ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پرستاری بدون کنکور ۱۴۰۲

پرستاری بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در میان داوطلبان کنکور رشته تجربی، رشته پرستاری از محبوبیت خاصی برخوردار است و جز یکی از رشته‌های برتر علوم تجربی محسوب می‌شود. افراد برای تحصیل در رشته پرستاری می‌توانند در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از کسب رتبه بالا، در این رشته درس بخوانند. در گذشته در مقطع کوتاهی رشته پرستاری در دفترچه پذیرش بدون کنکور هم وجود داشت و داوطلبان می‌توانستند بدون شرکت در کنکور در رشته پرستاری ثبت نام کنند. اما از سال 97 به بعد امکان ثبت نام پرستاری بدون کنکور برداشته شد و تحصیل در پرستاری مثل اغلب رشته‌های پیراپزشکی فقط از طریق کنکور سراسری ممکن است.

برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته پرستاری هستند عرض می‌کنیم، پذیرش پرستاری به صورت بدون آزمون در دانشگاه‌های معتبر ترکیه و اتحادیه اروپا از طریق کالج مدیکال ایران تحصیل امکان پذیر است. شاید باورش مشکل باشد اما، شرکت در دوره یک ساله کالج و آزمون‌های بین‌المللی پذیرش دانشجو در اتحادیه اروپا، از شرکت در کنکور سراسری ایران راحت‌تر است. داوطلبان می‌توانند با پشت سر گذاشتن سال اول تحصیلی خود در کالج مدیکال ایران تحصیل در تهران و شرکت در یک یا چند آزمون معتبر پذیرش دانشجوی بین‌المللی، پذیرش پرستاری در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های اتحادیه اروپا را بدست آورند. شرکت در این دوره برای تمامی متقاضیانی که امکان شرکت در کنکور را دارند امکان پذیر است.

متقاضیان پرستاری بدون آزمون همین امروز می‌توانند با تماس با شماره 02148810144 مراحل اخذ پذیرش در رشته پرستاری در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا را جویا شده و همین امروز در آزمون‌های ورودی ثبت نام کنند.

اگر می‌خواهید بدون شرکت در کنکور در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی پرستاری بخوانید، در صورت نیازبه اطلاعات تکمیلی، با کلیک روی عکس پایین به پایگاه اینترنتی آکادمی ایران تحصیل منتقل خواهید شد.

 

 

با پر کردن فرم زیر ، ما با شما تماس میگیریم

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

پرستاری بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

 

پرستاری بدون کنکور از رویا تا واقعیت!

رشته پرستاری برای بار اول سال 1394 از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری، از بخش پذیرش براساس سوابق تحصیلی متقاضیان انجام شد. متقاضیان این رشته و دیگر رشته‌های پیراپزشکی در سال 94 با شرایط ویژه و تعهد به خدمت در نقاط محروم کشور، در این رشته‌ها پذیرفته شده و وارد این حرفه‌ها شدند. از سال 97 به بعد رشته پرستاری دوباره به دفترچه کنکور سراسری بازگشت و امکان پذیرش رشته پرستاری در دانشگاه‌های داخل کشور از طریق بدون کنکور برداشته شد.

در حال حاضر تنها راه موجود برای تحصیل در رشته پرستاری بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری، تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه و اتحادیه اروپا است. کالج مدیکال ایران تحصیل برای رفاه حال هموطنان عزیز، اقدام به پذیرش و آماده‌سازی داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا می‌کند. با شرکت در دوره یک ساله کالج، راه شما برای ورود به دانشگاه‌های اتحادیه اروپا از همیشه هموارتر خواهد شد، حتی هموارتر از مسیر کنکور سراسری ایران.

 

تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا

برای آشنایی با رتبه قبولی پرستاری سهمیه ایثارگران روی لینک کلیک کنید.

تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا

رشته پرستاری جزء رشته‌های پیراپزشکی است و اگر بخواهید وارد این رشته شوید، باید در کنکور سراسری شرکت کنید. در گذشته در مقطعی تقریبا سه ساله، رشته پرستاری به صورت بدون کنکور ارائه شد. اما از سال 97 به بعد تنها راه موجود برای فارغ‌التحصیلان ایرانی برای تحصیل در رشته پرستاری به صورت بدون کنکور، تحصیل در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا یا ترکیه است. برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، اخذ پذیرش در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه‌های ترکیه یا اتحادیه اروپا، سخت‌تر از مسیر کنکور سراسری نیست.

برای اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه‌های ترکیه کافی است ابتدا یک دوره یکساله را به عنوان پیش‌دانشگاهی تخصصی پزشکی/پیراپزشکی پشت سر بگذارید. برای آماده‌سازی داوطلبان جهت تحصیل در دانشگاه‌های معتبر اتحادیه اروپا، این دوره‌ها به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. بعد از آن با آمادگی که کسب کرده‌اید در یکی از آزمون‌های بین‌المللی پذیرش دانشجو شرکت می‌کنید. آزمون‌های بین‌المللی که در این مرحله برای سنجش دانش پایه و زبان انگلیسی داوطلبان برگزار می‌شوند و هیچکدام از این آزمون‌ها به سختی کنکور سراسری نیستند.

با ثبت نام در کالج مدیکال ایران تحصیل قادر خواهید بود ظرف یکسال، آمادگی لازم جهت کسب نمره لازم در آزمون را بدست آورده و در یکی از دانشگاه‌های معتبر اروپایی پرستاری بخوانید.

شرایط تحصیل رشته پرستاری بدون کنکور 

برای کسب اطلاع در خصوص کارنامه قبولی پرستاری پردیس خودگردان روی لینک کلیک کنید.

شرایط تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور 

داوطلبان عزیزی که به هر دلیلی قصد دارند بدون شرکت در کنکور سراسری وارد رشته پرستاری شوند، بایستی منتظر باشند تا این رشته دوباره به دفترچه ثبت نام بدون کنکور بازگردد، در غیر اینصورت به غیر از تحصیل در خارج، موفقیت در کنکور سراسری تنها راه ثبت نام بدون کنکور در رشته پرستاری است. برای موفقیت در کنکور سراسری و اخذ پذیرش در رشته پرستاری می‌توانید از بسته‌های کمکی آکادمی ایران تحصیل استفاده کنید. با کسب مشاوره و راهنمایی و کسب تدریس خصوصی از رتبه‌های برتر کنکور می‌توانید رتبه لازم برای اخذ پذیرش در رشته پرستاری را کسب کنید.

برای کسب اطلاع در خصوص رتبه قبولی پرستاری با سهمیه مناطق روی لینک بزنید.

یک گام تا رتبه شدن

یک گام تا رتبه شدن

از هر یک از راه‌های موجود که می‌خواهید برای ثبت نام در رشته پرستاری اقدام کنید، باید یکسری شرایط را دارا باشید. چه متقاضیان ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا و چه متقاضیان شرکت در کنکور سراسری، باید مدرک دوره پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه را دارا باشند. داوطلبان شرکت در کنکور در صورت کسب رتبه لازم، قادر خواهند بود در رشته پرستاری در دانشگاه‌های داخل کشور ثبت نام کنند. آخرین رتبه پذیرش شده پرستاری در کنکور سراسری 1400-۱۴۰۲، در سهمیه منطقه 1 رتبه 11492، و در سهمیه منطقه 3 رتبه 17502 بود.

داوطلبان تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه‌های ترکیه و اتحادیه اروپا قادر خواهند بود پس از طی یک دوره یکساله در کالج ایران تحصیل، در دانشگاه‌های معتبر اروپایی به صورت بدون کنکور ثبت نام کنند. 

 

برای آشنایی با سهمیه ایثارگران در کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک کنید. 

 

آیا امکان تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور وجود دارد؟

برای پذیرش بدون کنکور در این رشته باید شرایط خاص داشت و هر کسی امکان پذیرش بدون آزمون را ندارد. یکی از رشته‌هایی که اکثر داوطلبان با انتخاب رشته تجربی برای قبولی در آن تلاش می‌کنند، رشته پرستاری است. رشته پرستاری از مجموعه رشته‌های علوم پزشکی-پیراپزشکی می‌باشد که دانشجویان این رشته نقش مراقبتی و بالینی از بیمار را عهده دار هستند. رشته پرستاری دارای محبوبیت فراوانی بین رشته‌های تحصیلی است و همین باعث شده که این رشته از دفترچه بدون کنکور برداشته شود.

برای تحصیل در رشته پرستاری بدون اینکه در کنکور سراسری شرکت کنید، می‌توانید با طی یک دوره یکساله به عنوان کالج رشته نجربی، در کالج ایران تحصیل روند پذیرش خود در یک دانشگاه معتبر اتحادیه اروپا و یا ترکیه را آغاز کنید. راه دیگر تحصیل بدون کنکور در رشته پرستاری استفاده از سهمیه استعداد درخشان است که این مهم با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

بدون کنکور پرستار شوید

بدون کنکور پرستار شوید

جهت مطالعه مقاله لیست شهرهای پرستاری بدون کنکور، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

برای اطلاع داوطلبان عزیز عرض می‌کنیم که چه در مقطع کارشناسی ارشد، ثبت نام بدون آزمون رشته پرستاری وجود ندارد. تنها راه ثبت نام در رشته پرستاری در مقطع ارشد بدون شرکت در کنکور سراسری، استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان است. داوطلبان واجد شرایطی که می‌توانند از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنند، می‌توانند همزمان با ثبت نام کنکور سراسری در تیرماه، برای ارشد پرستاری از طریق سهیمه استعداهای درخشان اقدام کنند. داوطلبانی که در مقطع کارشناسی جزو 15 درصد برتر ورودی خود هستند، می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

برای دریافت کارنامه قبولی پرستاری روی لینک بزنید.

جدای از سهمیه استعدادهای درخشان، امکان تحصیل در رشته ارشد پرستاری در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا و ترکیه هم وجود دارد. داوطلبان می‌توانند با ثبت نام در کالج مدیکال ایران تحصیل، یک دوره یک ساله کسب آمادگی را پشت سر گذاشته و به صورت تضمینی پذیرش یکی از دانشگاه‌های تریکه یا اتحادیه اروپا را بدست آروند. لازم است اضافه شود شرکت در آزمون‌های بین‌المللی پذیرش دانشجو، به هیچ عنوان از شرکت در کنکور سراسری ایران سخت‌تر نیست. داوطلبان در دوره یکساله کالج مدیکال ایران تحصیل، آمادگی لازم جهت کسب نمره قبولی در دانشگاه‌های اروپایی را بدست می‌آورند. در صورت عدم پذیرش داوطلب در هیچ یک از دانشگاه‌های معتبر اروپا، هزینه ثبت نام به داوطلب بازگردانده خواهد شد.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام کمک پرستاری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

جدیدترین اخبار پرستاری بدون کنکور

استقبال دانشجویان از رشته پرستاری افزایش یافته است/ رشته‌های پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد تحت ارزیابی وزارت بهداشت

طاهره نصر آبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: تاکنون پذیرش دانشجو در ۹۵ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در رشته پرستاری انجام شده و مجری آموزش رشته پرستاری هستند.

هشتمین دوره آزمون عملی نهایی رشته پرستاری دانشجویان در حال برگزاری است

طاهره نصر آبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی از برگزاری هشتمین دوره آزمون عملی نهایی رشته پرستاری دانشجویان ورودی مهر ۹۷ در روزهای  ۳، ۴ و ۵ مرداد ماه خبر داد.

اختصاص ظرفیت ۴ هزار نفری به آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۱۴۰۲

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای ۵ و ۶ خرداد برگزار شد.

برای کسب اطلاع در خصوص رتبه قبولی پرستاری روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

 ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با پرستاری بدون کنکور آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که پس از اعلام زمان ثبت نام از سوی سازمان سنجش، در صورتی که می‌توانید از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کنید، باید حتما در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنید. علاوه بر این، بهتر است که پیش از ثبت نام اطلاعات دقیقی را در رابطه با دانشگاه‌ها و شهریه‌های هر دانشگاه -در صورت وجود به دست آورید. به منظور کسب اطلاع دقیق از نحوه اجرای سهمیه‌ها و ثبت نام می‌توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید 9099075307 تا ثبت نام شما را به صورت اینترنتی انجام دهند.

داوطلبان عزیزی که قصد دارند در دانشگاه‌های اتحادیه اروپا و ترکیه در درشته پرستاری تحصیل کنند همین امروز با شماره 02148810144 تماس بگیرند تا از تاریخ آزمون‌های ورودی و نحوه ثبت نام در دانشگاه‌های اروپا مطلع شوند. با ثبت نام در کالج مدیکال ایران تحصیل و طی دوره یک ساله کالج، پذیرش شما در یک دانشگاه معتبر تضمینی خواهد بود. همین امروز تماس بگیرید و لیست دانشگاه‌های پذیرش کننده را دریافت کنید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

?پادکست صوتی مقاله?

3.8/5 - (30 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه آزاد موجود است؟

بله، رشته پرستاری و تمام رشته های پیراپزشکی جزء رشته هایی هستند که بتوان بدون کنکور انتخاب کرد.

آیا راه میانبری برای انتخاب رشته پرستاری بدون آزمون وجود دارد؟

تنها راه میانبر تحصیل این رشته در خارج از کشور و یا شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی  است.

شهریه رشته پرستاری بدون ازمون خارج از کشور به چه میزان است؟

برای اطلاع از شهریه رشته پرستاری بدون آزمون خارج از کشور با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

274 دیدگاه دربارهٔ «پرستاری بدون کنکور ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo مریم سادات پور گفت:

    سلام وقت بخیر من رشته تحصیلی انسانی بود و‌دانشگاه ازاد حسابداری ترم اخر بودم بنا به شرایط مالی ادامه ندادم انصراف دادم ولی الان توی کار تزریق ژل و بوتاکس و مزو هستم مدرک دستیار پزشکی هم دارم می تونم رشته های پیراپزشکی و پرستاری شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام برای رشته های پیراپزشکی باید از طریق کنکور تجربی اقدام کنید

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من کاردانی کامپیوتر دارم میتونم پرستاری بدون کنکور ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش رشته پرستاری از طریق کنکور سراسری امکان پذیر می باشد

  3. Avatar photo behi گفت:

    من ۳۴سالمه دیپلم رشته فنی دارم
    کاردانی اردبیل و کارشناسی مشگین حسابداری خوندم جدا
    پرستاری و فوریت و اورژانس خیلی دوست دارم امتحان دادم با سوابق مجازم منطقه ۳سهمیه پنج درصد
    چیکار کنم هوشبری تهران و سمنان داره احتمال داره اسمم بیاد

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر پیراپزشکی بدون کنکور نداریم

  4. Avatar photo سوسن گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم کاردانش کامپیوتر دارم
    میتونم تو کنکور پرستاری شرکت کنم یا فقط رشته های نظری میتونن تو کنکور پرستاری شرکت کنن؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام در صورت داشتن دیپلم نظام جدید میتوانید کنکور تجربی بدهید.ولی شانس پایینی برای قبولی دارید و باید ایجاد سوابق کنید.

    2. Avatar photo همتا پارسا گفت:

      سلام خسته نباشید من سال ۹۷-۹۸ در رشته نقشه کشی با معدل ۱۸/۸۵ درس مو تموم کردم الان دیپلم دارم چطور میتونم پرستاری بخونم ممنون میشم جواب بدید

      1. Avatar photo moradian گفت:

        سلام وقت بخیر
        پذیرش رشته از طریق آزمون سراسری گروه علوم تجربی امکان پذیر می باشد

  5. Avatar photo عسل گفت:

    سلام برای ورود ب دانشگاه های دولتی در رشته پرستاری، معدل کل دیپلم تاثیر داره یا نمره خوده دروس به صورت جدا گانه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      معدل کتبی نهایی شما ملاک میباشد.

  6. Avatar photo علیرضا گفت:

    از ۹۴ به بعد پرستاری بدون کنکور حذف شده نه از ۹۷

  7. Avatar photo سارا گفت:

    اگه کنکور بدم با چه رتبه ی به پرستاری دانشگاه ازاد میتونم قبول شم آذربایجان شرقی

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . دانشگاه ازاد با تراز بالای 6500 پذیرش پرستاری می دهد

  8. Avatar photo زهرا رشیدی گفت:

    رشتم انسانی هست و در روستامون در خانه بهداشت خدمت کردم و علاقه خیلی خاصی ب این رشته دارم پرستاری 22سالمه
    میگن ثبت نام میکنن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته های پیراپزشکی بدون کنکور تحت شرایطی و در بعضی مناطق ارائه میشود.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  9. Avatar photo لیلا خمیسی گفت:

    سلام ببخشید من رشتم‌ انسانیه‌ امسال دوازدهم هستم میشه کسی که مدرک دیپلم انسانی داره پرستاری بدون کنکور ثبت نام کنه؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      رشته پرستاری بدون کنکور پذیرش و ورودی ندارد

  10. Avatar photo :) گفت:

    سلام ،وقتتون بخیر.
    من فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی هستم و ۲۳سال سن دارم و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم رشته تجربی دارم و معدل کتبیم هم بالای ۱۵ هست،به نظر شما امکانش هست که در رشته بدون کنکور پرستاری ثبت نام کنم یا نه؟؟میشه لطفا توضیح بدین برای ثبت نام باید کنکور بدیم یا نه؟؟لطفا در این رابطه توضیح بدین.

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که دراین رشته یعنی پرستاری بدون کنکور ازجانب دانشگاه فرواخوانی زده شد شما میتوانید اقدام کنید

  11. Avatar photo :) گفت:

    سلام،وقتتون بخیر.
    من فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی هستم و ۲۳ سال سن دارم و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم دارم.به نظر شما من شرایط لازم برای ثبت نام در رشته پرستاری بدون کنکور رو دارم؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، برای رشته پرستاری در داخل کشور بدون کنکور پذیرشی وجود ندارد.

    2. Avatar photo سوگند گفت:

      سلام من ۲۲ سالم هست دیپلم تجربی نظام قدیم هستم با دیپلم ۱۷ دارای سهمیه ایثارگری و فرزند پرسونل علوم پزشکی هستم آیا میتوانم در این مورد ثبت نام کنم شانسی برای من هست؟

      1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

        سلام وقت بخیر رشته پرستاری از رشته های با کنکور میباشد که شما باید در ازمون سراسری شرکت کرده باشید

  12. Avatar photo بهار گفت:

    سلام وقتتون بخیر.متولد۶۹هستم میخواستم بدونم کنکور شرکت کنم درصورت قبولی میتونم رشته پرستاری بخونم؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      باید ببینید رشته ای که می خواید رو ارائه میدن یانه
      که معمولا پرستاری بدون کنکور نداریم
      برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  13. Avatar photo Mah گفت:

    سلام. رشتم تجربی بوده و به پرستاری علاقه دارم آیا میشه پرستاری آزاد ثبت نام کنم که بر اساس معدل باشه ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز رشته های زیرگروه پزشکی بدون کنکور پذیرش ندارند.

    2. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز یکسری رشته های پیراپزشکی بدون کنکور جذب دارد اما جذب این رشته ها بستگی به شرایط شمای داوطلب دارد از جمله سن .ساکن چه شهری هستید و…که باید بررسی شود .لطفا جهت بررسی دقیق وضعیتتون با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

      1. Avatar photo باران محمدی گفت:

        سلام من ۱۹ سالم هست معدل کتبی نهایی۱۸٫۹۷ و دیپلم ۱۷٫۶۳ نظام جدید تجربی هستم و سهمیه ایثارگری دارم آیا واجد شرایط هستم که ثبت نام کنم و ساکن چهارمحال بختیاری هستن

        1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

          سلام وقت بخیر
          شما درصورتی میتوانید برای این مورد اقدام کنید که فراخوانی ازسمت دانشگاه زده شود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1402 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
  • ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل

    ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

    کسانی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کنند باید از ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل اطلاع داشته باشند. هم چنین لازم است در مورد لیست رشته های شرط معدل دانشگاه دولتی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)