ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال + راهنما تصویری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ارسال اطلاعات به فاینال
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال، سامانه فاينال سامانه برگزاري امتحانات نهايي مي باشد. اين سامانه اي مبتني بر اينترنت مي باشد. سامانه فاینال براي پايه هاي دوزادهم مدارس نظري متوسطه دوم  مي باشد و مدارس كاردانش و فني نظام جديد به علت نداشتن دروس نهايي با اين سامانه كاري نخواهند داشت.

اطلاعات دانش آموزاني كه درس نهايي داشته باشند به اين سامانه ارسال مي شود در خرداد ماه اطلاعات كليه دانش آموزان دوازدهم متوسطه  نظري و در شهريور و دی ماه مدارس روزانه و هر سه دوره (نيم سال اول-نيم سال دوم-تابستان ) بزرگسالان فقط اطلاعات دانش آموزاني كه درس نهايي انتخاب كرده اند به اين سامانه ارسال مي شود. پس اگر فردي در اين دوره ها درسي نهايي نداشته باشد، اطلاعاتش به اين سامانه ارسال نخواهد شد.

نکته مهم:
با توجه به ورود نمرات توسط دبیران و اهمیت نمرات نهایی حتما به دبیران مربوطه یادآوری نمایید که رمز خود را در اختیار دیگران و کافی نت ها قرار ندهند و بعد از دادن نمرات در صورت تغییر نمره ای حتما قبل از هر تغییری با مدرسه هماهنگی لازم را داشته باشند در غیر اینصورت دبیر مربوطه باید در هیئت تخلفات پاسخگو باشد.

 

برای اتصال به سامانه سیدا و فاینال و اطلاع از نحوه ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال و همچنین دریافت راهنمایی کامل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

كارهايي كه قبل از ارسال بايد چك كنيم( ویژه مدارس روزانه و بزرگسالان)
 
● با توجه یه اینکه در سیدا دبیران نمرات را وارد می کنند، قبل از ارسال حتما یکبار نمرات را چک کنیم. اگر نمره وارد نشده ای بود یا نمره غیر متعارفی بود با دبیر مربوطه در جریان گذاشته تا بررسی شود.
● به دبیران کلاس هایی که دانش آموزانی با اسم و فامیل یکسان وجود دارد، اطلاع داده شود که در هنگام ورود نمره آن ها حتما دقت کافی را داشته باشند.
● مشخصات دانش آموزان را چک كرده و اگر مغايرتی وجود داشته باشد اصلاح كنيم.
● اگر دانش آموز منتقلی بعد از نوبت اول داريد، از وجود ورود نمرات نوبت اول در سیدای خود مطمئن شويد.
● از درج  تصاوير دانش آموزان اطمينان حاصل كنيد و كليه دانش آموزاني كه به فاينال معرفي مي شوند، در سیدا حتما تصوير داشته باشند و اين تصوير بايد فاقد هر گونه نوشته اعم از نام فيلمبرداری تاريخ و شماره و … باشد.

نکاتی که قبل از ارسال بايد چك شوند ( مختص دوره خرداد مدارس روزانه )

■ اگر دانش آموزي  بعد از نوبت اول غيبت داشته است، به اين فرد نمي توان ترک تحصيل زد. اگر غيبت وی غير موجه است براي نمرات مستمر نوبت دوم ۹۸ وارد شده و به فاينال معرفي خواهد شد و اگر غيبت اين فرد بر اساس تشخيص شوراي مدرسه موجه است، براي نمرات مستمر نوبت دوم ۹۷ وارد شده و به فاينال معرفي خواهد شد و اگر براي امتحانات نهايي هم غيبت موجه اش ادامه پيدا كند، مدار‌ک اين فرد به حوزه تصحيح ارجاع داده خواهد شد تا رئيس حوزه تصحيح در اين مورد براي نمرات پاياني تصميم بگيرد.  
 
نکات قبل از ارسال ( مختص دوره تابستان و دی ماه مدارس روزانه و مدارس بزرگسالان براي هر سه دوره تحصيلی )

● به هيچ وجه به جاي دانش آموز انتخاب واحد نكنيم. انتخاب واحد توسط خود دانش آموز و با اطلاع خودش باشد فقط ما وی را راهنمايي خواهيم كرد و اصول تبصره را برايش توضيح خواهيم داد و انتخاب واحد اصلی بر عهده خودش خواهيم گذاشت.
● انتخاب واحد از روي كارنامه كلي صورت گيرد تا اشتباها درسي كه قبول شده است دوباره انتخاب واحد نگردد.
● همكاران انتخاب واحد دانش آموزان را چك كرده براي دروسي كه به صورت حضوري ارائه شده است، نمرات مستمر را وارد كرده و از صحت آن ها اطمينان حاصل نمايند و همچنين همكاران كليه مدارس بخشنامه تبصره دروس را برای دانش آموزان در نظر بگیرند تا حقی از آن ها ضایع نگردد.

 

برای مشاهده بازیابی کلمه عبور سامانه سیدا  کلیک نمایید.

                    
پس از دریافت اطلاعات دانش آموزان از سامانه یکپارچه (سیدا) و تکمیل مراحل مقدماتی کار اعم از:

▪︎ محاسبه کارنامه سال از قسمت وضعیت مدرسه 
و همچنین 
▪︎ محاسبه کارنامه کلی از بخش عملیات کارنامه کلی 
و مشخص شدن کلیه دانش آموزان فارغ التحصیل، نوبت به انجام امورات مربوط به فارغ التحصیلان می رسد.

جهت انجام این کار مراحل ذیل را انجام دهید:

۱) ابتدا به بخش سامانه عملیات مدرسه متوسطه دوم وارد شده و از قسمت عملیات اصلی، روی عنوان عملیات ارسال فارغ التحصیلان کلیک نمایید.

نکته 1:
در این بخش شما خلاصه ای از اطلاعات را می توانید مشاهده نمایید این اطلاعات شامل این عناوین می شوند:

◇ سال
◇ دوره
◇ تعداد دانش آموزان
◇ تعداد دانش آموزان فارغ التحصیل ارسال نشده
◇ تعداد فارغ التحصیل ارسال شده
◇ آخرین وضعیت ارسال
◇ آخرین تاریخ ارسال

۲) اگر از صحت تعداد دانش آموزان فارغ التحصیل شده و همچنین اطلاعات شناسنامه ای آن ها اطمینان دارید از بخش شروع ارسال به امین روی ابزار مورد نظر کلیک کرده و عنوان ارسال فارغ التحصیلان به امین را لمس نمایید.

نکته 2:
در این بخش ابتدا تاریخ شروع درج می شود پس باید منتظر ماند تا تاریخ پایان نیز ثبت شود.

۳) پس از تکمیل مرحله فوق از قسمت انتخاب دوره پایگاه عملیاتی امین را تیک زده و ذخیره می نماییم.
۴) حال از قسمت عملیات اصلی بر روی عنوان وضعیت فارغ التحصیلی کلیک می نماییم.
۵) در صفحه موجود تیک اولیه مدرسه را فعال و بر روی کلمه ذخیره کلیک و سپس OK را لمس می نماییم.
۶) سپس منتظر تایید اولیه منطقه شده و همچنین تکمیل عملیات فارغ التحصیلی. آخرین مرحله ای که توسط مدرسه انجام می گیرد زدن تیک تایید نهایی مدرسه می باشد.

نکته 3:
همان گونه که پیش تر گفته شده، برای انجام امورات فارغ التحصیلی نیاز به زدن تیک پایانی مدرسه در بخش وضعیت مدرسه نیست.

نکته 4:
بهتر است تیک تایید نهایی مدرسه در بخش وضعیت مدرسه زمانی زده شود که اطلاعات دانش آموزان تکمیل بوده و دیگر نیاز به دریافت مجدد از سیدا نباشیم.

نکته 5:
اگر بناست که دانش آموزی از فارغ التحصیلی خارج گردد، قبل از ارسال اطلاعات فارغ التحصیلان می بایست دانش آموز را از حالات فارغ التحصیلی خارج نمود.

نکته 6:
برای خارج نمودن دانش آموز از حالت فارغ التحصیلی دو راه وجود دارد:
۱) کلیک بر روی فلش خروج از فارغ التحصیلی مقابل دانش آموز در بخش مشاهده دانش آموزان.
۲) استفاده از عنوان درخواست خروج از فارغ التحصیلی، که اخیراً در بخش درخواست ها اضافه شده است.

نکته 7:
ممکن است شما در زمان ذخیره کردن تیک تایید نهایی مدرسه در بخش، وضعیت فارغ التحصیلی، با خطای مغایرت با فاینال روبرو شوید. این خطا یعنی اینکه بعضی از اطلاعات دانش آموزان که در امین وجود دارد با اطلاعات آن ها در سامانه امتحانات نهایی فاینال مغایرت دارد، لذا ضرورت دارد که ابتدا این مغایرت ها برطرف شود.

نکته 8:
برای رفع این مغایرت ها لازم است که دانش آموز از حالت فارغ التحصیلی خارج گردد. این خروج از فارغ التحصیلی باید در دو بخش:
• پایگاه عملیاتی امین 
• عملیات مدرسه متوسطه دوم انجام گیرد.
• ‏برای انجام این کار ابتدا باید تیک های تایید مدرسه و منطقه برداشته شود.

 

برای ورود به سامانه پادا  pada.medu.ir کلیک نمایید.

 

 

بارگذاری تصاویر:
برای بارگذاری تصاویر دانش آموزان فارغ التحصیل می توانید به چند روش استفاده نمایید.
 روش اول) 
گرفتن خروجی اطلاعات دانا و سپس دریافت در قسمت تصاویر در امین. 
روش دوم) 
بارگذاری تصاویر به صورت تک به تک با استفاده از ابزار تعبیه شده برای دریافت تصاویر. این امکان هم بر بخش عملیات متوسطه دوم وجود دارد و هم در بخش فارغ التحصیلی امین
روش سوم) 
این است که صبر نماییم تا مشکل دریافت تصاویر از سیدا برطرف شده و بتوانیم آن ها را از این طریق دریافت نماییم.

در نهایت پس از تکمیل مراحل فوق شما می توانید به چاپ گواهی موقت و کارنامه فارغ التحصیلی دانش آموزان پرداخته و این مدارک را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهید. برای چاپ کارنامه و گواهی موقت می توانید از بخش گزارش ها، ابتدا کارنامه فارغ التحصیلی و سپس گواهی موقت را دریافت نمایید.

توجه:
گواهی موقت را می توانید بر اساس دانش آموز رشته چاپ نمایید.
توجه:
در بخش جهت ارائه به (عنوان) بهتر است به جای نوشتن سازمان یا ارگان مربوطه تنها یک نقطه (.) قرار دهید تا دانش آموز بتواند آن را به هر ارگانی که نیاز دارد ارائه نماید.

چگونگی ارسال اطلاعات از سیدا به  فاینال

● در سیدا از منوی (مدیریت-تسهیلات-ارسال به فاینال) را اجرا کنید حالا به صفحه ای هدایت خواهید شد که اسامی و نمرات دانش آموزان مشاهده می شود .
 در این قسمت محض احتیاط یکبار دیگر تعداد دانش آموزان و  ستون نمرات را چک کنید که نمره غیر عادی وجود نداشته باشد  و اگر همه چیز درست بود از بالا گزینه (ارسال اطلاعات به فاینال) را بزنید. با این حرکت اطلاعات اتوماتیک به فاینال مدرسه ارسال خواهد شد.

● بررسی اطلاعات در فاینال

حالا اطلاعات شما از سیدا در فاینال دریافت شده است و شما محض احتیاط باید این اطلاعات را یکبار دیگر چک کنید. برای اینکار  به سامانه فاينال وارد مي شويم. به طور معمول مناطق براي كليه مدارس رمز واحدي در نظر مي گيرند كه هر همكار بايد بعد از ورود به فاينال تغییر رمز نخستین کاری باشد که انجام می دهد.
هر گونه دخل و تصرفی در اطلاعات متوجه همكار خواهد شد براي اينكار از منوي “كاربران)” گزينه “ويرايش اطلاعات كاربر” را اجرا خواهيم كرد و در صفحه باز شده رمز قبلی و سپس رمز جديد را نوشته و ذخيره خواهيم كرد.

 

برای مشاهده راهنما جامع انتخاب واحد سامانه سیدا کلیک نمایید.

 

پس از تغییر رمز در فاینال دو مورد را چک می کنیم:

۱) اسامی و تعداد دانش آموزان هر رشته و دروس آن ها
۲) چک کردن تصاویر
برای چک کردن تعداد دانش آموزان و دروس و نمرات دریافت شده از سیدا از منوی (مدرسه-مشاهده اطلاعات) را اجرا خواهیم کرد.
در مقابل هر دانش آموز گزینه(نمایش) را بزنیم، تعداد دروس و نمرات این فرد قابل مشاهده و چک کردن می باشد.

نکته:
به دلیل اینکه نمرات توسط دبیران وارد شده است ما خود نمره را بررسی نمی کنیم، بلکه در اینجا تعداد درس و اینکه درسی فاقد نمره نبود و در برخی موارد هم نمره غیر متعارفی مشاهده نشود. به عنوان نمونه شاید دانش آموز زرنگی باشد و نمره به اشتباه ۲۰ برایش صفر یا دو وارد شده باشد، در هر کاری اشتباهات فردی غیر قابل انکار می باشد.

چك كردن تصاوير دانش آموزان

از منوي “گزارشات” از گزينه “گزارش عکس دانش آموز” استفاده خواهيم كرد. در صفحه آمده رشته را انتخاب و جستجو را مي زنيم و تصاوير را يكبار ديگر چک مي كنيم.

با انجام اين كار ارسال اطلاعات شركت كنندگان نهايي پايان مي پذيرد و منتظر خواهيم ماند تا منطقه حوزه بندي و تخصيص شماره صندلي را انجام دهد و هر زمان اطلاع دادند كه كارت ورود به جلسه و ريز نمرات و آلبوم عكس از فاينال قابل دريافت مي باشد به فاينال رفته و اين موارد چاپ خواهيم كرد.

نکته:
تا هنگامی که منطقه فاينال را نبسته است و شما در اين مدت مي توانيد تغييراتي در  اطلاعات خود بدهيد، برای مثال نمره مستمر فردی را همكاری تغيير دهد يا شخصی مراجعه كند و بخواهد در امتحانات شركت نمايد يا درسی از دروس را حذف يا اضافه نمايد كه اين موارد تا قبل از بسته شدن فاينال توسط اداره قابل انجام خواهد بود ولي اگر فاينال توسط منطقه بسته شود انجام اين موارد مستلزم درخواست و هماهنگی با سنجش منطقه مي باشد.

 

برای مشاهده آموزش ورود به سامانه سیدا  کلیک نمایید.

 

اگر بنا به هر دلیلی مجبور به ارسال مجدد شدید، بعد از ارسال حتما موردی که به خاطر آن مجبور به ارسال مجدد شدید (اعم از تغییر نمره -تغییر تصویر) بعد از ارسال و دریافت در فاینال مورد را چک نمایید که حتما اعمال شده باشد.
با توجه به حساسیت این موضوع این نکته را در نظر داشته باشید
نکته مهم:
با توجه به ورود نمرات توسط دبیران و اهمیت نمرات نهایی حتما به دبیران مربوطه یادآوری نمایید که رمز خود را در اختیار دیگران و کافی نت ها قرار ندهند و بعد از دادن نمرات در صورت تغییر نمره ای حتما قبل از هر تغییری با مدرسه هماهنگی لازم را داشته باشند در غیر اینصورت دبیر مربوطه باید در هیئت تخلفات پاسخگو باشد.

نکته مهم دیگر:
اگر دانش آموزی انتقالی برای پایه دوازدهم دارید و در هنگام ارسال اطلاعات به فاینال اسم این دانش آموز در لیست گزارش مشاهده نمی شود برای رفع این مورد کافی است که از منوی (عملیات اولیه-سازماندهی ثبت نام-مشخصات فردی و پرونده تحصیلی دانش آموزان) این دانش آموز را انتخاب و از قسمت (وضعیت تحصیلی) که برای این دانش آموزان به احتمال زیاد انتقال آمده یا … نشان می دهد(حالت فعال) را انتخاب و اعتبار سنجی و تایید را بزنید حالا در ارسال به فاینال اسم این دانش آموز مشاهده و به فاینال ارسال خواهد شد.

اگر ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال انجام داده اید و کلیه اطلاعات چک کرده اید و هیچ مشکلی ندارید محض کنجکاوی لحظه به لحظه گزینه ارسال به فاینال را اجرا نکنید، چون اطلاعات اتوماتیک ارسال می شود ممکن است خللی در امور شما ایجاد شود.

 

ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال

ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال

راهنمای کار با سامانه فاینال:

۱) پس از ورود به قسمت گزارشات سامانه فاینال final.medu.ir با چندین عنوان روبرو خواهید شد که می توانید از طریق آن ها مدارک مورد نیاز را دریافت نمایید.
۲) با کلیک بر روی قسمت “فرم 260- آلبوم عکس دانش آموز” می توانید فایل مورد نظر را ذخیره و آن را چاپ نمایید. دقت کنید که دارا بودن اطلاعات شخصی به منظور الصاق عکس ضروری است.
۳) با انتخاب گزینه “کارت ورود به جلسه” و مربع جستجو، می توانید ابتدا فایل مورد نظر را ذخیره و سپس آن را چاپ نمایید. به دلیل اهمیت این کارت برای ورود به جلسه، لازم است که حتما چاپ شود. ذکر این نکته نیز ضروری است که عکس را به صورت زنده الصاق کنید.
۴) در بخش “فرم 252 – لیست شرکت کنندگان” نیز می توانید با کلیک بر روی این گزینه، فایل را ذخیره و چاپ نمود.

نکته:
چنانچه از مرورگر FireFox استفاده می کنید، می توانید در پنجره های جدید، گزینه “Save File” را انتخاب کنید اما در مرورگر Google Chrome، همزمان با انتخاب گزینه “جستجو” بارگذاری فایل را شروع می کند.

آموزش حذف و اضافه کردن دروس دانش آموز از سیستم فاینال final.medu.ir

برخی مواقع دانش آموزان و در مواقع نادر همکاران در انتخاب واحد دروس نهایی دانش آموزان دچار خطایی می شوند و درسی که نباید به دانش آموز داده می شد ارائه گشته و یا درسی که باید برای دانش آموز انتخاب واحد می گردد انتخاب نشده است. اگر سیستم فاینال توسط اداره برای ارسال اطلاعات بسته نشده باشد، به راحتی تغییرات قابل اعمال است و شما می توانید تا بسته شدن فاینال توسط اداره به هر تعداد که بخواهید اطلاعات به فاینال ارسال نمایید ولی اگر موقعی به این اشتباه پی بردیم که سیستم فاینال بسته شده است و دیگر امکان ارسال اطلاعات به فاینال وجود ندارد تا ۲۴ ساعت قبل از شروع امتحان نهایی می توان تغییرات دلخواه را داد تا حقی از دانش آموز ضایع نگردد.
همچنین در برخی موارد در مشخصات شناسنامه ای دانش آموز با فاینال مغایرتی وجود دارد که برای تصحیح این مورد هم می توان از همینجا اقدام نمود. برای این کار به فاینال مدرسه خود رفته و از منوی “درخواست ها” گزینه”مدیریت درخواست ها” را انتخاب کنید در صفحه باز شده روی گزینه “جدید” کلیک کنید و قسمت های خواسته شده را پر کنید و در پایان “ذخیره” را بزنید و با مسئول امتحانات منطقه تماس گرفته تا این تغییر را تایید کند.
پس از اطمینان از تایید توسط منطقه از فاینال از منوی  “درخواست ها” گزینه “مدیریت درخواست ها” را زده و در صفحه باز شده از منوی “وضعیت درخواست” قسمت “قبول در منطقه” را انتخاب و بعد “جستجو” را بزنید.
در برخی موارد این کار از اختیار منطقه خارج می باشد و درخواست شما به استان ارسال شده است که در این صورت “وضعیت درخواست” قسمت “قبول در استان” را انتخاب و بعد “جستجو” را بزنید اگر منطقه یا استان تایید کرده باشد در مقابل درس مورد نظر “اجرای درخواست” فعال خواهد بود با کلیک بر روی آن پیامی مبنی بر اینکه می خواهید تغییرات اعمال گردد میاید و شما با تایید آن کارتان پایان خواهد پذیرفت.

 

برای اطلاع از نام کاربری در سامانه سیدا  کلیک نمایید.

 

از این کار برای سه مورد می توان استفاده کرد:

۱) به طور معمول حذف دانش آموز یا حذف یک درس می باشد فردی که فارغ التحصیل بوده یا درس نهایی دارد که قبول شده و یا درسی را ما بدون اجازه فرد انتخاب واحد کرده و فرد حالا ادعا دارد که می خواست این درس برای تبصره نگه دارد که در اینصورت بعد از انجام دادن “اجرای درخواست” کار شما تمام می شود و باید ریز نمره درس یا دروسی که برای این فرد انتخاب کرده بودید یا از این فرد حذف کرده اید دوباره چاپ کرده و به حوزه تصحیح تحویل دهید.
۲) دانش آموزی به دلایل موجه از شرکت در امتحانات غافل گشته و اصلا ثبت نام نکرده و حالا قصد شرکت در امتحانات دارد و یا می خواهد یک درسی را اضافه کند در این هنگام  در اجرای درخواست فایل ارسالی از دانا برای امتحانات نهایی تحت وب را  از  محل گزینه browse  اعمال خواهیم کرد و برای این فرد کارت ورود به جلسه انفرادی چاپ کرده و اگر درسی را اضافه کرده ایم برای این درس یا دروس دوباره ریز نمره چاپ و به حوزه تصحیح تحویل خواهیم داد.
۳) اگر قصد تصحیح مشخصات شناسنامه ای دارید در صفحه مربوطه عکس شناسنامه را اسکن و از منوی browse ضمیمه خواهید کرد، هر چند اگر همکاری شما با امتحانات خوب باشد برای تصحیح مشخصات شناسنامه ای نیازی به اجرای این روند نمی باشد و ایشان می توانند از سیستم خود تغییرات لازم را انجام دهند.

نکته:
اگر فردی بعد از ارسال به فاینال “نام-نام خانوادگی-نام پدر” خود را تغییر داد مسئول امتحانات می تواند بدون انجام درخواست این تغییرات را در فاینال انجام دهد به شرطی که قبل از آن شما نیز این تغییرات را در سیدا انجام داده باشید. این کار از لحظه شروع شدن اولین امتحان نهایی تا بسته شدن فاینال توسط منطقه امکان پذیر می باشد.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا نحوه ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص نحوه ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

برای اتصال به سامانه سیدا و فاینال و اطلاع از نحوه ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال و همچنین دریافت راهنمایی کامل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

راهنمای سامانه فاینال امتحانات نهایی

راهنما انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا

ویرایش اطلاعات در سامانه سیدا

پشتیبانی سامانه سیدا | پشتیبانی تلفنی حل مشکلات سیدا

ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد آزمون های آنلاین

ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال + راهنما تصویری

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور