ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403 اعلام شد. این سازمان جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود در حوزه های مختلف آزمون استخدامی متمرکز برگزار می کند. داوطلبانی که واجد شرایط و علاقمند به ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی باشند، می توانند در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و مراحل اسم نویسی خود را تکمیل نمایند.

از آنجا که این سازمان هر سال برای تامین نیروی انسانی خود و به کار گرفتن نیروهای متخصص و آزمون استخدامی برگزار می‌کند، داوطلبان باید برای پذیرش نهایی در این آزمون  نمره حد نصاب را کسب کنند تا بتوانند در این سازمان استخدام شوند. از آنجایی که اطلاع از شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی برای همه افراد علاقه مند به اشتغال در این سازمان اهمیت دارد، در ادامه توضیحاتی در ارتباط با نحوه، زمان و شرایط استخدام تامین اجتماعی برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

برای دریافت فرم ثبت نام استخدام سازمان تامین اجتماعی بر روی لینک کلیک کنید.

 

 زمان استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

👈🏽 سازمان تامین اجتماعی معمولاً هر سال برای تکمیل کادر اداری خود آزمون استخدامی متمرکز را برگزار می‌ کند که این آزمون توسط سازمان سنجش و تحت نظارت تامین اجتماعی برگزار می گردد. پس از اینکه اعلامیه از طریق سازمان تامین اجتماعی منتشر شد، جزئیات زمان ثبت نام برای آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از طریق سازمان سنجش ابلاغ می شود.  ثبت نام برای آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از تاریخ 31 مردادماه آغاز شد و تا شهریور ماه ادامه داشت. پس از برگزاری آزمون داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله نتیجه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت سنجش اقدام کنند.

👈🏽 زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان سنجش 1403 هنوز اعلام نشده است، پیش‌ بینی می‌ شود که طبق روال هر سال ثبت نام سازمان تامین اجتماعی در مرداد ماه می باشد. به محض دریافت اطلاعات به محض انتشار اعلامیه سازمان سنجش در رابطه با زمان استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403 اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان استخدام سازمان تامین اجتماعی

سوال داری؟

📣 اطلاعیه 📣

زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403 هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام زمان اسم نویسی این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

 نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

👈🏽همانگونه که اشاره شد مجری برگزار کننده آزمون تامین اجتماعی، سازمان سنجش و تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی می باشد. داوطلبانی که علاقمند به استخدام سازمان تامین اجتماعی هستند، باید با مراجعه به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراحل ثبت نام و اسم نویسی خود را تکمیل کنند. فرایند ثبت نام به این شکل است که ابتدا داوطلبان باید هزینه تعیین شده را به صورت اینترنتی واریز کنند و سپس با تکمیل فرم ثبت نام، مراحل اسم نویسی خود را نهایی کنند. مراحل ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی به شکل زیر است:

✔️ ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.

✔️سپس گزینه سایر آزمون های استخدامی را از سمت راست سایت انتخاب نمایید.

✔️پس از آن برای تکمیل خرید کارت اعتباری و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

 راهنمای تصویری ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

👈🏽 برای افرادی که نیازمند داشتن اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه و شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی هستند، راهنمای تصویری زیر ارائه شده است.

✔️ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید و از سمت راست گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب کنید.

گام اول ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

✔️ در مرحله بعد گزینه “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی” را انتخاب نمایید.

گام دوم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

✔️پس از ورود به صفحه ثبت نام موارد تعیین شده را تکمیل کنید و کارت اعتباری آزمون را خریداری کنید و “تایید و ادامه مرحله “را انتخاب کنید.

گام سوم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

✔️در مرحله بعد شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را به همراه کد امنیتی وارد کنید و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

گام چهارم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی روی لینک کلیک کنید.

 بررسی شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

👈🏽 افرادی که مایل به ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی هستند، قبل از هر چیز باید شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی را که در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده است بررسی نمایند.شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که هر کدام از داوطلبان باید شرایط لازم را داشته باشند. مهمترین شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی در ادامه ارائه شده است:

شرایط عمومی استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

✔️ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

✔️اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

✔️اعتقاد و التزام عملی به نظام و قانون اساسی کشور

✔️ ضرورت داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم

✔️ داشتن شرایط احراز تحصیلی (تجانس رشته و مقطع تحصیلی) براساس شرایط هر رشته شغل

بررسی شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی

برای اطلاع از نوبت دهی تامین اجتماعی کلیک نمایید.

شرایط اختصاصی استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

👈🏽شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سازمان تامین اجتماعی شامل شرایط سنی، مقطع تحصیلی داوطلبان می باشد که در ادامه به هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. متقاضیان با اطلاع از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که در دفترچه راهنما اعلام شده است، می‌ توانند در هر کدام از مشاغل ارائه شده دست به انتخاب بزنند. در جدول زیر شرایط سنی در این آزمون ارائه شده است.

شرایط سنی، مقطع تحصیلی داوطلبان
مدرک تحصیلی سن داوطلب
مقطع لیسانس حداکثر 30 سال
فوق لیسانس ( رشته بهداشتی و درمانی ) حداکثر 35 سال
فوق لیسانس (دیگر رشته ها) حداکثر 33 سال
دکتری تخصصی پزشکی حداکثر 40 سال

 

✔️ مدرک تحصیلی داوطلب باید مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

✔️ داشتن گواهی انجام خدمات قانونی و یا معافیت از آن برای افراد فارغ التحصیل رشته بهداشتی و درمانی

✔️ مدرک تحصیلی افراد تنها باید مقاطع با رشته های تحصیلی تعیین شده در دفترچه باشد.

✔️ تعهد 5 ساله در صورت پذیرش در شهر مورد تقاضای داوطلب الزامی است.

✔️ پذیرش نهایی در صورت داشتن معافیت پزشکی و قبولی در آزمون کتبی، مرحله مصاحبه و بعد از تایید واحد طب کار مبنی بر توانایی انجام امور مربوط در عناوین شغلی مورد تقاضا می باشد.

راهنمای 24 ساعته

 شرایط سهیمه داوطلبان برای استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403

👈🏽بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و سایر آزمون های استخدامی که در کشور برگزار می شود، سهیمه هایی برای داوطلبان مد نظر قرار گرفته است که در ادامه به بررسی این مواردخواهیم پرداخت.

افرادی که شامل سهمیه ۵ درصدی هستند، باید در مشاغل ارائه شده سهمیه مورد نظر خود را انتخاب نمایند و شامل افراد زیر می شوند:

✔️ همسر و فرزندان ایثارگرانی که حداقل سابقه شش ماه حضور در جبهه ها را دارند.

✔️ فرزندان آزادگانی که کمتر از یک سال در اسارت بوده اند.

✔️ ایثارگرانی که حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها داشتند.

👈🏽 داوطلبانی که دارای سهمیه ۲۵ درصد و بالاتر از شرط سنی معاف هستند، در صورت کسب نمره حد نصاب به میزان ظرفیت اختصاص داده شده پذیرش می‌شوند.

👈🏽 علاوه بر این ایثارگرانی که در سهمیه آزاد حضور دارند، باید نمره علمی لازم را در آزمون کتبی و مصاحبه به دست آورند.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تامین اجتماعی 1403 روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تاثیر میزان امتیاز داوطلبان بومی و متاهل در آزمون کتبی تامین اجتماعی

👈🏽 داوطلبانی که به مدت 10 سال سابقه سکونت در یک منطقه یا محل تولد آن ناحیه  را دارند، بومیان منطقه محسوب می‌ شوند و میزان 1/4 ضریب در آزمون کتبی برای آنها در نظر خواهد گرفته شد. برای افرادی که ساکن شهرستان تهران و شهرستان‌ های مراکز استان هستند، این موضوع استثنا خواهد بود. علاوه این افراد دارای همسر و دو فرزند حداکثر به میزان 10 درصد امتیاز آزمون کتبی آنها اضافه خواهد شد.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403 بر روی لینک کلیک نمایید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون استخدام سازمان تأمین اجتماعی

رشته های استخدامی ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی

رشته های استخدامی تامین اجتماعی که در چند سال اخیر ارائه شده است شامل رشته های كارشناس تجهيزات پزشكي، آزمایشگاه، كارشناس پذيرش و مدارك پزشكي، دندانپزشك، پرستار، ماما، كارشناس اتاق عمل، كارشناس بهداشت محيط، كارشناس بهداشت حرفه اي، كارشناس پرتوشناسي، كارشناس بينايي سنجي، كارشناس توانبخشي فيزيكي (فيزيوتراپي)، پزشك عمومي، كارشناس هوشبري، مددكار بهداشتي و درماني، كارشناس امور مالي، كارشناس تغذيه ، كارشناس فناوري اطلاعات، كارشناس امور بيمه ها، كارشناس آمار و اطلاعات، كارشناس فني و مهندسي، كارشناس امور اداري، متصدي پذيرش، اطلاعات، برق، مکانیک، دكتري علوم آزمايشگاهي و حسابداری استخدامی داشته است.

اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی معمولا مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود. نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی مهر ۱۴۰۳ اعلام شد.

جدیدترین اخبار پیرامون استخدام سازمان تامین اجتماعی

🔗 برای اطلاع از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک کلیک نمایید.

 

خلاصه مطالب

در این مطلب به بررسی شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403 پرداختیم. سازمان تامین اجتماعی هر سال برای تکمیل کادر نیروی انسانی خود نیروهای متخصص و مجرب را استخدام می‌ کند. آزمون این سازمان زیر نظر سازمان سنجش و همچنین سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد. در این مقاله زمان، نحوه و شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی را بررسی کردیم. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام هستند، باید شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام تامین اجتماعی را داشته باشند تا بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

هر سال زمان استخدام در سازمان تامین اجتماعی در مرداد ماه می باشد. پیش بینی می شود زمان آزمون استخدامی سال 1403 نیز در همین زمان باشد که متعاقباً در این مقاله اعلام خواهد شد. چنانچه در ارتباط با نحوه و شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403 سوالی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

🔗 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه شرایطی برای ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی لازم است؟

داوطلبان باید شرایط سنی، تجانس رشته و مقطع، معدل و ... را داشته باشند که این شرایط در مقاله بررسی شد.

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی معمولا مرداد ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق این مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

چگونه می توان در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ثبت نام کرد؟

ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

نظرات

65 دیدگاه دربارهٔ «شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1403»

  1. Avatar photo نیوشا گفت:

    استخدام تامین اجتماعی رشته حسابداری میگیره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام دربازه های مشخصی جذب داشتند

  2. Avatar photo الهه گفت:

    سلام.من کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت صنعتی رو دارم، میتونم تو آزمون شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با ما تماس بگیرید یا از طریق دفترچه چک بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور