ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کد امنیتی سامانه پادا چیست؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲
کد امنیتی سامانه پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کد امنیتی سامانه پادا، کاربران یا دانش آموزان برای مشاهده کارنامه، بررسی مشکلات و غیره خود باید به آدرس اینترنتیpada.medu.ir مراجعه نمایند. همچنین به دلایل متعدد از جمله کرونا ثبت نام مدارس سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی از طریق سامانه پادا صورت می‌گیرد. برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در پادا، به نشانی گفته شده مراجعه نمایید.

در این مقاله با ارائه روش‌های متعدد به شما برای اطلاع از فرآیند دریافت کلمه عبور سامانه پادا کمک خواهیم کرد. افراد با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانند به این سامانه وارد شوند. در صورتی که با فرآیند ورود و مشاهده کارنامه تحصیلی فرزندان خود در این سامانه آشنایی خاصی ندارید در ادامه با ما همراه باشید.

کد امنیتی سامانه پادا

به عبارتی که در کنار کادر کد امنیتی قرار داده شده است، کد امنیتی سامانه پادا گفته می‌شود. شما برای ورود به سامانه پادا باید از نام کاربری، رمز و کد امنیتی استفاده کنید.

رمز ورود به این سامانه برای هر دانش آموز به واسطه مدیر ایجاد می‌شود. در صورتی که هرکدام از دانش آموزان رمز ورود خود را فراموش کند باید نسبت به بازیابی رمز سامانه پادا اقدام کند که در ادامه به صورت کامل شرح داده‌ایم.

کد امنیتی سامانه پادا

نام کاربری پادا

در سامانه وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه‌ایی با عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ایجاد شده است که تمامی دانش آموزان می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به این سامانه وارد شوند. هرچند این سامانه برای اعمال تغییرات در دسترس نیست ولی در صورت برطرف شدن تمامی مشکلات این سامانه، کلیه دانش آموزان می‌توانند به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه کنند.

محیط کاربری و نام کاربری سامانه پادا همانند سامانه سیدا است، در صورتی که برای برای ورود به این سامانه با مشکل روبرو هستید می‌توانید به مطالبی که در سایت ایران تحصیل قرار داده شده است مراجعه کنید.

تمامی دانش آموزان پایه اول با کدملی و سایر دانش آموزان با گذرواژه‌ای که از مدرسه محل تحصیل خود می‌گیرند برای دریافت کارنامه به پادا مراجعه کنند.

در سایت ایران تحصیل مقاله نام کاربری سامانه پادا منتشر شده است برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دریافت رمز عبور و نام کاربری سامانه پادا

فرآیند دریافت رمز عبور یا کد امنیتی سامانه پادا به این صورت است که دانش آموز با استفاده از کدملی و کد 8 رقمی که مدیر مدرسه به وی اختصاص می‌دهد، گفته می‌شود.

از این رو همکاران باید با استفاده از بخش مدیریت کاربران- انتصاب و دسترسی به کلیه دانش آموزان رمزی به تک تک دانش آموزان اختصاص دهند تا بتوانند با استفاده از رمز اختصاصی و کدملی به سامانه مذکور وارد شوند.

تخصیص رمز عبور سامانه پادا به دانش آموزان

تمامی دانش آموزان برای مشاهده کارنامه خود و دریافت رمز عبور سایت پادا (پرونده الکترونیکی) می‌بایست به مدیر مدرسه خود مراجعه کنند. در این صورت مدیران مدارس برای اختصاص رمز عبور به دانش آموزان می‌بایست مراحل زیر را انجام دهند:

  • مراجعه به بخش مدیریت کاربران
  • کلیک بر روی گزینه انتصاب و دسترسی
  • کلمه عبور دانش آموزان
  • انتخاب کلاس مربوطه
  • مشاهده اسامی دانش آموزان و رمز عبور آنها (در این قسمت، فایل خروجی اکسل قرار داده شده است که می توانید با آن فایل خروجی اکسل گرفته و در اختیار داشته باشید.)

اطلاعیه:

دریافت رمز عبور سامانه پادا – پرونده الکترونیکی دانش آموزان در سایت سامانه پادا به آدرس اینترنتی pada.medu.ir است.

بازیابی رمز عبور سامانه پادا دانش آموزی

برای اینکه دانش آموزان این مراحل را به درستی انجام دهند باید با استفاده از موارد گفته شده در ادامه اقدام کنند.

1- به سایت پادا به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه کنید

2- روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه پادا دانش آموزی

3- درج کردن شماره دانش آموزی و کدامنیتی

4- روی گزینه «ثبت» کلیک کنید.

بازیابی رمز سامانه پادا دانش آموزی

در صورتی که با ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا با مشکل روبرو شده‌اید با مراجعه به این لینک می‌توانید به راحتی ثبت نام فرزند خود را تکمیل کنید.

اخبار پیرامون کد امنیتی سامانه پادا

  • از دانا تا پادا ، هرسال مبارک بادا!

در سالهای اخیر تلاش  وزارت آموزش و پرورش در عرصه ی فناوری اطلاعات و IT بیشتر از قبل بوده و به دلیل اینکه بتواند همگام با آموزش جهانی پیش برود تلاش‌های زیادی داشته است. و سامانه‌های متعدد و رنگارنگ زیادی را در اختیار داشت.

آیا سامانه هایی همچون دانا، سناد، همگام، پادا‌، سیدا، LTMS، نظارت، سپند، تکست بوک، سجا، بوفه، اسکان، انتقال و… با توجه به هزنه‌ای که برای ساخت آن‌ها بوده توانسته‌اند تا مفید باشند؟ بررسی وضعیت انفورماتیک مدارس تا اداراتِ مناطق مختلف کشور است.

  • ثبت نام حضوری دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس، در صورت بروز مشکل در «سامانه پادا»

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: والدین می‌توانند در صورت بروز برخی مشکلات در سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) برای ثبت‌نام فرزندان خود، به صورت حضوری به مدارس مراجعه کنند.

رضوان حکیم زاده؛ اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش ثبت نام حداکثری در مدارس است، هیچ دانش‌آموزی نباید به دلیل مشکلات سامانه، از ثبت نام جا بماند.

  • والدین دانش آموزان با بروز مشکل در سامانه پادا حضوری ثبت‌نام کنند سیاست آموزش و پرورش ثبت نام حداکثری در مدارس است، هیچ دانش‌آموزی نباید به دلیل مشکلات سامانه از ثبت نام جا بماند.

وی ادامه داد: اگر در فرایند ثبت‌نام مشکلی ایجاد شد، امکان مراجعه به مدارس وجود دارد. چنانچه برخی والدین نتوانستند از امکانات سامانه پادا استفاده کنند یا با مشکلات زیرساخت فناوری روبرو شدند ثبت نام فرزندان خود را به صورت حضوری در مدارس انجام دهند.

کاربران گرامی برای دانلود پی دی اف این صفحه کلیک کنید.

خلاصه مطلب

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی فرآیند تحصیلی در سراسر کشور تغییر کرد به همین سبب آموزش و پرورش کشور تصمیم گرفتند تا سامانه ایی تحت عنوان پادا ایجاد کنند تا دانش آموزان برای مشاهده کارنامه، ثبت نام مدرسه و بررسی سایر مشکلات به این سامانه مراجعه کنند.

هر کاربر برای ورود به سامانه پادا به کدامنیتی سامانه پادا نیاز دارد به همین سبب با مراجعه به مدیر مدرسه خود می‌تواند آن را دریافت کرده و برای ورود به سامانه استفاده کند. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد هر فرد از نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برخوردار است.

برای مشاهده گزارش تحصیلی یا کارنامه دانش آموزان، اولیا باید با استفاده از رمزی که در اختیاز دانش آموزان قرار می‌دهند، از وضعیت تحصیل فرزند خود مطلع شوند. کد امنیتی سامانه پادا به راحتی در آدرس اینترنتی pada.medu.ir قابل دستیبابی است و دانش آموزان و اولیا با مراجعه به این صفحه می‌توانند نسبت به دریافت و یا بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

3.7/5 - (22 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه بازیابی رمز سامانه پادا و دریافت مجدد کلمه عبور چگونه است؟

برای دریافت و رمز سامانه پادا، نیاز به وارد کردن شماره دانش آموزی و کد امنیتی است.

کد امنیتی سامانه پادا چیست؟

به عبارتی که جلوی کادر کد امنیتی قرار دارد، کد امنیتی سامانه پادا گفته می‌شود که در بالا در مورد آن به خوبی توضیح دادیم.

دریافت رمز مجدد سایت پادا (با تماس تلفنی) چگونه است؟

قابلیت دریافت رمز مجدد سامانه پادا به واسطه تماس تلفنی با شماره 9099071613  ایجاد شده است.

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «کد امنیتی سامانه پادا چیست؟»

  1. Avatar photo محمدرضا افسرپور گفت:

    خیلی خوب بود

  2. Avatar photo محمدرضا افسرپور گفت:

    ههلهنلننلنلتلتتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور