ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

گرایش های ارشد روانشناسی + چارت دروس + بهترین گرایش

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
گرایش های ارشد روانشناسی + چارت دروس + بهترین گرایش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گرایش های ارشد روانشناسی + چارت دروس + بهترین گرایش اعلام شد. در رابطه با اینکه کدام گرایش ارشد روانشناسی بهتر است؟ می توان بر اساس دیدگاه های مختلفی به این موضوع پرداخت که از جمله آن، می توان به شرایط هر فرد برای ادامه تحصیل، نوع شغل مورد نظر و همچنین اهداف و انتظارت شغلی اشاره نمود. ما در این مقاله به صورت اختصاصی به این موضوع پرداخته ایم. اما برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است که تمامی گرایش های ارشد روانشناسی در همه دانشگاه ها ارائه نخواهد شد و برای ادامه تحصیل در هر یک از رشته ها با توجه به ظرفیت متفاوت آن، می توانید برای قبولی اقدام نمایید. در برخی از گرایش های این دانشگاه، می توانید به صورت بدون آزمون اقدام به ادامه تحصیل در رشته های مختلف نمایید. در رابطه با شرایط استخدام و قبولی هیچ تفاوتی بین دانشگاه محل تحصیل وجود نخواهد داشت.

 

برای اطلاع از رتبه های مورد نیاز برای پذیرش در گرایش های ارشد روانشناسی و همچنین شرایط شهریه  از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

گرایش ارشد روانشناسی

 

گرایش ارشد روانشناسی

 

گرایش به ادامه تحصیل در رشته روانشناسی نه تنها برای فارغ‌التحصیلان این رشته برگ برای سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های دیگر از جمله علاقه مندی های مهم نیست که تمایل به انتخاب آن را خواهند داشت. امروزه رشته روانشناسی از جمله روش های پرطرفدار در مجموعه گروه علوم انسانی شناخته می شود و تعداد شرکت کنندگان این رشته بسیار بیشتر از گذشته شده است.

ظرفیت پذیرش در رشته های روانشناسی در دانشگاه‌های دولتی نسبتاً کمتر می باشد و به همین دلیل، امکان پذیرش و قبولی در این دانشگاه نسبت به سایر رشته های دیگر کمی دشوار تر به نظر می رسد. اما برای علاقه مندان به تحصیل در این رشته در گرایش های مختلف، امکان ثبت نام در دانشگاه های غیر دولتی نیز ارائه و احتمال تحصیل نیز وجود خواهد داشت.

یکی از محدودیت هایی که گرایش های مختلف این رشته از آن برخوردار است، این است که در تمامی شهرها و استان ها و همچنین دانشگاه های مختلف، دارای رشته های ارشد بالینی و یا برخی از رشته های گرایش های دیگر نخواهند بود و به همین دلیل امکان تحصیل و قبولی را کمی دشوار می نماید.

 

لیست گرایش های ارشد روانشناسی به همراه چارت دروس

در ادامه به چارت درسی و همچنین گرایش های ارشد روانشناسی مختلف این رشته ها خواهیم پرداخت اما خبر خوب برای علاقمندان به تحصیل در این رشته این است که در صورت انتخاب رشته روانشناسی شما به راحتی می توانید جهت ادامه تحصیل اقدام نمایید و همچنین امکان اشتغال به کار بسیار راحت تر از سایر رشته‌های علوم انسانی خواهد بود.

برای آشنایی با نحوه دریافت مشاوره کنکور ارشد کلیک کنید.

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

یکی از گرایش های پرطرفدار ارشد روانشناسی بدون کنکور و با کنکور، روانشناسی عمومی است که ظرفیت پذیرش در این رشته نسبتاً بالا خواهد بود و امکان قبولی در آن نسبت به سایر گرایش های دیگر راحت تر می باشد. همچنین اغلب دانشگاه‌ها دارای این گرایش خواهند بود و حتی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه غیر دولتی نیز وجود خواهد داشت.

در واقع در این رشته، اگر بخواهیم مثالی در رابطه با تخصص شما داشته باشیم این است که شما در آینده به عنوان یک پزشک عمومی، مشغول به فعالیت خواهید بود که در عین شناخت کامل در رابطه با مسائل آسیب شناسی روانی و همچنین اختلالات روانی تخصص کافی و جامعی را نیز نخواهید داشت. اما می توانید در زمینه های متعددی مشغول به کار شود.

می توانید برای اشتغال در این رشته، در زمینه های مختلف و با توجه به علاقه خود در صورتی که مشغول کار شویم و یا در یک حوزه تخصصی مورد علاقه خود اشتغال داشته باشیم، اگر مشاغل دولتی مد نظر شماست، بهتر است بدانید در این رشته و این گرایش در بسیاری از ارگان های دولتی امکان استخدام برای شما وجود خواهد داشت.

 

چارت دروس تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

دروس اصلی و تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی
شماره درس نام درس تعداد واحد ساعت پیشنیاز یا در زمان ارائه درس
201 روانشناسی عمومی پیشرفته 3 51
202 روش های آماری پیشرفته 3 68
203 روش های تحقیق در روانشناسی 3 68
204 نظریه های شخصیت و نقد آن از دیدگاه اسلامی 2 34
205 انگیزش و هیجان 2 34
206 روانشناسی یادگیری و تفکر 2 34
207 روانشناسی تجربی 2 68
208 پسیکوفیزیولوژی و نوروپسیکولوژی 2 34
209 روانشناسی اجتماعی پیشرفته 2 34
210 مباحث جدید در آسیب شناسی روانی 2 34
211 روانشناسی رشد پیشرفته 2 34
212 روانشناسی کودکان استثنائی 3 68
213 پایان نامه 4

 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

 

قطعا می دانید که تفاوت رشته مشاوره و روانشناسی در چیست؟ روانشناسی بالینی در دو دانشگاه و تحت نظارت وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت بهداشت، امکان ادامه تحصیل علاقه مندان را فراهم می نماید. از نظر چارت درسی و همچنین رشته ها و در سطح مورد نظر در رابطه با روانشناسی بالینی وزات بهداشت و وزارت علوم تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت. اما در هر دو آنها ظرفیت پذیرش بسیار کم است.

در روانشناسی بالینی، عمدتاً برای مشکلات حاد روانی تمرکز وجود خواهد داشت. برای گذراندن برخی از دروس، لازم است در بیمارستان های روانی مشغول به کار شوید و امکان کار شما بر روی مشکلات حاد روانی بیش از از سایر گرایش ها خواهد بود. در بیمارستان ها و کلینیک های روانشناسی و همچنین فعالیت‌های پژوهشی و یا سازمان‌های بهزیستی و سایر ارگان‌ها امکان اشتغال را خواهید داشت.

یکی از محاسن ای که در روانشناسی بالینی نسبت به سایر گرایش ها وجود دارد این است که در صورتی شما در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت بهداشت تحصیل نموده باشید، بسیار راحت تر می توانید برای تاسیس کلینیک اقدام نمایید و همچنین جذب بازار کار شوید. این موضوع برای دانشگاه های دولتی تحت نظارت وزارت علوم نیز وجود خواهد داشت اما درصد احتمال آن کمی پایین تر است.

 

چارت دروس تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

دروس اصلی و تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
کد درس نام درس تعداد واحد ساعت پیشنیاز یا در زمان ارائه درس
1 روانشناسی رشد پیشرفته 2 34
2 علم النفس از دیدگاه دانشمند اسلامی 2 34
3 تاریخچه سیستم ها در روانشناسی (مدلها و نظریه ها و پژوهش ها) 2 34
4 نظریه های شخصیت 2 34
5 روانشناسی پزشکی و نوروپسیکولوژی 2 34
6 کلیاتی درباره درمان های فیزیکی و داروئی در بیماری های عصبی و روانی 1 17
7 استفاده از روش های آماری و پژوهشی پیشرفته در روانشناسی بالینی 2 51
8 آزمون های شناختی در روانشناسی بالینی 2 68
9 آسیب شناسی پیشرفته 2 51
10 آزمون های عینی فرافکن در روانشناسی بالینی 3 102
11 فنون مصاحبه تشخیصی 2 68
12 نظریه های روان درمانی 2 34
13 کاربرد روشهای روان درمانی (کارآموزی فردی) 2 68
14 گروه درمانی 2 51
15 خانواده درمانی 2 51
16 رفتار درمانی 2 51
17 سیمنار در روانشناسی بالینی و آسیب شناسی بالینی 2 34
18 پایان نامه 4

 

کارشناسی ارشد روانسنجی

میزان پذیرش در رشته روان سنجی بسیار کمتر از سایر گرایش ها خواهد بود. در واقع در صورتی که بسیار علاقه مند به اقدامات پژوهشی و انجام درست همانند آمار روانسنجی می باشید می توانید این رشته را انتخاب نمایید. در این رشته عمدتاً بر روی انواع ابزارهای روانشناسی همانند پرسش ها و آزمون ها تمرکز می شود.

هدف از پذیرش و تربیت افراد، در مقطع کارشناسی ارشد روانسنجی، سنجش و اندازه گیری می باشد که در واقع انتخاب افراد اصلح در موسسات آموزشی و در مشاغل خصوصی و دولتی از طریق سنجش دقیق می تواند صورت پذیرد. آن دسته از فارغ‌التحصیلانی که به طور کلی تمرکز بیشتری را بر روی مشکلات آموزشی و پژوهشی نسبت به مشکلات روانی خواهند داشت.

در واقع، عمده‌ترین اقدامی که یک فارغ‌التحصیل روانسنجی خواهد داشت، کار برروی آزمون های روانی مختلف و انجام مراحل پژوهشی در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی خواهد بود به عنوان مثال اینکه نمره سنجش اول ابتدایی چند باشد؟ . همچنین نحوه طرح سوالات استاندارد و دقیق از دیگر وظایف فارغ‌التحصیل و متخصص روان سنج خواهد بود.

 

چارت دروس تخصصی کارشناسی ارشد روانسنجی

دروس تخصصی کارشناسی ارشد روانسنجی
کد درس نام درس تعداد واحد ساعت پیشنیاز یا در زمان ارائه درس
1 روش های آماری پیشرفته (1) 3 68
2 روش های آماری پیشرفته (2) 3 68
3 روشهای تحقیقی پیشرفته 3 68
4 برنامه ریزی های کامپیوتری در اندازه گیری 2 34
5 استفاده از کامپیوتر در اندازه گیری 2 68 برنامه ریزی کامپیوتر
6 روانسنجی کاربردی 2 34
7 نظریه ها و روش های جدید در اندازه گیری (روانسنجی) 2 34
8 آزمون های پیشرفت تحصیلی 2 51
9 آزمون های هوش و استعداد 2 51
10 آزمون های شخصیت 3 85
11 ارزشیابی آموزشی 2 34
12 ارزشیابی طرح ها و برنامه ریزی آموزشش و پرورش 2 34
13 روانشناسی تربیتی پیشرفته 2 34
14 سمینار در سنجش و اندازه گیری 2 34
15 اصول و فلسفه تعلیم و تربیت پیشرفته 2 34
16 پایان نامه 4

 

از جمله گرایش های ارشد روانشناسی – روانشناسی تربیتی

روانشناسی تربیتی بالاترین پذیرش را در رشته ها و گرایش های روانشناسی را به خود اختصاص می‌دهد. در واقع روانشناسی تربیتی به کاربرد روانشناسی در امر آموزش و یادگیری می پردازد و تلاش می کند تا بر روی آموزش بهتر و یادگیری بیشتر دانش آموزان و دانشجویان تحقیقاتی انجام دهد.

به طور کلی، روانشناسی تربیتی را می‌توان وابسته به وزارت آموزش و پرورش دانست. که عمدتاً فارغ‌التحصیلان آن جذب آموزش و پرورش می شوند. آنها می توانند به عنوان معلمان و یا مربیان مهد کودک در آینده به عنوان شغلی که می توانند انتخاب کنند، مشغول به کار شوند. همچنین در اداره آموزش و پرورش نیز امکان اشتغال شان وجود خواهد داشت و در صورتی که علاقه مند به این رشته می باشید، می توانید از طریق ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور نیز اقدام نمایید.

یکی از اقدامات دیگری که فارغ التحصیلان این رشته می توانند به صورت مستقل و به دور از استخدام رسمی و دولتی داشته باشند، این است که نسبت به احداث مراکز مهد کودک و پیش دبستانی اقدام نمایند که در این شرایط به راحتی می‌توانند علاوه بر داشتن شغل و درآمد در آینده، از سابقه کاری لازم نیز بهره مند شود.

 

چارت دروس گرایش های ارشد روانشناسی روانشناسی تربیتی

دروس اصلی و تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی
شماره درس نام درس تعداد واحد
1 روانشناسی تربیتی: مبانی، اصول و نظریه ها 2
2 روانشناسی تحول دینداری 2
3 کاربرد نظریه های تحولی 2
4 تعلیم و تربیت اسلامی 2
5 روش های پژوهش 1
6 روانشناسی یادگیری و انگیزش 2

 

کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی

کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی در واقع به مطالعه رابطه میان انسان و دنیای کار و همچنین افرادی که در محیط کار می پردازند برخورد خواهد نمود. در روانشناسی صنعتی و سازمانی با رفتار آدمی در محیط های کاری پرداخته می شود و تلاش می شود که هر فرد، شایسته و متناسب با شغل و علاقه و استعداد خود در محیط کاری باشد. قبولی در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور می تواند شما را به قبولی در رشته مورد علاقه تان کمک کند.

در واقع فراخوان های استخدام رشته های روانشناسی صنعتی و سازمانی برای افرادی است که در سازمان ها و نهادهای مختلف می توانند مشغول به کار شوند و همچنین بسیاری از شرکت ها برای سنجش کارکنان خود و همچنین استخدام بهترین و شایسته ترین افراد، از متخصصان و روانشناسان صنعتی و سازمانی بهره مند می شوند.

فارغ التحصیلان این رشته، نسبت به برنامه ریزی مشاغل مختلف و تأمین نیروی انسانی در شرکت ها و ارگان‌های مربوطه اقدام می‌کنند. رهبری گروهی و سازمانی و همچنین تلاش برای رشته های مختلف و مشاغل متفاوت می تواند از دیگر اهدافی باشد که یک روانشناس سازمانی و صنعتی از آن بهره مند شوند.

 

چارت دروس گرایش های ارشد روانشناسی – روانشناسی صنعتی و سازمانی

دروس اصلی و تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی
ردیف نام درس تعداد واحد
1 آمار استنباطی پیشرفته 2
2 روش تحقیق پیشرفته 2
3 مناسبات انسانی – اسلامی در محیط کار 2
4 روانشناسی صنعتی (کارکنان) 2
5 روانشناسی سازمانی 2
6 بالندگی سازمانی 2
7 روانشناسی اجتماعی پیشرفته 2
8 آموزش نیروی انسانی 2
9 نظریه های سازمانی 2
10 روانشناسی مهندسی 2
11 کارورزی در روانشناسی صنعتی و سازمانی 1
12 کارورزی در روانشناسی صنعتی و سازمانی 2

 

روانشناسی اسلامی

رشته روانشناسی اسلامی در در دانشگاه‌های محدودی ارائه می شود، همانطور که از نام  در این رشته در در واقع روانشناسی و ترکیب اسلام می باشد. روانشناسی اسلامی تلاش می کند تا متناسب با اصول مبانی اسلام و تطبیق روانشناسی غربی تلاش در ایحاد تعادل و ایجاد یک روان شناسی اسلامی با رویکرد درمانی مناسب داشته باشد. قطعا رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری و سایر دانشگاه ها متفاوت خواهد بود.

دروس ارائه شده در این رشته به طور کلی شامل : روانشناسی و اصول و مبانی اسلام و اسلام شناسی و همچنین انسان از دیدگاه اسلام خواهد بود. درباره این رشته تمامی افرادی که علاقه مند به تحصیل در رشته های اسلامی و درعین‌حال رشته روانشناسی می باشند، بسیار کاربردی خواهد بود. ظرفیت پذیرش در این رشته ها کمتر از سایر گرایش های دیگر خواهد بود.

در دانشگاه فراگیر پیام نور، امکان تحصیل دانشجویان در این رشته فراهم شده است. همچنین برخی از دانشگاه های شرایط خاص همانند دانشگاه شهید مطهری نیز دانشجویان و علاقمندان می‌توانند در این رشته تحصیل نمایند. در رابطه با شرایط کاری و اشتغال پس از فارغ التحصیلی، هنوز ارگان خاص و یا سازمان خاصی را نمی توان معرفی نمود.

 

روانشناسی کودکان استثنایی

 

روانشناسی کودکان استثنایی

رشته روانشناسی استثنایی علاوه بر روانشناسی رشد، به مباحث زیست شناسی و تمامی مواردی می‌پردازد که کودکان استثنایی با آن درگیر هستند. به عنوان مثال : یکی از مشکلات این دسته از کودکان، مشکلات مربوط به یادگیری و آموزش می باشد که با انواع آموزش های منحصر به خود این کودکان تلاش می‌شود تا به آنها جهت یک زندگی و آموزش بهتر کمک شود.

پس از فارغ‌التحصیلی در این رشته، در صورت فراخوان استخدام سازمان بهزیستی، امکان تحصیل شما در این سازمان فراهم خواهد شد و می توانید به راحتی جذب بازار کار شوید و همچنین در در صورت داشتن پروانه از سوی سازمان نظام روانشناسی نسبت به کلینیک مجزا در این سازمان اقدام نمایید.

 

چارت دروس روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی

دروس تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی
شماره درس نام درس تعداد واحد
9 هوش و عقب ماندگی ذهنی 2
10 فرآیندهای تحول روانی 2
11 آشنایی با اصول ژنتیک 2
12 بازپروری حرکتی 2
13 بازپروری تکلمی و اکتسابهای آموزشگاهی 2
14 بازپروری شغلی و حرفه ای 2
15 اصول و روش های آموزش و پرورش عقب ماندگان ذهنی 2
16 برنامه ریزی آموزشی و تربیتی عقل ماندگان ذهنی 2
17 روش تهیه و تنظیم مواد و برنامه های درسی 2

کدام گرایش ارشد روانشناسی بهتر است؟

 

کدام گرایش ارشد روانشناسی بهتر است؟

 

در رابطه با این سوال که گرایش ارشد روانشناسی بهتر است؟ باید گفت بهترین گرایش را می توان با شرایط شما مورد سنجش قرار داد. اما اگر علاقه مند به کار با افرادی می باشید که دچار اختالات روانی هستند و یا اینکه دارای مشکلاتی هستند که باید در بیمارستان های روانی بستری شوند و همچنین علاقه مند به کار با کودک و نوجوان هستید، بهترین رشته برای این دسته از داوطلبان، روانشناسی بالینی خواهد بود.

یکی از گرایش های ارشد روانشناسی که درآمد بیشتری نسبت به سایر گرایش ها دارد، رواننشاسی بالینی می باشد و همچنین این گرایش امکان استخدام بیشتری نسبت به سایر گرایش های دیگر خواهد داشت.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با گرایش های ارشد روانشناسی + چارت دروس + بهترین گرایش ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کدام گرایش ارشد روانشناسی بهتر است؟ می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

 

برای اطلاع از گرایش های ارشد روانشناسی و همچنین حداقل رتبه لازم برای قبولی در گرایش های مختلف این رشته و همچنین قبولی در آزمون سراسری از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

گرایش های دکتری روانشناسی

رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه تهران

رشته روانشناسی چگونه است؟

گرایش های ارشد روانشناسی

 

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گرایش های ارشد روانشناسی شامل چه گرایش هایی می باشد؟

روانشناسی بالینی، روانشناسی صنعتی و سازمانی و روانشناسی کودکان استثنایی از جمله گرایش های این رشته می باشد.

کدام گرایش ارشد روانشناسی بهتر است؟

این موضوع بسته به هدف شما می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی می توان گفت رشته روانشناسی بالینی از آینده شغلی بهتری نسبت به سایر رشته ها برخوردار است.

آیا امکان تحصیل در گرایش های ارشد روانشناسی بدون کنکور وجود خواهد داشت؟

قبولی در کنکور بدون آزمون برای رشته های روانشناسی تنها در برخی از گرایش ها وجود خواهد داشت و نمی توان گفت رشته های این دانشگاه برای تمامی مقاطع امکان پذیر است.

چگونه می توانم از گرایش های ارشد روانشناسی + چارت دروس + بهترین گرایش اطلاع دقیق یابم؟

برای اطلاع دقیق از دروس گرایش مورد نظر و همچنین دروس مورد نظر می توانید وارد سایت شوید و این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

 

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «گرایش های ارشد روانشناسی + چارت دروس + بهترین گرایش»

  1. Avatar photo حمید رضااااااااااا گفت:

    سلام برای تماس با مشاوران شما باید هزینه پرداخت کنیم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر هزینه مشاوره روی خطتون میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)