ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه تدریس در برنامه شاد ۱۴۰۳ + راهنما تصویری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نحوه تدریس در برنامه شاد ۱۴۰۳ + راهنما تصویری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین نحوه تدریس در برنامه شاد ۱۴۰۳ + راهنما تصویری این را بدانید تا بتوانید به خوبی از فضای مجازی و برنامه شاد جهت تدریس خود استفاده نمایید. چگونگی تدریس در برنامه شاد موضوعی است که ما در ادامه این مقاله بدان خواهیم پرداخت. اما برای کسب اطلاعات بیشتر نیز در رابطه با نحوه تدریس معلم در برنامه شاد و نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد می توانید با کارشناسان آموزش و پرورش ما تماس حاصل نمایید.

معلمان عزیز دقت داشته باشید که برای اطلاع از بهترین نحوه تدریس در برنامه شاد که برای تدریس در برنامه شاد می توان داشت از سایر همکاران خود و همچنین کادر آموزشی مدرسه سوال بپرسید و در عین حال، نسبت به نظرات اولیا بی تفاوت نباشید. گاهی خود آنها می توانند بهترین سیستم و آموزش را به شما پیشنهاد دهند. بنابراین بهتر است تا جای ممکن که به برنامه ریزی شما صدمه وارد نکند از این پیشنهادات استفاده نمایید.

 

برای اطلاع از نحوه تدریس در برنامه شاد مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و همچنین بهترین نحوه ارزشیابی عملکرد دانش آموزان از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

نحوه تدریس در برنامه شاد

 

نحوه تدریس در برنامه شاد

به دلیل شیوع بیماری کرونا، آموزش مجازی در سراسر کشور گسترش یافته است و به همین دلیل در تمامی مقاطع تحصیلی کلیه دانش آموزان بر اساس همین آموزش تمامی دروس تحصیلی خود را می گذرانند، ابهاماتی در رابطه با نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد در برای برنامه شاد خصوصاً آن دسته از معلمانی که به تازگی استخدام شده اند خواهند داشت.

در رابطه با نحوه تدریس در برنامه شاد و نوع آموزش در برنامه شاد، این موضوع می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال : اگر می خواهید به صورت زنده با دانش آموزان ارتباط داشته باشید، می توانید به صورت یک طرفه و دوطرفه ارتباط خود را برقرار نمایید. همچنین به طور کلی و گروهی نیز امکان تدریس به صورت آنلاین وجود خواهد داشت که تمامی این موارد در ادامه اشاره خواهیم نمود

امکان تماس صوتی و تصویری برای کلیه دانش آموزان و معلمان فراهم شده است همچنین بررسی تکالیف و بازخوردها حتی امتحانات تستی و تشریحی نیز می‌تواند با استفاده از برنامه این شات قابلیت های بسیاری به تازگی به این برنامه افزوده شده است که با توجه به آن کلیه معلمان می توانند از آن بهره مند شوند و حتی الگوهای تدریس برتر کشور را نیز مشاهده نمایید.

 

برای دریافت لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۳ کلیک کن.

 

نحوه تدریس در برنامه شاد به صورت زنده

در رابطه با نحوه تدریس در برنامه شاد برای ارتباط تصویری به صورت زنده می توانید همانند سایر پیام رسان های خارجی واتساپ و تلگرام بر روی تماس تصویری کلیک نمایید در این روش شما می توانید تماس تصویری یک طرفه یا دو طرفه را انتخاب نمایید و بر اساس همین انتخاب تدریس خود را و یا پرسش و پاسخ را انجام دهید.

یکی از روش های خوبی که می تواند برای تماس تصویری وجود داشته باشد خصوصاً در زمان پرسش و پاسخ از دانش آموزان، این است که با دانش آموزان به صورت تصویری در رابطه با نحوه عملکرد دانش آموزان به صورت دقیق اطلاع حاصل نمایید و از عملکرد واقعی آنها اطلاع دقیقی داشته باشید.

لایو دو طرفه بدین صورت است که شما همانند سایر پیام رسان های خارجی، علاوه بر اینکه دانش آموز را مشاهده می نمایید، شما را مشاهده خواهند کرد و از این طریق می توانید به صورت دو طرف ارتباط برقرار نمایید. اما لایو یک طرفه می تواند برای معلم نیز باشد که تنها معلم دانش آموز را مشاهده کند برای تدریس تنها دانش آموزان معلم را مشاهده نمایند. درخواست های خود را نیز می توانید از rahbaran.medu.ir مطرح نمایید.

 

چگونگی تدریس در برنامه شاد به صورت گروهی

 

چگونگی تدریس در برنامه شاد به صورت گروهی

در رابطه با چگونگی تدریس در برنامه شاد باید گفت ، تدریس به صورت گروهی با استفاده از ویس و فیلم وجود دارد. در این روش شما می توانید به صورت آنلاین در همان لحظه واریز های مربوط به تدریس خود را ضبط نمایید و برای دانش آموزان و یا به صورت فیلم از قبل آماده کرده اید، آنها را بارگذاری نموده و برای دانش آموزان قرار دهید.

برای پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان و اطمینان از اینکه آیا آنها واقعاً درس را متوجه شده اند یا خیر، یکی از روش‌های بسیار خوب این است که شما با استفاده از تماس صوتی و یا تصویری از نحوه آموزش دانش آموزان اطمینان پیدا کنید که با توجه به آن می توانید عملکرد دانش آموز را به خوبی متوجه شوید.

پرسش و پاسخ ها همچنین می تواند به صورت ویس از تمامی دانش آموزان در همان لحظه صورت پذیرد. در این روش شما و شاگردانتان باید دانش‌آموزان تان را در ساعت خاصی مقرر به حضوربا توجه به آن آنها را برای تدریس آماده نمایید. ساعت حضور دانش آموزان در این روش یکی از مهمترین مواردی است که حتماً لازم است آن را رعایت کنند

 

 دریافت سوالات سنجش اول ابتدایی ۱۴۰۳ + پاسخنامه pdf کلیک کن.

 

نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد

تدریس آنلاین در شاد برای برخی از دانش آموزان بسیار احساس خوبی را ایجاد می کند چرا که آنها تصور می‌کنند در همان لحظه با معلمشان همانند کلاس های حضوری ارتباط دارند و همین مسئله موجب برقراری ارتباط قوی تری بین معلم و دانش آموز می گردد اما مشکلاتی را نیز با خود به همراه خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

از جمله نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد این است که علاوه بر آنچه گفته شد، شما می توانید از آن استفاده کنید و تدریس آنلاین داشته باشید، این است که فیلم ها را از قبل ضبط تکمیل نمایید و تمام آنها را برای خود در پیام های ذخیره شده ارسال کنید و در زمانی که برای حضور در کلاس تعیین نموده اید. حضور غیاب دانش آموزان را انجام دهید و پس از آن فیلم مورد نظر را بارگذاری کنید.

 از دانش‌آموزان بخواهید که در همین لحظه، تکالیف خواسته شده را انجام دهند. به عنوان مثال : اگر یک صفحه از درس ریاضی را تدریس نموده اید، از دانش‌آموزان بخواهید که در همین لحظه صفحه ریاضی را انجام داد و در گروه ارسال ۹ نمایند البته این روش برای تعداد کلاس هایی که نفرات آنها محدود تر می باشد و همچنین برای دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی تحصیل می نمایند امکان پذیر تر و موثرتر خواهد بود و نحوه تدریس در برنامه شاد را می تواند تعیین نماید.

در ادامه به مراحل تصویری اشاره خواهیم نمود.

مرحله اول :

نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد

نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد

مرحله دوم :

 

مرحله دوم نحوه تدریس معلم در برنامه شاد

مرحله دوم نحوه تدریس معلم در برنامه شاد

 

مرحله سوم :

 

مرحله سوم کلاس تصویری شاد

مرحله سوم کلاس تصویری شاد

 

مرحله چهارم :

مرحله چهارم آموزش تصویری تدریس شاد

مرحله چهارم آموزش تصویری تدریس شاد

 

مرحله پنجم :

مرحله پنجم نحوه تدریس در برنامه شاد

مرحله پنجم نحوه تدریس در برنامه شاد

مرحله ششم :

مرحله ششم مرحله چهارم آموزش تصویری تدریس شاد

مرحله ششم مرحله چهارم آموزش تصویری تدریس شاد

 

 

برای ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۳ | سامانه پادا پیش دبستانی کلیک کنید.

نحوه تدریس معلم در برنامه شاد

گاهی برخی از اولیا نسبت به نوعی از تدریس ممکن است اعتراضات و شکایتی داشته باشند و یا برخی از آن ها نحوه تدریس را مورد قبول ندانند و همچنین از نحوه تدریس در برنامه شاد ۱۴۰۳ که در واقع اداره آموزش و پرورش و یا مدیر و معاون مدرسه با نظارت خود انجام می‌دهند، نوع آموزش را درست و اصولی نمی‌دانند و نسبت به آن ممکن است انتقاداتی داشته باشند.

نحوه تدریس معلم در برنامه شاد بستگی بسیار زیادی به نوع دانش آموزان پایه ای که تدریس می کنید خواهد داشت. رشته تحصیلی و همچنین تعداد دانش آموزان و عملکرد آنها نیز بسیار موثر است و نمی‌توان یک نسخه ثابت برای تمامی مقاطع تحصیلی و پایه های تحصیلی ارائه نمود. چرا که متناسب با کلاس و مقطع و پایه تحصیلی یکی از روش‌ها می‌تواند اصولی تر و مناسب تر باشد. برای سهولت دسترسی می توانید نسبت به دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر اقدام نمایید.

 

یکی از توصیه هایی که می‌توان در رابطه با نحوه تدریس آنلاین در برنامه شاد به تمامی همکاران عزیز داشته باشیم، این است که برای انتخاب روش تدریس خود تا حدود زیادی می توانید از بازخورد های والدین، مدرسه و همچنین کادر آموزشی اطلاعاتی را کسب نمایید و یا از معلمین باتجربه بیشتر در این زمینه صحبت کنید و یا در شاد تدریس بهتر و موفق تری داشته اند، سوال بپرسید. بازخورد هایی که اولیا به شما می دهند بسیار مهم است و در پیشبرد کار شما می‌تواند موثر واقع شود.

مزایای تدریس آنلاین

استفاده از برنامه شاد بر اساس نحوه تدریس در برنامه شاد ۱۴۰۳ و یا هر نوع تدریس دیگری، همانند هر امر دیگر، مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت. از جمله مزایای تدریس آنلاین این است که دانش آموزان ارتباط تصویری با معلم خود برقرار می نمایند و این ارتباط مجازی تا حدودی می تواند به شکل بهتری برقرار شود و احساس و عاطفه معلم و دانش آموز همانند کلاس حضوری حفظ شود.

برای اطلاع از چگونگی تدریس در برنامه شاد و آموزش دانش آموزان و همچنین بررسی عملکرد آنها در کلاس آنلاین، و یا تماشای آنلاین دانش آموزان، این روش می توانند امکان تقلب را کاهش دهد و یا در مقاطع ابتدایی، والدین نمی توانند پاسخ سوالات را به آن ها بدهند و این یکی از محاسن بسیار بزرگی است که شما می توانید از عملکرد واقعی دانش‌آموزان اطلاع یابید.

زمانی که ارتباط صوتی و یا تصویری با دانش آموز خود برقرار می‌کنید، در واقع در این روش، دانش آموز می تواند متوجه شود که یک ربات نیست بلکه او نیز حضور دارد و می‌تواند ارتباط بیشتری را با او برقرار نمود چرا که در کلاس های مجازی به دلیل عدم ارتباط و عدم مشاهده دانش آموز و معلم به طور معمول، اینگونه تصور می شود که معلم نیز یک ربات است که نمی‌توان با او ارتباط برقرار نمود.

 

برای ورود به سامانه هوشمند معلم کلیک کن

 

 

معایب تدریس آنلاین

 حقیقت این است که آموزش مجازی پس از احراز هویت در سامانه شاد  در سراسر کشور وجود دارد. اما این آموزش با توجه به شهرها و استان‌های مختلف می‌تواند بسته به شرایطی که آنها دارند، از کیفیت متفاوتی برخوردار باشد. به عنوان مثال : پوشش دهی اینترنت و شبکه‌های آن برای تمامی شهرها و استان‌ها یکسان می باشد و این مسئله یکی از معضلات کلاس آنلاین خواهد بود.

در پایه های پایین تر، به طور معمول والدین نمی توانند تمام ساعات، همراه دانش آموز آنلاین بمانند و معمولاً نسبت به این مسئله اعتراضاتی خواهند داشت. خصوصاً اگر چند دانش آموز داشته باشند که تمامی آنها تنها یک گوشی داشته باشد. در این شرایط، برقراری ارتباط آنلاین بسیار دشوار خواهد بود و در برخی موارد می‌توان گفت ممکن است این ارتباط به طور کل قطع شود.

در این نحوه تدریس در برنامه شاد ، امکان اشتباه معلم و دانش آموز بالا می رود. به عنوان مثال : در صورتی که شما به صورت آنلاین تدریس خود را انجام دهید، در این شرایط چنانچه اشتباهی در رابطه با تدریس داشته باشید. این لایو ذخیره خواهد شد و تمامی دانش آموزان اولیای آنها از این موضوع مطلع می‌شوند و به همین دلیل کیفیت آموزشی پایین آمده و راه برای انتقاد اولیا باز می شود.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات کاملی را در رابطه با نحوه تدریس در برنامه شاد ، چگونگی تدریس در برنامه شاد و نحوه نحوه تدریس معلم در برنامه شاد را به شما ارائه نماییم. در صورتی که مایل به دریافت مشاوره اختصاصی با کارشناسان ما می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با بهترین نحوه تدریس در برنامه شاد با توجه به نوع دانش آموزان خود با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

زمان و نحوه ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

fish.medu.ir – سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

نحوه تدریس در برنامه شاد

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه تدریس در برنامه شاد چه تفاوتی با سایر پیام رسان های دیگر دارد؟

تدریس در برنامه شاد به دلیل اختصاصی بودن آن، می تواند امکانات آموزشی بیشتری را فراهم نماید. امکان تماس تصویری یک طرفه در این نرم افزار وجود دارد که در سایت ها و پیام رسان های خارجی وجود نخواهد داشت.

چگونه می توان در برنامه شاد تدریس نمود؟

 در رابطه با چگونگی تدریس در برنامه شاد، باید گفت که می توانید به صورت آنلاین و زنده با دانش آموزان ارتباط داشته باشید و یا به صورت آفلاین فیلم ها را بارگذاری نموده و فعالیت را بررسی نمایید.

بهترین نحوه تدریس معلم در برنامه شاد چیست؟

در رابطه با بهترین نحوه تدریس معلم نمی‌توان برای تمامی پایه های تحصیلی و همچنین رشته های مختلف و استان‌های متفاوت نظر داد چراکه این موضوع بستگی زیادی به مهارت معلم و همچنین تعداد و پایه دانش آموزان خواهد داشت.

چگونه می توانم از نحوه تدریس در برنامه شاد ۱۴۰۳ + راهنما تصویری اطلاع یابم؟

جهت اطلاع از بهترین نوع تدریس و معایب و مزایای انواع تدریس های ارائه شده در برنامه شاد وارد سایت شوید و این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)