ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی 1403 + شرایط و رشته ها

ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران استخدامی جهاد دانشگاهی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد داوطلب و متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی باید برای انجام مراحل ثبت نام دوره‌های جهاد دانشگاهی به سایت مورد نظر به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شرکت نمایند.

در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را به طور مفصل با تصاویر برای شما عزیزان توضیح دهیم. همچنین شما میتوانید در ادامه نحوه مشاهده نتایج آزمون‌ها را مطالعه نمایید.

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد شرکت در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را دارید و در مورد شرایط و مدارک این آزمون کنجکاو هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی 1403

ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی در بازه‎های زمانی مختلف صورت می‌گیرد و داوطلبین علاقه‌مند به شرکت در آزمون باید در بازه زمانی مشخص شده توسط جهاد وارد سامانه به نشانی hrtc.ir شوند و ثبت نام کنند.

این نکته را فراموش نکنید که زمان ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی بستگی به نوع آزمون دارد، زیرا سوالات آزمون جهاد دانشگاهی برای ارگان و سازمان‌های مختلفی طراحی شده است. همچنین این آزمون موجب شده که در زمان های مختلف برگزار گردد.

جهاد دانشگاهی برای آزمون‌های استخدامی مختلف طی فراخوان‌ها و اطلاعیه‌هایی به خصوص بازه زمانی مشخصی را اعلام خواهد کرد. برای اطلاع دائمی از زمان ثبت نام آزمون‌های استخدامی می‌توانید اخبار سامانه hrtc.ir را به صورت مستمر پیگیری نمایید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

سایت جهاد دانشگاهی

سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir می‌باشد. هرساله در این وبسایت، آزمون‌های مربوط به جهاد دانشگاهی درج شده و برگزار می‌شود. برای ثبت نام نیز باید از طریق سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی  hrtc.irاقدام نمایید.

◀ به علاوه داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاه به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir  از اطلاعیه‌های موجود برای ثبت نام در این آزمون‌ها مطلع شوند.

◀ همچنین برای مشاهده لیست رشته های جهاد دانشگاهی می‌توانید به سامانه www.hrtc.ir مراجعه نمایید. در حال حاضر، سایت آزمون استخدام جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir، خدمات مختلفی را به افراد ارائه می‌دهد که تمامی این موارد در راستای خدمات مربوط به ثبت نام آزمون‌های مختلف در سراسر کشور است.

◀ تمامی افراد می‌توانند با ورود به این سامانه و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، اقدامات مربوط به ثبت نام را انجام دهند. همچنین، امکان پرداخت هزینه آزمون و یا مشاهده زمان بندی آزمون‌ها در این سایت ارائه می‌شود.

◀ همچنین توجه نمایید هر استانی برای خود یک سامانه دارد که افراد می‌توانند با مراجعه به آن در زمان ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، ثبت نام خود را برای ثبت نام کلاس‌های جهاد دانشگاهی انجام دهند.

لیست ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی در هر استان به شرح زیر است:

سایت جهاد دانشگاهی
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اصفهان jdisf.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی فارس fars.acecr.ac.ir
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی تهران jtehran.com مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی agh.acecr.ac.ir
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مرکزی  acecr.ac.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان رضوی khr.acecr.ac.ir
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قم  jd-qom.ac.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوشهر  jdbushehr.ir
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی jdkhj.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان شمالی jdkhsh.ac.ir
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خوزستان jdkhz.ac.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی jdas.ir

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

داوطلبینی که قصد ثبت نام در آزمون را دارند، می‌توانند مراحل زیر را به صورت دقیق طی نمایند و ثبت نام کنند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به صورت زیر می‌باشد:

1️⃣ ابتدا وارد سایت جهاد دانشگاهی به نشانی  www.hrtc.ir جهاد دانشگاهی ثبت نام بشوید و بر روی گزینه آزمون‌ها کلیک نمایید.

راهنمای ثبت نام

2️⃣ پس از انتخاب گزینه آزمون برای ثبت نام کلاس‌های جهاد دانشگاهی، باید آزمون مورد نظر خود را از بین لیست آزمون ها انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک نمایید. پس از کلیک جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی برای شما باز می‌شود که آن را قبل ثبت نام مطالعه نمایید.

راهنمای ثبت نام

برای www.hrtc.ir جهاد دانشگاهی ثبت نام  آزمون باید هزینه آزمون را پرداخت نمایید و برای این منظور بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک نمایید. البته قبل از آن باید ابتدا وارد قسمت پروفایل خود شوید که در تصویر زیر مشخص شده است.

راهنمای ثبت نام

3️⃣ در این قسمت باید تمامی اطلاعات خواسته شده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد نمایید و در پس از تکمیل فرم بر روی گزینه پرداخت هزینه و آغاز ثبت نام کلیک نمایید و با با انتخاب یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب خود وارد مرحله پرداخت هزینه شوید.

راهنمای ثبت نام

4️⃣ پس از پرداخت هزینه وارد صفحه اصلی شده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

5️⃣ پس از انتخاب گزینه ثبت نام باید کد ملی و توکن پرداخت خود را وارد نمایید و گزینه ثبت نام را انتخاب و کلیک نمایید و مراحل ثبت نام خود را انجام بدهید.

برای آشنایی با امریه جهاد دانشگاهی کلیک نمایید.

دفترچه ثبت نام استخدام جهاد دانشگاهی 1403

در مورد دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی می‌توان گفت استخدام جهاد دانشگاهی معمولا به صورت انتشار فراخوان‌های مختلف بوده و جهاد دانشگاهی برای استخدام نیروی انسانی آزمون کتبی برگزار نمی‌کند.

افراد جهت ثبت نام برای استخدام جهاد دانشگاهی نیاز دارند تا رزومه کاری خود را برای جهاد دانشگاهی ارسال کرده و سپس در مصاحبه شغلی شرکت نمایند.

تاکنون هیچ‌گونه دفترچه آزمون استخدام جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ منتشر‌ نشده‌ و در صورت انتشار دفترچه آزمون استخدام جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

برای آشنایی با روند استخدام دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

باتوجه به این که جهاد دانشگاهی برخی از استان‌ها از طریق سایت خود اقدام به انتشار فرم همکاری با ما کرده و از این طریق نیز جذب نیرو دارند، متقاضیان می‌توانند به سایت جهاد دانشگاهی استان خود مراجعه کرده و فرم همکاری با ما را پر نمایند.

دفترچه آزمون‌های استخدامی معمولا شامل اطلاعاتی از قبیل شرایط آزمون، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون، سهمیه‌ها و امتیازات خاص و همچنین مواد آزمون است که چون برای استخدام جهاد دانشگاهی آزمون کتبی برگزار نمی‌شود، در نتیجه دفترچه آزمون استخدام جهاد دانشگاهی نیز منتشر نخواهد شد.

افراد برای کسب اطلاعات در مورد شرایط www.hrtc.ir جهاد دانشگاهی ثبت نام می‌توانند اطلاعیه و فراخوان‌های استخدام جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ را به دقت بررسی کنند.

مشاوره 24 ساعته

شرایط ثبت نام دوره‌های جهاد دانشگاهی

همان‌طور که در قبل بیان شده ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی برای ارگان های مختلف می‌باشد و هرکدام شرایط خاصی دارند.

شرایط آزمون جهاد دانشگاهی بستگی به نوع آزمون و سازمان برگزارکننده است. برای اطلاع از شرایط  آزمون استخدامی جهاد باید وارد سایت جهاد شوید و تمامی شرایط را در بازه زمانی ثبت نام مشاهده نمایید و اگر شرایط لازم و کافی را داشتید اقدام به ثبت نام نمایید.

اما شرایط عمومی اصولا برای همه  آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی یکسان می‌باشد. شرایط عمومی به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی
اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مطرح شده در قانون کشور ایران
داشتن تابعیت ایرانی
به پایان رساندن دوره خدمت ضرورت و یا دریافت کارت معافیت پزشکی
نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر
نداشتن هیچ گونه منع استخدام در سازمان ها و ارگان های دولتی
عدم اعتیاد به مواد مخدر
داشتن سلامت روحی و جسمی بسته به شغل مورد نظر

شرایط ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی

جهت آشنایی با نحوه جستجوی مقاله در سایت جهاد دانشگاهی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز آزمون جهاد دانشگاهی 

پس از مطالعه دفترچه و قبل از مراجعه به سامانه، لازم است از مدارک مورد نیاز خود اسکن تهیه نموده و هنگام ثبت نام کلاس های جهاد دانشگاهی در سامانه بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که حتما فایل های اسکن شده باید دارای مشخصات مندرج در ادامه مقاله باشند.

مدارک مورد نیاز آزمون جهاد دانشگاهی
عکس 4*3 (تمام رخ) مربوط به سال جاری داوطلب عکس پرسنلی
  حذف حاشیه های زائد عکس اسکن شده
  دارای فرمت JPG
  حداقل ابعاد 300*200 پیکسل و حداکثر ابعاد 400*300 پیکسل
  حداقل حجم 15 کیلوبایت و حداکثر حجم 70 کیلوبایت
   حتی الامکان رنگی و دارای زمینه سفید
   واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه
  دارای فرمت JPG کارت ملی
   حداقل حجم 30 کیلوبایت و حداکثر حجم 200 کیلوبایت
    ترجیحا رنگی و بدون حاشیه زائد
    دارای وضوح و کیفیت لازم

 

برای کسب اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

منابع ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

به دلیل اینکه زمان ثبت نام در آزمون جهاد دانشگاهی محدود می باشد ،پس لازم است داوطلب علاقه مند به ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به صورت مرتب سایت جهاد دانشگاهی را چک نمایند تا در صورت برگزاری فرصت را از دست ندهند و فرصت مناسبی برای ثبت نام داشته باشند.

داوطلبین علاقه مند پس از ثبت نام باید منابع آزمون را مطالعه نمایند  تا با آمادگی لازم در جلسه آزمون حضور پیدا کنند .منایع آزمون معمولا در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون منتشر می شود که این منابع با توجه به نوع آزمون متفاوت می باشد اما دروس عمومی اصولا به صورت مشترک می باشد که این دروس شامل:

☑️ زبان و ادبیات فارسی

☑️ معارف اسلامی

☑️ هوش و استعداد

☑️ مهارت های هفت گانه کامپیوتر

☑️ زبان انگلیسی

☑️ ریاضیات و آمار

☑️ مهارت های هفت گانه کامپیوتر

منابع ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

تجربه برخی از افراد شرکت کنند در آزمون جهاد دانشگاهی

💬کتابهای راه پیام نور و کتب استخدامی انتشارات ارسا عمومی هم بهترین منبع برای دروس عمومی است و  درسنامه و تست ۱۰ سال اخیر را فراموش نکنید.

💬 از قانون اساسی 4یا3سوال ودفاع مقدس و تاریخ وا نقلاب اسلامی معمولا 3سوال یا 2سوال از جغرافیا مثل گردشگری اثار یونسکو و…2سوال حتما در آزمون می آید.

💬مسیج خواه جزوه کاملی برای آزمون است و حل سوالات مختلف کمک زیادی برای قبولی می کند  و همچنین جی مت وکلیپ مختلف استدلال منطقی وبخش کمیتی وتحلیلی وتجسمی منابع اصلی این آزمون می باشند.

💬  برای کارشناس اوزان و مقیاس ها بهترین  منابع 1- آشنایی با سازمان ملی استاندارد 2- قوانین استاندارد 3- توسعه قوانین استاندارد و 4- اندازه گیری و اصطلاحات مربوطه است.

برای آشنایی با نحوه ورود به سایت Jdrouyesh.ir روی لینک مربوطه کلیک نمایید و با ما همراه باشید.

رشته‌های مورد نیاز مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

پس از بررسی شرایط و زمان ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی باید توجه داشت که رشته‌های مورد نیاز برای ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی بسیار متنوع می‌باشند و هر استان ممکن است نیاز به نیروی جدید داشته باشد و فراخوان استخدامی را منتشر کند.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد رشته‌های مورد نیاز برای استخدام در جهاد دانشگاهی سال ۱۴۰۳ و ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، می‌توانید از فرم همکاری با ما که در وب‌سایت جهاد دانشگاهی هر استان موجود است، استفاده کنید.

لیست رشته‌های مورد نیاز برای استخدام در جهاد دانشگاهی در جدول زیر آورده‌ شده‌ است.

رشته‌های مورد نیاز مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

رشته‌های مورد نیاز مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

تکنسین بیهوشی

کارشناس فالوآپ

صندوق دار
حسابدار کارشناس حقوق

کارشناس فناوری اطلاعات

کارشناس برق

کارشناس آموزش کارشناس بیمه

کارشناس مخابرات

کارمند اداری

کارشناس IT

مدرس کارشناس پرتو سنجی

 

امکانات سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی امکانات مختلفی ارائه می‎شود که در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

هنگامی که وارد این سامانه شوید، می‌توانید با توجه به نیاز خودتان از امکانات آن استفاده نمایید که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خدمات دیگری را ارائه می‌دهد. کاربرانی که وارد این سایت می‌شوند، می‌توانند بسته به نیاز خود به بخش مربوطه وارد شوند. برای آشنایی بیشتر، در ادامه سایر امکانات سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ذکر شده است.

◀ آزمون ها: در این قسمت نام تمامی آزمون های فعال و غیر فعال و همچنین امکان انجام ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت نتایج آماده شده است.

◀ سوالات متداول: اگر در رابطه با مراحل آزمون یا نحوه ورود به سایت hrtc.ir با سوال یا ابهامی مواجه شوید، می‌توانید از این قسمت استفاده کنید.

◀ گزارش تخلف: اگر در هر مرحله‌ای متوجه تخلف شدید، می‌توانید از این قسمت استفاده کنید.

◀ تماس با ما: راه های ارتباطی با پشتیبانی سایت قید شده است.

◀ کار: با کلیک بر روی آن وارد درگاه جهاد دانشگاهی شده و اخبار مرتبط را مشاهده کنید.

علاوه بر موارد فوق، به طور معمول آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با آزمون‌های استخدامی که قبلا در سایت قرار گرفته و یا در آینده درج می‌شود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درج خواهد شد. این بخش در قسمت پایین صفحه اصلی بوده و کاربران برای مشاهده تمامی موارد می توانند گزینه ” مشاهده همه اطلاعات” را کلیک کنند.

خرجش فقط یک زنگه

اطلاعات مرکز آزمون جهاد دانشگاهی:

در وب سایت جهاد دانشگاهی گزینه‌ای به نام تماس با ما وجود دارد که کاربرانی که دچار سوالات شده اند و یا قصد ارائه پیشنهادات و انتقادات خود می‌باشند، میتوانند از این طریق با سازمان جهاد دانشگاهی در میان بگذارند.

جهت ورود به این بخش ابتدا واردسامانه جهاد دانشگاهی شده و بر روی منوی تماس با ما در صفحه اصلی کلیک نمایید. هماطور که در این عکس مشاهده می‌نمایید راه‌های ارتباطی با جهاد دانشگاهی به سه طریق تماس تلفنی، پست الکترونیک و پشتیبانی در پیام رسان بله است.

تماس با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
📩 پست الکترونیک پشتیبانی support@hrtc.ir
☎️ پاسخگویی تلفنی ۶۶۴۶۲۶۵۸ – ۰۲۱

روزهای شنبه تا چهارشنبه

ساعت ۹ تا ۱۴

📲 پشتیبانی در پیامرسان بله https://ble.im/hrtcir

مشاوره ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی

در حال حاضر، بسیاری از آزمون‌های استخدامی کشور تحت نظارت جهاد دانشگاهی برگزار می‌شوند. بنابراین، افرادی که تمایل به ثبت نام در آزمون استخدامی ۱۴۰۳ در سازمان‌ها، شرکت‌ها و یا ادارات دولتی و خصوصی دارند، می‌توانند به وب‌سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc. ir مراجعه کرده و اطلاعیه‌های مربوط به ثبت نام در آزمون‌ها را مشاهده نمایند.

با توجه به اینکه مدت زمان محدودی برای ثبت نام در هر یک از آزمون‌ها در نظر گرفته می‌شود، ضروری است که متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳، همواره وب‌سایت جهاد دانشگاهی را بررسی کنند تا در صورت امکان، فرصت کافی برای انجام مراحل ثبت نام را داشته باشند.

پس از ثبت نام کلاس‌های جهاد دانشگاهی، حتما لازم است که داوطلبان منابع مورد نیاز آن آزمون‌های استخدامی را مطالعه کنند و با آمادگی لازم، در جلسات آزمون حضور یابند. معمولا لیست منابع آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی هر یک از آزمون‌ها منتشر خواهد شد.

مشاوره ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی 

خلاصه مطلب ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

افراد داوطلب و متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی باید برای انجام مراحل ثبت نام به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شرکت نمایند. ما در این مقاله نحوه www.hrtc.ir جهاد دانشگاهی ثبت نام را به طور مفصل برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم.

همچنین نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را به طور کامل شرح دادیم. اگر در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی سوالی داشتید، میتوانید از طریق همین مقاله با قرار دادن کامنت با ما در میان بگذارید. مشاورین ما در اولین فرصت پاسخگو شما عزیزان می‌باشند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران استخدامی جهاد دانشگاهی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی در چه تاریخی است؟

زمان آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی با یکدیگر متفاوت می‌باشد و تاریخ ثابتی ندارد.

داوطلبان شرکت در آزمون باید چه شرایطی داشته باشند؟

معمولا شرایط داوطلبان در دو بخش عمومی و اختصاصی در دفترچه توضیح داده شده است.

ثبت نام کلاس های جهاد دانشگاهی به چه صورت است؟

ابتدا به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی وارد شده و سپس طبق راهنمای تصویری متن مقاله یکی از آزمون‌های استخدامی را انتخاب کنید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی 1403 + شرایط و رشته ها»

  1. Avatar photo محمدی گفت:

    با سلام ،در آزمون جهاد دانشگاهی خرداد ماه ۱۴۰۳ ثبت نام کردم ،منابع آزمون رو از کجا می تونم به دست بیاورم برای رشته مهندسی

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت دریافت اطلاعات و راهنمای منابع با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید

  2. Avatar photo علی گفت:

    سلام من در آزمون تربیت بدنی و سلامت ثبت نام کردم و سابقه تدریس ندارم مشکلی که نداره ؟ یا حتما سابقه تدریس باید داشته باشیم ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      سابقه تدریس به روند پذیرش شما کمک خواهد کرد

  3. Avatar photo مینا خوشروان گفت:

    زمان ثبت نام آزمون استخدام جهاد دانشگاهی کیه؟ من اگر تا اون موقع نتونم مدارکم رو جور کنم میشه ثبت نامم کنن من بعدا بیارم؟

  4. Avatar photo ساعد شکیبی گفت:

    متاسفانه مراجع مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی کم لطفی کردن و به خیلی از امثال من که سابقه تحصیلی خوبی داریم امتیاز استخدام ندادن حالا سوال من اینه که چطور ممکنه کسی با رتبه ای ضعیف تر استخدام بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور