ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط تحصیل بدون کنکور در روسیه

تحصیل بدون کنکور در روسیه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان تحصیل بدون کنکور در روسیه در بهترین رشته های دانشگاهی و در سطح بالاترین مراکز دانشگاهی این کشور برای تمامی افراد متقاضی تحصیل در خارج از کشور فراهم شد. دقت داشته باشید که کشور روسیه می تواند بهترین گزینه برای گذراندن تحصیلات دانشگاهی برای شما باشد و با تحصیل بدون آزمون در روسیه می توانید تجربه تحصیلی عالی را داشته باشید.

 

با توجه به این که هر فرد برای ادامه تحصیل بدون کنکور در روسیه الزاماً باید اطلاعاتی در رابطه با نحوه گرفتن بورس تحصیلی، دانشگاه های شناخته شده و معتبر و همین طور بهترین رشته های تحصیلی در این کشور داشته باشد از این رو کمک گرفتن از مشاوری تحصیلی می تواند در این رابطه بسیار مؤثر و کارساز باشد. پس در صورت تمایل به ادامه تحصیل بدون آزمون در کشور روسیه می توانید با مرکز مشاوره مهاجرت و گرفتن بورسیه تحصیلی در این باره در ارتباط باشید تا اطلاعاتی لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

جهت اطلاع از شرایط و نحوه تحصیل بدون کنکور در رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه های روسیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

تحصیل بدون آزمون در روسیه

 

 

از طریق ادامه تحصیل بدون کنکور در رشته های مختلف دانشگاهی در کشور روسیه تجربه ادامه تحصیل در بهترین و باکیفیت ترین دانشگاه ها را پیدا کنید

 

 

مزیت های تحصیل بدون کنکور در روسیه چیست؟

تحصیل بدون کنکور در روسیه می تواند با مزیت های زیادی برای شما همراه باشد که بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای گذراندن دوران تحصیل در این کشور در رابطه با آن بدانید.

از میان مزیت های تحصیل بدون کنکور در روسیه می توان از هزینه پایین تحصیل در مقایسه با دیگر کشورها، وجود مراکز دانشگاهی با بالاترین سطح علمی و پایین بودن سطح زندگی یاد کرد.

البته در صورت پذیرفته شدن و تحصیل در دانشگاه های روسیه به صورت بدون کنکور می توانید از مزیت های دریافت وام دانشجویی هم بهره مند شوید.

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام برای دریافت بورسیه تحصیلی کشور ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا برای تحصیل بدون کنکور در روسیه به داشتن مدرک زبان نیاز است؟

از آن جایی که بسیاری از دانشگاه های دنیا به داشتن مدرک زبان از جمله مدرک تافل یا آیلتس برای دانشجویان ورودی از کشورهای دیگر تأکید زیادی دارند شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا برای تحصیل بدون کنکور در روسیه نیز به داشتن مدرک زبان نیاز است یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که دانشگاه های روسیه تأکیدی بر روی داشتن مدرک زبان روسی و یا انگلیسی برای دانشجویان خود ندارند.

اما معمولاً بعد از قبولی و گرفتن پذیرش از انواع دانشگاه های این کشور می توانید در دوره یک ساله جامع و مفیدی برای آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید.

البته این گونه نیست که دروس مورد تدریس در دانشگاه های روسیه تنها به زبان روسی باشند و در امکان آموزش دروس به زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی هم برای اساتید دانشگاه ها وجود دارد.

 

 

انواع مراکز دانشگاهی برای تحصیل بدون کنکور در روسیه

مراکز دانشگاهی در کشور روسیه معمولاً در سه گروه متفاوت دانشگاه، آکادمی و انستیتو قرار می گیرند.

دانشگاه ها از جمله بزرگ ترین و بهترین مراکز دانشگاهی موجود در کشور روسیه به شمار می روند که با ارائه بهترین آموزش ها در خدمت دانشجویان هستند.

مورد مهم این که در دانشگاه های روسیه همانند ایران امکان ادامه تحصیل در دانشکده های مختلفی از جمله دانشکده های علوم پزشکی، فنی و همین طور علوم انسانی برای دانشجویان وجود دارد و علاقمندان می توانن برای تحصیل در آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

از دیگر مراکز دانشگاهی که در بالا به آن اشاره کردیم آکادمی ها هستند که عهده دار آموزش و ترتیب دانشجو بوده و در زمینه فعالیت های پژوهشی فعالیت دارند و از میان بهترین آکادمی های کشور روسیه می توان از چهار آکادمی پزشکی، کشاورزی، شیمی و صنایع شیمی یاد کرد.

مورد آخر انستیتوها هستند که با ارائه رشته های خاص و منحصربه فرد سعی در ارائه بهترین آموزش ها را به دانشجویان داشته و درصدد بالا بردن سطح علمی آن ها در انواع انستیتوهای هوافضا، معدن و هواشناسی هستند.

 

 

فرآیندهای لازم برای ارائه درخواست تحصیل بدون کنکور در روسیه

برای تحصیل بدون آزمون در روسیه به طی مراحل و فرآیندهایی نیاز است که الزاماً باید آن ها را طی کنید.

اولین مرحله مراجعه به سایت اعلام شده برای این امر و ثبت درخواست پذیرش در آن سامانه است.

پس از این کار باید شال و کلاه کنید و با رفتن به میدان انقلاب و انتخاب یکی از بهترین دارالترجمه ها برای ترجمه مدارک تحصیلی خود اقدام فرمایید.

پس از ترجمه مدارک باید تمامی آن ها را همراه با کپی از آن ها به مرکز دانشگاهی مورد نظرتان تحویل دهید.

مورد بسیار مهم این که به طور دقیق تمامی مدارک لازم برای ثبت درخواست را چک کنید تا بدین ترتیب خدای ناکرده مرتکب اشتباهی در این رابطه نشوید و چیزی جا نماند.

 

 

برای اطلاع از نحوه پذیرش در رشته داروسازی به صورت بدون کنکور در کشور ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

برای تحصیل بدون آزمون در روسیه به چه نکاتی باید توجه کنید؟

زمانی که تصمیم جدی خود را برای ادامه تحصیل بدون کنکور در روسیه می گیرید نباید از توجه به چند نکته مهم و اساسی غافل شوید و باید آن ها را هم در نظر بگیرید.

از میان مهم ترین این موارد و نکات خاص و مورد توجه می توان از شهری که قرار است در آن ادامه تحصیل داده و زندگی خود را بگذرانید نام برد.

از طرف دیگر، باید بدانید که به تحصیل در چه رشته ای علاقمند هستید و آیا سنتان برای ارائه درخواست ادامه تحصیل در هر یک از مقاطع ارائه شده در دانشگاه های روسیه مناسب است یا خیر.

البته نباید از مکانی برای اقامت که می تواند خوابگاه یا آپارتمانی در شهر محل تحصیل باشد غافل شد و باید از قبل فکری برای این موضوع کرد.

 

 

استفاده از خدمات بیمه در طول دوران تحصیل بدون کنکور در روسیه

در صورت ادامه تحصیل بدون کنکور در کشور روسیه می توانید از خدمات بیمه دانشجویی هم استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

فقط فراموش نکنید که در صورت به همراه نداشتن پاسپورت و یا کارت دانشجویی نمی توانید از خدمات بیمه استفاده کنید و درمان شوید.

خبر خوش این که بدون پرداخت هیچ مبلغی می توانید از خدمات اورژانس ارائه شده در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده کنید.

از میان خدماتی که با داشتن بیمه دانشجویی می توانید از آن ها استفاده کنید می توان از مشاوره پزشکی که به صورت بیست و چهار ساعته خدمت شما ارائه می شود نام برد.

از طرف دیگر به آسانی و با بیمه دانشجویی می توانید خدمات بستری و سرپایی و همین طور خدمات دندانپزشکی از جمله پر کردن دندان، عصب کشی و غیره را آن هم با کیفیتی بالا دریافت بفرمایید.

 

 

مزیت های داشتن کارت دانشجویی در روسیه

داشتن کارت دانشجویی و دانشجوی بین المللی بودن در کشور روسیه می تواند با مزیت های زیادی برای شما همراه باشد.

از میان این مزیت ها می توان به تخفیفی قابل توجه در فروشگاه ها و همین طور همایش ها و رویدادهای فرهنگی اشاره کرد که می تواند بسیار مهم باشد.

مورد دیگر در رابطه با بازدید از موزه و همین طور جاذبه های طبیعی و گردشگری در کشور روسیه است که با داشتن کارت دانشجویی می توانید هزینه بسیار کمتری را برای دیدن آن ها پرداخت کنید.

البته در این میان نمی توان از تخفیف حمل و نقل عمومی نیز غافل شد که حتی می توانید تا مقدار زیادی از هزینه تاکسی، مترو و غیره را پرداخت نکنید.

 

 

برای ادامه تحصیل بدون کنکور در روسیه به چه مدارکی نیاز دارید؟

تحصیل در کشور روسیه به صورت بدون کنکور با تهیه مدارکی برای فرد دانشجو همراه است. مدارکی بسیار مهم که در صورت عدم وجود آن ها نمی توانید درخواست خود را برای تحصیل ارائه دهید.

از میان این مدارک می توان از تحویل ریز نمره ها، عکس، پاسپورت، کپی شناسنامه، گواهی تندرستی و مدرک پیش دانشگاهی نام برد که الزاماً باید برای تهیه آن ها اقدام کنید.

 

 

در رابطه با شرایط سنی تحصیل بدون کنکور در روسیه چه می دانید؟

تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های روسیه با شرایط سنی برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان همراه است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

در صورتی که قصد ادامه تحصیل در دوره دکتری در دانشگاه های روسیه را دارید الزاماً نباید سنتان بیشتر از چهل سال باشد.

البته همین سن برای ورود به دوره کارشناسی ارشد کمتر از 38 سال است.

در رابطه با مقطع کارشناسی هم باید عرض کنیم که حداکثر سن مورد نیاز برای ورود به این دوره بیست و پنج سال تمام است.

البته از ذکر سن مورد نیاز برای ورود به دوره کالج هم نباید غافل شد که حداکثر این سن سی سال اعلام شده است.

 

 

تحصیل در روسیه

 

تحصیل به صورت بدون آزمون در دانشگاه های روسیه در کدام رشته ها میسر است؟

این که ادامه تحصیل به صورت بدون آزمون در دانشگاه های روسیه در کدام یک از رشته های دانشگاهی ارائه شده میسر است سؤالی است که افراد متقاضی زیادی به دنبال یافتن جواب برای آن هستند.

در رابطه با این موضوع باید عرض کنیم که در مجموع تحصیل در دانشگاه های روسیه حال در هر یک از رشته های دانشگاهی بدون پرداخت شهریه برای شما دوست عزیز متقاضی میسر است.

در واقع، محدودیتی در این رابطه وجود نداشته و در تمامی رشته های تحصیلی از جمله رشته دندانپزشکی، پزشکی، مهندسی و غیره می توانید بدون آزمون وارد شده و ادامه تحصیل بدهید.

 

 

برای اطلاع از نحوه تحصیل در رشته پزشکی به صورت بدون کنکور در خارج از ایران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در رابطه با هزینه زندگی در کشور روسیه چه می دانید؟

از آن جایی که شاید شما هم به دنبال تحصیل در روسیه و زندگی در آن باشید در هر صورت باید از هزینه زندگی در این کشور مطلع باشید و در رابطه با آن بدانید.

در ادامه این نوشته با شما در رابطه با ذکر مبالغ برخی از اقلام مصرفی روزانه مانند خوراکی ها و لباس در کشور روسیه در خدمت شما هستیم.

دقت داشته باشید که مبالغ ذکر شده براساس آخرین به روزرسانی انجام شده در ماه اخیر است.

 

 

آخرین قیمت برخی از اقلام خوراکی در روسیه
شیر ( 1 لیتر) 60/73 روبل
برنج سفید 67 روبل
تخم مرغ ( 12عددی) 78/01 روبل
پنیر محلی 525/70 روبل
گوجه فرنگی (1 کیلوگرم) 92/86  روبل
پیاز ( 1 کیلوگرم) 37/76 روبل

 

 

 

آخرین قیمت البسه در روسیه
شلوار جین 4/433/56روبل
یک جفت کفش ورزشی نایک 5/184/66روبل

 

 

لزوم استفاده از خدمات مشاوره مهاجرت و تحصیل در روسیه چیست؟

کشور روسیه یکی از کشورهایی است که هر ساله متقاضی ورود به دانشگاه های آن بالاست و افراد استقبال زیادی برای مهاجرت و تحصیل در این کشور می کنند.

اما در این میان باید اطلاعات زیادی را در رابطه با فرهنگ مردم این کشور، دانشگاه های پذیرنده و همین طور ظرفیت پذیرش آن ها، رشته های تحصیلی و به خصوص بهترین آن ها و از طرفی تمامی مراحل لازم برای گرفتن بورسیه و تحصیل رایگان در این کشور را بدست آورد.

در واقع، بدون آشنایی و کسب اطلاعاتی در رابطه با این موارد به هیچ وجه نمی توانید اقدامات لازم را برای تحصیل در روسیه آن هم در بهترین رشته و دانشگاه انجام دهید.

تنها کسی که می تواند در رسیدن شما به موفقیت و قبولی در یکی از بهترین رشته ها و دانشگاه های کشور روسیه مؤثر باشد مشاوری خبره و تحصیل کرده است.

فردی که بتواند هر آن چه را که شما برای تحصیل در روسیه به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار داده و راهنماگر خوبی برای شما باشد.

 

 

برای آشنایی با دانشگاه های پذیرنده رشته های بدون آزمون در کشور روسیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

دانشگاه های پزشکی روسیه مورد تأیید ایران 

پزشکی بدون کنکور در روسیه

تحصیل بدون کنکور در روسیه 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان تحصیل بدون کنکور در روسیه در تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد؟

بله. در صورت تمایل می توانید درخواست خود را برای تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در این کشور ارائه کنید.

آیا می توانم برای تحصیل بدون آزمون در روسیه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام کنم؟

بله. امکان تحصیل بدون آزمون دانشجویان در این رشته های تحصیلی به صورت بدون کنکور نیز وجود دارد.

آیا برای تحصیل بدون کنکور در روسیه باید به شرایط سنی هم توجه کرد؟

بله. برای هر یک از مقاطع تحصیلی شرایط سنی به خصوصی در نظر گرفته شده است. برای اطلاع دقیق از این موضوع با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «شرایط تحصیل بدون کنکور در روسیه»

  1. سلام.وقت بخیر .
    در مورد تحصیل در روسیه میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر . جهت مشاوره بیشتر تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)