ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 {تاریخ آزمون} | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آن دسته از داوطلبانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و یا پیراپزشکی ادامه تحصیل دهند، می بایست در کنکور کارشناسی وزارت بهداشت شرکت کرده و نمره قبولی مورد نیاز را کسب کنند. این کنکور یک بار در سال برگزار می شود و به افرادی که مدرک کارشناسی مرتبط با رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند، فرصت ادامه تحصیل می دهد. لازم به ذکر است که زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403، 10 و 11 خرداد ماه می باشد. متقاضیانی که ثبت نام خود را از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir انجام داده اند، می بایست در تاریخ مقرر شده به این سامانه مراجعه کرده و برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. 

داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد می توانند در صورت نیاز به مشاور تحصیلی مجرب برای انتخاب رشته از متخصصان مرکز ایران تحصیل کمک بگیرند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما کافیست با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

دانشجویان فارغ التحصیل شده از یکی از رشته های پزشکی و پیرا پزشکی در مقطع کارشناسی، ممکن است قصد داشته باشند تا تحصیلات خود را ادامه دهند؛ در چنین مواقعی می بایست این دسته از افراد در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که مخصوص رشته های پزشکی و پیراپزشکی است، شرکت کنند. برگزار کننده این آزمون ارشد، سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور و وزارت بهداشت است و زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، چگونگی ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، زمان اعلام نتایج و… همگی از سوی این دو نهاد مشخص می گردد.

آزمون ارشد وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می شود؟

در حال حاضر با توجه به اطلاعیه ای که در سازمان سنجش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir منتشر شده است، زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403، 10 و 11 خرداد ماه سال جاری اعلام شده است. متقاضیانی که قبلا ثبت نام خود را در این آزمون نهایی کرده اند، می بایست در این تاریخ برای شرکت در جلسه آزمون حاضر شوند. 

برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است که حوزه های امتحانی نیز از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد و داوطلبان گرامی می توانند برای مشاهده آن به کارت ورود به جلسه خود مراجعه کنند. توجه داشته باشید که تا کنون تاریخ دقیق برگزاری آزمون ارشد برای هر یک از رشته ها مشخص نشده است؛ به عبارت دیگر هنوز اعلام نشده است که چه رشته هایی برای شرکت در آزمون باید 10 ام خرداد ماه در جلسه آزمون حاضر شوند و چه رشته هایی در 10 ام خرداد.

با این حال داوطلبان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت به تفکیک رشته، با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنند. 

برای اطلاع از نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

یکی از مهم ترین مدارکی که باید در روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به همراه داشته باشید، کارت ورود به جلسه آزمون است. کارت ورود به جلسه در بردارنده تمامی اطلاعات هویتی شماست و لازم است تا آن را با خود به جلسه آزمون ببرید تا مراقب آزمون بتواند اطلاعات شخص حاضر شده در جلسه آزمون را با اطلاعات درج شده در کارت آزمون بررسی کند. همانطور که می دانید این بررسی از این جهت صورت می گیرد تا از بروز تخلف و تقلب در جلسه آزمون جلوگیری شود. 

اما چه زمانی باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام کرد؟ با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403، 10 و 11 خرداد ماه می باشد، می بایست داوطلبان حدودا از تاریخ 6 الی 10 خرداد ماه 1403 برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سامانه سنجش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند. (تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه، در صورت اعلام رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.)

پس از دریافت کارت، پرینت گرفتن از آن الزامی است. فراموش نکنید که در صورت به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه، امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت و از ورود شما به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت، جلوگیری خواهد شد. 

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نداشته اند و یا اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آن ها اشتباه است، می توانند برای دریافت راهنمایی در خصوص چگونگی رفع مشکل با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنند. 

🔗 برای اطلاع از چگونگی انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اخبار مرتبط با آزمون کارشناسی ارشد

📢 اطلاعیه در خصوص تمدید مهلت ثبت نام – ویرایش اطلاعات برای کليه داوطلبان (اعم از عادی و استعداد درخشان) – افزایش ظرفيت پذیرش:

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به اطلاع می رساند ثبت نام و تصحيح اطلاعات و ارسال مدارک آزمون كارشناسی ارشد مجددا از تاريخ 15 اردیبهشت ماه 1403  لغايت 16 اردیبهشت ماه 1403  تمديد شده است.

1- كليه داوطلبان اعم از عادی يا استعداد درخشان كه علی رغم 2 نوبت ثبت نام قبلی، تاكنون موفق به ثبت نام نشدند و يا نياز به تصحيح اطلاعات يا مدارک خود دارند، می توانند در اين مدت از طريق سامانه مركز سنجش آموزش پزشكی اقدام کنند.

2- داوطلبانی كه پرداخت موفق هزينه ثبت نام را داشته اند، در اين مدت می توانند نسبت به ثبت نام و تكميل بقيه مراحل اقدام كنند.

3- واجدين شرايط استفاده از سهميه استعداد درخشان (مطابق صفحات 16 لغايت 18 دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعيه های بعدی)، در تاريخ فوق پس از ثبت نام آزمون و دريافت كد رهگيری، از طريق گزينه ورود اطلاعات استعداد درخشان مرحله ثبت استعداد درخشان را نيز انجام دهند.

4- تاكنون از مراجع ذي ربط رشته، ظرفيت و دانشگاه های پذيرنده سهميه بومی مناطق محروم اعلام نشده است.

5- در صورت ايجاد هر گونه تغيير در روند موجود و يا ابلاغ جديد، بلافاصله مراتب از سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

کال تو اکشن تماس

خلاصه مطلب

کنکور سراسری وزارت بهداشت برای مقطع کارشناسی ارشد سالانه یک بار برگزار می شود تا متقاضیان دارای مدرک کارشناسی مرتبط با رشته های ارائه شده در کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی و پیرا پزشکی بتوانند از طریق آزمون برای تحصیل در دانشگاه های سرتاسر کشور اقدام کنند. برگزار کننده این آزمون سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور و وزارت بهداشت است و داوطلبان می بایست برای ثبت نام در این آزمون به سامانه sanjeshp.ir مراجعه کنند. در حال حاضر زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 از سوی سازمان سنجش پزشکی کشور تاریخ 10 و 11 خرداد ماه سال جاری اعلام شده است. 

پس از مطالعه دقیق مقاله فوق چنانچه در رابطه با حوزه های امتحانی و یا زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. کارشناسان ایران تحصیل همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 برگزاری می شود؟

همانطور که در مقاله فوق گفته شد، داوطلبان باید در روزهاى 10 و 11 خرداد ماه سال جاری برای شرکت در جلسه آزمون حاضر باشند.

چه زمانی می توان کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 را دریافت کرد؟

متقاضیان گرامی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود حدودا از تاریخ 5 الی 9 خرداد 1403 به سامانه sanjeshp.ir مراجعه کنند. به محض اعلام تاریخ دقیق، این مقاله به روز رسانی شده و اطلاعات دقیق اعلام خواهد شد.

در صورت وجود اشتباه در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 چه کاری باید کرد؟

داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود متوجه وجود اشتباه تایپی و یا اشتباه اطلاعاتی شدند، می توانند برای اطلاع از نحوه رفع این مشکل با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرند. 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 {تاریخ آزمون} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo uloomi گفت:

    سلام خسته نباشید زمان برگزاری آزمون ارشد برای رشته های پیراپزشکی همون زمان آزمون وزارت بهداشته؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      آزمون ارشد وزارت بهداشت با آزمون ارشد رشته های پیراپزشکی تفاوتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
  • ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار

    ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار براساس استعدادهای درخشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی این شهرستان منتشر شد. دانشگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در حال حاضر 2707 دانشجو و 106 استاد در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)