ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شد. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از سامانه ثبت نام دبیرستان‌های ماندگار البرز، در زمان مقرر اقدامات لازم را انجام دهند. مدارس نمونه دولتی یکی از جمله مدارس است که سال‌هاست در بین تمامی افراد شناخته شد است . دبیرستان‌های ماندگار البرز را نیز می توان از مراکز قدیمی دانست که سال‌هاست با ارائه بهترین امکانات مشغول به کار می‌باشد.

آن دسته از داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان دارند، حتماً باید واجد شرایط  تعیین شده باشند. ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم نیز، دقیقا به همین منوال صورت می پذیرد. دانش آموزان لازم است برای ثبت نام ابتدا از شرایط مشخص شده برای این پایه آگاه شوند. سایت ثبت نام دبیرستان البرز به صورت اختصاصی از واجدین شرایط ، اقدام به ثبت نام می‌نماید.

 

جهت اطلاع ازثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم  و سامانه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

نحوه ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم 

 

نحوه ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم 98

نحوه ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم

 

ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم همانند ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، ثبت نام مدارس تیزهوشان  و ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام دبیرستان‌ های ماندگار البرز صورت خواهد پذیرفت. داوطلبان پس از مراجعه به سامانه مذکور لازم است مبلغی را تحت عنوان مبلغ ثبت نام ، به حساب آموزش  پرورش استان تهران واریز نمایند. مبلغ این هزینه در سال‌های گذشته حدود 17 هزار تومان می‌باشد.

پس از اینکه وارد سایت ثبت نام دبیرستان البرز شدید، و هزینه مذکور را پرداخت نمودید شماره سریالی در اختیار شما قرار داده می‌شود که رمز عبور اینترنتی شما برای ورود به سامانه می‌باشد. با وارد نمودن این شماره سریال، می‌توانید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایید. بدین صورت که لازم است کلیه مدارک خود را اسکن نموده و اطلاعات لازم را در فرم ثبت نام وارد نمایید.

همانند سایر مدارس ویژه ، برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم شرکت نموده‌اند، آزمون ورودی برگزار خواهد گردید. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی خواهند توانست به این دبیرستان راه یابند که در این آزمون پذیرفته شوند. لذا آمادگی جهت موفقیت در این آزمون بسیار لازم و ضروری می‌باشد. 

در ادامه به صورت کامل در رابطه با ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم و هزینه ثبت نام دبیرستان البرز توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود. برای استفاده از سامانه ثبت نام البرز ایران تحصیل به راحتی تنها با استفاده از شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

سامانه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز

 

سامانه ثبت نام دبیرستان‌ های ماندگار البرز مختص به تمامی داوطلبانی است که مایل به ثبت نام دبیرستان البرز ششم به هفتم می‌باشند. لیست آدرس مدارس البرز به نشانی Azmoon.tehranedu.ir می‌باشد. لذا داوطلبان عزیز می‌تواند با مراجعه به سامانه مذکور ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و اکیداً از مراجعه حضوری به هر یک از مراکز دبیرستان خودداری نمایند.

شرایط شرکت در سامانه ثبت نام دبیرستان‌ های ماندگار البرز ، داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند. شرایط عمومی برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام هستند بدین صورت است که حتماً باید تابعیت جمهوری اسلامی داشته باشند. و شرایط اختصاصی که برای هر یک از داوطلبان در نظر گرفته می شود نیز، شامل شرایط معدلی می‌باشد.

 با توجه به اینکه دانش آموزان پایه‌های ابتدایی نسبت به سایر پایه‌های بالاتر از معدل عددی برخوردار نمی‌باشند، دانش آموزانی که موفق به کسب معدل خیلی خوب در تمامی دروس شده‌اند، می‌توانند در سامانه ثبت نام دبیرستان‌ های ماندگار ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. آن دسته از دانش آموزانی که تنها در یک درس نمره خوب و در تمامی دروس دیگر ف موفق به کسب نمره خیلی خوب شده‌اند نیز خواهند توانست در این مدرسه ثبت نام نمایند.

 

زمان ثبت نام پایه هفتم دبیرستان

زمان ثبت نام پایه هفتم دبیرستان

همانطور که در راهنمای ثبت نام هفتم دبیرستان البرز در سامانه azmoon.medu.ir ذکر شده ، آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط می باشند، می توانند در ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم شرکت نمایند. زمان ثبت نام خوشبختانه از بهمن ماه آغاز می گردد و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت. به همین دلیل دانش آموزان فرصت کافی برای این ثبت نام خواهند داشت.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که برگزاری آزمون ورودی برای آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم تائید شده است امکان پذیر می باشد. برگزاری آزمون عموما در 13 اردیبهشت ماه امکان پذیر می باشد. این آزمون در نوبت صبح و راس ساعت 9 صبح برای تمامی داوطلبان برگزار می گردد. نتایج آزمون دبیرستان فرهنگ نیز، حدودا یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد.

 

سامانه ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم ایران تحصیل

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم  می باشند، می توانند با روش های مختلفی این ثبت نام را انجام دهند. با توجه به اینکه یکی از انتخاب های داوطلبان  برای ثبت نام را می توان کافی نت های سطح شهر دانست ، ممکن است به دلیل عدم آشنایی با این مراکز و نحوه ثبت نام ششم به هفتم دبیرستان فرهنگ ، ثبت نام داوطلبان به خوبی صورت نپذیرد.

آن دسته از داوطلبانی که راهنمای ثبت نام هفتم دبیرستان البرز را که در این مقاله فراهم نمودیم مطالعه نموده اند، ممکن است مایل باشند خود آنها نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. دانش آموزان گرامی دقت داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات در برخی از موارد ممکن می باشد. به همین دلیل در صورت هرگونه اشتباه ممکن است امکان حضور در این مدارس را از دست دهید.

توصیه ما به کلیه متقاضیانی که مایل به ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم  می باشند این است که ابتدا به خوبی از امکانات این مدارس ، نحوه ثبت نام و همچنین شرایط ثبت نام دبیرستان البرز  اطلاع دقیقی را به دست آورید و پس از آن نسبت به سامانه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز اقدام نمایید تا در آینده دچار مشکل در این رابطه نگردید.

ایران تحصیل سامانه جامعی را تحت عنوان سامانه انتخاب رشته دبیرستان فراهم نموده است که داوطلبان علاوه بر انجام ثبت نام خود، می توانند از مشاوره های لازم جهت قبولی در این آزمون اطلاع دقیق یابند. کافی است با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه حتی درایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت اطلاع از ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم  و سامانه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. 

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم

کانال اطلاع رسانی ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم

بیشتر بدانید

لیست آدرس مدارس شاهد البرز

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 

مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی

سامانه ثبت نام دبیرستان البرز

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز

سامانه نام نویسی آزمون تیزهوشان 

saja.medu.ir

سامانه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز

ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم 

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت نام در دبیرستان البرز پایه هفتم کدام است؟

azmoon.medu.ir  سایت مورد نظر است.

نحوه ورود به سامانه azmoon.medu.ir  چگونه است؟

نحوه ورود در مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

شرایط ثبت نام در مدارس دبیرستان البرز پایه دهم چیست؟

شرایط ثبت نام در مدارس دبیرستان البرز پایه دهم داخل مقاله شرح داده شده است.

هزینه شهریه دبیرستان ماندگار البرز چقدر میباشد؟

بسته به مقطع شما محاسبه هزینه مجزا می باشد در ادامه به آن میپردازیم.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo lida haseli گفت:

    با سلام
    لطفا شماره تماس و نشانی مدرسه راهنمایی دخترانه ماندگار البرز را بفرمایید.

    با تشکر و احترام

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر جهت ثبت نام دبیرستان البرز و اطلاع از شماره تماس و نشانی مدارس با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید براتون راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور