و هزینه‌های واحدهای آزاد بر عهده خود دانشگاه است، هیچ ارگان دولتی این وظیفه را عهده دار نیست. بنابراین، براساس قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد دانشجو موظف می‌باشد که شهریه را در زمان مقرر واریز کند.

قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

نکات مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 1402-1403

👈 دانشجویانی که قصد دارند مراحل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی یا از طریق ورود به سایت دانشگاه آزاد انجام دهند، باید نکات زیر را در نظر بگیرند:

✔ دانشجویانی که به تازگی در دانشگاه پذیرفته شده و جدیدالورود محسوب می‌شوند، بایستی ابتدا برای تشکیل پرونده اقدام کنند و سپس مبالغ علی الحساب تعیین شده را به صورت اینترنتی به حساب دانشگاه واریز نمایند.

✔ از جمله الزامات پرداخت اینترنتی شهریه داشتن کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و دریافت رمز دوم از دستگاه خودپرداز می‌باشد.

✔ بر اساس آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، دانشجویان می‌توانند از طریق تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای واریز عمل کنند و نیازی نیست که کارت به اسم خود دانشجو باشد.

✔ چنانچه پس از پرداخت شهریه دانشگاه آزاد مبلغ مورد نظر از حساب شخص کسر شود، اما از میزان شهریه کاسته نشود به معنای آن است که پرداختی صورت نگرفته است. از این رو اگر بعد از 24 ساعت این مبلغ به حساب اولیه وی برگشت داده نشود، بایستی به امور مالی دانشگاه مراجعه گردد.

✔ در حال حاضر امکان پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی نیز وجود دارد و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن شماره کارت مجازی و شماره دانشجویی به عنوان شناسه پرداخت، مراحل واریز شهریه ثابت یا متغیر خود را انجام دهند.

میزان شهریه دانشگاه آزاد 1403

دانشجویان دانشگاه آزاد باید در ارتباط با میزان شهریه پرداختی ثابت و متغیر اطلاعات لازم را کسب کنند تا بتوانند برای ترم بعد انتخاب واحد را انجام دهند. در حال حاضر براساس تغییرات صورت گرفته برای پرداخت شهریه آزاد، دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در زمان اسم نویسی (ترم اول) در دانشگاهی که پذیرش شده اند، باید هزینه خدمات آموزشی و بیمه را در سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد را بپردارند.

مطابق با اعلام رئیس دانشگاه آزاد، در سال تحصیلی 1403، مبلغ شهریه مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی تا 40 درصد افزایش داشته است.

خلاصه مقاله پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

در این مقاله با آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق سایت این مرکز دانشگاهی و همچنین نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی آشنا شدید. در حال حاضر قانون جدید پرداخت شهریه دانشگاه آزاد ثابت و متغیر ابلاغ شده و دانشجویان قبل از انجام مراحل پرداخت، حتماً شرایط و ضوابط اعلام شده دانشگاه را بررسی کنند. دانشجویان می توانند به صورت قسطی نیز شهریه را پرداخت نمایند، اما  باید حداقل الزام پرداخت دانشگاه آزاد را در نظر داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم توضیحات کاملی در ارتباط با نحوه واریز شهریه دانشگاه آزاد از طریق خودپرداز ملی و سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد ارائه کنیم. چنانچه در هنگام واریز یا شیوه ورود به سامانه با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از طریق شماره شماره 9099075307 با پشتیبانی تلفنی شهریه دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرید تا همکاران ما شما دانشجویان عزیز را راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از قانون جدید شهریه دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد به چه نحوی است؟

در این مقاله می توان آموزش پرداخت شهریه دانشگاه آزاد را مشاهده کرد.

آیا امکان پرداخت شهریه دانشگاه آزاد به صورت قسطی وجود دارد؟

بله. در حال حاضر این امکان برای دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است.

برای پرداخت شهریه دانشگاه از طریق خودپرداز ملی چه باید کرد؟

به این منظور افراد باید دارای شماره کارت مجازی و شناسه پرداخت باشند. برای دریافت راهنمایی های لازم در این زمینه می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

63 دیدگاه دربارهٔ «پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 1402-1403 + راهنما تصویری + لینک پرداخت»

  1. Avatar photo Elahe گفت:

    سلام من ورودی جدیدم
    واسه کارشناسی پیوسته حداقل مبلغ پرداختی حدودا چقدر
    میشه؟شهریه ثابت زده ۲۱۰۰ امکانش هست بیشتر از این مقدار باشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر شهریه متغیر هم اضافه خواهد شد

  2. Avatar photo Zahra گفت:

    سلام برای پرداخت شهریه باید حداقل الزام رو پرداخت کنیم یا حداکثر؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر حداقل برای انتخاب واحد برای کارت ورود به جلسه کل شهریه ترم

  3. Avatar photo سوفی گفت:

    سلام وقت بخیر مبلغ ما به تفاوت همون شهریه متغیره ؟؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام بله شهریه متغیر بعد از انتخاب واحد اعمال میشود

  4. Avatar photo پویا گفت:

    سلام چرا شهریه ثابت با بیمه و خدمات اموزشی جمعش میشه ۳۸۰۰ برای من ولی حداقل الزام پرداخت حدودا ۴۴۰۰ هست؟
    چرا از مقدار شهریه بیشتره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      حدودا 20 درصد از شهریه متغییر هم شامل می شود.

  5. Avatar photo مری گفت:

    سلام. من 13600 به حساب دانشگاه واریز کردم. ده دقیقه بغدش با وام بانک رسالتم موافقت شد و 15 تومن هم وام رفت به حساب دانشگاه. الان با این تفاسر حتی اگر کل شهریه این ترم بخام صاف کنم 8500 از دانشگاه میخام. برکیگردونن بهم؟ اگر نه چطوری باید شکایت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر مبلغ مذکور برای ترم های بعدی سیو میشه

  6. Avatar photo مهدی گفت:

    باسلام بنده ترم آخر ارشد هستم آیا راهی وجود دارد که در سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد ،پرداختی های تمام ترم ها رو به تفکیک ببینم الان فقط مبلغ کلی بدهکاری یا بستانکاری را نشان می دهد
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      وارد گزینه امور مالی شوید و تمامی سوابق مالیتون را میتونید مشاهده کنید

  7. Avatar photo وحید گفت:

    بادرود فراوان بنده شهریه ثابت برای ترم تابستان رو پرداخت کردم اما توسایت هیچ درسی ارائه نشده .امکان برگشت شهریه وجود دارد.؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام با آموزش دانشگاه صحبت کنید

  8. Avatar photo mnmm گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ورودی جدید هستم وشهریه ی ثابت رو پرداختم اما در سایت اموزشیار شماره کلاس وتاریخ کلاس مشخص نشده علتش چی هست؟ ممنون میشم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از قسمت کلاس های درس اقدام به جستجو نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  9. Avatar photo kn گفت:

    سلام ببخشید
    من ورودی جدیدم شهریه ثابت دانشگاه برام با وام حساب شد والان برنامه ای رو که در اموزشیار قرار دادند فقط نام چند تا درس بیشتر نوشته نشده علتش چی هست؟ ممنون
    وهمچنین جلوی ردیف کل بدهکاری نوشته شده سه ملیون وخردی، می خواستم ببینم منظور از کل بدهکاری شامل بدهی وام هم میشه؟ ممنون

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر پنل شما در اموزشیار باید تحت برسی قرار بگیرد برای دریافت بیشتر با ما تماس بفرمایید

  10. Avatar photo Adel گفت:

    سلام.ما تازه پول ترم پرداخت کردیم حالا نمیخوایماین ترم ادامه بدیم امکان برگشت پول به حساب هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورت پرداخت عودت وجه شهریه داده نمی شود.

  11. Avatar photo شیوا گفت:

    سلام
    مهلت ثبت نام تو آموزشیار تا کی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      هرچه سریع تر

  12. Avatar photo شیوا گفت:

    سلام
    برای پرداخت شهریه تا آخر هفته حداقل وقت هست؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر میباشد .

      1. Avatar photo ا.م.ل گفت:

        سلام.من ورودی امسال هستم دوره کاردانی واسه پرداخت شهریه ثابت زده ۱۵۱۴۰۰۰ ولی حداقل الزام پرداختو زده ۲۶۴۹۵۰۰ الان من چقد باید پرداخت کنم همون ۱۵۱۴۰۰۰؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          قسمت پرداخت که برید میزنه چقدر باید پرداخت کنید
          احتمالا 2649500 باید پرداخت کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)