ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر

مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

خدمت سربازی برای بسیاری از آقا پسرها یکی از مراحل سخت زندگی آنان محسوب می شود. به همین دلیل بسیاری از آنان به دنبال کسری و خرید خدمت نظام وظیفه می باشند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر ، مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه و همچنین ارائه اطلاعات در رابطه با شرایط کسری خدمت جبهه پدر اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید تا در ادامه در رابطه با مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر چیست؟

شرایط اخد کسری خدمت جبهه پدر چیست؟

مدارک لازم برا یثبت نام اخذ کسری خدمت سربازی جبهه پدر چیست؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر – مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه در تبریز با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر چیست؟

 

خدمت سربازی را می توان با استفاده از کسری خدمت کاهش داد و یا اینکه چنانچه واجد شرایط کسری خدمت سربازی باشید، با استفاده از کسری خدمت سربازی از میزان خدمت خود بکاهید. در هر نوع از کسری خدمتی که شما مایل به استفاده باشید، حتما لازم است از شرایط لازم برای آن برخوردار باشید. بدین معنا که مراحل ثبت نام تنها برای واجدین شرایط صورت خواهد پذیرفت.

مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر را می توان در وحله اول ، دارا بودن شرایط لازم برای اخذ این کسری دانست و در مرحله بعدی نیز ، آنچه بسیار مهم و ضروری می باشد این است که شما ملزم به تهیه مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه خواهید بود و پس از آن بتوانید با توجه به میزان حضور پدر در جبهه از میزان کسری خدمت بهره مند گردید. در ادامه در رابطه با شرایط و مدارک مورد نیاز به صورت دقیق سخن خواهیم گفت.

مشمولین عزیز توجه داشته باشند که با توجه به جدیدترین تغییرات خدمت سربازی  آئین نامه های مربوط به سربازی هر ساله در حال تغییر می باشند. به همین دلیل توصیه می نماییم که چنانچه مابل به آخرین اخبار در رابطه با مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر می باشید، با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه ما تماس حاصل نمایید تا علاوه بر ارائه راهنمایی های لازم ، به شما برای انجام ثبت نام نیز کمک نمایند.

 

 

 

انجام مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر در برخی از موارد به صورت الکترونیکی و در برخی از موارد دیگر به صورت حضوری امکان پذیر می باشد.

 

 

 

برای اطلاع از جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه کلیک کنید.

 

 

شرایط اخذ کسری خدمت جبهه پدر

 

شرایط اخذ کسری خدمت جبهه پدر

شرایط اخذ کسری خدمت جبهه پدر

 

آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایطی که در ادامه ذکر خواهید گردید باشند، می توانند پس از ارائه مدارک خود ، نسبت به ثبت نام و اخذ کسری خدمت اقدام نمایند. مطابق با آخرین اخبار و اطلاعاتی که در زمینه کسری خدمت سربازی وجود دارد، برای هر 30 ماه خدمت پدر در جبهه تنها یکی از فرزندان آنها می توانند از این کسری خدمت استفاده کنند.

معافیت سربازی برای کلیه فرزندان ذکور شهدا و مفقودین برای انجام دوره ضرورت معاف خواهند بود. فرزندان خانواده محترم جانبازان نیز به ازای هر درصد جانبازی، یک ماه کسر خدمت سربازی خواهند داشت. فرزندان محترم خانواده های آزاده نیز ، به ازای هر 24 ماه آزادگی ، یک فرزند ذکور از انجام خدمت سربازی آنان معاف می شود.

به ازای هر شهید یا آزاده که حداقل 24 ماه سابقه اسارت داشته اند و یا جانباز با حداقل 25 درصد جانبازی یا مفقود الاثر فاقد فرزند ذکور ، یک نفر از برادران آنها از انجام خدمت دوره ضوروت معاف خواهند شد. میزان کسری خدمت سربازی به نسبت ماه و سال کسری خدمت محاسبه خواهد شد به عنوان مثال برای 23 ماه سابقه جبهه ، 7 ماه کسر خدمت محاسبه خواهد شد.

نهایت کسری خدمت سربازی که مشمولین عزیز می توانند اخذ نمایند ، 9 ماه می باشد که طریقه محاسبه این کسری خدمت با توجه به سابقه خدمت سربازی تعیین خواهد شد. برای 9 تا 11 ماه سابقه جبهه ، 4 ماه کسری خدمت منظور خواهد گردید. همچنین برای 18 تا 20ماه سابقه جبهه نیز ، 6 ماه کسر خدمت منظور می گردد. میزان معافیتی که در این مطلب ارائه گردید ف مربوط به سال های گذشته می باشد.

 

 

جهت اطلاع از آیین نامه جدید معافیت پزشکی کلیک کنید.

 

 

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه

 

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه

 

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه شامل مدارک هویتی و همچنین تکمیل فرم الکترونیکی خواهد بود. در مرحله ابتدایی کلیه داوطلبان با مراجعه به سامانه نظرام وظیفه ناجا می توانند دفترچه راهنمای وظیفه عمومی را دریافت نمایند. پس از دریافت این فرم تصویر اول شناسنامه و توضیحات مندرج در شناسنامه فرد ضروری می باشد.

سایر مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه شامل : کپی کارت ملی ، دو قطعه عکس 2*3 با پس زمینه روشن و رنگی . عکس حتما باید به صورت تمام رخ باشد. کپی گواهی تحصیلی ، تصویر تمام برگ از صفحات شناسنامه پدر و تصویر صفحه اول شناسنامه برادر ، اصل معرفی نامه از سازمان مربوطه (همراه با مهر و امضای معتبر) ، تکمیل برگه شماره 8 دفترچه راهنما.

علاوه بر ارائه مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه لازم ، کلیه متقاضیان موظف به پرداخت هزینه ثبت نام بر اساس مندرجات دفترچه و برحسب همان میزان هزینه پرداخت نمایند . پرداخت هزینه با توجه به کارت های عضو شبکه شتاب و از طریق واریز های کارت بانکی صورت خواهد پذیرفت. بنابراین کلیه متقاضیان محترم برای واریز مبلغ مورد نظر لازم است به شماره حساب مندرج در دفترچه راهنما ، هزینه مورد نیاز را واریز نمایند.

هرگونه سوال در رابطه با مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر را می توانید با مشاورین نظام وظیفه ایران تحصیل در میان بگذارید. همچنین علاوه بر دریافت اطلاعات لازم ، با استفاده از برقراری تماس می توانید به انجام ثبت نام و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نمایید. متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است شماره های موجود را شماره گذاری نمایید.

 

 

برای خرید خدمت سربازی برای متاهلین 98 کلیک کنید.

 

از جمله مهم ترین و متداول ترین کسری خدمت های سربازی کسری خدمت رزمندگی پدر است. در واقع، اگر فرد شرایط استفاده از کسر خدمت سربازی جبهه پدر را داشته باشد می تواند از این راه برای کم کردن مدت سربازی خود اقدام کند. پس ملاحظه می فرمایید که اطلاع از شرایط کسری خدمت جبهه پدر قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت این نوع کسری خدمت الزامی است. پس هرگز بدون اطلاع از شرایط کسری خدمت جبهه پدر برای دریافت کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر اقدام نفرمایید. در این نوشته قصد داریم تمامی اطلاعات لازم در رابطه با کسری خدمت جبهه پدر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. البته با توجه به موضوع مقاله کسب اطلاعاتی در رابطه با کسری خدمت بعد از قطعنامه هم خالی از لطف نیست. بعلاوه، سعی در پاسخگویی به این سؤال هم داریم که کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد.

 

پس ما را همراهی کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با موارد مذکور خدمتتان عرض کنیم و مطالعه این نوشته بتواند برای شما دوست عزیز مشمول حضور در خدمت نظام وظیفه سربازی مفید باشد.

 

 

جهت اطلاع از شرایط دریافت کسری خدمت حضور فرد در جبهه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط کسری خدمت جبهه پدر

 

 

برای گرفتن کسری خدمت جبهه پدر به چه مدارکی نیاز دارم؟

شاید این سؤال برای شما به عنوان یک فرد مشمول خدمت نظام وظیفه ایجاد شده باشد که آیا برای گرفتن کسری خدمت جبهه پدر به تهیه مدارکی نیز نیاز دارم؟

در صورت مثبت بودن پاسخ این سؤال چه مدارکی را باید برای گرفتن کسر خدمت سربازی جبهه پدر آماده کنم؟ آيا تهیه تمامی این مدارک الزامی است؟

در جواب به این سؤالات باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بله یکی از موارد ضروری برای دریافت کسری خدمت جبهه پدر تهیه مدارکی چند است.

مدارکی که از قضا آماده کردن آن ها بسیار مهم است و تمامی آن ها بدون هیچ کم و کاستی باید آماده شوند.

در ادامه با ذکر لیست شماری از مدارک لازم برای دریافت کسری خدمت جبهه پدر در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

اگر به دنبال اطلاع دقیق از تمامی مدارک لازم برای دریافت کسر خدمت سربازی جبهه پدر هستید با مشاوران ایران تحصیل در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

. تهیه کپی از مدرک تحصیلی فرد متقاضی

. ارائه کپی تمامی صفحات شناسنامه پدر فرد مشمول همراه با کپی اولین صفحه شناسنامه برادر وی

. کامل کردن برگه شماره هشت از دفترچه راهنمای نظام وظیفه برای استفاده از کسر خدمت سربازی جبهه پدر

. تحویل کپی کارت ملی فرد مشمول و متقاضی استفاده از کسر خدمت سربازی جبهه پدر

. کامل کردن برگه واکسیناسیون موجود در دفترچه راهنمای خدمت سربازی

. ارائه دو قطعه عکس تمام رنگی به صورت تمام رخ

 

 

قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت کسری خدمت با توجه به مدت حضور پدر در جبهه از شرایط دقیق و به روز برای دریافت آن نیز مطلع شوید

 

 

در مورد شرایط کسری خدمت جبهه پدر چه می دانید؟

همان گونه که بالاتر خدمت شما دوستان همراهان عزیز عرض کردیم هر فرد مشمول و مایل به استفاده از کسری خدمت جبهه پدر تنها در صورت داشتن شرایط کسری خدمت جبهه پدر می تواند برای گرفتن آن اقدام کند.

اما آیا می دانید شرایط کسری خدمت جبهه پدر شامل چه مواردی می شوند؟

با توجه به این که امکان ایجاد تغییراتی در شرایط کسری خدمت جبهه پدر وجود دارد آیا از جدیدترین شرایط کسری خدمت جبهه پدر مطلع هستید؟

آیا شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر هر ساله تغییر پیدا می کنند یا خیر؟

اگر شما دوست عزیز مشمول نیز در پی اطلاع از شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر هستید جهت کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با این شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر می توانید از کمک بهترین مشاوران کمک بگیرید.

بهترین و زبده ترین مشاورانی که در مجموعه ایران تحصیل حضور دارند و می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

در واقع، جدیدترین و به روزترین اطلاعات در رابطه با شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر را می توانید از مشاوران مجموعه ما دریافت کنید.

آن ها می توانند شما را از جزئی ترین و مهم ترین شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر آگاه کنند.

 

 

آیا اطلاعی در رابطه با میزان کسری خدمت حضور پدر در جبهه دارید؟

به مراتب مدت کسری خدمت حضور پدر در جبهه برای هر فرد متفاوت است. حتماً می پرسید که این میزان کسری خدمت حضور پدر در جبهه بستگی به چیزی دارد؟

باید عرض کنیم که میزان کسری خدمت حضور پدر در جبهه بستگی به مدت حضور پدر در جبهه های نبرد حق علیه باطل دارد.

اما آیا می دانید این میزان برای هر فرد چقدر است؟ به عنوان مثال اگر پدر یک سال در جبهه حضور داشته فرد مشمول چه مدتی می تواند کسری خدمت بگیرد؟

اگر به دنبال اطلاع از میزان کسری خدمت حضور پدر در جبهه هستید با مشاورانی خبره در حوزه نظام وظیفه صحبت بفرمایید.

مشاورانی که بتوانند اطلاعات خوبی را در رابطه با مدت کسر خدمت سربازی جبهه پدر در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهند.

 

 

کسری خدمت بعد از قطعنامه

 

 

در مورد کسری خدمت بعد از قطعنامه چه می دانید؟

در ابتدا باید عرض کنیم که کسری خدمت بعد از قطعنامه شامل حال ایثارگران می شود.

آیا از مدت کسری خدمت بعد از قطعنامه براساس آخرین قوانین اعلام شده در این رابطه توسط سازمان نظام وظیفه مطلع هستید؟

آیا می دانید براساس کسری خدمت بعد از قطعنامه هر فرد مشمول تا چه میزان می تواند از کسری خدمت برخوردار شود؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق و موثق در رابطه با کسری خدمت بعد از قطعنامه هستید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ایران تحصیل می توانند اطلاعات دقیق و مفیدی را در رابطه با کسری خدمت بعد از قطعنامه البته بر طبق آخرین قوانین اعلام شده در سال جاری خدمت شما دوستان عزیز مشمول عرض کنند.

 

 

چگونه می توانم برای گرفتن کسری خدمت حضور پدر در جبهه اقدام کنم؟

مسلماً‌ گرفتن کسری خدمت جبهه پدر برای هر فرد مشمول و متقاضی دریافت این کسری خدمت با طی مراحل و فرآیندهایی همراه است.

آیا می دانید برای گرفتن این کسری خدمت و استفاده از این امتیاز چه مراحلی را باید طی کنید؟

آیا برای دریافت این کسری خدمت باید فرآیندی طولانی را طی کنید یا نه ظرف مدت کوتاه و با طی فرآیندها و مراحلی کوتاه می توان به آسانی این امتیاز را دریافت کرد؟

اگر به دنبال اطلاع از نحوه گرفتن کسری خدمت جبهه پدر هستید لزوماً‌ از کمک مشاوری خبره در این حوزه کمک بگیرید.

مشاوری که بتواند اطلاعاتی به روز و دقیق را در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

 

کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد ؟

کسری خدمت امتیاز بسیار مهمی است که هر ساله تعداد زیادی از مشمولان نظام وظیفه امکان استفاده از آن را پیدا می کنند و بدین ترتیب مدت کمتری در خدمت سربازی حضور پیدا می کنند.

از آن جایی که شماری از مشمولان متأسفانه برای گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه به مناطق و شهرهای دوردست می روند استفاده از کسری خدمت می تواند کمک بزرگی به آن ها کند.

اما آیا امکان حذف کسری خدمت وجود دارد؟ در صورت حذف کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد ؟

به هر حال این که کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد موضوع مهمی است که اگر به سن خدمت سربازی یعنی همان هجده سال رسیده اید باید از آن اطلاع پیدا کنید.

اگر خواستار اطلاع از این موضوع هستید که کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد می توانید از راهنمایی های مشاوری خبره در زمینه خدمت مقدس سربازی استفاده کنید.

مشاوری که با توجه به آخرین تصمیمات گرفته شده توسط مسئولین امر بتواند به شما بگوید که کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعاتی موثق در رابطه با این موضوع که کسری خدمت تا چه سالی تعلق میگیرد می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل استفاده کنید.

 

 

در مورد سایر کسری خدمت های تعلق گرفته به مشمولان چه می دانید؟

باید عرض کنیم که به جز مورد دیگر ذکر شده در این نوشته یعنی کسری خدمت جبهه پدر شاهد وجود شماری دیگری از کسری های خدمت برای مشمولان خدمت نظام وظیفه هستیم.

از میان این کسری های خدمت می توان از کسری خدمت جانبازی پدر، کسری خدمت مناطق محروم و مواردی از این قبیل یاد کرد.

آیا اطلاع دقیقی در رابطه با تمامی کسری های خدمت تعلق گرفته به مشمولان خدمت نظام وظیفه دارید؟

آیا می دانید شرایط لازم برای دریافت آن ها چیست؟ آیا گرفتن این کسری خدمت های متداول و رایج به تهیه و آماده سازی مدارکی هم نیاز دارد؟

چه مراحلی را باید برای دریافت انواع کسری خدمت طی کرد و در کل نحوه دریافت آن ها به چه صورت است؟

این ها سؤالاتی بسیار مهم است که قبل از هر کاری برای دریافت انواع کسری خدمت باید از آن ها اطلاع پیدا کنید.

برای کسب اطلاعاتی دقیق در مورد انواع و اقسام کسری خدمت نظام وظیفه با مشاورانی خبره و کاردان تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کافی را در این رابطه در اختیار شما دوستان و همراهان گرامی قرار دهند.

مشاورانی که با دادن بهترین مشاوره های نظام وظیفه می توانند از میزان نگرانی ها و استرس های شما در بدون ورود به دوران خدمت سربازی و شروع این پروسه به میزان زیادی کم کنند.

 

 

چرا باید از خدمات مشاوره ای قبل از رفتن به خدمت سربازی استفاده کنم؟

سربازی رفتن دوره ای از زندگی هر یک از آقایانی است که به سن هجده سالگی رسیده اند و باید خود را برای حدود دو سال دوری از خانواده و دوستان آماده کنند.

اما در این میان عده ای با سردرگمی زیادی در زمان اقدام به رفتن به خدمت سربازی مواجه هستند.

به این معنا که اطلاع درست و دقیقی از قوانین و ضوابط نظام وظیفه ندارند، در مورد معافیت های اختصاصی یافته به مشمولان چیزی نمی دانند و حتی نمی دانند شرایط و نحوه دریافت کسری خدمت به چه صورت است.

از طرفی مدام هم با ایجاد تغییراتی در قوانین و ضوابط نظام وظیفه روبرو هستیم.

قوانینی که تا دیروز چیز دیگری بودند و در حال حاضر به کل تغییر کرده اند.

حال برای اطلاع از تمامی موارد ذکر شده و همین طور قوانینی که مرتب تغییر پیدا می کنند چکار باید کرد؟

چگونه می توان از تمامی آن ها آن هم به صورت دقیق و به روز مطلع شد؟ چه کسی می تواند در رابطه با تمامی این موارد برای شما توضیح بدهد و جزئیات لازم را در رابطه با آن ها در اختیار شما قرار دهد؟

اینجاست که باید بگوییم هیچ کسب به اندازه یک مشاور خوب و خبره نمی تواند شما را از بی اطلاعاتی در رابطه با خدمت سربازی نجات دهد.

اگر به دنبال کسب جدیدترین اطلاعات و قوانین وضع شده در مورد خدمت نظام وظیفه هستید و یا می خواهید اطلاعات خود را در این رابطه تکمیل کنید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما با جان و دل در خدمتگذاری شما عزیزان مشمول خدمت نظام وظیفه حاضر هستند و می توانند با دادن اطلاعاتی کامل و جزء به جزء نگرانی و استرس را در بدو ورود به خدمت سربازی از شما دور کنند.

پس معطل نکنید و با تماس با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خوب و مفیدی را در مورد خدمت زیر پرچم بدست آورید.

 

 

تکلیف سربازان نظام وظیفه با توجه به شیوع کرونا چه شد؟

چند ماهی که کشور ایران درگیر بیماری مهلک و کشنده ای به نام کرونا شده است.

بیماری که متأسفانه اختلالات و به هم ریختگی های زیادی را در تمامی امور رایج زندگی مردم و برنامه ریزی های آن ها به وجود آورده است.

البته در این میان اثر کرونا بر تعویق اعزام سربازان به خدمت نظام وظیفه و ایجاد مشکلاتی برای آن ها را نیز نمی توان نادیده گرفت.

سربازانی که قرار بود در طول این مدت به خدمت سربازی اعزام شوند اما به علت شیوع بی رویه بیماری اعزام آن ها لغو شد.

اما آیا می دانید تکلیف اعزام سربازان در سال جدید چه شد؟ آیا از تصمیم مسئولین در رابطه با این موضوع مطلع هستید؟

اگرمی خواهید بدانید که تکلیف اعزام سربازانی که باید در سال جدید به سربازی اعزام شوند با توجه به شیوع کرونا چیست با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

 

برای آشنایی با شرایط اخذ کسر خدمت منطقه عملیاتی پدر از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سوالاتی پیرامون مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر

آیا در صورتی که برادر بزرگتر ما از کسری خدمت جبهه پدیر استفاده نموده باشد، ما به هیچ عنوان این امکان را نخواهیم داشت؟

با توجه به شرایطی که در دفترچه راهنمای کسری خدمت سربازی ارائه شده است، مشمولین عزیز برای انجام ثبت نام لازم است مدارک موجود را ارائه دهند. یکی از مدارکی در مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر شما باید ارائه نمایید ، تعیین آخرین وضعیت برادر (برادران) مشمول که سن 18 سال یا بالاتر می باشد (ارایه کارت پایان خدمت یا معافیت یا گواهی اشتغال به تحصیل) می باشد. بنابراین با استفاده از همین کارت وضعیت مشمولین و استفاده سایر افراد خانواده تعیین می گردد.

کسری خدمت برای فرزندان آزادگان به چه میزان می باشد؟

آزادگانی که مدت اسارت آنان کمتر از 24 ماه باشد، فرزندان آنان می توانند به ازای هر یکسال اسارت پدر ، از 6 ماه کسر خدمت بهره مند شود. چنانچه سابقه اسارت کمتر از یک سال باشد، هیچگونه کسر خدمتی به فرزند تعلق گرفته نخواهد شد و به همین دلیل مشمول کسر خدمت نخواهد بود.

آیا شرایط کسری خدمت جبهه متاهلین متفاوت می باشد؟

آیا می توان همزمام از کسر خدمت جبهه پدر و همچنین کسر خدمت سربازی استفاده نمود؟

مدارک ثبت نام را باید به صورت حضوری به سازمان نظام وظیفه ارائه داد یا در سایت باید این مدارک را بارگزاری نمود؟

هزینه ثبت نام کسری خذمت سربازی پدر به چه میزانی است؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های  9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

پذیرش سپاه اصفهان

مشاوره امریه سربازی

مناطق عملیاتی سربازی کجاست؟

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس

معافیت سربازی کفالت

استخدام نیروی انتظامی زن

پروژه کسری خدمت چیست؟

کسری خدمت فرزندان ایثارگر

کسری خدمت ایثارگران

کسری خدمت جبهه پدر 

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه

مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر

3.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

13 دیدگاه دربارهٔ «مراحل اخذ کسری خدمت جبهه پدر»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام
    من برادر بزرگم غیبت داره
    اما پدرم 15 درصد جانبازی و سابقه جبهه داره
    میخواستم بدونم میتونم بدون اینکه مشکلی برای برادر بزرگم پیش بیاد من از کسری پدرم استفاده کنم ؟
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز بله شما مجاز به استفاده از امتیاز جانبازی پدرتون هستید و غیبت برادرتون مانعی برای شما ایجاد نمیکند.

  2. Avatar photo Sajd گفت:

    سلام.. پدر بنده 92 ماه جبهه دارن.. دوتا برادرم معاف شدن.. واسه بنده گفتن.. نصفش بعد قطعنامه اس فقط 14 ماه اینوره.. ایا میتونم اقدامی کنم برای معافیت.. نه کسری.. 17 ماه بعد قطعنامه رو منطقه فکه بودن

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر در صورتی که غیبت نداشته باشید میتوانید از طرح امام حسن مجتبی اقدام برای کسری بفرمایید

  3. Avatar photo mahdi گفت:

    سلام خسته نباشید
    پدرم ایثارگر است و برادر بزرگم کسری خدمت پدرم رو گرفت و برد پادگانشون ولی بدلیل بیماری معاف پزشکی شد یعنی کلااا دیگه خدمت نرفت الان کسری های پدرم برای من تعلق میگیره ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که برای کسری استفاده نکرده باشند می توانید از سهمیه پدرتان برای کسری خدمت تان استفاده نمایید

  4. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام پدرم کارت ایثار داره و من غیبت ندارم میخوام از کسری خدمت استفاده کنم.ولی برادر بزرگترم نه پایان خدمت داره نه گواهی اشتغال به تحصیل.برای گرفتن کسری به اینا نیاز هست باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر خیر

  5. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام ،ببخشید پدر من مهر ماه 67 رفتن سربازی در پادگان دوکوهه اندیمشک و به مدت 21 ماه اونجا خدمت کردن ، آیا می‌تونم کسری بگیریم ، اگه میشه چه مدت می‌تونم بگیرم ؟!!

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز پدر شما باید به یگان مربوطه مراجعه کنند تا سابقه ی ایثارشون مشخص بشه و براساس تعداد ماه های حضور ایشون بشما کسری تعلق خواهد گرفت که طبق قانون نظام وظیفه به ازای هر 1 ماه حضور ایشون 12 روز کسری برای شما تعلق خواهد گرفت.

  6. Avatar photo حسین اسلامی گفت:

    سلام پس سربازانی که برای بچه های خودشان 11ماه کسری گرفتند چگونه بوده مگر نمی گویید 24ماه خدمت ایثار گری 6ماه کسری دارد پس شخص مذکور که یکی از دوستان من است با دادن 5میلیون تومان 11ماه کسری خدمت گرفته چگونه محاسبه می شود چرا همه سربازان نیروی زمینی بیشتر از 24ماه ایثارگری می گیرند ولی سربازان نیروی دریایی که مستقیم از مرکز آموزش به جزیره خارک رفته اند طبق بخشنامه ارتش عمل نمی کنند سربازانی که مستقیم از مرکز آموزش به منطق جنگی اعزام شده اند سه ماه آموزشی آنها جز ایثارگری محاسبه شود مگر سرباز نیروی دریایی دیگه سرباز نیست متاسفانه بنده بعد از 18ماه خدمت در جزیره خارک سه ماه آخر به منطقه یکم بندرعباس منتقل شدم الان هیچگونه پرونده ای در منطقه یکم ندارم ولی کارت پایان خدمت و برگ تسویه حسابی که باید از خارک می گرفتم فقط بخاطر موج انفجار . شکستن دست و از دست دادن شنوایی جهت مداوا به بندرعباس منتقل شدم و خدمتی من در منطقه یکم نکردم بعد از بستری هم 45روز مرخصی جنگی که از خارک طلب داشتم رفتم برادر نیروی دریایی کسی که مرخصی جنگی در اردیبهشت و خرداد 65می گیرد و قبل از آن بیست روز بستری بوده یعنی از منطقه جنگی آمده چرا ظلم می کنی و روی هوا 24ماه ایثارگری من تبدیل به سیزده ماه می کنی انشاالله تهران بیایم تکلیف روشن می کنم

  7. Avatar photo سینا انتظامی گفت:

    سلام خسته نباشید پدر من ۱۸ ماه و۹ روز عملیاتی دارد و متاسفانه پدرم فوت کرده اند آیا من باز میتوانم کسری عملیاتی پدر را بگیرم ؟

    1. Avatar photo عبدالله گفت:

      به تناسب هر ماه 13 روز کسری دارید البته متأسفانه فعلا شرط نداشتن اضافه خدمت روی دفترچه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
  • پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح + ارگان ها | irantahsil

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مزایای بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، خیلی از جوانان و مشمولان خدمت سربازی به دنبال روشی هستند تا بتوانند مهارت‌هایی یاد بگیرند. این امر از طریق پروژه کسری خدمت امکان‌پذیر است، بنابراین...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)