ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت لازم است در قسمت فراموشی رمز عبور سامانه نظارت نسبت به بازیابی رمز سامانه نظارت اقدام نمایید. فرهنگیان عزیز دقت داشته باشند که به هنگام تغییر رمز عبور سامانه نظارت آموزش پرورش ، به زبان کیبورد خود دقت لازم را داشته باشید و همچنین به درست وارد نمودن این رمز عبور اطمینان لازم را به دست آورید تا در مراحعات بعدی مشکلی وجود نداشته باشد.

دقت داشته باشید که سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت تمامی خدمات لارم را برای ارائه گزارش کار و همچنین شرایط تعیین شده، به صورت الکترونیکی ارائه می نماید. بنابراین انجام تمامی امور مربوط به نظارت و ارائه گزارش ها نیز در همین سامانه به صورت الکترونیک وجود خواهد داشت. در صورتی که مشکلی جهت ورود به سامانه دارید، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

برای تغییر رمز عبور و بازیابی آن به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

به هنگام ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت حتما فیلتر شکن خود را خاموش نمایید و مرورگر خود را به آخرین نسخه تغییر دهید.

 

کاربرد سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت

 

کاربرد سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت

 

وزارت آموزش و پرورش جهت اطلاع از از عملکرد کادر اجرایی مدیران و معاونین خود سامانه‌ای را طراحی نموده است که با توجه به آن متناسب با ارزشیابی های مختلفی که صورت می پذیرد که از میزان عملکرد پرسنل خود اطلاع می یابند. کلیه مدیران و کادر اجرایی مدارس لازم است به این سامانه مراجعه نموده به جهت تکمیل فرم خود ارزیابی اقدام نمایند.

سامانه نظارت آموزش و پرورش علاوه بر امکان تکمیل فرم خود ارزیابی، خدمات مختلف دیگری را به فرهنگیان عزیز می نماید. تمامی خدمات در راستای نظارت بر عملکرد معلمان و مدیران می باشند. بنابراین تمامی فرهنگیان و مدیران، لازم است از نحوه ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت اطلاعات لازم و کافی را داشته باشند.

گاهی به دلایل مختلفی ممکن است رمز عبور و نام کاربری مدیر یا فرهنگیان عزیز در دسترس نباشد و به همین دلیل به دنبال سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت باشند. زیرا به طور معمول سامانه در مدت زمان مشخص، امکان ورود فرهنگیان را به این سامانه فراهم می نماید و پس از آن شرایط ورود به فرهنگیان وجود نخواهد داشت.

 

برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت

پس از ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت لازم از شما نقش خود را به عنوان مدیر بازنشسته و یا سایر موارد انتخاب نمایید و پس از آن نسبت به ثبت اطلاعات خود و همچنین مدرسه مورد نظری که در آن مشغول به کار می باشید، اقدام کنید. پس از ثبت مدرسه امکان ارائه گزارش شما در شرایط کرونایی بدون نیاز به مراجعه حضوری به وجود خواهد داشت.

دقت داشته باشید که چنانچه رمز عبور و نام کاربری خود را تغییر نداده باشید، رمز عبور به طور پیش فرض برای مدیران مدارس در واقع شماره پرسنلی آنها می باشد. بنابراین ممکن است این رمز را به خوبی وارد نموده باشید یا اینکه پسورد خود را تغییر داده اید و در حال حاضر آن را به درستی به خاطر ندارید.

جهت تغییر رمز عبور و بازیابی آن می توانید در همان قسمت سایت، جهت تغییر رمز عبور اقدام کنید. در قسمتی از سایت با نام فراموشی رمز عبور می توانید مراحل لازم را جهت بازیابی پشت سر بگذارد چنانچه در این رابطه اطلاعات کافی را ندارید و یا اینکه امکان بازیابی رمز عبور خود را نمی توانید داشته باشید می توانید با کارشناسان ما به شماره های آنها در جدول موجود است تماس حاصل نمایید.

 

برای ورود به nezarat.medu.ir – سامانه نظارت آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

 

نکات مهم در رابطه با تغییر رمز عبور سامانه نظارت آموزش پرورش

در صورتی که مایل به تغییر رمز عبور سامانه نظارت آموزش پرورش می باشید، دقت داشته باشید که پسورد جدیدی که برای ورود به این سامانه انتخاب می کنید، حداقل ۸ کاراکتر باشد. بهتر است این رمز عبور ترکیبی از حروف و عدد باشد و همچنین در صورتی که آن را به صورت انگلیسی تایپ می کنید حتما یکی از حروف آن بزرگ باشد.

به هنگام ورود و تغییر رمز عبور جدید، توجه داشته باشید که فارسی یا انگلیسی بودن کیبود خود را چک کنید چرا که ممکن است در مراحل ورود بعدی این مسئله شما را دچار خطا کند و امکان ورود را به شما ندهد. همچنین چراغ caps lock کیبورد شما در صورت روشن بودن می تواند موجب تغییر در رمز عبور شود.

بهتر است پس از ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت و تغییر رمز عبور، آن را در اختیار هیچ کسی، حتی معاونین خود قرار ندهید و تنها فردی که به این رمز عبور دسترسی دارد، خود شما باشید. در ارائه گزارش های خود دقت کافی را جهت ارائه آن ها داشته باشید تا به بهترین وجه بتوانید این گزارش را به مراتب بالاتر ارائه کنید.

 

برای تکمیل فرم نظارت آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

 

برای بازیابی رمز سامانه نظارت چه مدارکی لازم است؟

 

برای بازیابی رمز سامانه نظارت چه مدارکی لازم است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا و مجاز شدن بسیاری از امور در کشور ما، سامانه نظارت با رویکرد ارائه خدمات خود به صورت آنلاین و غیرحضوری مشغول به کار و فعالیت می باشند به همین دلیل در صورتی که رمز عبور به فراموشی سپرده شود، کلیه مدیران عزیز می توانند نسبت به بازیابی رمز سامانه نظارت با استفاده از همین سایت اقدام نمایند.

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه نظارت نیازی به هیچ گونه ارائه مدرکی به آموزش و پرورش یا مراتب بالاتر از آن وجود نخواهد داشت. در همان سامانه ،هنگامی که بر روی گزینه فراموشی رمز عبور سامانه نظارت کلیک می نمایید، می توانید مراحل لازم را جهت تغییر رمز عبور به صورت اینترنتی و با استفاده از همین سامانه انجام دهید.

برای بازیابی رمز عبور از شما اطلاعاتی همانند : کد پرسنلی و اطلاعات هویتی همانند شماره ملی را درخواست خواهد شد که با توجه به آن می توانید مجدداً رمز عبور ورود به سامانه نظارت را بازبینی نمایید. پس از اینکه اطلاعات ورودی شما درست باشد از شما خواسته می شود که رمز عبور جدید را تعیین کنید که بهتر است یا رمز را انتخاب کنید در مراجعات بعدی شما را با مشکلی مواجه نکند و به راحتی بتوانید به خاطر بیاورید.

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

 

کاربردهای سایت نظارت آموزش و پرورش

 

کاربردهای سایت نظارت آموزش و پرورش

 

آموزش و پرورش یکی از بزرگترین سازمان ها در کشورمان محسوب می شود که وظیفه ای تربیت نسل آینده را بر عهده دارد. بنابراین نظارت بر امور مدارس یکی از اقدامات بسیار مهم خصوصاً در دوران شروع کرونا خواهد بود. افرادی که ملزم به ثبت گزارش آموزش و پرورش هستند می توانند در صورت داشتن کد شناسایی به این سایت وارد شود و گزارش های خود را در این سامانه ارائه نمایید.

سایت نظارت بر آموزش و پرورش در واقع خدمات متفاوتی را به ارزیابان مدیران مدارس و بازرسان مدارس ارائه می نماید که تمامی این امور در واقع در جهت بهبود کیفیت آموزش در سراسر کشور خواهد بود. بنابراین تمامی بازرسان مدیران‌مدارس مدیران ارزیابان و غیره می توانند پس از ورود به سامانه از امکانات آن استفاده نمایید و در صورتی که دچار فراموشی رمز عبور سامانه نظارت شده باشند، می توانند مجددا رمز خود را بازیابی نمایند.

برای مدارسی که با جمعیت کمتری مواجه هستند، امکان شروع کلاس ها به صورت حضوری وجود دارد و به همین دلیل نظارت بر مدارس حضوری و همچنین مدارس غیر حضوری یکی از الزامات مهم برای آموزش و پرورش محسوب می شود که در واقع عملکرد آن ها را با به به صورت الکترونیکی در سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت دریافت می نمایید.

 

جهت ورود به fish.medu.ir – سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

 

چگونه می توان به سامانه نظارت وارد شد

تا به حال در رابطه با آن دسته از افرادی که به دنبال ورود به سیستم تغییر رمز عبور سامانه نظارت آموزش پرورش می باشند، اطلاعاتی را ارائه نمود. اما در صورتی که شما به تازگی می خواهید به این سامانه وارد شوید، لازم است کد مدرسه و کد پرسنلی را جهت ورود به این سامانه وارد نمایید و همچنین نقش خود را به عنوان مدیر و یا سایر موارد انتخاب کنید.

برای ورود به سامانه نظارت می توانید از تلفن همراه هوشمند و یا سیستم های کامپیوتر و لپ تاپ استفاده نمایید. برای بارگذاری سایت مورد نظر می توانید عبارت سامانه نظارت آموزش و پرورش را تایپ نموده و آن را جستجو کنید و یا اینکه بر روی آدرس و یا URL  وارد نموده و وارد سایت آموزش و پرورش شوید.

پس از ورود به سایت، متناسب با نقش خود یکی از گزینه ها را انتخاب نموده و نسبت به ثبت گزارش اقدام نمایید. کد مدرسه را به عنوان نام کاربری و شماره پرسنلی را به عنوان رمز عبور وارد کنید و در صورتی که رمز عبور خود را تغییر داده اید لازم است همان رمز عبور جدید را وارد کنید.

 

جهت ورود به سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان lms.cfu.ac.ir بر روی لینک کلیک کنید.

 

معرفی سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت

در واقع در ۵ سال گذشته جهت نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد مدیران مدارس و یا به طور کلی برای اطلاع از عملکرد امور آموزش و پرورش که در واقع مدیران مدارس و سایر کارکنان آنها نقش بسیار مهمی در این امور دارند برای نظارت بر عملکرد آنها سامانه ای در نظر گرفته شد که خدمات مختلفی را به فرهنگیان ارائه می نماید.

تمامی خدمات ارائه شده در سایت نظارت آموزش و پرورش در راستای نظارت بر امور کارکنان مدارس و آموزش و پرورش خواهد بود. لذا تمامی کارشناسان برای ثبت عملکرد خودشان لازم است به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی و ارسال آن اقدام نمایید. برای ورود به این سامانه، کد شناسایی در اختیار تمام مدیران قرار داده شده است.

همانطور که اشاره شد، در واقع هدف از از ارائه این سامانه، عدم نیاز به مراجعه حضوری کلیه مدیران و کارکنان مدارس و همچنین ثبت تمامی گزارشات و اقدامات خود به صورت الکترونیکی می باشد. مدیران لازم است عملکرد خود و کارکنان خود را به صورت الکترونیکی به سازمان مربوطه ارائه نمایند تا جهت نظارت و بررسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات کامل و کافی را در رابطه با سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت به شما عزیزان ارائه نماییم. برای تغییر رمز عبور سامانه نظارت آموزش پرورش و یا بازیابی رمز سامانه نظارت ، ما امکان پشتیبانی را در اختیار شما قرار داده ایم. در صورتی که دچار فراموشی رمز عبور سامانه نظارت شده اید و یا مشکلات دیگری برای ورود به سامانه دارید، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

برای ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت ، رفع مشکلات ورود به سامانه و همچنین نحوه تغییر رمز عبور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش

سامانه پشتیبانی همگام آموزش و پرورش

استخدام شهرداری

سامانه سنجش و پایش کیفی آموزش و پرورش

سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت چه اطلاعاتی لازم است؟

پس از ورود به سامانه مورد نظر، لازم است برای نام کاربری، شناسه مدرسه و برای رمز عبور، کد پرسنلی خود را وارد نموده و برای تغییر رمز عبور اقدام نمایید.

برای تغییر رمز عبور سامانه نظارت آموزش پرورش به چه قسمتی لازم است مراجعه نماییم؟

جهت بازیابی رمز سامانه نظارت ، به قسمت فراموشی رمز عبور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب رمز عبور جدید اقدام نمایید. رمز عبور خود را به گونه ای انتخاب نمایید که امکان به خاطر سپاری آن وجود داشته باشد.

بنده پس از کلیک بر روی فراموشی رمز عبور سامانه نظارت ، امکان بازیابی را نمی توانم داشته باشم علت چیست؟

برای برررسی دقیق مشکلات شما در سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت و همچنین اطلاع از نحوه تغییر رمز عبور، وارد سایت شوید و با شماره های موجود در آن، تماس حاصل نمایید.

چگونه می توان نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمود؟

برای تغییر این رمز لازم است با ورود کد شناسایی و همچنین کد پرسنلی خود، نست به تغییر آن اقدام نمایید.

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مهدی زمانی گفت:

    با سلام منزل ما شرق تهران هست . دوز اول را با مراجعه به پارک سرخه حصار انجام دادم برای دوز دوم در سایت ادرس غرب تهران رو فقط نشان می دهد. نمیدونم چرا مردم رو اذیت میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور