ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش محاسبات سریع شیمی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
روش محاسبات سریع شیمی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

درس شیمی یکی از دروسی است که داوطلبان تجربی به طور معمول توجه کمتری ممکن است بدان داشته باشند. با کمک روش محاسبات سریع شیمی می توانید درصد بالایی در این درس داشته باشید و به رتبه مورد نیاز جهت پذیرش در رشته پزشکی نزدیک تر شوید. قطعا حال، سوال داوطلبان این است که چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم ؟ و به همین دلیل به دنبال تکنیک های محاسبات سریع شیمی می باشند. پس کمربندهای ایمنی خود را ببندید تا با سرعت به سمت پیروزی برویم.

 

 

برای مشاوره در رابطه با روش محاسبات سریع شیمی – دریافت بانک سوالات شیمی و همچنین نحوه زمان بندی درست در زمان جلسه کنکور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

بهترین روش محاسبات سریع شیمی 

 

بهترین روش محاسبات سریع شیمی 

بهترین روش محاسبات سریع شیمی

یکی از مشکلاتی که داوطلبان کنکور تجربی در رابطه با درس شیمی دارند، به سوالات محاسباتی آن باز می گردد. با توجه به اینکه برخی از داوطلبان ممکن است در رابطه با نحوه حل این سوالات آشنایی کافی را نداشته باشند، به همین دلیل این موضوع موجب می شود تا از تست زنی و وقت گذاشتن بر روی این دروس صرف نظر نمایند. در حالی که اگر از روش محاسبات سریع شیمی آگاه باشند، به راحتی می توانند در کمترین زمان ممکن، بیشترین تعداد تست را پاسخ دهند.

از جمله مباحثی که داوطلبان کنکور در رابطه با آن دچار مشکل هستند مربوط به سوالات استوکیومتری می باشند. بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور ممکن است از زدن از این نوع تست ها به دلیل سختی آن صرف نظر نمایند. اما مطابق با قانون تبدیل می توان سوالات اتوکیومتری در سریع ترین زمان ممکن بدان پاسخ دهند. همچنین برای حل سوالاتی که مربوط به جرم مولی و غلظت و ضریب می باشد، می توانید از روش روش های ترمودینامیک و استوکیومتری استفاده نمایید.

یکی از روش های توصیه شده برای افزایش سرعت شیمی کنکور، استفاده از روش ضریب می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پیدا کردن ضریب ها و تبدیل آن ها پس از مدتی تمرین کردن بسیار آسان می باشد و موجب حل مسائل استوکیو در زیر یک یا دو دقیقه می شود. یکی از موارد بسیار توصیه شده به داوطلبان عزیز این است که بانک سوالات کنکور تجربی را به خوبی مطالعه نمایید تا کم کم بر روی تست ها و سوالات آن تسلط لارم را پیدا کنید. تحلیل سوالات به نوبه خود، از اهمیت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار است.

 

بهترین تکنیک های محاسبات سریع شیمی

یک نکته مهم را قبل از اینکه به روش محاسبات سریع شیمی بپردازیم باید مد نظر داشته باشید. اگر شما هم همانند بسیاری از داوطلبان کنکور اینگونه تصور می نمایید که با تسلط بر مباحث حفظی خواهید نوانست به راحتی درصد بالایی داشته باشید، این مشکل برطرف خواهد شد، بسیاری از داوطلبان دیگر نیز همانند شما خواهند بود و حتی اگر بتوانید به تمام سوالات حفظی هم پاسخ دهید، باز هم برای کسب رتبه خوب کافی نخواهد بود. زیرا شما هم راهی را می روید که دیگران در حال طی نمودن آن هستند.

  • یکی از اشتباهاتی که داوطلبان در رابطه با تکنیک های محاسبات سریع شیمی دارند، ضرب و تقسیم اعداد برای به دست آوردن اعداد جبری می باشد. با توجه به زمان محدود شما در آزمون توصیه می نماییم که به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید.
  • تمرین کافی برای تسلط بر مضرب های بزرگتر و کوچکتر برای ساده کردن اعداد داشته باشید.
  • رقم یکان برای پیدا کردن جواب نهایی هر یک از اعداد به منظور جلوگیری از رد کردن سایر گزینه ها و اعداد دیگر می باشد.
  • اگر اعدادی دارید که حل کردن آن ها برای شما سخت است، توصیه می نماییم که از تناسب برای حل و ساده کردن آن استفاده نمایید.
  • از دیگر روش محاسبات سریع شیمی می توان به روش واکنش نویسی و تسلط بر آن اشاره نمود
  • جهت محاسبات برخی از اعداد توصیه می نماییم که از تست های مرتبط با آن استفاده نمایید.

 

چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم ؟

 

چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم ؟

چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم ؟

 

قطعا یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در رابطه با اینکه نمی توانید به سوالات در زمان مناسب پاسخ دهید و یا ممکن است دو به شک باشید، به عدم تسلط شما بر مباحث باز می گردد. مطالعه دقیق با توجه به هر یک از مباحث تعیین شده می تواند موجب شود تا با سرعت بیشتری به سوالات پاسخ دهید. مطالعه کتاب قطعا به تنهایی کافی نخواهد بود و طراحان سوال بسیار فراتر از متن کتاب سوالات را طرح می نمایند. به همین دلیل انتخاب منابع تستی درست به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

یکی از روش محاسبات سریع شیمی برای تست زنی شیمی کنکور ، توجه به مراحل حل سوالات می باشد. معمولا سوالاتی که در کنکور مطرح می شوند، به راحتی قابل حل نمی باشند و گاهی نحوه پاسخدهی به این سوالات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بنابراین به هنگام تست زنی، حتما به نحوه حل این سوالات توجه داشته باشید و در صورت نیاز، تمامی مراحل آن را یادداشت نمایید و با تمرین زیاد این مراحل به خوبی به حافظه شما سپرده خواهد شد و در صورتی که در زمان آزمون، با این سوالات مواجه شوید، به راحتی می توانید به سوالات آن پاسخ دهید.

شاید یکی از پاسخ هایی که می توان به اینکه چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم ارائه نمود، این موضوع باشد که تلاش کنید تا به اشتباهات خود پی ببرید. به عنوان مثال برخی از داوطلبان ممکن است در مواردی همیشه مشکلاتی داشته باشند و حتی با مطالعه زیاد مباحث مورد نظر، باز هم نتوانند به درستی به پاسخی که می خواهند برسند. در این موراد بهتر است شما بررسی نمایید که اشکال کار کجاست؟؟ چرا این مشکل برای شما به وجود آمده است؟ عیب یابی یک از مهم ترین موارد و نکاتی است که شما در صورت پی بردن به آن، خواهید توانست درصد تست زنی خود را بالا ببرید.

 

 

در جلسه کنکور چگونه تست زنی کنیم تا سرعت خود را بالا ببریم؟

 

در جلسه کنکور چگونه تست زنی کنیم تا سرعت خود را بالا ببریم؟

در جلسه کنکور چگونه تست زنی کنیم تا سرعت خود را بالا ببریم؟

 

درس شیمی آخرین درس کنکور تجربی می باشد و معمولا داوطلبان هنگامی که به سراغ این درس می روند، از نظر ذهنی خسته اند و شاید توانایی پاسخگویی به سوالات را نداشته باشند. اولا تمامی افرادی که رتبه قبولی پزشکی را کسب نموده اند، همین خستگی را داشته اند اما با همان خستگی درصد های بالای 80 و یا 90 را کسب نموده اند. بنابراین شرایط برای همه یکسان است و بهتر است شما بر روی خودتان به عنوان یک داوطلب، جهت کسب درصد بالاتر انرژی بگذارید. ترتیب سوالات قرار داده شده برای این درس به گونه است که تمام خستگی شما را خود طراحان سوال در نظر گرفته اند بنابراین این ترتیب را بهتر است بر هم نزنید.

برای سریع تر کردن کار خود در صورتی که زمان کمی دارید و بر روش محاسبات سریع شیمی تسلط کافی را ندارید، توصیه می نماییم که از دروس حفظی شروع به تست زنی نمایید و به سوالاتی بپردازید که تمرین و تسلط کافی بر روی آن دارید. سطح سوالات کنکور به گونه ای است که معمولا داوطلبان می توانند تا 30 درصد بدون تمرین و تست زنی زیاد داشته باشند. پس حتی اگر بتوانید چند سوال دیگر را به درستی پاسخ دهید درصد شما به راحتی 50 درصد و یا بالاتر خواهد شد و حتی یک تست درست می تواند در رتبه شما بسیار تاثیر گذار باشد.

برای سوالاتی که دشوار به نظر می رسند، بهتر است یک علامت در کنار آن ها بزنید و به سراغ سوالاتی بروید که شاید احساس می کنید تسلط شما بر روی آن بیشتر می باشد. در صورتی که زمان کافی برای حل این سوالات داشتید، می توانید از زمان باقی مانده استفاده نمایید و به سوالات دشوار پاسخ دهید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فنون تست زنی بدون معلومات را قبل از شرکت در آزمون حتما تمرین نمایید و در صورت تسلط بر آن برای سوالاتی که پاسخ درست آن را نمی دانید و یا اینکه دو به شک هستید در رابطه با پاسخ درست با کمک این روش ها به پاسخ دست یابید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با روش محاسبات سریع شیمی ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پاسخ این سوال که چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم می باشید، با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. مشاوره در رابطه با تکنیک های محاسبات سریع شیمی نیز از جمله اقدامات ما برای داوطلبان عزیز می باشد. همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهیم بود کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

تکنیک های ترجمه عربی کنکور

روش تست زدن ریدینگ کنکور

روش dls در شیمی کنکور

روش مطالعه زیست نظام جدید

بهترین شیوه مطالعه برای کنکور دکتری

روش های نوین مطالعه کنکور سراسری

روش سریع محاسبات استوکیومتری

روش محاسبات سریع شیمی

 

2.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با  روش محاسبات سریع شیمی می توان درصد خود را بالا ببریم؟

با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان در رابطه با حل سوالات فرمولی دچار مشکل می باشند، به همین دلیل با اطلاع از این مورد، می توانید درصد خود را به 90 برسانید و از رقبا پیشی بگیرید.

 

چگونه محاسبات شیمی را سریع انجام دهیم ؟

با توجه به برخی از مباحث، روش هایی را توصیه می نماییم که با استفاده از آن، می توانید حل سریعتری داشته باشید.

 

چگونه می توانم از تکنیک های محاسبات سریع شیمی اطلاع یابم؟

برای مشاهده مقاله کامل در رابطه با روش محاسبات سریع شیمی وارد سایت شوید و این مقاله را مطالعه نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تجربی آغاز شده است. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس...
  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1403

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • کارنامه قبولی پرستاری سراسری

    رتبه قبولی پرستاری 1403 + تحلیل کارنامه‌ مناطق قبولی آزاد

    کارنامه قبولی پرستاری سراسری می‌‌تواند شما را با درصد دروس و رتبه قبولی پرستاری سراسری آشنا سازد. چرا که با بررسی کارنامه پرستاری متوجه خواهید شد برای مطالعه هر درس لازم است چقدر زمان صرف کنید و بر کدام یک...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)