ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان | ایران تحصیل

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان برای پایه‌های هفتم و دهم و اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش در بازه زمانی مقرر اعلام خواهد شد. حدود دو ماه پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دانش آموزان می‌توانند جهت دریافت نتایج آزمون خود به صورت اینترنتی به سایت  my.medu.ir مراجعه و اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان را مشاهده نمایند.

یک هفته پس از اعلام نتایج برای داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند، کارنامه‌ای صادر خواهد شد که شامل تعداد پاسخ‌های درست و نادرست داوطلب و همچنین امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای او می‌باشد. برای اطلاع از نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره تماس 90999075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان داوطلب را به بهترین شکل راهنمایی نمایند.

 

اطلاعیه

اسامی قبول شدگان تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ به صورت عمومی منتشر نمی‌شود و هر دانش‌آموز می‌بایست با ورود به سایت my.medu.ir، نتایج خود را مشاهده نماید.

 

سامانه اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان و لیست قبول شدگان استعدادهای درخشان بر روی سامانه ثبت‌نام مدارس تیزهوشان قرار گرفت. اسامی دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان نیز از طریق سامانه  my.medu.ir انجام خواهد شد. شایان ذکر است لیست قبول شدگان استعدادهای درخشان در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم در سال‌های قبل از طریق سامانه hoosh.medu.ir و در پایه نهم به دهم در سامانه hamgam.medu.ir قابل مشاهده بود. اما در سال جاری داوطلبان فقط می‌توانند از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان دسترسی یابند.

در اختیار تمامی دانش آموزان می‌باشد اما قبولی در این آزمون مختص به دانش آموزانی است که موفق به کسب تراز مناسب شده‌اند. پس از انتشار کارنامه آزمون تیزهوشان داوطلبان مدارس تیزهوشان، داوطلبانی که موفق به اخذ تراز کافی جهت قبولی شده‌اند، می‌توانند در مدرسه پذیرفته شده با در دست داشتن مدارک خود، ثبت‌نام نمایند.

برخی از دانش آموزان ممکن است در لیست اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان قرار نگرفته باشند. این دسته از داوطلبان می‌توانند با استفاده از ذخیره مدرسه تیزهوشان، نسبت به ثبت‌نام جهت قبولی در این ظرفیت اقدام نمایند و شانس دوباره خود را برای ورود به این مدارس امتحان نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که لیست اسامی دانش آموزان در پایه‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

سامانه اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

زمان اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

آزمون سمپاد هر سال در خرداد ماه برگزار می‌شود و پس از حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج آن از طریق سایت  my.medu.irمنتشر خواهد شد. با توجه به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال‌های قبل پیش‌بینی می‌شود که اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان در اوایل مرداد ماه منتشر شود.

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان در سال گذشته از طریق سایت پادا به نشانی pada.medu.ir اطلاع رسانی می‌شد. اما در سال جاری بر اساس تغییرات صورت گرفته اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اعلام می‌شود. در حال حاضر اعلامیه‌ای در خصوص زمان دقیق اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان منتشر نشده است. اما در سال گذشته لیست اسامی قبول شدگان آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم در تاریخ ۲۲ مرداد ماه اعلام شد و افراد می‌توانستند از طریق سامانه پادا اسم خود را در میان اسامی پذیرفته شدگان مشاهده نمایند.

زمان اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان وارد لینک مربوطه شوید.

 

اعلام اسامی ذخیره آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان پس از ثبت‌نام دانش آموزان برای ذخیره تیزهوشان صورت می‌پذیرد. اعلام ذخیره تیزهوشان زمانی صورت می‌پذیرد که ظرفیت مورد نظر مدارس تکمیل نگردد. بنابراین این مدارس به تکمیل ظرفیت خود با استفاده از ثبت‌نام ذخیره مبادرت می‌نمایند. داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله، می‌توانند وارد مدرسه تیزهوشان شوند.

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان همانند سال‌های گذشته به صورت اینترنتی انجام می‌پذیرد بنابراین برای دریافت نتایج ذخیره می‌توانید با مراجعه به وب سایت استان محل سکونت خود، در رابطه با قبولی و یا عدم قبولی خود اطمینان یابید. چنانچه نام شما در لیست پذیرفته شدگان این آزمون قرار گیرد، می‌توانید پس از آن نسبت به ثبت‌نام حضوری اقدام نمایید.

با توجه به اینکه مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان و یافتن آدرس برای دانش آموزان ممکن است کمی دشوار باشد به همین دلیل مشاورین ایران تحصیل، سامانه جامعی را راه‌اندازی نموده‌اند که با توجه به آن، می‌توانید از اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان آگاه شوید. با استفاده از این سامانه نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

 

اطلاعیه

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان در هر سایت استان محل سکونت دانش آموز منتشر می‌گردد. برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص با مرکز مشاوره ایران تحصیل از رطریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا شما عزیزان را یاری کنند.

بنر کال تو اکشن

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

جهت ورود به هریک از دوره‌های اول و دوم متوسطه، نتایج آزمون مدارس استعدادهای درخشان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و مطابق مراحل زیر نتایج نهایی را مشاهده نمایند.

ابتدا به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir شده وارد شده و گزینه ” دانش‌آموز” را انتخاب کنید. در این قسمت با ثبت نمودن کد ملی و رمز عبور که همان شماره سریال شناسنامه است، وارد حساب کاربری خود شوید.

گام اول مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

در گام بعد بر روی گزینه دریافت کارنامه کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید به اسامی پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان دسترسی داشته باشید.

گام دوم مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

 

جهت اطلاع از بهترین مدارس تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

مشاوره اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان

کارنامه داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده‌اند، از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند به جزئیات نتیجه آزمون خود دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این دانش آموزانی که به نتایج اعتراض دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده اعتراض خود را در سامانه  my.medu. ثبت کنند. سازمان سمپاد به افراد متقاضی این امکان را داده است که در صورت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان، اظهارات خود را در ارتباط با نمره درج شده در کارنامه دریافتی ثبت کنند. بنابراین همه داوطلبان می‌توانند در زمان مقرر درخواست تجدیدنظر در ارتباط با نتیجه آزمون سمپاد پایه دهم و هفتم را در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به ثبت برسانند.

اگر می‌خواهید اسم شما نیز جزو اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان قرار بگیرید، باید ابتدا از بهترین منابع آزمون تیزهوشان استفاده نمایید و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان و همچنین کسب اطلاع در ارتباط با اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید. مشاوران خبره و کارآزموده این مجموعه در اولین فرصت به ابهامات و سؤالات شما عزیزان داوطلبان مدارس تیزهوشان پاسخ خواهند بود و شما را در ارتباط با اسامی قبول شدگان آزمون ورودی سمپاد راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 

جهت مشاهده دفترچه تیزهوشان نهم به دهم بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

انتشار کارنامه برای پذیرفته‌شدگان آزمون تیزهوشان

بسیاری از داوطلبان آزمون سمپاد، این سؤال را دارند که آیا برای پذیرفته‌شدگان آزمون تیزهوشان کارنامه منتشر می‌شود یا خیر. باید اشاره کنیم که کارنامه آزمون تیزهوشان فقط برای آن دسته از افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشده باشند، منتشر خواهد شد و می‌توانند از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش پیگیر کارنامه خود باشند.

چگونگی ثبت درخواست جهت اعتراض به نتایج آزمون مدارس سمپاد

آن دسته از افرادی که نمره قابل قبول آزمون سمپاد را کسب نکرده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه my.medu برای ثبت اعتراض خود در زمان مقرر اقدام کنند. در صورت ثبت درخواست شما کارنامه‌ای که صادر شده است، مجدداً مورد بازبینی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در مراحل پیگیری نتایج اعتراض خود باشید.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشانبر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با چگونگی مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان توضیحاتی را به طور کامل ارائه کردیم. همانگونه که می‌دانید اسامی پذیرفته شدگان معمولاً یکی دو ماه پس از انتشار نتایج اولیه منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود طبق روال هر سال زمان اعلام اسامی قبول شدگان مدرسه تیزهوشان در مردادماه باشد و داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتیجه نتایج به سایت my.medu مراجعه کنند.

در سال‌های قبل داوطلبان فقط می‌توانستند از طریق سامانه پادا اقدام نمایند، اما در سال جدید اعلام اسامی پذیرفته شدگان از سایت طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش امکان پذیر خواهد بود. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجدداً سؤال یا ابهامی در خصوص نحوه اطلاع از اسامی قبول شدگان  مدارس داشته باشید، می‌توانید پاسخ سؤالات خود را از طریق تماس با شماره 9099075307 و ارتباط با با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

3.1/5 - (27 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان به چه صورت اعلام می شود؟

اسامی داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده است.

نتایج آزمون تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج این آزمون معمولا 2 ماه بعد از آزمون مشخص شده و در سامانه اعلام می شود.

آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون برای دانش آموزان وجود دارد؟

بله. اگر دانش آموزان مغایرتی در نتایج آزمون ببینند می توان نسبت به نتیجه آزمون اعتراض نمایند.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo تیما گفت:

    سلام اختلاف تراز من با تراز آخرین قبولی فقط ۳۹ تا هست احتمال قبولی من هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما مراجعه داشته باشید به مدرسه اگر مدرسه دارای ظرفیت بوددر رشته شما شمارا به عنوان ذخیره ها اعلام میکنند

  2. Avatar photo Amir گفت:

    سلام من در آزمون تیزهوشان شرکت کردم
    ولی با اختلاف 987.841 با کف قبولی فاصله دارم ولی مطمئنم در تصحیح نمره های من اشتباه شده و حداقل چند درستم محاسبه نشده و آیا ممکنه قبول بشم یا حداقل در ذخیره ها قرار بگیرم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتوانید در سایت my medu اعتراض بزنید.

  3. Avatar photo مزرعتی گفت:

    اسامای کسایی که قبول شدن تو مدارس تیزهوشان مثه قدیم تو روزنامه ها چاپ میشه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      خیر داخل سامانه my.mediu.ir فقط گذاشته میشه.

  4. Avatar photo حسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا ممکن است که مدارس تیزهوشان در آزمون ورودی دهم، از آن مقدار ظرفیت تعيين شده است بیشتر هم بگیرد، یعنی اینکه بعد از تکمیل ثبت‌نام قبول شده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)