ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود شاد برای کامپیوتر + لینک مستقیم windows shad

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۲
دانلود شاد برای کامپیوتر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

از مشاوران ما برای نصب شاد راهنمایی بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان دانلود شاد برای کامپیوتر برای تمامی دانش آموزان مشغول به آموزش در پایه‌های مختلف تحصیلی مدارس فراهم شد. تمامی افراد می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن شاد برای ویندوز اقدامات لازم که من جمله دانلود و نصب برنامه‌های شبیه ساز اندروید است، انجام دهند و در ادامه جهت دریافت آموزش‌های دروس مدرسه خود اقدام کنند.

دقت داشته باشید که نصب و دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر طی مراحل و فرآیندهایی برای هر یک از دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی صورت پذیر است. جهت سهولت و کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دانلود اپلیکیشن شاد و حتی امکانات مختلف گنجانده شده در این نرم افزار کاربردی و مهم می‌توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر

از زمانی که ویروس کرونا وارد ایران شد، مدارس برای حفظ امنیت دانش آموزان، آموزش حضوری را به آموزش از راه دور انتقال داد تا از شیوع این بیماری جلوگیری کرده و سلامت جان دانش آموزان را تنظیم کند. حتی این بیماری با درست کردن شرایطی بحرانی و سخت، رویه آموزشی را تغییر داد و تصمیم بر این شد که آموزش‌ها از طریق شبکه‌‎های تلویزیونی انجام شود.

بنابراین تدریس از راه دور برای تمامی دروس و در کلیه پایه‌های تحصیلی انجام و اجرایی شد. اما بعد از گذشت مدتی از پخش برنامه‌ها مسئولین به این نتیجه رسیدند که دانش آموزان آن طور که باید دروس را یاد نمی‌گیرند و هیچ تعاملی هم بین معلم‌ها و دانش آموز دیده نمی‌شود. به این ترتیب تصمیم قطعی برای راه اندازی نرم افزار شاد گرفته شد.

برای اطلاع از دیلیت اکانت شاد کلیک کنید.

اما موضوعی که باید به آن توجه لازم را مبذول دارید این است که امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر وجود ندارد و تنها می‌توانید از نسخه تحت وب این نرم افزار و همین طور نسخه اندرویدی استفاده کنید. استفاده از این اپلیکیشن در قالب نسخه تحت وب بسیار آسان است و دردسری برای نصب و استفاده ندارد. دانلود مستقیم برنامه شاد برای کامپیوتر بعد از کم شدن بیماری کرونا، به تعویق افتاد و این نسخه توسط آموزش و پرورش منتشر نشد.

برای اطلاع از این که چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم وارد لینک مربوطه شوید.

زمان انتشار اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر

حتما این سؤال برای شما هم مطرح شده است که خب چه زمانی می‌توان برای دانلود و دسترسی به پشتیبانی شاد نسخه تحت وب آن اقدام کرد؟ در پاسخ باید عرض کنیم که هنوز تصمیمی از طرف وزارت آموزش و پرورش برای این امر گرفته نشده است و در حال حاضر امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای ویندوز وجود ندارد.

دانلود برای کامپیوتر ویندوز 10 و سایر ویندورها، طرفداران زیادی دارد. بساری از دانش آموزان به دلیل چشم درد و سردرد پس از چند ساعت نگاه کردن و توجه در مانیتور کوچک موبایل، خواهان نصب برنامه شاد در کامپیوتر هستند. آموزش و پرورش کشور برای برآورده کردن نیاز دانش آموزان قصد دارد به زودی لینک دانلود مستقیم برنامه شاد برای کامپیوتر را منتشر کند.

در حال حاضر تا به امروز هیچ خبری مبنی بر انتشار لینک دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر وجود ندارد، اما در صورت اعلام و انتشار اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر مطالب این مقاله به‌روزرسانی می‌شود. هم اکنون هیچ نسخه‌ای برای لپ تاپ و کامپیوتر در دسترس نیست و فقط نسخه اندرویدی آن برای دانش آموزان موجود است.

دانلود شاد برای کامپیوتر

نصب برنامه شبیه ساز شاد اندروید بر روی کامپیوتر

آیا تا به حال چیزی در رابطه با نصب برنامه شبیه ساز شاد اندروید شنیده‌اید؟ د رحال حاضر به جز نسخه تحت وب شاد، امکان دانلود و نصب برنامه شبیه ساز شاد اندروید نیز بر روی سیستم کامپیوتر شما وجود دارد و می‌توانید برای این امر اقدام کنید.

اما دقت داشته باشید که برای نصب این نرم افزار شبیه ساز به دانلود و نصب فایل APK نیز بر روی کامپیوتر نیاز دارید. پس از نصب برنامه APK نوبت به دانلود نرم افزار اندرویدی شاد و در ادامه اجرای برنامه APK است. با ورود به برنامه APK و رفتن به بخش open file می‌توانید نسبت به اجرای اپلیکیشن شاد اقدام کنید.

با توجه به اینکه برنامه شاد برای کامپیوتر منتشر نشده است، می‌توانید با اجرا کردن برنامه شبیه ساز و از طریق نسخه تحت وب آن، این برنامه را نصب کرده و از امکانات آن استفاده نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوالی درباره برنامه شاد، با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود راهنمای تصویری اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش وارد لینک مربوطه شوید.

راهنمای تصویری نحوه دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر (نسخه تحت وب)

برنامه شد نسخه‌ای برای کامپیوتر ندارد. به همین خاطر لازم است از طریق نسخه تحت وب آن استفاده کنید و یا با اجرای برنامه APK این برنامه را در کامپیوتر باز کرده و از امکانات و خدمات آن استفاده کنید. در ادامه درباره دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و همین طور نصب آن توضیحاتی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید به راحتی از این برنامه آموزشی استفاده کنید.

برای اطلاع از نحوه نصب شاد در کامپیوتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

✅ در قدم اول برای دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر، باید آدرس web.shad.ir را در مرورگر گوگل خود درج کنید و در صفحه بعدی و در فیلد تعبیه شده، شماره موبایل خود را درج نمایید.

دانلود اپیکیشن شاد برای ویندوز

 

✅ بعد از وارد کردن شماره تلفن، یک کد تائید برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. سپس به مرحله بعد منتقل می‌شوید.

پیامک شاد برای ویندوز

 

✅ مرحله بعدی کلیک بر روی عبارت نشان داده شده بر روی صفحه باز شده، تحت عنوان ورود دانش آموز است.

صفحه اصلی شاد برای ویندوز

 

✅ آخرین مرحله احراز هویت در سامانه شاد است که برای این کار باید موارد مهمی از جمله تاریخ دقیق تولد و همین طور شماره شناسنامه و کد ملی خود را در فیلدهای مشخص شده درج نمایید.

کد ملی برای ورود به برنامه شاد

 

✅ بعد از درج اطلاعات خواسته شده باید گزینه ورود به کلاس من را بزنید تا به فضای کلاس‌های هر یک از دروس خود وارد شوید.

برای ورود به سایت شاد آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

هزینه برنامه شاد برای کامپیوتر ( نسخه تحت وب)

از آن جایی که برخی از برنامه‌های آموزشی رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت کرد و حتی برای استفاده از برخی از بخش‌ها و امکانات آن باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام داد، بسیاری از افراد این پرسش در ذهنشان شکل گرفته که آیا برای استفاده از برنامه شاد برای کامپیوتر (نسخه تحت وب) نیز باید مبلغی پرداخت کرد یا خیر؟

بنابراین در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که خیر. استفاده از برنامه شاد کاملا رایگان است و حتی برای استفاده از امکانات آن نیز نیازی به پرداخت درون برنامه‌ای ندارید و می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هیچ پولی از این نرم افزار جامع و کاربردی برای دریافت آموزش‌های درسی از معلم خود استفاده کنید.

برای اطلاع از نحوه، زمان و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

رفع خطا از نسخه وب برنامه شاد

شاید این مشکل برای شما و دیگر دانش آموزان ایجاد شود که ممکن است در زمان نصب و ورود به برنامه شاد با پیغام خطا از طرف سایت مواجه شوند؟ برای هر برنامه‌ای ممکن است این مشکل پیش بیاید. در واقع تمامی اپیکیشن‌های ایرانی و خارجی چنین ایرادی دارند و فقط لازم است پشتیبانی برای آن در نظر داشته باشند.

اما در خصوص برنامه شاد باید عرض کنیم که جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه نیست و تنها با یک بار ورود دوباره به نرم افزار می‌توانید این مشکل را حل کنید. در صورتی که با ایرادات فنی مواجه شدید، می‌توانید جهت رفع مشکل با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می توان برای قبولی در تیزهوشان برنامه ریزی کرد وارد لینک مربوطه شوید.

نصب برنامه شاد روی گوشی آیفون

این روزها تقریبا تمامی دانش آموزان از نرم افزار شاد برای یادگیری دروس مدرسه خود استفاده می‌کنند. اما در اینجا ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا امکان استفاده از نرم افزار شاد بر روی گوشی آیفون مثل نصب آن بر گوشی اندروید وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید عرض کنیم که تا چند وقت پیش نسخه آیفون اپلیکیشن شاد، منتشر نشده بود. اما در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش نسخه آیفون را برای دانش آموزان منتشر کرده است تا بتوانند از امکانات این برنامه آموزشی استفاده کنند.

پادکست صوتی مقاله:


خلاصه مطلب

دانلود شاد برای کامپیوتر برای عده زیادی از دانش آموزان مهم است. چرا که یادگیری دروس در صفحه کوچک موبایل برای چند ساعت، سخت و آزازدهنده می‌باشد. سردردهای شدید، خستگی و شعیف شدن چشم، بی‌حوصلگی و عدم تمرکز از جمله عواقبی است که می‌تواند به همراه داشته باشد. بنابراین دانش آموزان می‌توانند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

دانلود مستقیم برنامه شاد برای کامپیوتر هنوز منتشر نشده است، اما کاربران با ورود به سایت web.shad.ir می‌توانند شماره تماس، کد ملی، رمز عبور خود را وارد کرده و سپس یکی از نقش‎‌های دانش آموز، معلم و یا والدین را انتخاب کنند.

برای دانلود فایل PDF مقاله دانلود شاد برای کامپیوتر کلیک کنید.

3.4/5 - (36 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

از مشاوران ما برای نصب شاد راهنمایی بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر وجود دارد؟

خیر. از نسخه شاد بر روی کامپیوتر تنها می‌توان در قالب نسخه تحت وب استفاده کرد.

آیا برای استفاده از اپلیکیشن شاد باید هزینه‌ای را پرداخت کرد؟

خیر. استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان رایگان است.

چگونه می‌توان برای دانلود نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد اقدام کرد؟

برای دانلود نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد باید به سایت web.shad.ir مراجعه کرد.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود شاد برای کامپیوتر + لینک مستقیم windows shad»

  1. Avatar photo مرضیه گفت:

    سلام من میخوام برنامه شاد رو روی کامپیوترم نصب کنم اما نمیدونم چرا نمیشه.

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام باید از طریق وب شاد اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور