ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سهمیه ایثارگران در کنکور ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سهمیه ایثارگران در کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آخرین اطلاعیه های مربوط به سهمیه ایثارگران در کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد. قبل از انجام ثبت نام کنکور، ابتدا برای بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور اقدامات لازم را به انجام برسانید و سپس با توجه به ضوابط و شرایط در نظر گرفته شده، نسبت به انتخاب نوع سهمیه اقدام نمایید. در زمان ویرایش اطلاعات نیز امکان تغییر اطلاعات وجود خواهد داشت. برای اطلاع از سهمیه ها می توانید با مشاوران مجرب ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای هر یک از داوطلبان، سهمیه های مختلفی در نظر گرفته می شود. اختصاص سهمیه ایثارگران و خانواده شهدا به داوطلبان کنکوری شرایط خاص خود را خواهد داشت که باید با در نظر گرفتن شرایط موجود از اختصاص آن به خود اطلاع یابید. سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد می باشد. این سهمیه به افرادی همچون سهمیه رزمندگان، سهمیه ایثارگران، سهمیه جانبازان، سهمیه مناطق و سهمیه خانواده شهدا در کنکور سراسری، سهمیه بسیج، سهمیه بهیاران مربوط می شود.

واجدین شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور در صورت کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در کد رشته محل امکان پذیرش خواهند داشت.

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور

در صورتی می توانید از سهمیه ایثارگران استفاده نمایید که دارای شرایط زیر باشید.

  • آن دسته از رزمندگانی که مطابق با ماده یک و تبصره های مربوط به آن با توجه به آیین نامه های اجرایی تسهیلات، جهت استفاده از این سهمیه، در صورتی می توانند اقدام نمایند که از تاریخ 59/6/31 لغایت 67/6/31 حداقل به مدت شش ماه متوالی و یا متناوب در جبهه حضور داشته باشند.
  • داوطلبانی که واجد شرایط تعیین شده در بالا می باشند، می توانند جهت تکمیل فرم مربوطه به ارگان های ذی ربط سازمان بسیج مستضعفین و همچنین وزارت جهاد کشاورزی مراجعه نموده و برای تکمیل فرم اقدام نمایند تا سوابق کاری آنان مورد بررسی قرار گیرد.
  • جهت استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور آن دسته از کارکنان کادر ثابت ، پیمانی و وظیفه نیروهای مسلح که علاوه بر زمان تعیین شده موظفی، از تاریخ 59/6/31 تا تاریخ 67/6/31 به مدت شش ماه به صورت پیوسته و یا 9 ماه به صورت ناپیوسته شرکت داشته اند و یا بالاترین مقام در هر یک از نیروهای مسلح را داشته باشند می توانند از این سهمیه استفاده نمایند.
  • سهمیه ایثارگران باید به تائید ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا)، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) برسد و در صورت تائید این سازمان ها و ارگان ها می توانند از این سهمیه استفاده نمایند.
  • استفاده از سهمیه تنها برای آن دسته از داوطلبانی که دارای سهمیه 12 رقمی باشند امکان پذیر است. متقاضیان لازم است با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده بر اساس ارگان های ذیربط برای این موارد اقدام نمایند.
  • چنانچه داوطلبان از این سهمیه قبلا برای کنکور استفاده نموده باشند، برای استفاده مجدد از این سهمیه لازم است با مشاوران ما تماس حاصل نمایند تا اطلاعات لازم در این زمنیه را به آنان ارائه نماییم.

 

 

برای اطلاع از تاثیر سهمیه در کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید

 

 

سهمیه ایثارگران در کنکور به چه داوطلبانی تعلق خواهد گرفت؟

جانبازان محترمی که 25 درصد و بالاتر هستند، همسران آن ها و فرزندان محترمشان می توانند از این سهمیه استفاده نمایند. همچنین برای سهمیه های پایین تر از 25 درصد نیز همانند جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان، حانواده های محترم آزادگان و همسر و فرزندان محترم آنان و همچنین همسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثر در صورتی که اطلاعات آنان به تائید برسد و بتوانند کد 12 رقمی را دریافت نمایند، می توانند از سهمیه استفاده نمایند.

همسر و فرزندان رزمندگانی که حداقل شش ماه در جبهه حضور داشته اند، می توانند در فرم مربوط به تقاضانامه، نسبت به انتخاب گزینه سهمیه ایثارگران در کنکور اقدام نمایند. با توجه به قانون تعیین شده در صورت تائید، برای گزینش معرفی خواهند شد و می توانند از این سهمیه استفاده نمایند. مطابق با قوانین تعیین شده 25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثران، آزدگان و همسر و فرزندان آنان و همچنین جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر آنان اختصاص خواهد داشت.

 

 

برای اطلاع از تراز قبولی سهمیه بسیج فعال دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید

 

 

سهمیه ایثارگان 25 درصد

سهمیه اختصاص داده شده برای ایثارگان 5 درصد سهمیه پذیرش مربوط به هر کد رشته محل خواهد بود. البته این سهمیه برای جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان و متناسب با شرایط تعیین شده خواهد بود.

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

سهمیه ایثارگران 5 درصد

در بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور تمامی آن دسته از افرادی که از سهمیه 25 درصدی ایثارگران توسط متقاضیان مشمول سهمیه استفاده خواهند نمود، در صورتی که ظرفیت تعیین شده تکمیل نگردد، باقی مانده شرفیت اعلام شده می تواند به مشمولین سهمیه 5 درصدی که شرایط لازم را دارند اختصاص داده شود. همچنین در صورتی که این دسته از افراد نیز موفق به کسب حد نصاب نشوند، ظرفیت باقی مانده به سهمیه آزاد احتصاص داده خواهد شد.

  1. واجدین استفاده از سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد، در صورتی می توانند در رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شوند که موفق به کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده باشند و در گزینش آزاد در هر رشته محل بتوانند گزینش آزاد را اقدام نمایند.
  2. در صورتی که سهمیه های فوق بر اساس قوانین و مقررات احتصاص یافته باشد و در صورتی ه هرگونه تغییری در ایت سهمیه ها به وجود آید، این شرایط توسط مراجع ذی صلاح و مطابق با ضوابط و قوانین تعیین شده اطلاع رسانی خواهد شد.
  3. تمامی متقاشیانی که دارای سهمیه ایثارگران می باشندف علاوه بر سهمیه ایثارگران همانند سایر متقاضیان در سهمیه های مختلف می توانند برای گزینش سهمیه مناطق استفاده نمایند.

 

 

برای ورود به سامانه تأییدیه مدرک تحصیلی-emt.medu.ir بر روی لینک کلیک کنید

 

 

بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور

 

بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور

 

در بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور سازمان سنجش و آموزش کشور در هر سال تنها یک بار اقدام به برگزاری کنکور می نماید. کلیه داوطلبان می توانند از سهمیه ایثارگران در کنکور تنها یکبار استفاده نمایند. در صورتی که داوطلبی از سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور استفاده نموده باشد و در یک از دانشگاه های روزانه پذیرفته شده باشد، دیگر امکان استفاده مجدد از این سهمیه را نخواهد داشت.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که از سهمیه 5 درصدی استفاده نموده باشند و در رشته محل های غیر روزانه پذیرفته شده باشند، و انصراف نداده باشند، امکان استفاده مجدد از این سهمیه را نخواهند داشت. همچنین چنانچه از این سهمیه استفاده نموده باشید و در حال تحصیل باشید، دیگر امکان استفاده مجدد از سهمیه در کنکور را نخواهید داشت. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که امکان استفاده از سهمیه های ایثارگران برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تنها یک بار می باشد.

دانشگاه آزاد امکان استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور و سهمیه بسیج فعال را تنها یک بار قرار داده است و فقط یکی از این دو سهمیه را برای داوطلبان اعمال می نماید. بدین معنا که در صورت داشتن سهمیه ایثارگران و بسیج، تنها یکی از این سهمیه ها برای شما اعمال خواهد شد و امکان استفاده از هر دو آن ها را نخواهید داشت و هر دو آن ها با هم موثر واقع نخواهد شد.

 

 

برای اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه مالک اشتر بر روی لینک کلیک کنید

 

 

آیا از سهمیه 5 درصدی ایثارگران استفاده نماییم؟

پاسخ این سوال بستگی به چندین عامل دارد. یکی از این عوامل این است که شما چقدر خود را برای کنکور آماده نموده اید؟ پاسخ این سوال بسیار مهم است. زیرا در برخی از سال ها شاهد بوده ایم که رقابت بر سر پذیرش در کنکور از بین داوطلبانی است که دارای سهمیه 5 درصدی بوده اند بسیار زیاد و سخت می باشد و به همین دلیل شاید برای همان سالی که شما شرکت نموده اید، تفاوت زیادی بین داوطلبان با سهمیه آزاد و داوطلبان سهمیه 5 درصد قرار داده نشده باشد.

برخی از دانشگاه ها به طور خاص سهمیه ای را برای داوطلبان دارای سهمیه 5 درصدی در نظر می گیرند که بر اساس آن می توانید در دانشگاه ها و رشته های موجود پذیرفته شوید. در رابطه با سهمیه های در نظر گرفته شده برای تخفیف شهریه نیز، آن دسته از داوطلبانی که از سهمیه 5 درصدی استفاده می نمایند، می توانند از تخفیف بیشتری برای استفاده از سهمیه 5 درصدی نسبت به افرادی که دارای سهمیه مناطق 1 ، 2 و 3 هستند استفاده نمایند.

با توجه به شرایط موجود، حتما در رابطه با استفاده از سهمیه ابتدا توصیه می نماییم که با یک مشاور مجرب در این زمینه مشورت نمایید. با توجه به اینکه هر داوطلب تنها امکان یک بار استفاده از سهمیه را خواهد داشت، لذا پیش از آنکه سهمیه خود را به هدر بدهید ، توصیه می نماییم که حتما ابتدا با کارشناسان مشورت نمایید و سپس سهمیه مورد نظر را انتخاب نمایید تا دچار مشکلی در آینده نشوید.

 

 

برای ثبت نام دانشگاه امام صادق بر روی لینک کلیک کنید

 

 

منظور از سهمیه آزاد چیست؟

سهمیه های کنکور شکل های متفاوتی دارد. به عنوان مثال خانواده های محترم شاهد و ایثارگران می توانند از سهمیه ی خود استفاده نمایند. اما سایر داوطلبان غیر از خانواده های محترم شاهد و ایثارگران در واقع سهمیه ایثارگران می باشند. سهمیه ایثارگران برای همان داوطلبانی است که دارای سهمیه مناطق می باشند. سهمیه مناطق برای همه داوطلبان در سراسر کشور خواهد بود.

غیر از سهمیه ایثارگران در کنکور ، داوطلبان در سه منطقه دارای سهمیه می باشند. از جمله شهرهای منطقه یک شامل :  تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد می باشد. سهمیه منطقه دو برای داوطلبانی است که در مراکز برخی از استان ها هستند و بعضی از مناطق غیر استان نیز از جمله سهمیه منطقه 2 می باشند. بیشترین تعداد شرکت کنندگان معمولا هر ساله از بین مناطق دو و سه می باشد و به طور معمول بیشترین جمعیت شرکت کننده در کنکور از مناطق دو و سه هستند.

 

برای ورود به سامانه sanjeshp.ir بر روی لینک کلیک کنید

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با سهمیه ایثارگران در کنکور به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور  می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد تماس حاصل نمایید. مشاوران مجرب ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

 

برای استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور اطلاع از مدارک مورد نیاز برای دریافت کد 12 رقمی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

نکات مهم نحوه اولویت بندی انتخاب رشته کنکور

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ چقدر است؟

سهمیه ایثارگران در کنکور

تاثیر سهمیه ۵ درصد ایثارگران در کنکور سراسری

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور برای دانشگاه های آزاد وجود دارد؟

دانشگاه های آزاد و بدون کنکور نیز با توجه به ظرفیت های تعیین شده وجود خواهد داشت.

سهمیه ایثارگران در کنکور چند درصد می باشد؟

سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد در نظر گرفته شده است که این سهمیه تنها برای داوطلبان دارای کد 12 رقمی قابل استفاده است.

در صورت داشتن سهمیه با چه رتبه ای می توان پذیرفته شد؟

با توجه به بررسی کامل تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور در صورتی که بتوانید 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده را کسب نمایید می توانید به دانشگاه ورود پیدا کنید.

آیا امکان استفاده دوباره از سهمیه ایثارگران وجود دارد؟

در هر مقطع تحصیلی تنها یک بار امکان سهمیه ایثارگران وجود خواهد داشت.

 

نظرات

25 دیدگاه دربارهٔ «سهمیه ایثارگران در کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    پزشکی

  2. Avatar photo Sh.t گفت:

    سلام ، وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم که با سهمیه ۲۵ ، قبولی در پزشکی راحتره یا فیزیوتراپی؟؟ غیر تعهدی منظورمه .

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      قطعا فیزیوتراپی

  3. Avatar photo Gh.m گفت:

    سلام ، وقت بخیر ، ببخشید میخواستم بدونم که با معدل حداقل ۱۹ ، میانگین چه درصد هایی توی کنکور تجربی لازمه تا رتبه در سهمیه ۲۵ زیر ۱۰۰۰ بشه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. سوال شما نیاز به بررسی تخصصی دارد. لطفا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        ظرفیت ها به یک صورته و ظرفیت های سهمیه ها باهم متفاوته و همین طور قبولی در دندان پزشکی مقداری راحت تر از پزشکی میباشد

  4. Avatar photo Sh.t گفت:

    سلام
    وقت بخیر، ببخشید میخواستم بدونم که با چه رتبه در سهمیه ۲۵ ، میشه پزشکی غیر تعهدی قبول شد ؟ یعنی تا چه رتبه در سهمیه ای میشه ؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رتبه های زیر 1000 مورد قبول میباشد

  5. Avatar photo mn گفت:

    سلام ببخشید سهمیه ایثارگر از کنکور چه سالی اعمال شده؟ شامل کنکور 96 میشده؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. از ابتدای برگزاری کنکور این امتیاز وجود داشته است.

  6. Avatar photo Sh گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم که الان من دیدم که با رتبه ۲۳۰۰ منطقه ۲ پزشکی قبول میشن ، میخواستم بدونم که آیا با ۲۳۰۰ سهمیه ۲۵ هم میشه پزشکی قبول شد یا فرق میکنن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله شانس قبولی برای رشته پزشکی در دانشگاه های خودگردان و پزشکی های تعهدی را دارید

      1. Avatar photo Arzu گفت:

        سلام اگه فارغ‌التحصیل روزانه باشم در مقطع کارشناسی امکان استفاده سهمیه برای پزشکی ک مقطع دکتری پیوسته محسوب میشود هست؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر بله میتونید از سهمیتون برای رشته هایی که دکتری عمومی هستند استفاده کنید

  7. Avatar photo مهری گفت:

    سلام، خواهش میکنم جواب منو بدید. لطفا

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام بپرسید

  8. Avatar photo مهر گفت:

    سلام خسته نباشید.میشه این سوال بنده رو جواب بدید . من فرزند جانباز متوفی ۲۵٪ هستم.
    من چند سال قبل پیام نور لیسانس گرفتم. حدود چهار ترم بنده رو بنیاد جانبازان پرداخت کرد. الان با توجه به پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد دندانپزشکی که دکتری پیوسته محسوب میشود آیا بنیاد شهریه بنده رو در این مقطع پرداخت میکند؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدید .خیلی خیلی مهمه جوابتون.

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  9. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام رتبه 1150سهمیه جانباز 25درصدبا تراز زیرگروه یک 6400وتراز زیرگرودو 6500 شانس قبولی در رشته های پزشکی و داروسازی دولتی را دارد یانه شانس قبولی درچه رشته های دارد از پاسخ تان سپاسگزارم،،باسپاس،،

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید دقیق تر بررسی شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  10. Avatar photo F گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا به این سوال من جواب بدید
    من پارسال توی کنکور ۱۴۰۰ از سهمیه ۵ درصد استفاده کردم و انتخاب رشته هم کردم اما غیر انتفاعی قبول شدم و اصلا نرفتم که ثبت نام کنم کلا توجهی به قبولی غیر انتفاعی نکردم . میشه لطفا بگید با این شرایطتم میتونم امسال هم استفاده کنم از سهمیم یا نه با توجه به این چیزی که توی دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ زده
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      استفاده از سهمیه ایثارگری در هر مقطع یکبار امکان پذیر است.طبق بند 4 صفحه 24 دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت قبولی در هر دوره ای مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگری در همان مقطع را ندارید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  11. Avatar photo حسین گفت:

    سلام
    من سهمیه برادر شهید دارم
    رتبه ام در سهمیه ۱۲ شده شانس قبولی برا پزشکی دارم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بیخر بله شانستون به شدت زیاده

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      شانس قبولی شما بستگی به سازمان دارد که چه ظرفیتی را برای دانشگاه ها اختصاص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)