ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی و سخا + راهنما epolice.sakha

استعلام وضعیت نظام وظیفه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران مربوطه به استعلامات نظام وظیفه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در حال حاضر مشمولین خدمت می‌توانند برای استعلام وضعیت نظام وظیفه خود از کد ملی و کد سخا استفاده کنند. پیگیری وضعیت خدمت به این روش به استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی یا استعلام سربازی با کد سخا بوده که مشمولین خدمت در آن می‌توانند اکثر کارهای خدمت خود را انجام دهند.

در حال حاضر سازمان نظام وظیفه کشور برای استعلام کردن وضعیت نظام وظیفه سربازان، سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده است که مشمولین خدمت با مراجعه به این سایت می‌توانند اطلاعات زیادی را به دست بیاورند و برخی کارهای اعزام به خدمت یا معافیت و همچنین استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا را انجام دهند. برای آشنایی کامل با سامانه استعلام وضعیت خدمت sakha.epolice.ir تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

استعلام وضعیت خدمت

 استعلام وضعیت خدمت، زمان اعزام و پایان خدمت نظام وظیفه، تاریخ بررسی و تصویب پرونده اعزام و همچنین درخواست‌های مبنی بر امریه سربازی و معافیت و… جزو فرایند نظام وظیفه به حساب می‌آید که همه مشمولان از طرقی که در ادامه این مقاله ذکر می‌شود می‌توانند آگاهی داشته باشند.

استعلام وضعیت خدمت به دو روش انجام می‌شود. یکی از روش‌ها این است که با کد سخا که هنگام ارسال دفترچه اعزام به خدمت به مشمولان داده می‌شود اقدام به بررسی وضعیت نظام وظیفه کنند.

همچنین امکان بررسی اضافه خدمت سربازی از طریق سامانه مذکور امکان‌پذیر است. روش دیگر این است که استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی بررسی انجام شود. روش استعلام با پیامک نیز وجود دارد که هر سه روش در ادامه مقاله توضیح داده‌شده‌است.

سامانه سخا نظام وظیفه که بررسی وضعیت نظام وظیفه از طریق آن انجام می‌شود، یکی از سامانه‌های مربوط به خدمت وظیفه سربازی است که بسیاری از امور مربوط به مشمولان را به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهد. برای ورود به سامانه سخا نیاز به کد سخا ۵ رقمی و کد ملی است ولی پیش از ورود باید در سامانه ثبت نام انجام شود و ثبت نام در سامانه سخا با کد ملی امکان‌پذیر است.

استعلام وضعیت خدمت

جهت اطلاع از نحوه محاسبه غیبت سربازی کلیک نمایید.

سامانه استعلام وضعیت نظام وظیفه خدمت

یکی از مهم‌ترین اموری که مشمولین خدمت باید همواره آن را پیگیری کنند، پیگیری وضعیت نظام وظیفه می‌باشد. آن‌ها می‌توانند این کار را به صورت آنلاین در سامانه استعلام وضعیت نظام وظیفه انجام دهند.

در هر بار پیگیری وضعیت نظام وظیفه متوجه خواهند شد چقدر غیبت سربازی دارند یا چقدر زمان برای اعزام آن‌ها به خدمت وجود دارد تا برنامه‌ریزی خود را بر اساس آن‌ها انجام دهند. در سامانه آنلاین استعلام کردن وضعیت نظام وظیفه، اطلاعات بروزی در مورد وضعیت نظام وظیفه کشور و اخبار مربوط به آن وجود دارد.

همچنین، آموزش‌ها و قوانینی که در این زمینه توسط سازمان نظام وظیفه منتشر شده است، نیز قرار دارند. آدرس الکترونیکی این سامانه sakha.epolice.ir است که شما با مراجعه به این سایت می‌توانید اطلاعات زیادی را به دست بیاورید و بسیاری از کارهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

به صورت کلی شما با پیگیری وضعیت نظام وظیفه در این سامانه می‌توانید همه اطلاعات مربوط به اعزام مانند تاریخ پست کردن دفترچه، تاریخ اعزام، نوع خدمت سربازی، امریه و غیره را مشاهده کنید. بنابراین، لازم است همه مشمولین خدمت با نحوه پیگیری وضعیت نظام وظیفه در سامانه سخا آشنایی داشته باشند. برای آشنایی با مراحل و نحوه پیگیری از این طریق، در اداه مقاله با ما همراه باشید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

مراحل استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی

یکی از راه‌های ورود به سامانه سخا برای کاربران سامانه خدمات انتظامی، استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی است.

✅ برای ورود به سامانه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی ، به نشانی www.sakha.epolice.ir مراجعه کرده و در صفحه ورود، کد ملی، رمز ورود و کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی مرحله ا

✅ در صورت فراموشی رمز عبور می توانید با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود رمز را بازیبابی نمایید و سپس وارد ناحیه کاربری خود در سامانه سخا شوید.

✅ پس از ورود به سامانه برای استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی، در منوی سمت راست صفحه خدمات مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

✅ «خدمات الکترونیک» اولین گزینه در فهرست خدمات است؛ روی آن کلیک کنید. با انتخاب این گزینه انواع مختلف خدماتی که سامانه سخا ارائه می‌کند مانند وظیفه عمومی، درخواست مجوز خروج از کشور، عودت کارت، گذرنامه و… به شما نمایش داده می‌شود.

✅ در این مرحله برای استعلام وضعیت خدمت خود باید بر روی گزینه وظیفه عمومی کرده و سپس گزینه استعلام را انتخاب نمایید.

استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی مرحله دو

✅ سپس با انتخاب و نماسش گزینه استعلام شما می توانید وضعیت نظام وظیفه خود را مشاهده نمایید.

استعلام سربازی با کد سخا

بجز امکان دریافت استعلام وضعیت خدمت نظام وظیفه، اشخاص می‌توانند پیش، حین و پس از دوران سربازی خود بر اساس نیاز خود، از طریق کد سخا ورود به سامانه خدمات انتظامی نموده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

همانطور که می دانید کد سخا همان کد 5 رقمی می باشد که در زمان پست کردن دفترچه خدمت خود دریافت کرده اید.

ضروری است که مشمولان این کد را به یاد داشته یا نگهدارند تا در موارد لازم بتوانند به آن دسترسی داشته و از این کد استفاده نمایند. هنگامی که می‌خواهید وارد حساب کاربری خود در سامانه سخا شوید، نیازمند ورود به این کد پنج رقمی خواهید بود.

✅ برای استعلام سربازی با کد سخا شما باید به  سامانه خدمات الکترونیک سخا به آدرس اینترنتی sakha.epolice.ir مراجعه کرده و سپس کد ملی خود را در بخش کاربری و کد سخا خود را در بحش رمز عبور وارد نمایید.

استعلام سربازی با کد سخا

✅ در ادامه کد امنیتی نمایش داده‌شده‌را هم تایپ نمایید و روی گزینه ورود کلیک نمایید. پس از ورود به سامانه، همان مراحلی را که پیش‌تر توضیح داده شد، طی نمایید.

✅ به عبارت دیگر، در منوی سمت راست وارد بخش «خدمات الکترونیک» شوید، سپس روی گزینه «وظیفه عمومی» کلیک نمایید و در نهایت گزینه «استعلام» را انتخاب نمایید

✅ با انتخاب گزینه استعلام شما می توانید وضعیت خدمت خود را مشاهده نمایید.

برای آشنایی با مراحل دریافت کد سخا از طریق پیامک  کلیک نمایید.

استعلام وضعیت نظام وظیفه از طریق پیامک

علاوه بر روش استعلام وضعیت خدمت آنلاین و اینترنتی مشمولین خدمت می‌توانند با سامانه پیامکی از اطلاع از وضعیت سربازی با پیامک راه اندازی شده است. برای این کار نیاز به کد ملی دارند و نیازی به اینترنت ندارند. بلکه تنها با گوشی هوشمند و ساده می‌توانند وضعیت خدمت خود را پیگیری کنند. این سامانه پیامکی به شماره 110206010 است که دو سرویس مختلف را ارائه می‌دهد که در زیر در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم:

✅ سرویس اول استعلام وضعیت نظام وظیفه از طریق پیامک

در این سرویس تمام اطلاع‌رسانی‌ها در مورد بررسی و اقدامات انجام شده توسط حوزه‌های وظیفه عمومی را منتشر می‌کنند. این اطلاع‌رسانی‌ها می‌تواند تاریخ بررسی پرونده، تایید، ارسال به شورا، دعوت به شوراها، درخواست برای استعلام و عودت و صدور کارت، تحویل به پست و غیره باشد که همه آن‌ها توسط این سامانه به اطلاع مشمولین خدمت رسانده می‌شود.

✅ سرویس دوم استعلام وضعیت نظام وظیفه از طریق پیامک

در سرویس دوم مشمولین خدمت می‌توانند استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی و استعلام سربازی با کد سخا را انجام دهند. برای این کار تنها کافی است علامت (؟) را به شماره ((110206010)) ارسال کنند. سپس برای دریافت اطلاعات زیر به ترتیب کدهای زیر را وارد کنند:

  • برای دریافت آخرین وضعیت مشمولین عدد 1، کد سخا و کد ملی را ارسال کنند.
  • برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده عدد 2، کد سخا و کد ملی را به ترتیب ارسال کنند.
  • جهت اطلاع از وضعیت رسیدگی به درخواست تعویض کارت به ترتیب عدد 3، کد سخا و کد ملی را پیامک کنند.

بعد از آن که مشمولین از وضعیت خدمت خود آگاه شدند می‌توانند برای طی کردن سایر مراحل خدمت خود با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنند. زیرا آن‌ها تجربه زیادی در زمینه خدمت سربازی و معافیت‌های آن دارند که می‌توانند به شما راهنمایی‌های بهتر و آسان‌تری کنند.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا

استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا، یکی از سوالاتی است که همواره از سوی افراد متقاضی که کارت خود را در موعد مقرر دریافت نکرده اند، مطرح می‌گردد. بنابراین، در این قسمت، قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که آیا استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا، به روش حضوری یا آنلاین، برای متقاضیان، امکان‌پذیر بوده و یا خیر و در صورت امکان، مراحل انجام آن، به چه صورت است؟

همچنین، باید اعلام کرد که در حال حاضر، استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا، تنها در روش مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برای متقاضیان، امکان‌پذیر بوده و اصولا، در سایر روش ها، کد سخا، کاربردی ندارد.

متقاضیان، پیش از مراجعه به این دفاتر، می‌توانند از طریق سایت نوبت دهی اینترنتی دفاتر پلیس + ۱۰، اقدام به دریافت نوبت مراجعه نمایند.

در صورتی که پس از گذشت ۱۵ روز از زمان دریافت پیامک، کارت دریافت‌نشده‌باشد، متقاضی برای استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا باید پس از مراجعه به پست و در صورت عدم ارسال کارت پایان خدمت به پست، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کرده و با ارائه کد سخا، درخواست ارسال مجدد کارت را ثبت نماید.

استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا

برای اطلاع از استعلام معافیت تحصیلی کلیک نمایید.

استعلام کارت معافیت با کد سخا

پیگیری کارت معافیت کفالت با توجه به قوانین معافیت پزشکی، یکی از روش‌های معافیت سربازی، داشتن شرایط معافیت کفالت است. به این معنا که فرزند گاهی مسئولیت کفالت پدر یا مادر را به عهده دارد و می‌تواند از خدمت سربازی معاف شود.

در این شرایط، متقاضی پس از طی مراحل و ارائه مدارک لازم، می‌تواند کارت معافیت کفالت خود را دریافت نماید. اما در این خصوص نیز، ممکن است این سوال مطرح شود که نحوه پیگیری کارت معافیت کفالت چگونه است؟

✅ در خصوص نحوه پیگیری کارت معافیت کفالت باید گفت که متقاضی پس از دریافت پیامک مبنی بر صدور کارت معافیت، می‌تواند کارت خود را ظرف مهلت دو هفته از طریق پست تحویل بگیرد و در صورت عدم تحویل، می‌تواند با مراجعه به اداره پست و یا سایت پیگیری مرسوله پستی به نشانی tracking.post.ir، کد مرسوله خود را وارد نموده و از وضعیت کارت معافیت کفالت اطلاع یابد.

✅ در صورتی که متقاضی قصد داشته باشد از طریق کد ملی خود در سامانه سخا، اقدام به پیگیری کارت پایان خدمت خود نماید، باید ابتدا به سایت vazifeh.police.ir وارد‌شده‌و بر روی گزینه «خدمات الکترونیکی» کلیک کند.

✅ سپس با وارد نمودن کد ملی و کد سخا، می‌تواند اقدام به استعلام کارت معافیت کفالت خود نماید.

✅ لازم به ذکر است که اگر برای متقاضی پیامکی مبنی بر صدور کارت معافیت کفالت صادر‌نشده‌باشد، می‌تواند به صورت حضوری به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نموده و یا از طریق تماس با تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ و یا سرشماره پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰، اقدام به پیگیری کارت معافیت کفالت خود نماید. همچنین می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت نمایید.

خدمات سامانه سخا به مشمولین

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم سامانه سخا کاربردهای زیادی مانند استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا و کد ملی دارد. به طوری که شما با مراجعه به این سامانه می‌توانید اطلاعات زیادی را پیدا کنید. حال در زیر به چند نمونه از خدمات آن برای مشمولین خدمت ارائه می‌کنیم که در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این سامانه در تماس باشید.

خدمات الکترونیکی سامانه سازمان نظام وظیفه
خدمات الکترونیکی توضیحات
درخواست مجوز خروج از کشور این گزینه مخصوص دانشجویانی است که با گواهی اشتغال به تحصیل می‌خواهند به خارج از کشور بروند یا سربازانی هستند که در حین خدمت تمایل به خروج از کشور دارند.
تمدید و تعجیل داوطلبان مشمول خدمت که می‌خواهند زمان اعزام به خدمت خود راه به دلایل مختلفی تغییر دهند.
عودت کارت کاربران استعلام کارت پایان خدمت یا کارت معافیت خدمت مشمولین را از این بخش جستجو می‌کنند.
مهارت‌ها و رزومه همان‌گونه که مشخص است، در این بخش مشمولین خدمت باید تمامی مهارت‌ها و توانایی‌های خود را درج کنند.
اعتراض به درخواست معافیت پزشکی داوطلبان مشمولی که می‌خواهند به آرای صادر شده به معافیت پزشکی خود اعتراض کنند باید از این قسمت آن را دنبال کنند.
استعلام مواردی که از این قسمت وجود دارند عبارتند از:

1. تاریخ و محل اعزام به خدمت

2. معافیت تحصیلی

3. معافیت موارد خاص

4. معافیت پزشکی

5. معافیت جریمه غایب

6. معافیت کفالت

7. امریه و جذب

8. سابقه خدمت

9. کارت المثنی

10. درخواست تعویض کارت

خرید شماره سریال دفترچه این قسمت، برای خرید شماره سریال دفترچه اعزام به خدمت مشمولین خدمت قرار داده شده است.

برای اطلاغ از انواع معافیت های سربازی کلیک نمایید.

خدمات سامانه سخا به مشمولین

جدیدترین اخبار پیرامون استعلام وضعیت نظام وظیفه

📢 استعلام وضعیت نظام وظیفه و اضافه خدمت به صورت حضوری چگونه است؟

اگر ترجیح می‌دهید برای استعلام اضافه خدمت سربازی به صورت حضوری مراجعه کنید یا به هر دلیلی نتوانسته‌اید از طریق پیامک به سامانه مذکور میزان اضافه خدمت را استعلام بگیرید، می‌توانید به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه حضوری کنید.

لطفا در هنگام مراجعه به پلیس +۱۰ کارت ملی‌تان را همراه داشته باشید و به نزدیکترین دفتر به محل اقامت خود مراجعه کنید تا پس از ارائه کارت و کد ملی، اطلاعات اضافه خدمت سربازی خود را دریافت کنید.


 

خلاصه مطلب استعلام وضعیت نظام وظیفه

در این مقاله از ایران تحصیل در مورد استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی و استعلام سربازی با کد سخا صحبت کردیم و به اهمیت استعلام وضعیت خدمت اشاره کردیم. در ادامه مقاله نحوه استعلام کردن وضعیت نظام وظیفه با کد سخا و کد ملی به صورت اینترنتی و پیامکی را توضیح دادیم. سپس ضمن معرفی سامانه آنلاین نظام وظیفه سخا به برخی از خدمات آن اشاره کردیم و به معرفی استعلام کارت پایان خدمت با کد سخا پرداختیم.

حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد استعلام نظام وظیفه با کد ملی و کد سخا داشته باشید می‌توانید در اسرع وقت با کارشناسان این سامانه با شماره  9099075307 در تماس باشید.

جهت دانلود pdf کلیک کنید.

3.5/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران مربوطه به استعلامات نظام وظیفه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی و سخا وجود دارد؟

بله، در حال حاضر شما با مراجعه به وب‌سایت اصلی سامانه سخا می‌توانید استعلام وضعیت نظام‌ وظیفه خود را با کد سخا و کد ملی انجام دهید.

آیا سامانه پیامکی برای استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی وجود دارد؟

بله، شما برای این کار می‌توانید به سامانه پیامکی 110206010 پیامک بزنید که نحوه پیامک زدن و شیوه استعلام وضعیت خدمت را در بالا به صورت مفصل توضیح دادیم.

چگونه کد سخا را برای استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا دریافت کنیم؟

کد سخا یک کد 5 رقمی است که آن را به هنگام ارسال دفترچه نظام وظیفه دریافت خواهید کرد. این کد را باید تا مراحل پایانی دریافت کارت خدمت به همراه داشته باشید. حال اگر این کد را به یاد نداشته باشید می‌توانید جهت بازیابی آن با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

نظرات

116 دیدگاه دربارهٔ «استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی و سخا + راهنما epolice.sakha»

  1. Avatar photo محمدمهدی گفت:

    برای استعلام وضع سربازی و نظام وظیفه باید کد ملی که تو سایت سخا میزنیم به نام کسی باشه که شمارشو دادیم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      کد ملی و شماره موبایل می بایست به نام شخص استعلام گیرنده باشد

  2. Avatar photo رضا گفت:

    الان ۳ماه خدمت تموم کردم کارتم نمیاد

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام صدور کارت پایان خدمت با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  3. Avatar photo رضا حمیدی گفت:

    با سلام من از سمت ایثارگری بابام ۸ ماه و ۱۲ روز کسری دارم و متاهلم و الان ۷ ماه خدمت کردم با توجه به این ماهشهر خوزستان خدمت میکنم خدمت ما از ۲۱ ماه به ۱۸ ماه کاهش داده شده من دیگه چقدر باید خدمت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز استعلام دقیق مدت باقیمانده ی خدمت شما باید از طریق منابع انسانی پادگانتون انجام شود.

  4. Avatar photo عماد گفت:

    سلام
    چند روز هست خدمتم تمام شده برای دانشگاه خواستم ثبت نام کنم بهم گفتن باید برگه ترخیصیتو باید نشون بدی درصورتی که محل خدمت به من برگه ترخیصی نداد جایی که خدمت کردم دور هست بندرعباس هست الان باید چکارکنم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، شما در صورت نیاز باید به محل خدمتتون مراجعه کنید و برگه رو تحویل بدید.

  5. Avatar photo علی گفت:

    سلام من الان 24روزه خدمتم تموم شده تو سایت سخا وضعیت مشمول زده پایان خدمت ولی هنوز کارتم نیومده چقدر زمان میبره؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام نهایتا یک ماه

  6. Avatar photo محسن گفت:

    من میخوام درخواست خروج از کشور بدم برای اربعین
    ولی میزنه شما درخواست فعال دیگری دارید
    ولی هیچ درخواست دیگه ای برای من ثبت نشده
    لطفا راهنمایی کنید????????

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      حضورن تشریف ببرید نظام وظیفه .

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور