ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا + راهنمای تصویری

ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا (2)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا، راهنمای ثبت نام دانش آموزان در پادا در این مقاله ارائه داده شده است. با ایران تحصیل همراه باشید. ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در پادا انجام می پذیرد. دانش آموزان تمامی مقاطع برای نام نویسی در پادا باید در زمان مقرر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند و اطلاعات خود را در سامانه تکمیل نمایند. در نظر داشته باشید ثبت نام تمامی مقاطع از طریق پادا به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) می باشد. بنابراین از مراجعه حضوری به مدارس جهت ثبت نام خودداری نمایید.

ورود به سایت پادا از طریق نام کاربری و رمزعبور امکان پذیر است.  افراد موظفند به سامانه پادا مراجعه کرده و ثبت‌ نام کنند که پایه‌ های ورودی اول، هفتم و دهم هستند، زیرا مدرسه‌ شان تغییر می‌ کند.
دانش‌ آموزان میان پایه، در صورتی که در همان مدرسه‌ ای که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-1399 درس خواندند، بخواهند به پایه بالاتر بروند نیازی به ثبت‌ نام ندارند و به صورت خودکار در 20 مرداد امسال، این ارتقای پایه را برای آن ها اعمال می شود.
تعدادی از دانش‌ آموزان میان پایه به دلایل مختلف، چون تغییر محل سکونت، مدرسه تحصیل خود را تغییر می‌ دهند که این گروه باید در سامانه پادا ثبت‌ نام کنند و به همین دلیل در حال حاضر ثبت‌ نام برای میان‌ پایه‌ ها در سامانه پادا بالا نیست و منحصر به دانش‌ آموزانی است که مدرسه‌ شان را تغییر داده‌ اند.

 

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و اطلاع از نحوه ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ثبت نام دانش آموزان در پادا چگونه انجام می شود؟

برای اطلاع از جزییات ثبت نام دانش آموزان در پادا در این قسمت همراه ما باشید.  در این سامانه دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه می توانند ثبت نام کنند. برای ثبت نام نیز باید درزمان های تعیین شده به آدرس آن مراجعه کرد. تمامی ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری در هیچ پایگاه خاصی نیست. برای ورود به سامانه و ثبت نام نیز نیاز به رمز عبور و نام کاربری دارید.

توجه داشته باشید ثبت نام برای دانش آموزان پایه های اول، هفتم و دهم بسیار مهم و ضروری است زیرا مدرسه این دانش آموزان تغییر کرده است. البته توجه داشته باشید که در صورت عدم تغییر مدرسه نیازی به این ثبت نام نیز نیست.

 

 

نکات مهم هنگام ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا

هنگام ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا نیاز است یک سری نکات را بدانید که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد. در ابتدا لازم است این نکته گفته شود در این سامانه امکان مشاهده و دریافت کارنامه افراد نیز وجود دارد.

نکته اول مربوط به ثبت نام کردن از دانش آموزان جدیدالورود است که باید از قسمت تعبیه شده برای دانش آموزان جدیدالورود انجام گردد. نکته دوم ثبت نام کردن از دانش آموزان پایه هفتم است که باید از قسمت پیش ثبت نام انجام شود. پس از ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی برای تایید ثبت نام آن ها نیاز است از قسمت عملیات اولیه یک سری فعالیت ها انجام شود.

برای تایید دانش آموزان پایه هفتم نیز نیاز است که از سامانه پادا قسمت عملیات اولیه، عملیات پیش ثبت نام را انجام دهید.

در کلیه عملیات حتماً به سال دوره تحصیلی توجه داشته باشید که صحیح باشد.

 

 

برای اتصال به پشتیبانی سایت پاداا کلیک نمایید.

 

زمان ثبت نام دانش آموزان در پادا

زمان ثبت نام اطلاع رسانی می شود؛ اما عموماً از اول خرداد آغاز خواهد شد. برای اطلاع از این زمان و دیگر نکات مرتبط با این سامانه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مراحل کلی ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا

ما در ادامه تمامی مراحل برای ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا را به صورت تصویری آورده ایم، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از بررسی این مراحل در این قسمت همراه ما باشید تا با مراحل کلی آشنایی پیدا کنید. در ابتدا لازم است نام کاربری و رمز عبور را وارد  کرده و وارد سامانه شوید.

پس از مراجعه به سامانه باید برای درج نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا اقدام کنید. سپس برای درج کد امنیتی و در نهایت “ورود کاربران” را بزنید تا وارد شده و به قسمت های موردنظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

برای مشاهده  سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir کلیک نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام دانش آموزان در پادا

همانطور که می دانید برای نام نویسی در سامانه پادا نیاز است به سامانه مربوطه مراجعه کرده و مراحل را طبق مواردی که در ادامه آورده ایم طی کنید. برای عملکرد بهتر مرورگر نیز موارد فوق را باید در نظر داشته باشید:

▪︎ورژن فایرفاکس 30 به بالا
▪︎ورژن کروم 49 به بالا
▪︎ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا

 

 

نحوه ثبت نام مدارس در سامانه پادا

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه ثبت نام مدارس در سامانه پادا را بررسی کنیم.

 

 

ثبت نام مدارس در سامانه پادا

 

 

به صورت کلی مراحل کلی برای ثبت نام مدارس در پادا را می توان شامل موارد زیر دانست. اینکه اول سال و دوره جدید را ایجاد کرده و سپس عملیات اولیه را انجام دهید. سپس به سازماندهی مدرسه پرداخته و گزینه شروع سال تحصیلی را انتخاب نمایید.

 

 

 

دریافت رمز و نام کاربری پادا

 

 

حالا مدیر مدرسه باید نام مدرسه را به عنوان سازمانی مستقل تعریف کرده و برای منطقه ارسال کند تا تایید شود. پس از تایید شدن، نامی که مدیر مدرسه تعیین کرده بودی، در کارتابل قرار خواهد گرفت تا زمانی که تایید شود.

 

 

 

نحوه استفاده از سامانه پادا

 

 

 

 

برای مشاهده فراموشی رمز عبور پادا  کلیک نمایید.

 

 

ثبت نام میان پایه ها در پادا

لازم است بدانید که ثبت نام میان پایه ها به صورت خودکار انجام شده و عموماً پس از برگزار شدن امتحانان نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی است. البته توجه داشته باشید که این ثبت نام خودکار همیشگی نبوده و نیاز است دانش آموزان ثبت نام خود را نهایی نمایند.

 

 

ثبت نام مدارس شاهد در پادا

برای ثبت نام مدارس شاهد در این قسمت همراه ما باشید تا از جزییات آن اطلاع یابید. برای ثبت کردن اطلاعات مدارس شاهد در سامانه پادا ابتدا باید به آدرس اینترنتی این سامانه مراجعه نمایید. همانطور که می دانید این سامانه برای مجوز دسترسی شما به قسمت های مختلف، نام کاربری و رمز عبور می خواهد. سپس با وارد کردن کد امنیتی خود و کلیک روی ورود کاربران می توانید وارد این سامانه شوید. در این قسمت، یک سری فرم های ثبت نام وجود دارد که باید آن ها را تکمیل کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. سپس می توانید برای دریافت کد رهگیری اقدام کنید.

 

 

جهت دریافت  پرونده الکترونیکی دانش آموزان  کلیک نمایید.

 

 

پیش ثبت نام دانش آموزان در پادا

برای پیش ثبت نام دانش آموزان در پایا نیاز است مانند عملیات قبلی وارد سایت پادا شده و گزینه پیش ثبت نام را کلیک نمایید. پس از انتخاب این گزینه و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و انتخاب گزینه ورود کاربران عملیات وارد شدن شما انجام خواهد شد.  توجه داشته باشید که نیاز است رمز عبور را از مدیر مدرسه بخواهید و در نهایت پس از وارد کردن اطلاعات تمامی موارد بررسی خواهد شد.

 

 

ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود در پادا

برای ثبت نام دانش آموزان در پادا مانند تمامی موارد قبلی نیاز است که به سایت وارد شده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در ادامه ما اطلاعاتی که از شما خواسته می شود، آورده ایم.

 

 

تاریخ تولد محل تولد
محل صدور شناسنامه مشخصات فردی دانش آموز
شماره شناسنامه انتخاب جنسیت دانش آموز
نام پدر کدملی دانش آموز
اطلاعات تکمیلی شماره سریال شناسنامه
نوع خانواده (عادی، فرزند شهدا، فرزند جانباز و …) ملیت
مدرک تحصیلی پدر نام و نام خانوادگی
مدرک تحصیلی مادر دین
شغل پدر مذهب
شغل مادر وضعیت جسمانی
وضعیت نظام وظیفه وضعیت سلامتی
وضعیت مسکن وضعیت تاهل
مقطع و پایه و رشته تحصیلی انتخاب مقطع
آدرس و تماس آدرس منزل
کدپستی منزل تلفن منزل
موبایل پدر ایمیل پدر
موبایل مادر موبایل دانش آموز
یمیل مادر ایمیل دانش آموز
انتخاب رشته تحصیلی انتخاب پایه

 

 

برای مشاهده نام کاربری سامانه پادا  کلیک نمایید.

 

زمان ثبت نام کلاس نهم و دهم در سامانه پادا

دانش آموزانی که می خواهند ثبت نام کلاس نهم را انجام دهند و یا پایه نهم هستند و می خواهند وارد کلاس دهم شوند، باید برای ثبت نام در مدرسه مورد تقاضای خود به سامانه پادا مراجعه کنند. زمان اعلام شده از سوی سازمان آموزش و پرورش برای ثبت نام کلاس نهم و دهم در سایت پادا، از ابتدای خردادماه تا آخر مرداد ماه است و پس این اتمام تاریخ در نظر گرفته شده، احتمال تمدید مهلت ثبت نام کم است.

 

 

نحوه ثبت نام کلاس نهم و دهم در سامانه پادا

ثبت نام تمام دانش آموزان پایه نهم و دهم نیز مانند دیگر پایه ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. باید منتظر تاریخ اعلام شده از سمت پادا بمانید و سپس به این سامانه برای ثبت نام مراجعه کنید. البته لازم است بدانید قبل از ثبت نام دانش آموزان مدیر مدرسه یک سری اطلاعات را وارد سامانه کرده و سپس دانش آموزان می توانند این موارد را تایید نمایند.

به صورت کلی مراحل ثبت نام دانش آموزان در سیدا شامل موارد زیر می شود:

در ابتدا باید به نشانی این مرکز مراجعه کرده و روی گزینه پیش ثبت نام مدارس کلیک کنید. پس از این مرحله لازم است اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و گزینه ورود را کلیک نمایید. در نهایت نیز مدارک مورد نیاز را وارد کنید.

دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول برای ثبت نام در مقطع بالاتر نیاز به دریافت کارنامه تحصیلی خود دارند. جلوگیری از برگزاری اجتماعات و کاهش رفت و آمد افراد در وضعیت شیوع بیماری کرونا باعث شده است که روش های مختلفی برای انجام مراحل تحصیلی و آموزشی به صورت آنلاین و الکترونیکی ارائه شود.

از جمله امکانات ارائه شده بر اساس شرایط کنونی راه اندازی سامانه ثبت نام و دریافت کارنامه پادا می باشد.

 

 

زمان ثبت نام کلاس هفتم متوسطه اول سایت پادا ۱۴۰۰ – ۱۴۰۲

والدینی که قصد دارند فرزندان خود را در پایه هفتم متوسطه اول ثبت نام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲ کرده و یا فرزند کلاس هفتمی خود را در مقطع بالاتر ثبت نام نمایند، باید در زمان ثبت نام مدارس به سایت دانش آموزی پادا مراجعه کرده و ثبت نام فرزند خود را تکمیل نمایند.

زمان بندی ثبت نام پایه هفتم ​متوسطه اول و یا ثبت نام این دانش آموزان در پایه تحصیلی بالاتر در جدول زیر ارائه شده است:

 

 

مهلت ثبت نام هفتم متوسطه اول اول خرداد تا 31 مرداد
مهلت ثبت نام هشتم متوسطه اول اول خرداد تا 31 مرداد

 

 

نحوه ثبت نام کلاس هفتم متوسطه اول سایت پادا ۱۴۰۰ – ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به سایت پادا انجام می پذیرد. دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس و ارائه مدارک و اطلاعات لازم در این سامانه ثبت نام می نمایند.
 
با توجه به این که این سامانه به تازگی راه اندازی شده و ممکن است بسیاری از والدین و دانش آموزان کلاس هفتم اطلاعات چندانی از نحوه ثبت نام مدارس از طریق سامانه پادا نداشته باشند، لذا در این بخش به شرح مراحل ثبت نام کلاس هفتم متوسطه اول در سایت پادا می پردازیم.

 

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کلاس هفتم متوسطه اول  ۱۴۰۰ – ۱۴۰۲ 

■ ابتدای آدرس اینترنتی سایت پادا که pada.medu.ir می باشد را در مرورگر خود وارد کنید.
■ در صفحه باز شده وارد بخش مورد نظر خود که پیش ثبت نام مدارس می باشد شوید.
■ در آخر اطلاعات خواسته شده در هرقسمت را به درستی و با دقت وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید تا بتوانید وارد صفحه ثبت نام مدارس شده و با انتخاب پایه هفتم متوسطه اول اقدام به بارگذاری مدارک ثبت نام دانش آموزان کلاس هفتمی نمایید.
■ مدیران و مسئولین مدارس برای اطلاع از جزئیات ثبت نام و ذخیره اطلاعات تحصیلی دانش آموزی در سامانه سناد متوسطه می توانند به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.
 

 

زمان دریافت کارنامه کلاس هفتم متوسطه اول سایت پادا ۱۴۰۰ – ۱۴۰۲

کارنامه دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول ۱۴۰۲ نیز مانند سایر پایه های تحصیلی دیگر به صورت غیرحضوری و الکترونیکی دریافت می گردد.
طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت آموزش و پرورش کشور، کارنامه تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول حدود دو هفته پس از برگزاری آخرین امتحان توسط مسئولین مدارس صادر شده و از طریق سامانه دانش آموزی پادا و به صورت دریافت کارنامه با کدملی در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

 

جهت مشاهده نحوه ویرایش اطلاعات در سامانه پادا  کلیک نمایید.

 

 

وزارت آموزش و پرورش کشور اعلام کرد که کارنامه تحصیلی ۱۴۰۰ دانش آموزان و نتایج ارزشیابی ها، دو هفته بعد از برگزاری آخرین آزمون منتشر شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

 

 

نحوه دریافت رمز و نام کاربری پادا

همانطور که می دانید سامانه پادا نیز مانند تمامی سامانه های دیگر نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارد. قبل از دریافت نام کاربری و رمز عبور ابتدا دانش آموزان می توانند  با کد ملی و رمزی 8 رقمی که مدیر به آن ها داده وارد شوند.

برای مشاهده رمز نیز می توانید کلاس دانش آموزان مربوطه را انتخاب کرده و اسامی دانش آموزان را مشاهده نمایید. در مقابل هر اسم، رمزی قابل مشاهده است که با خروجی گرفتن از این فایل می توانید رمز عبور تمامی دانش آموزان را مشاهده کنید. البته به این قسمت مدیران مدرسه دسترسی خواهند داشت.

 

 

تخصیص رمز عبور سامانه پادا به دانش آموزان

تمامی دانش آموزان نیاز است برای دریافت رمز عبور خود در سایت پادا به مدیر مدارس مراجعه نمایند. مدیران طبق مراحل زیر می توانند رمز عبور را به دانش آموزان اختصاص دهند.

ابتدا به به بخش مدیریت کاربران مراجعه کرده و روی گزینه انتصاب و دسترسی کلیک نمایند. سپس کلمه عبور دانش آموزان و کلاس مربوطه را انتخاب نمایند.

در نهایت با مشاهده اسامی دانش آموزان و رمزعبور آنها می توانید به هر دانش آموز رمز عبورش را اختصاص دهید.

 

 

دریافت رمز عبور سامانه پادا برای ثبت نام مدارس شاهد

نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا برای ثبت نام مدارس شاهد سال ۱۴۰۲ چگونه است؟ براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا انجام می شود. ورود به سامانه پادا و ثبت نام مدارس شاهد، نیازمند نام کاربری و کلمه عبور در سامانه پادا است. برای آگاهی از نحوه دریافت کلمه عبور سامانه پادا برای ثبت نام مدارس شاهد، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس حاصل نمایید.

 

 

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه پادا pada.medu.ir

همانطور که در موارد قبل اشاره کرده بودیم در قسمت مربوط به مدیران مدارس رمز گروهی برای دانش آموزان صادر می شود.

برای بازیابی رمز عبور لازم است، به نشانی سایت پادا مراجعه کنید و کد امنیتی را درج نمایید. سپس روی ورود کاربران کلیک کرده و برای بازیابی رمز عبور سامانه پادا اقدام نمایید. مراحل بازیابی به شرح زیر است:

ابتدا با مراجعه به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir روی گزینه “بازیابی کلمه عبور” کلیک کنید.

سپس برای درج “شماره دانش آموزی” و کدامنیتی اقدام کرده، در مرحله بعدی روی گزینه “ثبت” کلیک نمایید.

 

 

نحوه دریافت کارنامه کلاس هفتم متوسطه اول سایت پادا ۱۴۰۰ – ۱۴۰۲

دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول برای ثبت نام در مقطع تحصیلی بعدی چه در مدرسه در حال تحصیل خود و چه در مدرسه ای دیگر، نیاز به دریافت کارنامه کلاس هفتم خود دارند. ثبت نام مدارس ابتدایی در هریک از پایه های تحصیلی از طریق سامانه پادا انجام می پذیرد و دانش آموزان هفتم متوسطه اول نیز از این موضوع مستثنی نیستند.
 
اطلاعات ثبت شده در سایت پادا در واقع سوابق دانش آموزان و نمرات ثبت شده توسط معلمان مدارس در سایت سیدا می باشند و دریافت کارنامه الکترونیکی پایه هفتم از این سامانه به علت ثبت نمرات در سامانه سیدا می باشد.
 
علاوه بر سایت پادا سامانه دانش آموزی دیگری نیز به نام سامانه همگام مدارس وجود دارد که کلاس هفتمی ها می توانند با مراجعه به این سامانه کارنامه خود را دریافت نمایند، اما ثبت نام مدارس تنها از طریق مراجعه به سایت پادا یا در صورت لزوم مراجعه حضوری امکان پذیر می باشد.

 

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه کلاس هفتم ۱۴۰۲ از سایت پادا

برای دریافت کارنامه از سایت پادا نیاز است ابتدادر آدرس مرورگر سامانه را وارد کرده و سپس گزینه مشاهده کارنامه را بزنید. در نهایت باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا بتوانید کارنامه را ببینید.

 
 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه کلاس هفتم متوسطه اول از سایت همگام

■ نشانی سایت همگام دانش آموزی به آدرس hamgam.medu.ir را در مرورگر خود وارد نمایید.
■ پس از مشاهده صفحه ورودی سایت همگام نام کاربری و رمز عبور خواسته شده را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
■ در داشبورد اصلی سایت همگام گزینه کارنامه را انتخاب کنید.
■ برای مشاهده کارنامه پایان سال خود روی گزینه کارنامه نهایی کلیک کنید.
■ برای دریافت کارنامه امتحانات پایه هفتم متوسطه اول ۱۴۰۲ کافی است روی گزینه ای که در شکل زیر مشخص شده است کلیک کرده و کارنامه نهایی خود را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر بخش مربوط به دریافت کارنامه مدارس ۱۴۰۲ در سایت دانش آموزی همگام غیرفعال بوده و دریافت کارنامه این امتحانات تنها از طریق سایت پادا انجام می پذیرد.

 

برای دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا نحوه ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص نحوه ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و اطلاع از نحوه ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نشانی سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) چیست؟

آدرس اینترنتی سایت پادا، pada.medu.ir می باشد.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه پادا چیست؟

ورود به سامانه پادا از طریق نام کاربری (کدملی) و رمزعبور امکان پذیر است. لینک مستقیم ورود به پادا در این مقاله قرار داده شده است.

ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در pada از چه زمانی آغاز می شود؟

سامانه پادا از اول خرداد برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان آغاز به کار خواهد کرد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا + راهنمای تصویری»

  1. Avatar photo کاترین گفت:

    سلام
    برای ثبت نام مدارس شاهد میتونیم دوتا مدرسه رو انتخاب
    کنیم اگه بله چجوری؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام روزبخیر
      بله میشه
      بعد از ثبت آدرس اسم مدرسه به صورت خودکار میاد.

  2. Avatar photo جوهری گفت:

    زمان ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود و شاهد کی هست؟من هرچقدر میرم سایت پادا چیزی نیست

    1. Avatar photo fattahi گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز زمان قطعی ثبت نام مدارس شاهد اعلام نشده است .

  3. Avatar photo you گفت:

    سلام خسته نباشید من کلا سه تا مردودی دارم مال دوازدهمه رفتم برا ثبتنام مدرسه ایثارگران میگن میتونی همشو تک ماده بزنین . گفتن نمرات ضمن سال دوازدهم ملاکه که من دوتاشو بالای هفتم یکیشو زیر هفت بنظر شما روال همینه نمره کتبی ملاک نیست؟؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام برای دانشگاه معدل کتبی مهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)