ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور

دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور می تواند به شما برای رسیدن به هدف نهایی تان بسیار کمک کننده باشد. همانطور که می دانید برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور ، از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای راحتی بیشتر داوطلبان ، امروزه دفترهایی طراحی شده است که با استفاده از آن ها می توانید به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه برنامه ریزی برای کنکور داشته باشید. در صورتی که برای خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه ، سوال دارید ، می توانید در ادامه همراه ما باشید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دفتر برنامه ریزی از نوع روزانه برای کنکور  از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برای استفاده و تحلیل نتایج دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور ، بهتر است از مشاوران خبره کمک بگیرید.

اهمیت دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور          

در دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور می توانید موارد متعددی همچون ساعات مطالعه ، خروجی مطالعه ، تست های زده شده ، تعداد تست ها ، مباحث مطالعه شده و بسیاری موارد دیگر را مشخص نمایید. تمامی مشاوران استفاده از دفترهای برنامه ریزی درسی را توصیه می کنند ؛ زیرا درصد خطا و اشتباه در آن به کمترین حالت ممکن می رسد و داوطلبان می توانند به راحتی خروجی کار خود را در این دفاتر اندازه بگیرند.در ادامه مواردی را که اهمیت دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور را مشخص می کند ، بیشتر بررسی خواهیم کرد.

برای آشنایی با بهترین اصول برنامه ریزی برای کنکور ، کلیک کنید.

رقابت اصولی با دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور      

با استفاده از دفتر برنامه ریزی ، می توانید همواره رقیب اصلی خودتان باشید. از آنجایی که در دفاتر برنامه ریزی همواره ساعت های مطالعه و نحوه مطالعه را ثبت می کنید ، به همین دلیل همیشه سعی در بهتر کردن خودتان خواهید داشت و یا این یعنی رقابت سالم و سازنده با خودتان.

دفتر برنامه ریزی از نوع روزانه کنکور

تعادل در مطالعه

پس از چند دوره که دفتر برنامه ریزی را پر می کنید ، متوجه باگ های مطالعاتی خودتان خواهید شد. در نتیجه می توانید تعادل را به راحتی بین ساعات و تنوع دروس برقرار نمایید.

برای آشنایی با نحوه برنامه ریزی کنکور ریاضی ، کلیک کنید.

اجرای برنامه اصولی

برای بسیاری از داوطلبان پیش آمده است که قبل از شروع به مطالعه ، با تعیین ساعت های طولانی و حتی ساعت های بسیار کوتاه ، برنامه ای غیر قابل اجرا را طراحی کرده اند. اما اگر از دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور استفاده کنید ، با توجه به ساعت هایی که واقعا پیاده کرده اید ، می توانید به راحتی برنامه ای معقول و قابل اجرا را طراحی نمایید.خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه

مدیریت استرس

یکی از فواید مهم دفتر برنامه ریزی کاهش استرس است. در واقع ذهن گاهی نیاز به تخلیه شدن از تشویش ها و نگرانی های بی خودی دارد که دفتر برنامه ریزی در این حالت می تواند بهترین انتخاب باشد. در ادامه با نحوه کار دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور بیشتر آشنا می شویم.

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری کلیک کنید.

نحوه کار با دفتر برنامه ریزی

در دفاتر برنامه ریزی ، به صورت هفتگی می توانید فعالیت های خود را ثبت کنید. هر هفته ای که در آن هستید را، با مشخص کردن روزها و ساعت های آن وارد کنید.

در اکثر فرمت های دفاتر، روزها ثبت شده و حتی نام دروس نیز وارد شده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید ، مشخص کردن ساعات مطالعه و ساعات تست است. این که چه مقدار از روز را به مطالعه و چه مقدار از روز را به تست اختصاص می دهید. در انتهای هر صفحه نیز مجموعه ساعت های مطالعه و تست را باید به صورت جداگانه وارد کنید.

توجه داشته باشید که در دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور ، ساعت هایی را که به انجام فعالیت های غیر درسی می پردازید نیز لازم است وارد کنید. ساعت هایی که به کلاس های کنکور می روید ، ساعت هایی که در کلاس های مدرسه هستید و… جزء این موارد می شوند. حتی زمان هایی را که در حال کار با گوشی تلفن همراه هستید ، نیز لازم است ثبت کنید.

برای آشنایی با نحوه برنامه ریزی کنکور توسط رتبه های تک رقمی کلیک کنید.

تا اینجا با صفحه اول دفاتر برنامه ریزی کنکور آشنا شدیم. در صفحه دوم لازم است با جزییات بیشتری ساعات مطالعه خود را ثبت نمایید. اگر با خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه و یا خرید حضوری ، دسترسی به این دفاتر داشته باشید در صفحه دوم نام دروسی را مشاهده می کنید که در مقابل هر کدام چهار ستون وجود دارد. بالای هر کدام از ستون ها به ترتیب ت ، علامت ضربدر ، علامت تیک سبز و علامت خط تیره مشاهده خواهید کرد. حال این موارد به چه معناست؟ علامت ، ت که به معنای تایم یا زمانی است که برای مطالعه اختصاص داده اید. علامت ضربدر به معنای تعداد تست های نادرست و علامت تیک سبز به معنای تعداد تست های صحیح است. در آخر نیز ستونی برای ثبت ، درصد زده شده وجود دارد.

برای آشنایی با روش های افزایش راندمان مطالعه کلیک کنید.

در انتهای این بخش نیز قسمت دیگری برای تحلیل آزمون های داده شده وجود دارد. در این قسمت ، فقط باید سوالاتی را که در آزمون اشتباه زده اید ، وارد کنید و نام مبحثی که در آن تسلط کافی نداشته اید ، ثبت نمایید.

البته قطعاً تنوع دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور ، در بازار زیاد بوده و شما با انواع دیگری از آن ها نیز ممکن است رو به رو شوید.

دانلود دفتر برنامه ریزی کنکور

اگر قصد  خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه را نداشتید ، می توانید از سایت های مختلف به دانلود دفاتر بپردازید. البته نحوه دانلود بدین صورت است که باید به صورت صفحه به صفحه به دانلود بپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه است ؛ زیرا به صورت دانلودی ، هزینه بیشتری را بابت چاپ صفحات لازم است بپردازید.

نکات دفاتر برنامه ریزی

در هنگام خرید و استفاده از دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور ، لازم است یک سری نکات را بدانید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

برای پر کردن ساعت های مطالعه و تست، هیچ گاه به فکر فریب دادن خودتان نباشید. زیرا گاهی ممکن است داوطلبان پر کردن دفاتر برنامه ریزی را به عنوان یک هدف بدانند و فراموش کنند که هدف شان موضوع دیگری است و دفتر تنها یک وسیله برای رسیدن به هدف است.

پس تا جایی که می توانید صادقانه و واقع بینانه به پر کردن دفتر بپردازید.

اگر آزمونی را خیلی بد دادید و یا روزی ساعت مطالعه کمی داشتید ،  ناامید نشده و دوباره از نو شروع کنید.

حتماً دفترتان را به مشاور خود نشان داده و از او برای بهتر شدن وضعیت خود کمک بگیرید.دفتر برنامه ریزی ماهانه کنکور         

اهمیت برنامه ریزی برای کنکور

اگر برنامه ریزی کاملی نداشته باشید ، قطعاً در کنکور با مشکل مواجه خواهید شد. برنامه ریزی مشخص کننده مسیر و مقصد شما به سمت هدف است.  برای برنامه ریزی کنکور ابزار و وسایل بسیاری وجود دارد که  دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور یکی از ساده ترین آن ها است. اگر با استفاده از دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور ، برای برنامه ریزی اقدام کنید ،  می توانید به سادگی تمامی ساعات و جزییات مراحل مطالعه خود را ثبت نمایید. علاوه بر این وقتی به روزها و هفته های قبل بازگردید ، دلیل مشکلاتی که در روند مطالعه و یا نتایج آزمون شما وجود داشته نیز ، مشخص خواهد شد. به صورت کلی استفاده از دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور ر ا به تمامی داوطلبان توصیه می کنیم.   

برای آشنایی با نحوه مطالعه و مرور دروس رتبه های برتر کلیک کنید.       

خلاصه مطلب

ما در این مطلب به بررسی قسمت های مختلف دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور پرداختیم. از آنجایی که برنامه ریزی برای شرکت در کنکور ، اهمیت بسیاری دارد و بسیاری از داوطلبان برای رسیدن به هدف خود نیازمند برنامه ریزی کاملی هستند ، به همین دلیل استفاده از دفاتر خاص برای برنامه ریزی و ثبت ساعات مطالعه ضروری به نظر می رسد. اگرچه ممکن است بسیاری از داوطلبان به این موضوع بی توجه باشند و خودشان در دفاتر معمولی به ثبت برنامه ها بپردازند ؛ اما این روشی صحیح و کارا نخواهد بود. اهمیت استفاده از دفتر برنامه ریزی کنکور را در قسمت های فوق این مطلب بررسی کرده و اهمیت آن را گوشزد کردیم. در صورتی که قصد خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه ، را داشتید می توانید به انواع وبسایت های ارائه دهنده این خدمت مراجعه نمایید. علاوه بر این امکان دانلود صفحات دفاتر برنامه ریزی نیز ممکن می باشد.  در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با برنامه ریزی برای کنکور و … می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دفتر برنامه ریزی از نوع ماهانه برای کنکور  از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای دانلود و خرید دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور می توان از ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله برای خرید و دانلود دفتر برنامه ریزی کنکور می توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

آیا امکان خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی روزانه وجود دارد؟

بله می توانید به صورت اینترنتی به خرید از این نوع دفترها بپردازید.

آیا بدون دفتر برنامه ریزی روزانه کنکو نیز می توان برنامه دقیق داشت؟

مسلماً خیر به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن برنامه ای مدون و دقیق از این دفاتر استفاده کنید.

کاربرد اصلی دفتر برنامه ریزی کنکور چیست؟

با استفاده از این دفاتر می توانید به راحتی ساعت های مطالعه و تست زنی خود را بسنجید.

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «دفتر برنامه ریزی روزانه کنکور»

  1. Avatar photo ساسان گفت:

    سلام من کاردانی کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم و کارشناسی ناپیوسته مددکاری اجتماعی از دانشگاه علمی کاربردی دارم . آیا با لیسانس ناپیوسته مددکاری علمی کاربردی خودم میتونم در آزمون ارشد مددکاری ۱۴۰۳ وزارت بهداشت ثبت نام نمایم ؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . بله امکان ثبت نام هست و مشکلی ندارد

  2. Avatar photo احسان گفت:

    سلام با کارشناسی مددکاری علمی کاربردی میتوانم در کنکور ارشد مددکاری وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این امکان برای شما وجود دارد

  3. Avatar photo پرویز گفت:

    سلام . من لیسانس مددکاری از دانشگاه علمی کاربردی دارم . آیا وزارت بهداشت مدرک مددکاری علمی کاربردی را قبول دارد که بتونم در کنکور ارشد مددکاری ۱۴۰۳ وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این امکان برای شما وجود دارد

  4. Avatar photo پرویز گفت:

    سلام . وقت شما بخیر . آیا از نظر وزارت بهداشت لیسانس دانشگاه علمی کاربردی معتبر است ؟ آیا وزارت بهداشت قبول می کند که با لیسانس علمی کاربردی در آزمون و کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایم و اینکه کنکور ارشد وزارت علوم سخت تر است یا وزارت بهداشت و مدرک ارشد صادره از وزارت علوم باارزش تره یا مدرک ارشد وزارت بهداشت ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به رشته کارشناسی دارد.

      1. Avatar photo پرویز گفت:

        من لیسانس مددکاری اجتماعی از دانشگاه علمی کاربردی دارم و میخوام ارشد مددکاری وزارت بهداشت شرکت کنم .

      2. Avatar photo احسان گفت:

        لیسانس مددکاری علمی کاربردی دارم

  5. Avatar photo احسان گفت:

    سلام . آیا با لیسانس مددکاری اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی می توان در آزمون ارشد ۱۴۰۳ مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت شرکت نمود ؟ آیا وزارت بهداشت مدرک لیسانس دانشگاه علمی کاربردی را معتبر می داند و قبول دارد ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      هنوز دفترچه ثبت نام منتشر نشده است

    2. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . وزارت بهداشت امکان شرکت نیست فقط و فقط وزارت علوم

  6. Avatar photo احسان گفت:

    درود بر مشاور سایت . من میتونم با لیسانس مددکاری اجتماعی علمی کاربردی در کنکور ارشد مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟ خواهش مینمایم از مشاور این سایت که پاسخ دهد چون جواب سوال بسیار برایم مهم است . مرسی . سپاس

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز با شماره
      9099075307 تماس بگیرید با مشاورینش
      راهنماییتان میکنند.

  7. Avatar photo پرویز گفت:

    درود . زمان حدودی و تقریبی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ وزارت بهداشت ؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      اواخر بهمن ماه هر سال ثبت نام انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...