ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم آغاز شد. دبیرستان البرز در دو مقطع اقدام به ثبت نام دانش آموزان در پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم و میان پایه می‌نماید. کلیه دانش آموزان می‌توانند با توجه به شرایط مشخص شده در دفترچه ثبت نام دبیرستان البرز ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نسبت به ثبت نام در سامانه ثبت نام دبیرستان البرز اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه‌مند به شرکت در ثبت نام می‌باشند، لازم است در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم مطابق با سنوات گذشته ، به صورت الکترونیکی صرفا از طریق سامانه ثبت نام دبیرستان البرز برای  امکان‌پذیر گشته است. متقاضیان عزیز لازم است ابتدا نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان البرز اقدام نموده و پس از مطالعه دقیق و آگاهی از تمامی بندهای موجود در آن، فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند.

 

تنوعی که در مدارس در سال های اخیر شاهد آن می باشیم، موجب شده است دانش آموزان گرایش زیادی به مدارس نمونه دولتی ، و همچنین اقدام به شرکت در  سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان داشته باشند.

 

آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم می‌باشند، می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. برای استفاده از سامانه ثبت نام البرز ایران تحصیل به راحتی تنها با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم ، راهنمای سامانه ثبت نام دبیرستان البرز و ثبت نام مدارس البرز پایه هفتم از سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید.

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره با 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب

 

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 98

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم

کلیه دانش آموزان در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس البرز نهم به دهم ، می‌توانند نسبت به انجام امور ثبت نام دبیرستان های البرز در پایه دهم اقدام نمایند. یکی از شرایط ثبت نام دبیرستان البرز که برای داوطلبان عزیز تعیین شده است این است که حتماً باید تابعیت جمهوری اسلامی داشته باشند و همچنین مشغول به تحصیل در پایه نهم تحصیلی باشند. همچنین دارا بودن شرایط معدلی که حداقل معدل 18 را برای داوطلبان در نظر گرفته شده است الزامی می باشد.

شایان ذکر است که دارا بودن معدل 18 ، به معنای معدل کافی برای ثبت نام نخواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که از این معدل  بالاتر از ان برخوردارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم اقدام نمایند. بنابراین اولویت پذیرش با آن دسته از دانش آموزانی است که از معدل بالاتری برخوردار می باشند و همچنین در آزمون ورودی این مدرسه نیز، نمره بالاتری را اخذ نموده‌اند.

کلیه دانش آموزان عزیز جهت ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم لازم است هزینه 16/500 را پرداخت نمایند تا بتوانند در این آزمون شرکت نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. هزینه ثبت نام دبیرستان البرز به صورت الکترونیک و به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب صورت خواهد پذیرفت و پس از آن شماره سریالی در اختیار داوطلبان قرار داده می شود که در مراحل بعدی ثبت نام بدان نیازمند خواهند بود.

 

 

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم برای دانش آموزان استان تهران به صورت اینترنتی و برای سایر استان ها به صورت حضوری صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

زمان ثبت نام دبیرستان البرز نهم به دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

سامانه ثبت نام دبیرستان البرز

سامانه ثبت نام دبیرستان البرز

 

مطابق با اطلاعیه آموزش و پرورش استان تهران ، آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه مند به ثبت نام در سامانه ثبت نام دبیرستان البرز می باشند ، می توانند با استفاده از سامانه مذکور یا تماس با شماره تلفن های اعلام شده، در نیمه دوم بهمن ماه تا اواخر فرودین ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام برای کلیه داوطلبان استان تهران و البرز به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت.

آن دسته از داوطلبانی که در استان هایی غیر از استان تهران و کرج سکونت دارند و  یا در مدارس خارج از کشور مشغول به تحصیل می باشند، لازم است با مراجعه حضوری به محل دبیرستان البرز ، نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند. این دسته از داوطلبان زمان محدودتری را برای مراجعه خواهند داشت. بنابراین سایت ثبت نام دبیرستان البرز نهم به دهم ، مختص به دانش آموزان غیر از استان تهران می باشد.

آن دسته از داوطلبانی که در سامانه ثبت نام دبیرستان های البرز اقدام نموده اند، اما به هر دلیلی در نحوه ثبت نام نهم به دهم دبیرستان البرز دچار خطا شده اند، می توانند در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی ، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. مهلت ویرایش برای کلیه داوطلبان حدودا زمان یک هفته ای می باشد.

 

 

راهنمای سامانه ثبت نام پایه دهم دبیرستان البرز

دانش آموزان و متقاضیان ورود به دبیرستان های البرز توجه داشته باشند که مطابق با اطلاعیه وزارت آمورزش و پرورش استان تهران، آن دسته از داوطلبانی که به هنگام انجام مراحل ثبت نام در سامانه انتخاب رشته دبیرستان در مراکز کافی نت ها و… اطلاعات آنها مورد سوء استفاده قرار گرفته شده است، مسئولیت آن بر عهده خود دانش آموزان می باشد و در این مورد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده آموزش و پرورش نخواهد بود.

آنچه ما در راهنمای ثبت نام پایه دهم دبیرستان البرز بر آن تاکید داریم، گذراندن مراحل ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم به درستی است. زیرا تقاضای ورود به این دبیرستان با توجه به امکانات آن بسیار زیاد می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند پس از اعلام نتایج ثبت نام در دبیرستان های البرز ، پذیرفته شدگان ملزم به ادامه تحصیل در همین رشته خواهند بود.

 

سهمیه های موجود برای ثبت نام دبیرستان های البرز

شایان ذکر است که 10 درصد ظرفیت دبیرستان های البرز متعلق به فرزندان خانواده های محترم شاهد می باشد. تنها آن دسته از دانش آموزانی که ثبت نام آنها در سامانه ثبت نام دبیرستان البرز  و همچنین ثبت نام حضوری به ثبت رسیده است ، خواهند توانست در این آزمون شرکت نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه به هنگام آزمون برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد. زمان انتشار کارت ورود به جلسه نیز متعاقبا اعلام خواهد گردید.

لازم به ذکر است دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند جهت استفاده از سهمیه ثبت نام حتما قبل از موعد ثبت نام اینترنتی نسبت به دریافت کد دوازده رقمی جهت استفاده از سهمیه از ارگان های لازم اقدام نمایند ضمنا در صورتی که جهت استفاده از سهمیه ثبت نام مدارس البرز نهم به دهم یا ششم به هفتم سوالی داشته باشید می توانید با شماره های مذکور تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت ثبت نام و تکمیل مدارک ثبت نام در اختیار شما قرار گیرد.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز

مطابق اعلامات آموزش و پرورش و مندرجات دفترچه ثبت نام مدارس البرز به اطلاع دانش آموزان محترم می رسانیم اعلام نتایج ثبت نام دبیرستان های البرز در تیر ماه همزمان با اعلام نتایج مدارس سمپاد صورت خواهد گرفت لذا با توجه به زمان اعلام نتایج ثبت نام دبیرستان های البرز پایه دهم به اطلاع می رسانیم دانش آموزان محترم می توانند به صورت همزمان در هر دو آزمون ثبت نام کنند به عبارتی دیگر ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هیچ تداخلی با ثبت نام آژمون دبیرستان های البرز ایجاد نخواهد کرد.

 

مواد آزمون ورودی دبیرستان های البرز

 

مواد درسی رشته ریاضی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تعداد سوال از هر درس ضرایب دروس مهلت پاسخگویی به سوالات منبع سوالات در آزمون
مطالعات 10 سوال دو 120 دقیقه منبع طراحی سوال ها فقط از کتاب های درسی نهم خواهد بود
علوم تجربی 15 سوال دو
ریاضی 10 سوال یک
ادبیات فارسی 15 سوال دو
پیام های آسمانی 15 سوال دو
عربی 10 سوال سه
زبان 10 سوال دو
جمعا 110 سوال

 

 

سامانه ثبت نام پایه دهم دبیرستان البرز ایران تحصیل

با توجه به نگرانی های برخی از داوطلبان در رابطه با ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم و مشکلاتی که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم، سامانه ای را در اختیار کلیه داوطلبان قرار داده ایم که با توجه به آن می توانند به راحتی به انجام ثبت نام خود بدون هیچ گونه مشکلی بپردازند. سامانه ثبت نام دبیرستان البرز در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهند.

حسن سامانه  ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم ایران تحصیل نسبت به سایر مراکز در این است که اولا این ثبت نام با استفاده از کارشناسان قابل انجام می باشد. دوم اینکه این ثبت نام در تمامی زمان ها برای داوطلبان حتی شب و ایام تعطیل امکان پذیر می باشد. بنابراین هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی نسبت به این ثبت نام اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاع دقیق در رابطه با ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم و همچنین استفاده از نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشند. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل ، متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت اطلاع از ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم و سامانه ثبت نام دبیرستان البرز ، استفاده از سامانه ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره و پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام مدارس البرز 98

کانال اطلاع رسانی مدارس البرز

 

بیشتر بدانید

azmoon.medu.ir

sampad.medu.ir

دریافت رمز عبور در سامانه همگام

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در تیزهوشان

ثبت نام مدارس تیزهوشان

سایت ثبت نام دبیرستان های البرز 

سامانه ثبت نام دبیرستان البرز

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت نام در دبیرستان البرز پایه دهم کدام است؟

azmoon.medu.ir  سایت مورد نظر است.

نحوه ورود به سامانه azmoon.medu.ir  چگونه است؟

نحوه ورود در مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

شرایط ثبت نام در مدارس دبیرستان البرز پایه دهم چیست؟

شرایط ثبت نام در مدارس دبیرستان البرز پایه دهم داخل مقاله شرح داده شده است.

هزینه شهریه دبیرستان ماندگار البرز چقدر میباشد؟

بسته به مقطع شما محاسبه هزینه مجزا می باشد در ادامه به آن میپردازیم.

 

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    برای امسال آزمون ورودی کی هست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر ازمون وروردی دبیرستانهای البرز معمولا بعد از نیمه اردیبهشت هستش برای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس یگیرید

  2. Avatar photo نیما گفت:

    جانبازی۲۵ درصد هم شامل میشه؟

  3. Avatar photo رادین حسینی گفت:

    زمان ثبت نام برای دبیرستان البرز
    کی هست

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 99 نیمه اول اردیبهشت انجام میشه جهت اطلاع دقیق عضو کانال تلگرامی ایران تحصیل بشین تا بموقع اطلاع رسانی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس شاهد

    ثبت نام مدارس شاهد 1403 + ورود سایت اصلی my.medu.ir

    ثبت نام مدارس شاهد هر سال در سه بازی زمانی مختلف از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود. این مدارس، در سه مقطع مختلف اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم، اقدام به پذیرش دانش آموزان می کنند. مدارس شاهد...
  • پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

    سایت اصلی پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1403 | my.medu.ir

    پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی سال ۱۴۰۳ آغاز شد به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم جهت تکمیل روند ثبت نام فقط به صورت اینترنتیاز طریق سایت my. medu.ir وارد شده و روند درخواست ثبت...
  • دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

    دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403 + لینک دانلود pdf

    مدارس شاهد از دیگر مدارس شناخته شده و محبوب والدین برای تحصیل فرزندانشان در مقطع متوسطه اول و دوم  است. این مدرسه شرایط خاصی را برای پذیرش دانش آموزان خود تعیین کرده است و براساس امتیازبندی ای خاص، نسبت به...
  • ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

    ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1403 + ورود سایت | my.medu.ir

    ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد 1403 – 1403 به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد که در آن دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه دانش‌آموزی پادا به آدرس pada.medu.ir می‌توانند کلیه مراحل ثبت‌نام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. ثبت‌نام میان پایه...
تماس با مشاور