ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403 + ثبت نام آزمون

استخدام سازمان تامین اجتماعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام سازمان تامین اجتماعی که به ‌عنوان یکی از بزرگ ‌ترین سازمان های بیمه‌ گر کشور شناخته می شود، هر ساله از طریق برگزاری آزمون انجام می شود. به همین منظور افراد داوطلب قبل از هر چیز باید از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی اطلاع یابند. سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر به‌ عنوان یک سازمان عمومی و غیر دولتی در حال فعالیت است. این سازمان در سال جاری برای تامین نیروی انسانی و افزایش کیفیت خدمت‌ رسانی خود، از افراد واجد شرایط در عناوین شغلی مختلف دعوت به همکاری می ‌نماید.

افرادی که شرایط ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی را داشته باشند، می توانند از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و طی کردن مرحله گزینش در مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی به صورت پیمانی یا قراردادی استخدام و مشغول به کار شوند. در ادامه به بررسی زمان، شرایط لازم و مراحل ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 1403 خواهیم پرداخت.

 

مراحل ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیروی خود هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. ثبت نام در این آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی انجام شده و هرسال حدودا اواسط مرداد ماه ثبت نام آن شروع میشود.

مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و ثبت نام و مراحل پیگیری این آزمون به صورت اینترنتی انجام می گیرد. از آنجا که بسیاری از داوطلبان از مراحل نام نویسی اطلاع ندارند، در ادامه به بررسی مراحل ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی به صورت گام ‌به ‌گام پرداخته شده است.

لازم به ذکر است آموزش زیر مربوط به ثبت نام سال ۱۴۰۳ است و از آنجا که فرم کلی ثبت نام در سال های اخیر تغییر چشمگیری نداشته، انتظار می رود در سال 1403 نیز همین روند پیش گرفته شود.

  • ابتدا به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست صفحه بر روی” سایر آزمون های استخدامی ” کلیک کنید. پس از ورود به صفحه رو به رو بخش” ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 1403 ” را انتخاب کنید.

 

گام دوم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • در این مرحله برای ثبت نام ابتدا لازم است هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. برای انجام این کار از منوی سمت راست صفحه روی ” خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید.

گام سوم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • در این بخش برای پرداخت هزینه ابتدا بر روی آزمون مورد نظر کلیک نموده و سپس ” تایید و ادامه ” را انتخاب کنید.

گام چهارم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • پس از ورود به این صفحه اطلاعات خود را در کادر های خالی مورد نظر وارد نموده و سپس بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

گام پنجم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • پس از مشاهده اطلاعات خود در صورت صحیح بودن اطلاعات گزینه “تایید و ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

گام ششم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • در این قسمت به درگاه اینترنتی شبکه شتاب وارد شده و اطلاعات کارت مورد نظر را وارد نموده و پس از کلیک بر روی گزینه “پرداخت”، کد رهگیری و شماره سریال کارت اعتباری را یادداشت کنید.

گام هفتم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • در این مرحله مجددا به صفحه اول بازگشته و گزینه ” تایید و گام بعدی ” انتخاب کنید.

گام هشتم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

  • شماره کارت سریال اعتباری خریداری شده و عبارت امنیتی نشان داده شده را در کادر های خالی درج و پس از کلیک بر روی “ورود به سیستم” در مراحل بعدی اطلاعات شخصی را وارد و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

گام نهم ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

در پایان مراحل ثبت نام، سایت سنجش یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را تا مرحله اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی نزد خود نگه دارید.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

افراد داوطلب برای استخدام در ارگان ‌ها و سازمان ‌های مختلف قبل از هر چیز باید از شرایط لازم در دفترچه راهنمای ثبت نام اطلاع کافی داشته باشند. سازمان تامین اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و ضوابط خود را در دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی ارائه داده ‌است. بنابراین داوطلبان قبل از هر اقدامی باید شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی اعلام ‌شده را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند. شرایط ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی مطابق با آخرین اطلاعیه شرکت در آزمون استخدامی این سازمان ارائه شده است.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

شرایط عمومی

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام
  • داشتن سلامت جسمی و روانی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزائی
  • داشتن حداقل 20 سال سن تمام
  • ارائه حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام
  • داشتن گواهی فراغت از تحصیل
  • داشتن گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم

 

✅ داوطلب استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشد. همچنین استخدام افراد محکوم در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری، آراء قانونی مراجع ذی صلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی ممنوع است.

ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه، آخرین روز ثبت نام و محاسبه سن، اولین روز ثبت نام می باشد.

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

شرایط اختصاصی

افراد متقاضی با اطلاع از مقاطع و رشته های مورد نظر آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی مندرج در دفترچه استخدامی، می توانند پس‌از مطلع شدن از داشتن شرایط ذکر شده، در آزمون شرکت کنند.

باید توجه داشته باشید که این اطلاعات به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. در ادامه شرایط سنی، مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان که برای شرکت در این آزمون ضروری می باشد عنوان شده است.

 

شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی سن
لیسانس حداکثر 30 سال
فوق لیسانس ( رشته بهداشتی و درمانی ) حداکثر 35 سال
فوق لیسانس (سایر رشته ها) حداکثر 33 سال
دکتری تخصصی پزشکی حداکثر 40 سال

 

شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

افرادی که متقاضی ثبت نام در آزمون هستند، ابتدا باید مدت خدمتی که در دفترچه ارائه شده است را مورد بررسی قرار دهند. در رابطه با مدت خدمت افراد نام برده در متن ذیل، سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان ایثارگر مورد تایید قرار بگیرد، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه (متناسب با مدت اشتغال به کار) به حداکثر شرط سنی آنها اضافه می گردد.

شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

پس در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صلاح قبل از مرحله مصاحبه، شرط سنی هر مقطع تحصیلی قابل افزایش خواهد بود.

اطلاعیه

📢 مدارک تحصیلی باید مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور باشد 📢

 

قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام

مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل (با توجه به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت) شامل قانون اصلاح حداکثر سن می شوند.

  • به ازای تاهل به میزان 1 سال و به ازای داشتن هر فرزند به میزان یک سال و حداکثر تا 5 سال به سن افزوده خواهد شد.
  • افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند.
  • مفقود الاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال.

برای اطلاع از نوبت دهی تامین اجتماعی کلیک نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی 1403

افراد متقاضی برای ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ابتدا باید دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را به طور کامل مطالعه کنند و از تمام جزئیات آن آگاهی داشته باشند. از مواردی که در دفترچه آزمون استخدامی سازمان سنجش ارائه می شود، می توان به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام، مدارک لازم برای ثبت نام و مراحل ثبت نام اشاره کرد.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی 1403 هنوز منتشر نشده است اما عزیزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند میتوانند از دفترچه سال ۱۴۰۳ اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند. بدیهی است این دفترچه فاقد اعتبار میباشد و با انتسار دفترچه 1403 متقاضیان باید طبق دستورالعمل دفترچه جدید پیش بروند.

داوطلبان برای دانلود دفترچه ۱۴۰۳ می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده یا از طریق لینک‌ های زیر برای دانلود دفترچه اقدام نمایند. باید توجه داشته باشید که در اصلاح شماره سوم دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی عبارت “صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی 25% بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد” حذف ‌شده است.

 

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

برای دانلود اصلاحیه سری دوم دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

منابع آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403 جهت کسب نمره قبولی در این آزمون می بایست جهت مطالعه منابع ارائه شده در دفترچه ثبت نامی استخدام تامین اجتماعی با توجه به مدت زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون استخدامی اقدام کنند. منابع آزمون تامین اجتماعی که در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون ارائه می شود، شامل منابع آزمون عمومی و تخصصی می باشد.

منابع آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

 

منابع و مواد عمومی آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدام تامین اجتماعی سال جاری را دارند، تا زمان انتشار دفترچه ثبت نام 1403 میتوانند وارد مراحل آمادگی خود جهت ازمون شوند. برای داوطلبان اطلاع از منابع آزمون جهت قبولی و کسب نمره حد نصاب می باشد. در این مرحله داوطلبان با مطالعه دفترچه می توانند از مواد و منابع عمومی آزمون اطلاع کسب کنند.

باید اشاره کرد که منابع عمومی آزمون استخدام تامین اجتماعی برای تمام داوطلبان آزمون یکسان بوده و آزمون عمومی داوطلبان به صورت مشابه خواهد بود. در ادامه منابع عمومی آزمون استخدامی تامین اجتماعی ارائه شده است.

مواد آزمون عمومی تامین اجتماعی 1403
زبان و ادبيات فارسی دانش اجتماعی و حقوق اساسی
معارف اسلامی فناوری اطلاعات (مهارت های Word ،PowerPoint ،Excel و Internet)
زبان انگليسی عمومی شناخت تامین اجتماعی
رياضی و آمار مقدماتی هوش و استعداد شغلی
اطلاعات عمومی

 

قابل توجه که در این آزمون داوطلبان اقلیت ‌های دینی از پاسخ ‌دادن سوالات معارف عمومی معاف هستند و نمره این بخش از آزمون داوطلبان در نمره کل محاسبه نمی شود. بنابراین در صورتی که داوطلب اقلیت دینی به این سوالات پاسخ دهد، مشمول تاثیر مثبت در نمره کل آزمون خود خواهد بود.

 

 

 

مواد و منابع تخصصی آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

همان گونه که گفته شد منابع عمومی آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی برای همه داوطلبان یکسان می باشد، اما منابع تخصصی برای هر کدام از رشته ها متفاوت خواهد بود. داوطلبان برای مشاهده رشته های آزمون استخدامی می بایست به دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه کرده و قسمت مواد تخصصی آزمون را مورد مورد مطالعه و بررسی قرار دهند.

از آنجا که فهرست رشته های مجاز در ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی متنوع است، در ادامه به برخی از رشته های پر تقاضا جهت استخدام در سازمان تامین اجتماعی پرداخته شده است. قابل توجه که داوطلبان قبل از اتمام مهلت ارائه شده تا زمان برگزاری آزمون استخدامی باید منابع ارائه شده خود را به طور دقیق مطالعه نمایند.

 

منابع تخصصی برخی از رشته های آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403
پرستار پرستاری داخلی و جراحی 1 تا 4 – مراقبت های ويژه روانپرستاری كودكان – مديريت – بهداشت جامعه – مادران و نوزادان
دندانپزشک جراحی فک و صورت – ترميمی دندان – دندانپزشكی كودكان – ارتودنسی- راديولوژی – تشخيص و بيماری های دهان، فک و صورت – درمان ريشه – پريو – پروتزهای دندانی – پاتولوژی
كارشناس اتاق عمل آشنايي با وسايل و تجهيزات اتاق عمل عمومی و تخصصی – اصول و فنون فرد اسكراب و سيار – اصول مراقبت در اتاق بهبودی- تكنولوژی جراحی عمومی و اختصاصی و لاپاروسكوپی (گوارش و غدد، ارتوپدی، زنان و اطفال، مغز و اعصاب، ترميمی، گوش و حلو بينی و …)
كارشناس تغذيه تغذيه اساسی – رژيم درمانی – تغذيه در دوران های مختلف زندگی – بيماری های ناشی از سوءتغذيه – بررسی وضعيت تغذيه
كارشناس امور بيمه ای اصول و تئوری های مديريت – رفتار سازمانی و منابع انسانی اصول و كليات بيمه – حقوق بيمه و قوانين و مقررات بيمه های تامین اجتماعی
كارشناس امور اداری روش تحقيق – آمار و كاربرد آن در مديريت – اصول مديريت مديريت منابع انسانی و رفتار سازمانی – حقوق اداری – قانون كار – قانون تامین احتماعی
ماما بارداری و زايمان 1 تا 4 – بيماری های زنان و ناباروری – بهداشت مادر و كودک – نوزادان

برای کسب از اطلاع از نحوه ثبت نام تامین اجتماعی بر روی لینک کلیک کنید.

رشته ‌های مورد نیاز آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

افراد متقاضی شرکت در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال جاری باید مطلع باشند که هنگام ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه به شکل اینترنتی، ابتدا باید کد و عنوان شغلی و کد شغل محل را انتخاب کرده و علاقه ‌مندی خود را اعلام نمایند.

رشته ‌های مورد نیاز آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

افراد داوطلب می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از مشاغل مورد نیاز این سازمان در گروه‌ های آزمایشی مختلف و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون اطلاع کافی کسب کنند. در ادامه به بررسی رشته های مورد پذیرش آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و گرایش ‌های مورد نیاز هر کدام از مقاطع خواهیم پرداخت.

 

لیست رشته های مورد پذیرش آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403
نام رشته شرط پذیرش
کارشناس پرستاری کارشناسی: پرستاری

کارشناسی ارشد: پرستاری (به غیر از گرایش های پرستاری سلامت جامعه، نظامی و توانبخشی)

به شرط داشتن مدرک کارشناسی پرستاری

کارشناس مامایی کارشناسی: مامایی

کارشناسی ارشد: مامایی، مشاوره در مامایی

به شرط داشتن مدرک کارشناسی مامایی

کارشناس اتاق عمل کارشناسی: تکنولوژی اتاق عمل

کارشناسی ارشد: تکنولوژی اتاق عمل، تکنولوژی گردش خون، پرســتاری مراقبت های ویژه، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان

به شرط داشتن مدرک کارشناسی اتاق عمل

کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی کارشناسی: علوم آزمایشگاهیکارشناسی ارشد: بیوشیمی بالینی، انگل شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، بافت شناسی، میکروب شناسی پزشکی، سم شناسی، قارچ شناسی پزشکی، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، ژنتیک انسانی، زیست فناوری پزشکی

به شرط داشتن مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی

کارشناس پرتو شناسی  کارشناسی: تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی)

کارشناسی ارشد: علوم داروهای پرتوزا، رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی، نانوتکنولوژی پزشکی، فیزیک پزشکی، فناوری تصویربردارها، پزشکی(MRI)، فناوری تصویربرداری پزشکی، سی تی اسکن، بیوفیزیک، آناتومی (علم تشریح)، مهندسی هسته ای (پرتو پزشکی)

به شرط داشتن مدرک کارشناسی پرتوشناسی

کارشناس هوشبری کارشناسی: هوشبری

کارشناسی ارشد: پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، تکنولوژی گردش خون مشروط

به شرط داشتن مدرک کارشناسی هوشبری

کارشناس پذیرش و اطلاعات کارشناسی: مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت، کتابداری در شاخه پزشکی
کارشناس امور مالی کارشناسی: حسابداری (همه گرایش ها)، حسابداری امور مالی، مدیریت مالی، حرفه ای حسابداری (کلیه گرایش ها)، علمی کاربردی حسابداری (همه گرایش ها)کارشناسی ارشد: حسابداری، حسابداری بخش عمومی، حسابداری مدیریت، حسابرسی، مدیریت مالی، مالی (همه گرایش ها)، مهندسی مالی
کارشناس فناوری اطلاعات  کارشناسی: سخت افزار کامپیوتر، معماری سیستم های کامپیوتری، مهندسی فن آوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه، مهندسی کامپیوتر (همه گرایش ها)، کامپیوتر – سخت افزار، مهندسی تکنولوژی سیستم های سخت افزاری رایانه، مهندسی تکنولوژی سخت افزار کامپیوتر، تکنولوژی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ،مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی تکنولوژی سخت افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)

کارشناسی ارشد: معماری سیستم های کامپیوتری، مدیریت فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT) (همه گرایش ها)، مهندسی فن آوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت، مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت، علوم کامپیوتر (همه گرایش ها)، مهندسی کامپیوتر (همه گرایش ها)، معماری کامپیوتر

 

یکی از مهم ‌ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی برخورداری از “شرایط احراز شغلی” است که موارد چون لیست رشته ها، گرایش ‌ها و مقاطع تحصیلی مجاز به انتخاب هر رشته شغلی را در برمی‌گیرد.

بنابراین داشتن شرایط عمومی و اختصاصی موجود در دفترچه راهنما شرط لازم است، اما شرط کافی نیست. علاوه‌ بر این داوطلب باید مدرک تحصیلی مشخص ‌شده در جدول بالا را داشته باشند تا بتوانند در زمان های مقرر ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

📢 عناوین شغلی تعیین‌ شده در دفترچه راهنما به ‌شرط داشتن مدرک کارشناسی خواهد بود.

نکته: چنانچه داوطلب در هنگام ثبت نام رشته تحصیلی خود را بدون گرایش ذکر کرده باشد، ملاک گزینش همان رشته تحصیلی بدون گرایش خواهد بود و چنانچه رشته تحصیلی با گرایش مشخص را ذکر کرده باشد، ملاک گزینش رشته تحصیلی با گرایش می باشد.

 

 

 

جهت آشنایی با سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی بر روی لینک کلیک نمایید.

 

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی گذشته در روز جمعه مورخ 15 مهر ماه ۱۴۰۳ در مراکز استان ها برگزار شد.

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان توجه داشته باشند که حوزه امتحانی هر یک از متقاضیان بر اساس انتخاب آن ها در فرم ثبت نام مشخص می شود.

علاوه ‌بر این ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی درج می شود که در هنگام پرینت برای شرکت‌ کنندگان قابل ‌مشاهده است.

 داوطلبان شرکت در آزمون استخدام سازمان اجتماعی باید کارت ورود به جلسه را به‌ همراه داشته باشند. نکته مهم این است که در صورت فراموشی همراه داشتن کارت مجاز به ورود به جلسه امتحان نخواهند بود.

دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

زمان دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی هنوز مشخص نشده است اما طبق الگوی سال های گذشته متقاضیان در اواسط مهر ماه 1403 می توانند از طریق سایت سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت خواهند کرد. صدور کارت شرکت در آزمون به‌ معنای تأیید اطلاعات هویتی شرکت ‌کننده است و عدم صحت این مشخصات پس ‌از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی در سال های گذشته به این ترتیب بوده است:

  • مرورگر خود را باز کنید و به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی sanjesh.org وارد شوید.
  • از منوی سمت راست، بر روی لینک فعال “سایر آزمون های استخدامی”کلیک نمایید.
  • در این مرحله می بایست گزینه”کارت شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403″ انتخاب کنید.
  • سپس اطلاعات کاربری خود را در کادرهای مربوطه جایگذاری نموده و در نهایت کلید “جستجو”را بفشارید تا به حساب کاربری خود منتقل شوید.
  • اکنون لازم است که نسبت به تایید اطلاعات هویتی خود اقدام نمایید.
  • سپس با کلیک بر روی قسمتی که به عنوان”چاپ کارت”قرار گرفته است، می توانید پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

 

دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

 

شرکت ‌کنندگان در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با اطلاعات هویتی خود، باید در اسرع وقت نسبت ‌به رفع آن اقدام نمایند. به این منظور ضرورت دارد که داوطلبان به یکی از باجه‌ های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدام که توسط سازمان سنجش تعیین ‌شده است به صورت حضوری مراجعه نمایند.

 

هزینه ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

از آنجا که همه ارگان ها برای برگزاری آزمون استخدامی، هزینه ‌ای را از داوطلبان دریافت می‌ کنند، سازمان تامین اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و داوطلبان در فرآیند ثبت نام، بایستی هزینه ‌ای جهت ادامه فرایند اسم ‌نویسی خود پرداخت نموده تا بتوانند شماره سریال کارت اعتباری خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت هزینه، ثبت نام به صورت کامل انجام نخواهد شد. هزینه ثبت نام در سال ۱۴۰۳ مبلغ 140 هزار تومان بوده است.

 

برای اطلاع از نحوه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با پیامک بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

اخبار جدید پیرامون استخدام سازمان تامین اجتماعی

ثبت نام آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی

چهارمین دوره از فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی احتمالا در سال ۱۴۰۳ زیر نظر سازمان مرکز تامین اجتماعی برگزار می شود. متقاضیان واجد شرایط می توانند در زمان معین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش در آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ نام نویسی کنند.

 

احتمال اعمال امتیاز ویژه کرونا در آزمون استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی: این سازمان به منظور اعمال امتیاز ویژه کرونا در آزمون استخدامی سراسری سال جاری، در حال انجام مکاتبات و برگزاری جلسه در ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

سازمان تامین اجتماعی نیز در برنامه‌های استخدامی جدید به طور حتم امتیازاتی را برای این گروه‌ های داوطلبانه که با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با کرونا در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

 

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 1403 پرداختیم. سازمان تأمین اجتماعی برای جذب نیروهای خود هر ساله آزمونی را برگزار می‌ کند و از طریق این آزمون افراد می‌ توانند در سازمان تامین اجتماعی مشغول به فعالیت شوند. از آنجا که بسیاری از داوطلبان از مراحل ثبت‌ نام و همچنین شرایط و شرکت در آزمون استخدام تامین اجتماعی اطلاع ندارند، به‌ همین‌ منظور در این مقاله سعی کردیم به‌ طور مفصل به بررسی همه‌ جانبه شرایط استخدام در سازمان تامین اجتماعی بپردازیم. چنانچه پس از مطالعه این مقاله هنوز هم سوال و ابهامی داشته باشید، می‌توانید با مشاوران مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نموده و در اسرع وقت راهنمایی‌ های لازم را دریافت نمایید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی چیست؟

افراد داوطلب شرکت در آزمون در زمان ثبت نام شرایط اختصاصی و عمومی ذکر شده در دفترچه ثبت نام را داشته باشند.

 منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی شامل چند بخش است؟

منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403 شامل دو بخش عمومی و تخصصی است که در این مقاله به این منابع اشاره شده است.

آیا استخدام سازمان تامین اجتماعی دارای محدودیت سنی است؟

بله، حداقل سن 20 سال و حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 30 سال و برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، 35 سال و همچنین دکتری 40 سال است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403 + ثبت نام آزمون»

  1. Avatar photo سلام‌توداروخانه‌هم‌نیرو‌میگیرید گفت:

    سلام توداروخانه‌هم‌نیرو‌میگیرید

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام ما موسسه مشاوره ای هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)