ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه؟ + راهنما جامع

بدون سازمان در سامانه پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بدون سازمان در سامانه پادا چیست؟ چرا به هنگام ثبت‌نام در سامانه پادا پیام بدون سازمان ظاهر می‌شود؟ چگونه مشکلات سامانه پادا را برطرف کنیم؟

این‌ها معمولاً سوالاتی هستند که کاربران به هنگام کار با سامانه پادا برخورد می‌کنند. علت و راه‌حل آن‌ها چیست؟ شما با حل کردن این مشکلات می‌توانید از مراجعه حضوری برای ثبت‌نام در مدارس جلوگیری کنید. سامانه پادا با هدف تسریع امور دانش‌آموزان در کارهای مختلفی مانند ثبت‌نام، مشاهده کارنامه و غیره ایجاد شده است. لذا دانش‌آموزان و مسئولین مدرسه امور ثبت‌نام مدارس را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند تا بتوانند ضمن حفظ سلامتی خود سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

 

شما برای ثبت نام پادا پایه دهم ۱۴۰۳ و ثبت نام پادا پایه نهم ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد بدون سازمان در سامانه پادا، سامانه پادا کارنامه، سامانه پادا ثبت‌نام، سامانه پادا انتخاب رشته، سامانه پادا آموزش و پرورش، سامانه پادا برای انتقال، سامانه پادا و مشاهده کارنامه، سامانه پادا و مشکلات آن، ورود به سامانه پادا، سامانه پادا برای ثبت‌نام پیش‌دبستانی، اهداف سامانه پادا، امکانات سامانه پادا، سامانه پادا تا کی باز است، سامانه پادا تغییر مدرسه، پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان، سامانه پادا چیست، چرا سامانه پادا خطا می‌دهد، سامانه پادا مدارس شاهد و سامانه پادا و انتخاب مدارس با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

سامانه پادا چیست و چه اهدافی دارد؟

معمولاً دانش‌آموزان مقاطع مختلف برای ثبت‌نام در مدرسه به صورت حضوری مراجعه می‌کنند. ولی در حال حاضر به دلیل وجود کرونا و محدودیت‌های تردد وزارت آموزش و پرورش سامانه جدیدی را به نام پادا (پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان) ایجاد کرده است. این سامانه در ابتدا با هدف ثبت‌نام و مشاهده کارنامه دانش‌آموزان ایجاد شده بود. ولی به دلیل استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان و مسئولین مدرسه امکانات دیگری را به آن اضافه کردند. بنابراین در حال حاضر آن‌ها برای ثبت‌نام در مدارس خود باید عضو سامانه پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان شوند که برای این کار تمام اطلاعات خود را ارائه دهند.

 

شما  جهت ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا و ثبت نام پادا پایه هشتم ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

منظور از بدون سازمان در سامانه پادا

منظور از بدون سازمان در سامانه پادا

 

منظور از پیام بدون سازمان در سامانه پادا چیست؟

معمولاً بسیاری از دانش‌آموزان و والدین به هنگام انتخاب مدرسه در سامانه پادا با خطای بدون سازمان مواجهه می‌شوند. از آن جا که این سامانه جزو سامانه‌های جدیدی است که کاربران زیادی با آن آشنایی ندارند. لذا ممکن است برخی از آن‌ها سوال کنند پیام بدون سازمان در سامانه پادا چیست؟

خوب است بدانید که پیام بدون سازمان در سامانه پادا در واقع نشان‌دهنده این است که هیچ مدرسه‌ای در محل زندگی شما وجود ندارد. بنابراین شما برای ثبت‌نام در مدارس دورتری باید اقدام کنید. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید ناحیه خود را تغییر دهید. بعد از آن لیست جدیدی از مدارس برای شما ظاهر خواهد شد که بر اساس معیارهای خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

یکی از علل دیگر نمایش پیام بدون سازمان در سامانه پادا این است که ظرفیت تمام مدارس نزدیک محل زندگی شما تکمیل شده است. البته در صورتی که مراجعه‌کنندگان زیادی به سامانه پادا آمده باشند در این صورت سامانه پادا با مشکلاتی روبرو خواهد شد. بنابراین هر چند که در نزدیکی شما مدرسه وجود داشته باشد، باز هم با پیام بدون سازمان در سامانه پادا مواجه خواهید شد. در این صورت بهتر است در زمان دیگری برای ثبت‌نام اینترنتی در مدارس مورد نظر خود اقدام کنید. حال اگر مشکل شما به کمک راه‌حل‌های بالا برطرف نشد می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل جهت کسب اطلاعات بیشتر کمک بگیرید.

 

برای  اطلاع از پشتیبانی سایت پادا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود و ثبت‌نام در سامانه پادا چیست؟

دانش‌آموزان و والدینی که قصد دارند برای اولین بار از سامانه پادا استفاده کنند با مشکلاتی مانند مراحل ورود و ثبت‌نام در سامانه پادا مواجه می‌شوند. آن‌ها برای ورود و ثبت‌نام در سامانه پادا می‌توانند کارهای زیر را به ترتیب انجام دهند:

 

بدون سازمان در سامانه پادا و نحوه ورود به آن

بدون سازمان در سامانه پادا و نحوه ورود به آن

 

  • وارد سایت پادا به آدرس pada.medu.ir شوند.
  • برای ورود به سایت پادا نام کاربری و رمز عبور (کد ملی) خود را وارد کنند.
  • پس از ورود به سایت پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان روی گزینه ورود کاربران کلیک کنند تا به صفحه پیش ثبت‌نام هدایت شوند.
  • پس از ورود به سایت پادا تمام اطلاعات دانش‌آموز مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و غیره را کنترل و تایید کنند. در صورتی که هر گونه مغایرتی در آن‌ مشاهده کردند را به مدیر مدرسه اطلاع دهند.
  • در مرحله بعد، باید مدرسه محل تحصیل خود را انتخاب کنند. برای این کار لیست مدارس موجود در منطقه آن‌ها فهرست خواهد شد. حال اگر در صورتی که قصد داشته باشند در مدرسه قبلی خود ثبت‌نام کنند، آنگاه گزینه انتخاب را کلیک کنند. در غیر این صورت مدارس دیگر را بزنند. اگر مدرسه جدیدی را انتخاب کردند باید برای ارائه پرونده خود به آن کارهای زیادی را انجام دهند که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند شما را راهنمایی کنند. اما اگر در مدرسه قبلی خود ثبت‌نام کردید در این صورت درخواست پیش ثبت‌نام شما به پرتال کاربری مدیر مدرسه ارسال خواهد شد.

خوب است بدانید که معمولاً لیست مدارس بر اساس ناحیه تقسیم‌بندی می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید در مدرسه‌های خارج از محدوده محل زندگی خود تحصیل کنید، با پیام بدون سازمان در سامانه پادا مواجه خواهید شد. در این حالت لازم است منطقه خود را تغییر دهید تا بتوانید در مدارس آن‌ها ثبت‌نام کنید. حال اگر هر گونه سوالی در این مورد داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

 

شما  جهت ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۳ و سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

بدون سازمان در سامانه پادا و مراحل ورود آن

بدون سازمان در سامانه پادا و مراحل ورود آن

 

چگونه رمز عبور خود را در سامانه پادا تغییر دهیم

معمولاً آن دسته از کاربرانی که قصد دارند رمز عبور خود را تغییر دهند باید وارد سامانه پادا شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. انتخاب کلمه عبور جدید باید بر اساس حروف کوچک، بزرگ و اعداد انجام بگیرد. تمام حروف شما باید انگلیسی باشند و از کاراکترها برای تولید رمز عبور جدید استفاده نکنید. حال اگر برای تغییر رمز عبور خود در سامانه پادا مشکل داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

شما جهت نام کاربری سامانه پادا چیست؟روی لینک کلیک کنید.

 

برای ورود به پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان از چه مرورگرهایی باید استفاده کرد؟

برای عملکرد بهتر و سرعت بیشتر سامانه پادا جهت انجام امور مختلف بهتر است از مرورگرهای زیر استفاده کنید:

  • مرورگر فایرفاکس ورژن 30 به بالا
  • نرم‌افزار کروم ورژن 49 به بالا
  • اینترنت اکسپلورر ورژن 11 به بالا

بنابراین اگر به هنگام کار با سامانه پادا به مشکل برخورد کردید، مرورگر خود را بروزرسانی کنید تا هیچ گونه مشکلی برای اتصال به سامانه پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان نداشته باشید. همچنین دقت کنید که به هنگام اتصال به سامانه پادا فیلترشکن‌های خود را خاموش کنید تا سرعت شما بیشتر شود.

 

شما  جهت ویرایش اطلاعات در سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد بدون سازمان در سامانه پادا، سامانه پادا کارنامه، سامانه پادا ثبت‌نام، سامانه پادا انتخاب رشته، سامانه پادا آموزش و پرورش، سامانه پادا برای انتقال، سامانه پادا و مشاهده کارنامه، سامانه پادا و مشکلات آن، ورود به سامانه پادا، چگونه در سامانه پادا ثبت‌نام کنیم، کد امنیتی در سامانه پادا چیست، رمز عبور سامانه پادا، نام کاربری در سامانه پادا، سامانه رسمی پادا، سامانه پادا راهنمایی، سامانه پادا سفارش کتاب، سامانه پادا سوابق تحصیلی، سامانه پادا شاهد، سامانه پادا فراموشی رمز عبور، سامانه پادا برای ثبت‌نام پیش‌دبستانی، اهداف سامانه پادا، امکانات سامانه پادا، سامانه پادا تا کی باز است، سامانه پادا تغییر مدرسه، سامانه پادا چیست، چرا سامانه پادا خطا می‌دهد، سامانه پادا مدارس شاهد و سامانه پادا و انتخاب مدارس با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

بدون سازمان در سامانه پادا و مرورگرهای آن

بدون سازمان در سامانه پادا و مرورگرهای آن

 

 

قابلیت‌های سامانه پادا برای دانش‌آموزان مختلف

سامانه پادا در ابتدا برای ثبت‌نام در مدارس و انجام اموری مانند دریافت کارنامه و مشاهده آن‌ها ایجاد شده است. این کار منجر به کاهش رفت‌وآمدها به مدارس شد و دانش‌آموزان و مسئولین زیادی از آن استقبال کردند. به طوری که در حال حاضر قابلیت‌ها و امکانات زیادی را به آن اضافه کردند که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

 

شما جهت دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

  • مشاهده کارنامه دانش‌آموزان
  • ارائه ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم
  • ارائه کارنامه ماهانه دانش‌آموزان
  • دریافت پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان جهت نقل و انتقال آن‌ها از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر
  • ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس جدید و قدیم

این‌ها تنها چند مورد از امکانات سامانه پادا هستند که شما برای دریافت قابلیت‌های بیشتر آن می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا نسخه اندروید و IOS سامانه پادا وجود دارد؟

بله، سامانه پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان برای دسترسی راحت‌تر کاربران خود به سایت پادا نسخه موبایلی آن را نیز ایجاد و انتشار کرد. بنابراین شما در صورت لزوم می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص سامانه پادا استفاده کنید تا در هر لحظه از آن بهره ببرید.

برای ورود به سامانه پادا چه اطلاعاتی لازم است؟

دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه برای ورود به سامانه پادا باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند که معمولا آن را از قبل در اختیار دارند. بنابراین در صورتی که رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کرده باشند می‌توانند جهت بازیابی آن‌ها با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنند.

نام کاربری در سامانه پادا چیست؟

معمولاً نام کاربری دانش‌آموزان در سامانه الکترونیکی پادا همان کد ملی است.

چگونه معلم‌ها می‌توانند رمز عبور دانش‌آموزان کلاس خود را دریافت کنند؟

معلم‌ها پس از انتخاب کلاس خود با لیست دانش‌آموزان و رمز عبور آن‌ها مواجه خواهند شد که در کنار نام هر دانش‌آموز رمز عبور آن نیز مشخص شده است. بنابراین آن‌ها می‌توانند از رمز عبورها در یک فایل اکسل خروجی بگیرند و برای همیشه در اختیار خود داشته باشند. خوب است بدانید که رمزهای عبور دانش‌آموز شخصی هستند و هرگز آن‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهید.

چگونه کارنامه دانش‌آموزان را در سامانه پرونده الکترونیکی مشاهده کنیم؟

برای این کار تنها لازم است وارد سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir شوید. سپس روی گزینه کارنامه کلیک کنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.

آیا به وسیله گوشی می‌توان از کارنامه پرینت گرفت؟

معمولاً برای پرینت گرفتن کارنامه نمی‌توانید از گوشی استفاده کنید. برای این کار باید از سیستم کامپیوتر یا لپ‌تاپ با مرورگر کروم استفاده کنید.

 

 

 

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه؟ + راهنما جامع»

  1. Avatar photo احمدرضا گفت:

    سلام
    ازروز گذشته تا بحال هر چه تلاش در ورود به سامانه پاد رو داشتم ولی موفق نشدم.مشکل چیست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      برای مشاوره سایت پادا و پیش ثبت نام با شماره 9099075307 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور