ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش مطالعه زیست نظام جدید

روش مطالعه زیست نظام جدید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبان کنکور تجربی قطع به یقین می دانند که اگر روش مطالعه زیست نظام جدید را بلد نباشند، نخواهند توانست برای رشته پزشکی خود را آماده نمایند. سختی سوالات و همچنین نیاز داوطلبان، ما را بر آن داشت تا در این باره اطلاعات مهمی را ارائه نماییم. پس کمربندهای خود را محکم ببندید تا با : روش مطالعه زیست سارا همتی از نظر دکتر عمارلو ، روش مطالعه زیست سارا همتی ، روش مطالعه زیست امیرحسین قاسمی ، روش مطالعه زیست امیررضا براتی و همچنین روش مطالعه زیست از نظر دکتر عمارلو شما را آشنا نماییم.

 

 

برای اطلاع دقیق از روش مطالعه زیست نظام جدید  – نحوه مطالعه برای کنکور و همچنین دریافت مشاوره خصوصی و رایگان با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

آیا روش مطالعه زیست نظام جدید نسبت به نظام قدیم تغییر کرده است؟

 

آیا روش مطالعه زیست نظام جدید نسبت به نظام قدیم تغییر کرده است؟

آیا روش مطالعه زیست نظام جدید نسبت به نظام قدیم تغییر کرده است؟

 

برخی از اصول کلی در رابطه با مطالعه درس زیست شناسی این است برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید یکسان است به همین دلیل شما باید تمامی این موارد را رعایت نمایید. اما برخی از نکته ها نیز برای داوطلبان نظام جدید، تغییر نموده است. به عنوان مثال نام های مربوط به بسیاری از مباحث برای دانش آموزان نظام جدید تغییر کرده است که البته اگر شما دانش آموز مشغول به تحصیل این نظام بوده باشید، قطعا مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.

یک اصل در رابطه با روش مطالعه زیست نظام جدید و قدیم این است که شما نباید به درس زیست شناسی همانند درس ادبیات نگاه کنید. درس زیست شناسی درسی کاملا مفهومی می باشد و اگر داوطلبان بدان علاقه ای نداشته باشند، نخواهند توانست موفقیت خود را در آن تضمین نمایند. به جرات می توان گفت مفهومی خواندن، مهم ترین اصل در رابطه با مطالعه زیست است. زیرا سوالات طرح شده در کنکور نیز، هر ساله مفهومی تر و سخت تر می شود و اگر شما روش مطالعه خود را تغییر ندهید، از غافله عقب خواهید ماند.

 

 

روش مطالعه زیست از نظر دکتر عمارلو

 

روش مطالعه زیست از نظر دکتر عمارلو

روش مطالعه زیست از نظر دکتر عمارلو

 

در زیر به صورت تیتر وار ابتدا به روش مطالعه زیست نظام جدید و نظام قدیم از نظر دکتر عمارلو اشاره خواهیم نمود و پس از آن، به ذکر توضیحات اشاره خواهیم نمود.

 

 

ابزاز کار را فراهم نمایید

آیا کتاب زیست رتبه های برتر را می شناسید؟ مهم ترین ابزار کار شما برای مطالعه هر یک از دروس، قطعا داشتن کتاب های مهم و معتبر در این زمنیه است. خب… اگر بخواهیم کتاب های زیست شناسی را معرفی کنیم باید این لیست را ارائه نماییم که البته همه آنان نیز جزو کتاب های برتر می باشند : گاج نقره ای ، کتاب iq گاج ، کتاب موج آزمون (نشر الگو) ، انتشارات خیلی سبز( ابوذر نصری)، کتاب های نشر دریافت ( علی عمارلو) و کتاب های انتشارات تخته سیاه ( مهدی آرام فر ) همگی از برترین کتاب ها می باشند.

قطعا سوال شما داوطلب عزیزی که این مقاله را مطالعه می نمایید این است که آیا همه این کتاب ها را باید برای کنکور مطالعه نماییم؟؟ خیر. نگران نباشید و وحشت زده نشوید. مگر کتاب های کنکور حجم کمی دارند که بخواهید برای هر کدام از دروس کنکور این مطالب را مطالعه نمایید شاید چند سال به زمان نیاز داشته باشید. تمام این کتاب ها همپوشانی مناسبی دارند اما بهترین آن ها، در واقع کتاب نقره ای گاج می باشد. یک کتاب درست را انتخاب کنید و این کتاب را به خوبی مطالعه نمایید. خوب خواندن اصل مهمی است که شما را از سایر داوطلبان متمایز می نماید.

 

بودجه بندی سوالات را بلد باش

آیا با مهم ترین مباجث در درس زیست شناسی آشنا هستید؟ یکی از مباحث مهمی که هر ساله از آن سوال مطرح می شود و بسیار مدنظر طراحان کنکور می باشد، مبحث مربوط به ژنتیک است. اصول مهم را یادداشت برداری کنید، تعاریف هر یک از این موارد را یادداشت نمایید و همچنین ویژگی های مربوط به هر یک از این موارد را یادداشت نمایید. در رابطه با روش مطالعه زیست نظام جدید، تست زنی را فراموش نکنید. مطالبی را که خوب درک نکرده اید، را یادداشت نمایید و در زمان مناسب بدان مراجعه نمایید.

یکی از مواردی که در روش مطالعه زیست سارا همتی از نظر دکتر عمارلو بدان اشاره شده است، مطالعه و استفاده از زمان های به اصطلاح مرده می باشد. از روی مطالب دشوار رد شوید و الفبای تمامی مباحث مهم را بلد باشید. سوالات زیست را مشخص نمایید و توانایی تشخیص مباحث مهم را با توجه به روش مطالعه زیست نظام جدید داشته باشید.

 

روش مطالعه زیست سارا همتی از نظر دکتر عمارلو چگونه است؟

برای تسلط بر مباحث درسی، ابتدا مرور کلی داشته باشید. در واقع مرحله اول شما این است که به صورت روزنامه وار مطالعه نمایید و آشنایی کلی با مبحث مورد مطالعه داشته باشید. نکات مهمی را به هنگام درس خواندن و روش مطالعه زیست نظام جدید را یادداشت نمایید. در کتاب های تستی خود، نکات مهمی را که در تست ها مشاهده می نمایید و در کتاب بدان اشاره ای نشده است، را در کتاب خود بنویسید و حتما مرور روزانه ای هر چند با زمان کم را برای دروس و مطالب مهم اختصاص دهید.

 

روش مطالعه زیست امیرحسین قاسمی

آنچه تا به حال در رابطه با روش مطالعه زیست نظام جدید ارائه گردید، مربوط به روش مطالعه دکتر عمارلو می باشد اما روش مطالعه زیست امیرحسین قاسمی چگونه است؟ آقای قاسمی نیز ابتدا مرور روزنامه وار را توصیه می نمایند. توصیه های کلی ایشان به شرح زیر می باشد.

  • مطالعه زیست را در برنامه روزانه خود به مدت حداقل 3 ساعت قرار دهید.
  • تست زنی و همچنین تمرین تستی را فراموش نکنید.
  • نصف زمان در نظر گرفته شده برای تست زنی را به تحلیل تست ها اختصاص دهید. تحلیل شما نباید تنها مربوط به تست های غلط باشد. بلکه حتی تست های درست و پاسخ داده شده را نیز باید بتوانید علامت دار کنید و توصیه ما این است که فقط تست ها را علامت دار نکنید، بلکه آن ها را یادداشت نمایید.
  • در روش مطالعه زیست امیرحسین قاسمی توصیه بر این است که اگر مبحثی برای شما سنگین است و نمی توانید بر آن تسلط لازم را داشته باشید، می توانید آن را در روزهای هفته خود را تقسیم نمایید و به مطالعه این دروس بپردازید.
  • برای مرور درس زیست، نیازی به استفاده از سوالات تستی سخت نمی باشد و به همین دلیل توصیه می نماییم که از سوال های تالیفی برای مرور استفاده نمایید.

 

روش مطالعه زیست سارا همتی

روش مطالعه زیست سارا همتی نیز همانند سایر رتبه های برتر می باشد. با توجه به مصاحبه ای که از ایشان در رابطه با نحوه مطالعه درس زیست شناسی به عمل آمد؛ در پاسخ به این سوال که روش مطالعه زیست نظام جدید باید چگونه باشد؟ اینگونه پاسخ داد : من برای مطالعه درس زیست شناسی ابتدا تمامی کتاب را مطالعه می نمودم و پس از آن به تست زنی می پرداختم. تست های نکته دار را در کتاب یادداشت می نمودم و این یعنی مهارت تکنیک های مطالعه.

 

روش مطالعه زیست امیررضا براتی

 

روش مطالعه زیست امیررضا براتی

روش مطالعه زیست امیررضا براتی

 

 

امیر براتی نفر اول کنکور تجربی می باشد. روش مطالعه زیست امیررضا براتی بدین صورت است که توصیه می نماید درس زیست شناسی را بسیار مطالعه نمایید تا بر آن تسلط یابید. یکی از مواردی که باید بسیار بدان توجه داشته باشید این است که تست زنی بسیار مهم است. من در تست زنی هرگز گمان نکردم که این تست ها دشوار هستند و نباید به آن پاسخ داد. در تست های بسیار دشوار تمام تلاش خود را می کردم که حتی تست های بسیار دشوار را نیز بر آن تسلط یابم زیرا طراحان سوال هر ساله ممکن است تغییراتی را در نحوه طرح سوالات ایجاد نمایند.

یکی از تفاوت هایی که سوالات امسال با سال گذشته داشت، همین مسئله بود. بنابراین با روش مطالعه زیست امیررضا براتی شما آمادگی این موضوع را خواهید داشت تا بتوانید در هر شرایطی و با هر نوع تستی که مواجه شدید، در زمان آزمون به راحتی به سوالات مورد نظر پاسخ دهید. من برای مطالعه درس زیست شناسی روزی حداقل 3 ساعت زمان می گذاشتم و در مجموع در هفته شاید 20 ساعت مطالعه در رابطه با درس زیست شناسی داشتم.

توصیه آقای براتی در رابطه با روش مطالعه زیست نظام جدید برای داوطلبان و نفرات برتر کنکور این است که اگر دانش آموز می باشید، حتما قبل از تدریس معلم و پس از آن، مباحث مورد نظر را مطالعه نمایید. حتما خلاصه برداری از تمامی مطالب مهم داشته باشید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رایطه با روش مطالعه زیست نظام جدید اطلاعاتی را ارائه نماییم. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با روش مطالعه زیست سارا همتی از نظر دکتر عمارلو می باشید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. داوطلبان عزیزی که از روش مطالعه زیست امیرحسین قاسمی ، روش مطالعه زیست امیررضا براتی ، روش مطالعه زیست از نظر دکتر عمارلو و روش مطالعه زیست سارا همتی استفاده می نمایند اما در ظاهر به نتیجه ی مثبتی نمی رسند، حتما با مشاوران ما در تماس باشند تا علت مشکل را برای آنان کشف نمایند.

 

 

مطالب مرتیط

تست زنی به روش مهندسی معکوس چیست؟

تکنیک های تندخوانی کنکور

روش خواندن آیات دین و زندگی کنکور

بهترین کتاب تست ریاضی تجربی

کتاب زیست رتبه های برتر

روزی چند ساعت زیست بخوانیم ؟

روش مطالعه زیست نظام جدید 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش مطالعه زیست نظام جدید چگونه است؟

تمامی رتبه های برتر سال های گذشته که موفق به کسب رتبه های برتر شده اند، توصیه می نمایند که یک بار کتاب را مطالعه نموده ، سپس به تست زنی بپردازید و نکات مهم تستی را در کتاب اصلی یادداشت نمایید.

 

روش مطالعه زیست از نظر دکتر عمارلو چگونه است؟

در روش مطالعه زیست سارا همتی از نظر دکتر عمارلو تاکید بسیار بر مطالعه دقیق کتاب و همچنین یادداشت نکات تستی به صورت دقیق شده است.

 

نفرات برتر کنکور چگونه توانسته اند درس زیست شناسی را 100 درصد بزنند؟

اگر مطالعه ای در رابطه با روش مطالعه زیست سارا همتی ، روش مطالعه زیست امیرحسین قاسمی و روش مطالعه زیست امیررضا براتی داشته باشید، قطعا به این نتیجه خواهید رسید که درس زیست شناسی را باید هر روز مطالعه نمایید و تست زنی بسیاری داشته باشید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور