ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
دریافت شماره دانشجویی فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای جهت دریافت آموزش های آنلاین برای دانشجویان فعال شد. کلیه دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای آموزش های درسی مربوط به دروس هر ترم تحصیلی را در کنار اساتید خود دریافت کنند. البته به این موضوع مهم نیز توجه لازم را مبذول دارید که با استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید آموزشی باکیفیت را دریافت کنید.

 

با توجه به اهمیت آشنایی با سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای و همین طور کار با این سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای یاری خواستن از مشاورانی خبره در حوزه تحصیلی و مسائل مربوط به درس و دانشگاه بسیار مفید و کارساز است. در صوت نیاز به آشنایی و اطلاع از نحوه کار با سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای و همین طور نحوه ورود به آن می توانید با تیم مشاوره خبره ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه آموزش الکترونیکی و مجازی فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای اطلاع از بهترین و محبوب ترین رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

علت استفاده دانشجویان از سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای چیست؟

اگر شما هم از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فنی حرفه ای باشید حتماً این پرسش در ذهن شما نیز مطرح شده است که چرا شما و دوستانتان الزاماً باید از سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای استفاده کنید.

دیگر همه می دانیم که آموزش حضوری در دانشگاه های به دلیل گسترش و شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیل شده است و دیگر نمی توان در دانشگاه حضور داشت.

این کار مساوی است با به خطر افتادن سلامتی دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه ها و امری بسیار خطرناک به نظر می رسد.

اما با توجه به امکان ایجاد وقفه در آموزش دانشجویان تصمیم بر راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای گرفته شد.

سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای به نشانی samyad.tuv.ac.ir که امکان آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای را برای دانشجویان فراهم می کند.

این آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای با بهترین و بالاترین کیفیت خدمت دانشجویان ارائه می شود و دانشجو تنها به وسیله اینترنت و لپ تاپ خود از طریق این سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای آموزش های لازم را دریافت کند.

به این صورت، کلیه خدمات آموزشی و تدریس کلیه دروس در سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای به شکل کاملاً یکپارچه به کلیه دانشجویان ارائه می شود.

 

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای چگونه انجام می شود؟

ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای با طی مراحل و فرآیندهایی برای هر یک از افراد و دانشجویان انجام می شود.

اما آیا شما دوست عزیز با نحوه ثبت نام در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای آشنایی دارید؟

آیا می دانید چه مراحل و فرآیندهایی را باید برای ورود به سامانه یادگیری الکترونیک طی بفرمایید؟

در این قسمت، با ذکر این فرآیندهای ورود به سایت آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای در خدمت شما هستیم.

البته این فرآیندها و مراحل لازم برای ورود به سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای به صورت تصویری برای شما ذکر می شوند.

 

samyad.tuv.ac.ir

 

 

. در اولین قدم برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای الزاماً باید آدرس سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای را در مرورگر خود سرچ بفرمایید.

حتی می توانید عبارت سامانه سمپاد را نیز تایپ کرده و جستجو کنید.

 

 

ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای

 

 

. با باز شدن صفحه بعدی الزاماً باید اولین گزینه یعنی سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای را کلیک کنید.

. در گام بعدی می توانید نقشه ایران را در صفحه باز شده مشاهده کنید. حتماً می پرسید این نقشه برای چیست؟

دوستان عزیز شما باید از روی این نقشه شهری را که دانشگاه محل تحصیل تان در آن است را مشخص کنید.

 

 

 

سامانه سمیاد

 

 

. با انتخاب شهر می توانید به راحتی و با طی مراحلی وارد سامانه سمیاد شوید. این کار بسیار ساده است.

کافیست رمز عبور و نام کاربری خود را در فیلدهای مربوطه در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای درج کرده و سپس کلید ورود به سایت را بزنید.

 

 

اگر به دنبال شناخت لیست بهترین رشته های فنی حرفه ای هستید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

. به محض این که وارد سامانه آموزش الکترونیکی دانشکاه فنی حرفه ای شدید باید رمز عبور خود را در سایت عوض کنید و امکان استفاده از رمز قبلی را ندارید.

در غیراینصورت امکان انجام مابقی فرآیندهای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای را به هیچ وجه ندارید.

 

 

 

سمیاد فنی حرفه ای

 

 

بعد از ورود به سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای باید گزینه ای واقع در سمت راست سایت به نام درس های من را انتخاب کنید.

 

 

 

فنی حرفه ای

 

 

. با کلیک بر روی گزینه درس های من لیستی برای شما باز می شود که باید از بین موارد مندرج در آن دروس مورد نظر خود که در ترم جاری برداشته اید را انتخاب کنید.

 

 

با راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه های فنی حرفه ای امکان دریافت آموزش های غیرحضوری برای دانشجویان فراهم شده است

 

 

 

 

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

. با وارد شدن به صفحه دروس مورد نظر می توانید به آسانی کلیه جزئیات  مرتبط با برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی و یا تکلیف هایی که استاد مورد نظر در آن درس برای شما داده را مشاهده بفرمایید.

 

 

 

سامانه یادگیری الکترونیکی

 

 

البته دوستان عزیز سایتی که در این نوشته خدمت شما معرفی کردیم تنها برای آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای و شرکت در کلاس های آنلاین برگزار شده بود.

اما در رابطه با انجام موارد مهم دیگری مانند انتخاب واحد در هر یک از ترم های تحصیلی، پاسخگویی به سؤالات ارزشیایی استادها و یا حتی واریز شهریه هر کدام از ترم های تحصیلی باید  به سامانه دیگری به نام سامانه سمیاد که مختص دانشگاه فنی حرفه ای است مراجعه بفرمایید.

مورد مهم دیگر این که دانشگاه های دیگری هم در زمینه راه اندازی سامانه مجازی برای آموزش دانشجویان فعالیت داشته اند که از میان آن ها می توان به سامانه مجازی دانشگاه پیام نور اشاره کرد.

سامانه ای که هر یک از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند برای دریافت آموزش های مجازی آن هم با کیفیت بالا به آن مراجعه کنند و از خدمات ارائه شده در آن نهایت استفاده را ببرند.

 

برای آشنایی با انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

در مورد رمز عبور و نام کاربری سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای چه می دانید؟

اگر خاطرتان باشد در بخش بالا خدمت شما دوستان و عزیزان گرامی عرض کردیم که برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای الزاماً باید رمز عبور و نام کاربری خود را در سامانه درج کنید.

اما آیا می دانید این رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای شامل چه مواردی می شوند؟

اولین مورد مهمی که در رابطه با رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای درج در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای بدانید این است که این دو مورد از قبل مشخص شده و هیچ نیازی نیست که شما یا حتی اساتیدتان آن ها را تعیین کنید.

در رابطه با دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فنی حرفه ای که قصد ورود به سامانه را دارند باید عرض کنیم که رمز عبور وی همان کد ملی دانشجوست و نام کاربری این دانشجو هم همان شماره دانشجویی است که دانشگاه به وی داده است.

البته در زمان درج کد ملی درج صفر ابتدایی آن نیز باید فراموش شود.

ولی در رابطه با اساتید دروس مختلف باید عرض کنیم که هم رمز عبور و هم نام کاربری استاد همان کد ملی وی است و با یکدیگر فرقی ندارند.

با این اوصاف متوجه این موضوع مهم شدید که نام کاربری و همین طور رمز عبور اساتید و دانشجویان برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای مشابه یکدیگر نیستند و با هم فرق دارند.

 

 

به هیچ وجه امکان ورود به سامانه سمیاد را ندارم علت آن چیست؟

سؤالی که معمولاً‌ شماری از شما دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های مختلف فنی حرفه ای مطرح می کنید این است که چرا امکان ورود به سامانه سمیاد را ندارم و سایت برایم باز نمی شود؟

ببینید عزیزان برای ورود به سامانه سمیاد به نشانی samyad.tuv.ac.ir الزاماً باید به نشانی مذکور وارد شوید و در ادامه استانی که در آن درس می خوانید را از روی نقشه به نمایش درآمده در صفحه لپ تاپ خود انتخاب کنید.

مورد مهمی که باید ذکر کنیم این است که اگر با گوشی تلفن همراه وارد سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای می شوید برای به نمایش درآمدن نقشه لزوماً باید گوشی را به صورت افقی نگه دارید.

یک مورد مهم دیگر که ممکن است باعث عدم ورود شما دوست عزیز به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای شود این است که چراغ capse lock سیستم لپ تاپ شما اصلاً نباید روشن باشد و زبان لپ تاپ شما هم باید در حالت انگلیسی باشد.

در غیراینصورت نمی توانید وارد سامانه شوید و آموزش های الکترونیک را دریافت کنید.

 

 

اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کردم چکار کنم؟

این که بعد از مدتی نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز برای ورود به سامانه را فراموش کنید بسیار طبیعی به نظر می رسد.

ولی بسیاری از دانشجویان در صورت بروز این مشکل واقعاً درمانده می شوند و نمی دانند برای بازیابی این دو مورد مورد نیاز برای وارد شدن به سامانه چه کاری باید انجام بدهند.

ببینید عزیزان اصلاً نیازی به نگرانی در این رابطه نیست و می توان خیلی ساده این مشکل را حل کرد.

در صورتی که ایمیل شخصی خودتان را در زمان ثبت نام در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای درج کرده اید اگر بر روی گزینه فراموشی رمز عبور و نام کاربری کلیک بفرمایید می توانید از طریق ایمیل خود این دو مورد را دریافت و بازیابی کنید.

ولی اگر ایمیل خود را در زمان ثبت نام در سایت درج نکرده اید هم باز یک راه حل دیگر برای دریافت رمز عبور و نام کاربری وجود دارد و آن هم چیزی نیست به جز مراجعه به سایتی به نام میز خدمت که می توانید با ورود به آن برای دریافت رمز عبور و نام کاربری خود اقدام کنید.

حتماً می پرسید چگونه می توان در سامانه میز خدمت برای دریافت رمز عبور و نام کاربری اقداماتی را انجام داد؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان دانشجو عرض کنیم که این کار بسیار ساده است.

کافیست بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ای به نام تیکت جدید کلیک بفرمایید تا با درج نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره دانشجویی و کد ملی بتوانید درخواست خود را برای دریافت رمز عبور و نام کاربری ثبت کنید.

بعد از درج درخواست در بخش درج پیام سامانه مسئولین دانشگاه پیام شما را بررسی می کنند و رمز عبور و نام کاربری دیگری را در اختیار شما دوست عزیز دانشجو قرار می دهند.

 

 

آیا امکان بارگذاری انواع فایل ها در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد؟

گاهی شما یا اساتیدتان نیاز به بارگذاری انواع فایل های پی ادف و دیگر فایل ها را در سامانه سمیاد دارید.

اما اطلاعی از نحوه بارگذاری ای قبیل از فایل ها و همین طور حداقل حجم فایل های بارگذاری شده ندارید.

در جواب باید عرض کنیم که شما دوست عزیز و یا اساتیدتان می توانید به راحتی فایل های تکالیف و یا فایل های آموزش دروس را در این سامانه بارگذاری کنید.

اما دقت داشته باشید که حجم این فایل ها به هچ وجه من الوجوهی نباید از یک مگابایت بالاتر باشد.

در غیراینصورت امکان بارگذاری وجود ندارد و باید از طرق دیگری برای این امر اقدام کنید.

به طور مثال، می توانید فایل ها را در سامانه میز خدمت ارسال کنید و یا حتی از نرم افزارها و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا واتس آپ استفاده کنید.

این گونه دیگر مشکلی هم برای ارسال انواع و اقسام فایل ها ندارید.

 

 

جهت آشنایی با بخش های مختلف سامان آموزش مجازی فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

ثبت نام در سامانه سمیاد

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای 

ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان 

سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای 

زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای

شرایط ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون ادواری چیست؟

آزمون عملی فنی حرفه ای

نمونه سوالات آزمون ادواری فنی حرفه ای

فراموشی رمز عبور سایت ناد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کاربرد سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای چیست؟ 

با استفاده از سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای می توان انواع آموزش های لازم در دروس مخختلف را بدون حضور در کلاس درس دریافت کرد.

مزیت استفاده از آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای چیست؟ 

با استفاده از آموزش الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید از خطر بیماری کرونا در امان باشید و آموزش ها را بدون نیاز به صرف هزینه رفت و آمد دریافت کنید.

آیا در سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فنی حرفه ای امکان بارگذاری فایل های آموزشی هم وجود دارد؟

بله. به آسانی می توانید برای بارگذاری انواع فایل های آموزشی در این سامانه اقدام کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای»

  1. Avatar photo samane گفت:

    سلام من اولویت اولم سبزوار بوده اما نیشابور هم آوردم و الان میخوام برم دانشگاه نیشابور امکانش هس؟واینکه نیشابور برای نیمسال دوم آوردم کی باید ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای بررسی اولویت های بعدی دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق درخواست به سازمان سنجش اقدام کنید تا در صورت موافقت بتونبد در اولویت بعدی که مد نظر هست اقدام به ثبت نام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور