ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آخرین رتبه قبولی کنکور دامپزشکی آزاد و سراسری 1403 | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۲ دی ۱۴۰۲
آخرین رتبه قبولی کنکور دامپزشکی آزاد و سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از آخرین رتبه قبولی کنکور دامپزشکی آزاد و سراسری، می‌تواند به داوطلبان این رشته بسیار کمک کند. قبولی در رشته دامپزشکی دانشگاه سراسری یا آزاد، یکی از بزرگ‌ترین اهداف داوطلبان کنکور تجربی می‌باشد. یکی از مواردی که در انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد کمک شایانی خواهد کرد، بررسی آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی و اطلاع از درصد دروس قبولی دامپزشکی پذیرفته شدگان سال‌های گذشته می‌باشد.

در دست داشتن کارنامه قبولی دامپزشکی باعث می‌شود داوطلبان با دید دقیق‌تری فرایند انتخاب رشته را انجام دهند. افرادی که با آخرین رتبه دامپزشکی آزاد و آخرین رتبه دامپزشکی سراسری آشنایی دارند، به مراتب می‌توانند تخمین بهتری نسبت به دانشگاه‌هایی که احتمال قبولی در آنها بیشتر است، داشته باشند.

با توجه به اینکه در کارنامه اولیه کنکور سراسری درصد دروس، رتبه‌های داوطلب در هر زیر گروه و سایر اطلاعات مفید در اختیار داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد و دولتی قرار می‌گیرد و با مقایسه این اطلاعات با رتبه اکتسابی خود می‌توانید مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در رشته مورد علاقه با دقت بیشتری انجام دهید.

چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی آزاد و سراسری و کارنامه قبولی دامپزشکی نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، کافی است از طریق شماره 9099075307 با مشاوران برجسته آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

اهمیت اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی آزاد و سراسری

دامپزشکی یکی از تخصصی‌ترین رشته‌های تجربی می‌باشد. هر ساله متقاضیان بسیاری در گروه آزمایشی تجربی، شانس خود را برای ورود و ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی می‌سنجند. قبولی در این رشته علاوه بر علاقه‌مندی، نیازمند برنامه ریزی درست و پایبندی به آن است. با توجه به نزدیک شدن زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور، اطلاع از شرایط و آخرین رتبه قبولی در دانشگاه‌ها، کمک شایانی در جهت شفاف سازی وضعیت داوطلبان می‌نماید.

سیستم پذیرش در دانشگاه آزاد کمی با پذیرش در دانشگاه‌های سراسری متفاوت است. اولین تفاوت به رتبه در منطقه باز می‌گردد. در دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه در منطقه تاثیری در قبولی ندارد. اما علت آن چیست؟

زیرا مطابق قانون دانشگاه آزاد سهمیه مناطق حذف و به جای آن سهمیه عادی جایگزین شد. پس به عنوان مثال اگر شما در منطقه یک تحصیل می‌کنید با شخصی که در منطقه سه به تحصیل می‌پردازد، تفاوتی ندارید.
اما اگر سهمیه مناطق مهم نیست، پس چه چیزی در پذیرش دانشگاه آزاد اهمیت دارد؟ برای اینکه بتوانیم انتخاب رشته اصولی داشته باشیم، باید حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی دامپزشکی آزاد را بدانیم. اما در حقیقت در این عنوان، منظور ما از آخرین رتبه قبولی، “رتبه کشوری و تراز قبولی” می‌باشد.

آنچه در دانشگاه آزاد اهمیت بسیار دارد، تراز است. از آن جایی که دامپزشکی هم در رده رشته‌های بسیار پرطرفدار است، اگر قصد دارید که در رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد و سراسری قبول شوید، باید به اطلاعات لازم در ارتباط با آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی آزاد و سراسری دست یابید.

مانند رتبه قبولی پزشکی که در میزان موفقیت شرکت کنندگان تاثیرگذار است. به همین منظور در این مقاله به بررسی حداقل درصد دروس قبولی دامپزشکی و آخرین رتبه دامپزشکی آزاد و آخرین رتبه دامپزشکی سراسری با توجه به اطلاعات موجود از کنکور می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید بدانید رتبه کشوری مهمه یا منطقه؟ وارد لینک مربوطه شوید.

اهمیت اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی آزاد و سراسری 

آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه سراسری روزانه 1401

اولویت تمامی شرکت کنندگان در کنکور و داوطلبان رشته دامپزشکی دانشگاه‌های روزانه می‌باشد. در ادامه رتبه‌ قبولی این رشته را به تفکیک سهمیه در دانشگاه‌های روزانه، در جدول‌های زیر می‌توانید مشاهده کنید.

رتبه قبولی رشته دامپزشکی براساس سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی- مشهد 2115
دانشگاه رازی کرمانشاه 2440
دانشگاه ارومیه 3029

 

رتبه قبولی رشته دامپزشکی براساس سهمیه ایثارگران ۵ درصد

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 570
دانشگاه شیراز 1950
دانشگاه شهید چمران اهواز 3598
دانشگاه رازی کرمانشاه 2752
دانشگاه فردوسی- مشهد 1230

 

رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه سراسری منطقه 1

رتبه در سهمیه داوطلب محل سکونت نام دانشگاه
3275 تهران دانشگاه تهران
3393 تهران دانشگاه تهران
3771 زابل دانشگاه زابل
3882 مشهد دانشگاه فردوسی مشهد
3900 ارومیه دانشگاه ارومیه
4797 ارومیه دانشگاه ارومیه
4975 سمنان دانشگاه سمنان
5008 سمنان دانشگاه سمنان
6131 اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز
6263 اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز

 

رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه سراسری منطقه 2

رتبه در سهمیه داوطلب محل سکونت نام دانشگاه
5131 کرمانشاه دانشگاه رازی _ کرمانشاه
5245 کرمانشاه دانشگاه رازی _ کرمانشاه
6338 شیراز دانشگاه شیراز
8005 شهرکرد دانشگاه شهرکرد
9529 اهواز دانشگاه چمران اهواز
9572 اهواز دانشگاه چمران اهواز
9974 اهواز دانشگاه چمران اهواز
11278 اهواز دانشگاه چمران اهواز
14518 اهواز دانشگاه چمران اهواز
14874 سمنان دانشگاه سمنان

 

رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه سراسری منطقه 3

رتبه در سهمیه داوطلب محل سکونت نام دانشگاه
4272 تهران دانشگاه تهران
5323 مشهد دانشگاه فردوسی مشهد
5710 تبریز دانشگاه تبریز
6507 اهواز دانشگاه چمران اهواز
7217 کرمان دانشگاه باهنر _ کرمان
10740 کرمانشاه دانشگاه رازی- کرمانشاه
11423 سمنان دانشگاه سمنان

بنر انتخاب رشته

جهت اطلاع از رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط بر روی لینک کلیک کنید.

آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه سراسری روزانه

برای اطلاع از کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

آخرین رتبه قبولی دام‍پزشکی دانشگاه سراسری نوبت دوم

آن دست از داوطلبانی که موفق به اخذ پذیرش در نوبت روزانه رشته دامپزشکی نشوند، می‌توانند با اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی سراسری نوبت شبانه، برای اسم‌نویسی خود اقدام کنند. در ادامه رتبه در سهمیه و نوبت دوم دانشگاه‌های سراسری ارائه شده است.

رتبه در سهمیه داوطلب سهمیه نام دانشگاه
2670 ایثارگران 25 درصد دانشگاه سمنان
3078 منطقه یک دانشگاه تهران
5568 منطقه دو دانشگاه فردوسی- مشهد
8170 منطقه دو دانشگاه چمران هواز
4720 منطقه یک دانشگاه ارومیه

 

اطلاعیه

آشنایی با رتبه قبولی دامپزشکی هریک از دانشگاه‌های کشور به داوطلبان در انتخاب رشته دقیق و اصولی کمک خواهد کرد.

 

آخرین رتبه قبولی رشته دام‍پزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبان کنکور تجربی باید بدانند در انتخاب رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد، رتبه کشوری حائز اهمیت است و داوطلبان در سراسر کشور حق شانس برابری دارند. از همین رو در جدول زیر علاوه بر رتبه در سهمیه، رتبه کشوری نیز قرار داده شده است.

رتبه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد
دانشگاه محل تحصیل رتبه کشوری
 واحد علوم و تحقيقات 16930
 واحد کرج 20636
  واحد بابل 27067
 واحد گرمسار 36983
 واحد اروميه 49844
 واحد شوشتر 73531

 

آخرین رتبه قبولی رشته دام‍پزشکی دانشگاه آزاد

آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی پردیس خودگردان

پذیرش در رشته دامپزشکی در دانشگاه‌های پردیس خودگردان (بین الملل) صرفاً براساس کنکور سراسری انجام می‌شود و متقاضیان برای ادامه تحصیل در این رشته می‌توانند پس از کسب نمره قبولی در کنکور و موفقیت در انتخاب رشته در این رشته مشغول به تحصیل شوند. قبولی در رشته دامپزشکی برای بسیاری از متقاضیان کنکور تجربی به عنوان هدفی است که برنامه ریزی کنکور خود را برای رسیدن به این هدف تنظیم کرده‌اند.

داشتن اطلاعاتی از آمار رتبه قبولی پذیرفته شدگان رشته دامپزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان (بین الملل) در سال‌های پیش می‌تواند به علاقه مندان به این رشته نگرش خوبی برای تنظیم برنامه‌ای صحیح برای دستیابی به هدفشان دهد. در حال حاضر آخرین رتبه قبولی دامپزشکی پردیس خودگردان 1401 اعلام نشده است. پس از انتشار اطلاعات مربوط به رتبه قبولی دامپزشکی پردیس خودگردان این مقاله بروزرسانی می‌شود.

اگر مایلید بدانید رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است؟ بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی آزاد و سراسری

برخی از داوطلبان کنکور سراسری تجربی گمان می‌کنند که مرحله انتخاب رشته یعنی باید کدرشته محل‌های مدنظرشان را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کنند و در فرم انتخاب رشته خود درج کنند. اما لازم به ذکر است که انتخاب رشته به این آسانی نخواهد بود و نیازمند ارزیابی و بررسی دقیق است.

پذیرش رشته دامپزشکی به صورت بومی قطبی است، بدین معنا که این رشته در همه نواحی وجود ندارد، اما در چند ناحیه بومی که می‌توان به آن قطب بومی نیز گفت وجود دارد در واقع شانس قبولی داوطلبان با توجه به استان محل زندگیشان در استان‌هایی که تشکیل یک قطب را داده‌اند بیشتر است.

به همین جهت انجام انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی و انتخاب کد رشته محل‌های مربوط به رشته دامپزشکی نیارمند داشتن اطلاعات کامل از آخرین رتبه قبولی دامپزشکی آزاد و آخرین رتبه دامپزشکی سراسری می‌باشد.

اطلاع از رتبه قبولی رشته دامپزشکی و درصد دروس قبولی دامپزشکی هرکدام از دانشگاه‌های سراسری و آزاد به داوطلبان کمک می‌کند که سنجیده‌تر مراحل انتخاب رشته را انجام دهند.

کارنامه قبولی دامپزشکی شامل اطلاعاتی از درصد دروس قبولی دامپزشکی داوطلبان سال‌های گذشته و همچنین رتبه و تراز آن‌ها می‌باشد. برای سهولت دسترسی در این مقاله آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی ارائه شد.

برای اینکه داوطلبان رشته دامپزشکی در دانشگاه‌های سراسری و آزاد بتوانند در این مرحله با دقت و سنجیده عمل کنند، بهتر است که از مشاوره تحصیلی کنکور سراسری بهره‌مند شده تا بتوانند با انتخاب بهتری آینده تحصیلی و شغلی خوبی برای خود رقم بزنند.
مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده پاسخگویی به سؤالات شما در ارتباط با آخرین رتبه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد و سراسری می‌باشند. شما عزیزان می‌توانید از با مشاوران این مرکز تماس بگیرید و پاسخ تمامی سؤالات خود را دریافت نمایید.

اطلاعیه

برای اطلاع از آخرین رتبه دامپزشکی آزاد و آخرین رتبه دامپزشکی سراسری و دریافت راهنمای کامل از طریق شماره 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوره آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی آزاد و سراسری

برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون پذیرش رشته دامپزشکی

  • شرایط پذیرش رشته دامپزشکی بدون آزمون اعلام شد.

شرایط پذیرش رشته دامپزشکی بدون کنکور 1403 اعلام شد. داوطلبانی که علاقه‌مند به اخذ پذیرش در رشته دامپزشکی هستند، می‌توانند با داشتن شرایط خاص برای ثبت نام خود بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان باید در هر نیمسال تحصیلی شهریه خود را به طور کامل پرداخت کنند.

  • سهمیه‌های رشته دامپزشکی در کنکور سراسری 1403 اعلام شد.

رشته دامپزشکی که از زیرمجموعه‌های رشته تجربی است، دارای سهمیه مناطق (1 و 2 و 3)، سهمیه ایثارگران (5 و 25 درصد) و سهمیه رزمندگان می‌باشد و داوطلبانی که این سهمیه‌ها را دارند شانس قبولی بیشتری خواهند داشت.

حهت اطلاع از رتبه قبولی در رشته هوشبری وارد لینک شوید.

بنر انتخاب رشته

خلاصه مطالب

آن دسته از افرادی که مایل به اخذ پذیرش از رشته دامپزشکی هستند، قبل از هر چیز باید از آخرین رتبه قبولی کنکور دامپزشکی دانشگاه آزاد و سراسری اطلاعات لازم را کسب کنند. اطلاع از درصد دروس قبولی دامپزشکی و در اختیار داشتن کارنامه قبولی دامپزشکی سال‌های گذشته به داوطلبان کمک می‌کند که با دید وسیعتری دست به انتخاب رشته بزنند.

در این مقاله اطلاعات کاملی در ارتباط با آخرین رتبه دامپزشکی آزاد و همچنین آخرین رتبه دامپزشکی سراسری در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله، نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی باشید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در اسرع وقت پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات شما عزیزان داوطلب باشند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی چقدر است؟

در این مقاله به اخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی اشاره شد.

رتبه قبولی لازم رشته دامپزشکی دانشگاه های سراسری چقدر است؟

با توجه به متن مقاله می توانید به رتبه قبولی لازم رشته دامپزشکی دانشگاه های سراسری دست یابید.

رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد چقدر است؟

دراین مقاله در ارتباط با رتبه قبولی رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اطلاعاتی ارائه کردیم.

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «آخرین رتبه قبولی کنکور دامپزشکی آزاد و سراسری 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام با رتبه ۱۸۰۰۰ منطقه ۱ و ۷۲۰۰۰ کشوری دامپزشکی ازاد هر شهری رو ایا قبول می شدم ؟؟میشه لطفا پاسخ بدید 😥

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر شانس قبولیتون برای پذیرش در این رشته با این رنج رتبه ای متاسفانه پایین است

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید با رتبه ۱۸۰۰۰ منطقه یک و ۷۲۰۰۰ کشوری دامپزشکی ازاد می آوردم؟؟!!!

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر متاسفانه برای این رشته شانسی نمیتونید داشته باشید.

  3. Avatar photo نگار گفت:

    سلام وقتتون بخیر با رتبه ۷۰۰۰ و بدون سهمیه شانس قبولی دانشگاه باهنر کرمان دامپزشکی هست؟!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اتمال قبولی را دارید

  4. Avatar photo سولین معروف گفت:

    سلام و خدا قوت ، به نظرتون با رتبه ۶۱۰۰ منطقه یک و رتبه کشوری ۲۰۵۹۵ و تراز کل ۸۴۰۰ ، دامپزشکی آزاد هر شهری میارم؟!

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر شانس پذیرش خیلی زیادی برای رشته دامپزشکی ندارید

  5. Avatar photo منصور گفت:

    سلام با رتبه 8000 پنج درصد شانس قبولی دامپزشکی شهرای دور و ازاد گرمسار رو دارم؟

  6. Avatar photo منصور گفت:

    سلام با رتبه 8000 سهمیه پنج درصد و تراز 6900 شانس قبولی در دامپزشکی اهواز یا شهر کرد وجود داره؟ازاد گرمسار چطور؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . شانس قبولی بااین سهمیه پایین هست.

  7. Avatar photo vishka گفت:

    سلام وقتتون بخیر با رتبه 3000 در سهمیه 25 درصد شانس قبولی دامپزشکی ازاد هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باه شانس قبولیتون بالا هستش

  8. Avatar photo Rira گفت:

    سلام خسته نباشید .
    میشه جواب بنده رو دقیق بدید لطفا,
    با رتبه ۴۰۰۰ در سهمیه۲۵،
    منطقه ۲ ،آیا برای سراسری، آزاد یا پردیس دامپزشکی شانس دارم؟!
    میشه جواب بدید لطفا،
    میدونم که زمان انتخاب رشته تموم شده اما میخوام بدونم،ممنون.

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر امکان قبولی تون به احتمال 80 درصد میباشد

  9. Avatar photo محسنی فرد گفت:

    با رتبه ۲۰ هزار و تراز ۷۶۶۰ میشه دامپزشکی ازاد قبول شد؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  10. Avatar photo یلدا گفت:

    سلام ببخشید میشه با توجه به اعلام نتایج رتبه قبولی دامپزشکی آزاد رو بگذارید چون شنیدم رتبه ها نصف شده از اینی که هست و یکی از فامیل هام با ۳۹۰۰ دامپزشکی گرمسار آورد
    همچین چیزی امکان داره؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1403

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • کارنامه قبولی پرستاری سراسری

    رتبه قبولی پرستاری 1403 + تحلیل کارنامه‌ مناطق قبولی آزاد

    کارنامه قبولی پرستاری سراسری می‌‌تواند شما را با درصد دروس و رتبه قبولی پرستاری سراسری آشنا سازد. چرا که با بررسی کارنامه پرستاری متوجه خواهید شد برای مطالعه هر درس لازم است چقدر زمان صرف کنید و بر کدام یک...
تماس با مشاور