ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 1403 + مستقیم | sanjeshp

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 1403 به زودی طبق اعلامیه‌ای از مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی Sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند موظفند قبل از آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت و در هنگام ورود به جلسه آزمون همراه خود داشته باشند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 1 خرداد تا 4 خرداد ماه 1403 خواهد بود. 

طبق اعلامیه شماره 6 مرکز سنجش آموزش پزشکی برای سال 1403 مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان تا تاریخ 9 اسفند 1403 تمدید شده و عزیزانی که به هر دلیلی نتوانستند در این آزمون ثبت‌نام کنند فرصت مجددی برایشان فراهم شده است. شما داوطلبان گرامی چنانچه در هنگام دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 ابهامی دارید، کافی است از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل ارتباط بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند. 

 

اطلاعیه

 زمان برگزاری آزمون 4 و 5 خرداد ماه 1403 است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 1403

داوطلبانی که قصد ورود به مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی را دارند، بایستی از سد آزمون وزارت بهداشت عبور کنند. در کنکور سال جاری نیز لازم است که همه متقاضیان در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت در حدود 3 تا 5 روز قبل از برگزاری آزمون می‌باشد که علاقه‌مندان شرکت در آزمون می‌توانند آن را دریافت نمایند.

در سال گذشته تاریخ دریافت کارت از ساعت 10 صبح 1 خرداد ماه 1401 لغایت 4 خرداد ماه 1401 (روز قبل از آزمون) بوده و احتمال می‌رود، امسال هم همین روند پیش گرفته شود. امسال نیز آزمون ارشد وزارت بهداشت 5 و 6 خرداد برگزار می‌شود.

داوطلب باید حتما کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت را پرینت شده همراه با شناسنامه و کارت ملی خود همراه داشته باشد. در حوزه‌های برگزاری آزمون امکان دریافت کارت نیست.

توجه داشته باشید که مهلت‌های تعیین شده محدود بوده و معمولاً تمدید نمی‌گردد. بنابراین، توصیه می‌شود که برای این امر وارد عمل شوید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 

برای کسب اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

همانطور که در بالا نیز ذکر شد دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. برای این منظور، لازم است که متقاضیان گرامی با استفاده از کد رهگیری که در هنگام نام‌نویسی دریافت نموده‌اند و سایر مشخصات خواسته شده، به سایت sanjeshp.ir مراجعه و برای اخذ کارت خود اقدام کنند.

نحوه دریافت  کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت

نکته دیگر آنکه، داوطلبان همراه با این کارت می‌توانند راهنمای آزمون را نیز دریافت کنند. در ادامه با روند ورود به سامانه کنکور ارشد وزارت بهداشت و نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت آشنا می‌شویم.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

  • وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir 
  • کلیک بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون” مطابق تصویر زیر:

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت

  • در این مرحله بعد از اینکه کد رهگیری را وارد نمودید کارت ورود به جلسه به شما نشان داده شده و قابل چاپ است.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت-بهداشت

اطلاعیه 

نداشتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به منزله غیبت محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارت ورود به جلسه آزمون وزارت بهداشت با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید. 

 

رفع نقص کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت هرکدام از شرکت‌کنندگان، اطلاعات شخصی اعم از نام و نام خانوادگی، رشته امتحانی، آدرس حوزه امتحانی، معدل و … درج شده است.

داوطلبان می‌بایست پس از دریافت این کارت، حتما با دقت موارد درج شده در آن را مطالعه کنند تا بعداً با مشکل مواجه نشوند.

اما چنانچه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت، در هرکدام از اطلاعات وارد شده شاهد اشتباه یا تناقضی بودید، می‌توانید برای رفع آن اقدام کنید.

برای این منظور، سازمان سنجش باجه‌های رفع نقصی را درنظر گرفته است که داوطلبان با مراجعه به آنها می‌توانند اشکلات موجود را گزارش و برطرف نمیاند.

کال تو اکشن تماس

البته این کار معمولا به صورت حضوری انجام می گیرد. به شکلی که همزمان با صدور کارت ورود به جلسه، آدرس باجه های همه استان‌ها در سایت سنجش قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند برای این امر به نزدیکترین باجه محل زندگی خود مراجعه فرمایند. همچنین، برای اطلاع دقیق از آدرس باجه‌های نزدیک به محل زندگیتان می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

جهت اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید.

 

نمونه کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

برای آمادگی هرچه بیشتر در آزمون ارشد وزارت بهداشت بد نیست با تمام جزئیات آن آشنا باشید. یکی از این جزئیات می‌تواند خود کارت ورود به جلسه این آزمون باشد.

دانستن تمام فیلدهای مربوط به کارت ورود به جلسه شما را در آمادگی مناسب در هنگام ثبت‌نام، ویرایش اطلاعات کمک خواهد کرد. به این صورت که شما با دیدن عناصر مورد نیاز کارت ورود به جلسه مدارک لازم برای این کار را تهیه می‌کنید و در زمان ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات این کار برایتان سهولت می‌یابد.

 

برای مشاهده نمونه کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت روی این لینک کلیک کرده و کارت ورود به جلسه را در قالب PDF دریافت کنید.

 

ویرایش معدل در هنگام دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور، در هر نوبت از ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، برای رفاه حال داوطلبان، سه مهلت مشخص را جهت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا نام‌نویسی جاماندگان معرفی می‌کند.

یکی از این فرصتها که نهایی‌ترین مهلت ویرایش نیز به شمار می‌رود، به زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت مربوط می‌شود. البته، موارد قابل ویرایش در این بازه زمانی محدودتر بوده و مختص ویرایش معدل است.

ویرایش معدل در هنگام دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت

گرچه همه متقاضیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، اما برای داوطلبینی که دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی بوده‌اند و در زمان اصلی ثبت‌نام هنوز معدل کل را اخذ نکرده بودند تا آن را درج کنند فرصتی بسیار مناسب است. ازاین رو، این عزیزان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه، قبل از دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت به اصلاح یا درج معدل خود بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شهریه ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

چند نکته در مورد دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

در بالا به نحوه رفع نواقص کارت ورود به کنکور وزارت بهداشت پرداختیم، اما بهتر است که چند نکته مهم دیگر را در این مورد به اطلاع متقاضیان عزیز برسانیم. برای تعدادی از داوطلبان این سوال مطرح می‌شود که کدام اطلاعات توسط خود شخص قابل تغییر بوده و کدام یک باید توسط سازمان سنجش اصلاح گردد.

  • برای مواردی همچون نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کد ملی، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، سهمیه‌های کنکور کارشناسی ارشد از جمله سهمیه 5 درصد ایثارگران، معدل آخرین مدرک تحصیلی و شاغل قراردادی (نام دستگاه)، داوطلب خود می‌تواند اصلاحات لازم را انجام دهد.
  • برای تغییر مشخصاتی همچون معلولیت، مقطع تحصیلی، اولویت انتخابی، نیازمندی به منشی و یا عنوان رشته تحصیلی باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه شود.
  • اگر قصد مراجعه به باجه‌های رفع نقص را دارید، کارمندان مربوطه به طور معمول روز بعد از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه در دفاتر حاضر هستند و در ساعات اداری پاسخگوی مراجعه‌کنندگان می‌باشند.
  • سهمیه 25 درصدی ایثارگران قابل ویرایش نیست. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتما در زمان ثبت‌نام در وارد کردن اطلاعات این بخش نهایت دقت را داشته باشید. البته، در برخی از مواقع می‌توان از طریق مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران این کار را انجام داد.
  • اگر نقص کارت به مواردی همچون نداشتن عکس، عدم مهر، عدم وضوح کافی و یا عکس اشتباهی مربوط باشد، متقاضی می‌تواند با به همراه داشتن دو قطعه عکس، کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت و کارت ملی خود به باجه‌های رفع نقص مراتب را گزارش دهد.
  • چنانچه در فرم ثبت‌نام اولیه خود، سهمیه خاصی را علامت زده‌اید اما ارگان مربوطه آن را تایید نکرده است، لازم است که دو روز پس از برگزاری آزمون، از نهادهای ذیربط پیگیر شوید، چراکه در صورت عدم تایید این ارگان‌ها، سهمیه‌های درخواستی ثبت شده در فرم نام‌نویسی، هیچ‌گونه تاثیری نخواهند داشت.

بنر کال تو اکشن

چند نکته در مورد دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت

به منظور دریافت رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

نکات مربوط به ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

پس از اینکه فرایند دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت به اتمام رسید و از صحت همه موارد آن مطمئن شدید، نوبت به چاپ آن می‌رسد. سعی کنید برگه راهنمایی را که همراه با کارت در اختیارتان قرار می‌گیرد را مطالعه کنید تا از همه توصیه‌ها و اطلاعات ذکر شده در آن مطلع شوید. برای روز جلسه آزمون، حتما مدارکی همچون کارت ملی و کارت ورود به جلسه را همراه خود داشته باشید.

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 1403

  • لزوم بررسی مستمر سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی

طبق اطلاعیه شماره 1 مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور تمامی داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون نیاز است تا بطور هفتگی سامانه sanjeshp.ir را ملاحظه نمایند. تمام مشکلات ناشی از عدم اطلاع شما از اخبار و اطلاعیه‌های این سامانه بر عهده داوطلب است. همچنین می‌توانید از آخرین اطلاعیه‌ها در همین مقاله آگاه شوید. این مقاله همراه با انتشار اعلامیه‌های جدید این سازمان بروز می‌شود.

  • لغو قبولی درصورت مغایرت معدل داوطلبان کارشناسی ارشد

رئیس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی گفت: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توجه کنند در صورت قبولی مغایرت معدل و قبولی با معدلی بالاتر از میزان واقعی، از ادامه تحصیل آنها در دانشگاه قبول شده ممانعت می‌شود و هیچ اغماضی در این مساله صورت نمی‌گیرد.

اخبار پیرامون کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت

خلاصه مطالب

در این مقاله به راهنما و زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت پرداختیم و تلاش کردیم تا موارد لازم جهت رفع نقص احتمالی یا ویرایش معدل را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. چنانچه داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون خود را به همراه نداشته باشند، از ورود آنها سر جلسه ممانعت خواهد شد.

اگر در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت با هرگونه مسئله‌ای روبرو شدید و یا به دنبال آگاهی از جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری و تاریخ اعلام نتایج آزمون هستید، کافی است که از طریق شماره 9099075307 در همه روزهای کاری هفته جهت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت در چه زمانی منتشر می‌شود؟

طبق آخرین اطلاعیه ها، کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت  از اواخر اردیبهشت ماه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

برای دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت به کجا مراجعه کنیم؟

برای این منظور می توانید به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه فرمایید.

آیا در هنگام اخذ کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت امکان ویرایش وجود دارد؟

بله. متقاضیان می‌توانند در مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، موارد جزئی از جمله معدل خود را وارد یا اصلاح نمایند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت 1403 + مستقیم | sanjeshp»

  1. Avatar photo دریا گفت:

    زمانش هنوز مشخص نیست؟
    من به کسی پول دادم که انجام بده الان خبری ازش نیست تا کارتمو نگیرم نمیتونم مطمئن شم. اگر برم وزارت بهداشت میشه بگن که ثبت نامم انجام شده یا نه؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . باید با کد رهگیری و شماره پرونده وارد سایت مربوطه شوید و دریافت بفرمایید

  2. Avatar photo لیالی گفت:

    سلام خسته نباشید. برای پرینت کارت امتحان ارشد وزارت بهداشت باید کاغذش رو پرس کنیم یا باید جوری باشه که بشه روش چیزی نوشت>

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . میتوانید پرس کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
  • ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار

    ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار براساس استعدادهای درخشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی این شهرستان منتشر شد. دانشگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در حال حاضر 2707 دانشجو و 106 استاد در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)