ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه معرفی می شوند که بعد از گذر از مرحله ارزیابی تکمیلی مشغول به کار خواهند شد.

شما برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنید. برای این که بتوانید نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین مشاهده کنید باید اطلاعاتی داشته باشید و در زمان مشخص به سایت hrtc.ir مراجعه کنید.

حال با توجه به این که برخی از افراد از نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی اطلاع ندارند و اقدامات لازم را برای مصاحبه حضوری را نمی دانند. به همین دلیل در این بخش از سایت ایران تحصیل قصد داریم برای این دسته از داوطلبان آموزش های لازم را ارائه دهیم. حال اگر شما در هر کدام از مراحل دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی مشکلی داشته باشید می توانید آن را با شماره تلفن 9099075307 در میان بگذارید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

کسانی که در آزمون استخدامی مربی آموزش معلولین استثنایی شرکت کردند باید در زمان مشخص شده به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  مراجعه کنند.

شما با مراجعه به این سامانه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش معلولین استثنایی را مشاهده خواهید کرد و در صورت قبولی برای مراحل بعدی اقدامات لازم را انجام خواهید داد؛ زیرا مدت زمان محدودی برای قبول شدگان نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد که آن ها باید در اولین فرصت اقدامات لازم را انجام دهند.

در حال حاضر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی برای سال 1403 در ۱۷ آبان ماه بوده است و نتایج نهایی آن نیز در ۲۳ دی ماه مشخص شده است. لذا اگر شما جزو قبول شدگان این آزمون باشید می توانید به عنوان مربی آموزشی دانش آموزان معلول در مدارس کشور مشغول به کار شوید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

حال با توجه به این که هنوز اعلامیه ای برای آزمون استخدامی آموزش پرورش مربی آموزشی معلولین سال آینده کشور منتشر نشده است؛ بنابراین نمی توان در مورد آن احضار نظر کرد؛ اما به یاد داشته باشید که حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون کتبی استخدامی آموزش پرورش استثنایی جواب آن منتشر می شود.

دقت کنید که در نتایج نهایی آزمون استخدامی مربی آموزش دانش آموزان استثنایی 70 درصد نمره آزمون کتبی و 30 درصد نمره مصاحبه و ارزیابی تکمیلی لحاظ می شود.

در صورتی که شما در نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه معلولین قبول شده باشید برای طی کردن مراحل نهایی و تشکیل پرونده به ادارات آموزش و پرورش استان ها مراجعه کنید. در غیر این صورت به منزله انصراف شما از مراحل بعدی آزمون خواهد بود و افراد دیگر جایگزین شما خواهند شد.

برای اطلاع از ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی روی لینک کلیک کنید.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

همان طور که بیان کردیم شما برای این که بتوانید نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی را مشاهده کنید باید به سایت جهاد کشاورزی به آدرس hrtc.ir  مراجعه کنید. در واقع شما باید آن ها را به صورت اینترنتی انجام دهید و از مراجعه حضوری به دفاتر مختلف خودداری کنید.

شما برای این که بتوانید نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی خود را مشاهده کنید باید اطلاعات ثبت نامی مانند کد ملی و کد رهگیری را داشته باشید. حال اگر شما هر کدام از اطلاعات بالا را فراموش کرده باشید می توانید آن را با استفاده از اطلاعات هویتی خود مانند کد ملی بازیابی کنید که برای این کار می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید.

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

با توجه به این که برخی از افراد با نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی اطلاعاتی ندارند و می خواهند آن را یاد بگیرند یا این که سوالات و مشکلاتی برای آن ها در این خصوص پیش آمده است می توانند طبق مراحل بعدی اقدام کنند.

🔶 به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنید.

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

🔶 با ورود به صفحه اصلی سایت روی گزینه «آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولان آموزش و پرورش استثنایی» از بین آزمون های مختلف کلیک کنید.

آموزش دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

🔶 در صفحه باز شده کد ملی و توکن پرداخت ثبت نام را وارد کنید.

🔶 حالا صفحه کاربری شما باز می شود که در آن جا می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه گزینش آموزش و پرورش و تجربه پذیرفته شدگان روی لینک کلیک کنید.

دقت کنید که شما بعد از آن که نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین مشاهده کردید و در این بخش قبول شده باشید باید کارنامه خود را چاپ کنید تا برای مراحل بعدی استخدامی از آن استفاده کنید.

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی

تاکنون بارها پیش آمده است داوطلبانی فکر می کنند که آزمون خود را خوب داده اند و نتایج خوبی را خواهند گرفت در حالی که کارنامه آن ها کاملا خلاف نظر آن ها خواهد بود؛ بنابراین این دسته از داوطلبان می توانند به نتایج آزمون خود اعتراض کرده و درخواست بررسی مجدد برگه آزمون کتبی خود داشته باشند.

آن ها برای این کار می توانند به سایت مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir  مراجعه کنند و در آن جا درخواست بررسی مجدد برگه آزمون خود نمایند. شما برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باید در سایت hrtc.ir  وارد پروفایل کاربری خود شوید و در آن جا اعتراض خود را ثبت نمایید.

در صورتی که اعتراض شما مورد پذیرش قرار گرفت برای شما کارنامه جدیدی در سامانه بارگذاری می شود که می توانید آن را مشاهده کنید. برای ثبت اعتراض در سامانه جهاد دانشگاهی مدت زمان خاصی تعریف شده است که شما باید از زمان شروع و پایان آن اطلاع داشته باشید و اقدامات لازم را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های استخدامی آموزش و پرورش و لیست جدید روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مقاله نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه معلولین کشور شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند. نتایج آزمون به صورت اولیه و نهایی منتشر می شود که شما می توانید برای مشاهده آن ها به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  مراجعه کنید.

این سایت تنها در محدوده زمانی خاصی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که شما با درج اطلاعات ثبت نامی خود می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. بعد از آن که در آزمون قبول شده باشید باید برای انجام مراحل بعدی آزمون اقدام نمایید. حال در صورتی که به کارنامه خود اعتراض داشته باشید می توانید در سایت جهاد دانشگاهی اعتراض نمایید.

اگر برای انجام هر کدام از مراحل مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی مشکلی داشته باشید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

شما برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی باید به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  مراجعه کنید. دقت کنید که سایت سنجش مخصوص این داوطلبان نیست.

تاریخ انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین کی است؟

شما برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی باید در تاریخ ۱۷ آبان و برای مشاهده نتایج نهایی آن در تاریخ ۲۳ دی اقدام می کردید که در حال حاضر تاریخ آن گذشته است و شما باید منتظر اعلام سال آینده باشید.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی چه اطلاعاتی لازم است؟

شما برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین و آموزش و پرورش استثنایی، باید کد ملی و کد رهگیری ثبت نام در آزمون را داشته باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور