ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام کارمند اداری دانشگاه علمی کاربردی {شرایط استخدام}

استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس استخدام دانشگاه علمی کاربردی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط عمومی و اختصاصی است و همه افراد متقاضی باید این شرایط را داشته باشند. جالب است بدانید تمامی پذیرفته‌شدگان برای تدریس باید در دوره‌های تربیت‌ مدرس شرکت کنند. این مشاغل هم مصاحبه علمی دارند که فرد باید حتما در موعدی که دانشگاه مقرر کرده است در مصاحبه حاضر شود.

افرادی که در در مرحله مصاحبه حاضر نشوند، در این صورت فرد حذف خواهند شد و حتی نمی‌تواند اعتراض کنند. اگر به اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین به مشاوره دانشگاه علمی کاربردی نیاز دارید حتما با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه ایران تحصیل شما را راهنمایی کنند.

نحوه استخدام کارمند دانشگاه علمی کاربردی

👈 نحوه استخدام کارمند دانشگاه علمی کاربردی به این صورت است که شما باید شرایط شرکت در فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید. اکنون باید فایل‌های الکترونیکی و مستندات لازم را مطابق فرم پیوست آماده کنید. متقاضیان تدریس بعد از انتخاب گروه درس‌آموزش خود، از بین گروه درس‌های درج شده در فراخوان، باید نسبت به مطالعه سرفصل‌ها اقدام نمایید. این‌گونه از تطبیق شرایط مجاز برای مدرس آن درس با مدرک تحصیلی خود، مطمئن می‌شوید.

نحوه استخدام کارمند دانشگاه علمی کاربردی

👈 سپس باید درخواست خود را در سامانه ثبت‌نام در یکی از گروه‌های درسی اعلام شده درج کنید و سپس هزینه‌های مربوطه را واریز نمایید و کد رهگیری بگیرید. اگر به مصاحبه دعوت شدید، حتماً باید در مصاحبه علمی کارگروه‌های تخصصی در زمان مشخص شده شرکت کنید. زمان مصاحبه از قبل توسط دانشگاه به شما اعلام می‌شود.

شرکت‌ نکردن در مصاحبه به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ضمناً پرونده شما از دستور کار خارج می‌شود و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارید؛ زیرا اعتراض قابل‌ پذیرش نیست.

زمان استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

👈 معاون اداری و مالی دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی دماوند اطلاع داد که مجوز جذب کارمند در دو قسمت این دانشگاه صادر گردید. این دو قسمت شامل اداری و پشتیبانی و جذب مدرس تمام‌وقت می‌شود.

سحر رحمیان در گفت‌وگو با فارس درباره استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی‌ کاربردی گفت: طبق مصوبه هیئت امنای دانشگاه برای تأمین نیروی اداری موردنیاز در سال جاری، مجوز جذب مدرس تمام‌وقت در نیمه اول سال صادر شده است.

👈 شیوه جذب کارکنان اداری و پشتیبانی مانند گذشته و بر اساس دو آزمون عمومی استخدامی و مهارتی انجام می‌شود. فراخوان جذب مدرس بر اساس آمایش آموزشی در دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی برای سال 1403 تا 19 آبان تمدید شده است. دکتر اصغر کشت‌کار اعلام کرد با توجه‌ به تقاضای متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی، مهلت ثبت‌نام تمدید شد. در همین راستا متقاضیان می‌توانستند از 19 آبان با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به نشانی jam.uast.ac.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

روند استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

👈 دکتر کشت‌کار در ادامه افزود: روند استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی ‌کاربردی باتوجه‌به نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام می‌شود. ظرفیت نهایی اختصاص‌یافته بعد از تأیید واحدهای استانی، برای تأمین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به دوره‌های در حال اجرا صورت‌گرفته است.

همچنین رشته‌های جدید در قالب گروه درسی‌های معین شده هم جزو همین دسته محسوب می‌شود. به‌طوری‌که تأمین مدرس موردنیاز مراکز آموزشی بر اساس زمان‌بندی مناسب صورت می‌گیرد.

👈 حداقل سن متقاضیان برای شرکت در این فراخوان 28 تا 65 سال است. همچنین استخدام کارمند اداری علمی کاربردی به صورت بومی در واحدهای استانی انجام می‌شود. ملاک ثبت‌نام قطعی افراد متقاضی شرکت در این فراخوان، کامل کردن فرم‌های سامانه ، پرداخت هزینه و گرفتن کد رهگیری است.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

مراحل ثبت‌ نام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

👈 متقاضیان که شرایط عمومی و اختصاصی را دارند، می‌توانستند از تاریخ 29/7/1403 تا 12/8/1403 با مراجعه به سامانه جامع جذب مدرسان برای ثبت‌نام اقدام نمایند. در این سایت از عناوین دروس موردنیاز اطلاع پیدا کنند و سپس تقاضای تدریس دهند و کد رهگیری بگیرند. هزینه ثبت‌نام و بررسی پرونده مثل فراخوان‌های سال گذشته 2000000 ریال بود.

👈 متقاضیان باید بعد از مطالعه‌کردن شرایط فراخوان به طور دقیق و اطمینان از احراز شرایط ذکر شده، باید برای ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند. همه افراد اعم از متقاضیان استخدام حراست دانشگاه علمی ‌کاربردی و تدریس باید تمامی این مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم، کلیک کنید.

شرایط عمومی استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

👈 جالب است بدانید ظرفیت پیش‌بینی شده برای استخدام کارمند اداری 3 هزار و 809 نفر است. نیازسنجی در یک بازه زمانی مشخص با در نظر گرفتن نیازهای مکانی و زمانی منطبق بر آمایش آموزش علمی کاربردی است. این نیاز سنجی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی می‌شود.

👈 دانشگاه قصد دارد نتایج فراخوان را پیش از شروع ترم تحصیلی جدید، اعلام کند. این‌گونه می‌توانند از خدمات کارمندان و مدرسان جدید در جهت بهبود ارائه آموزش‌های اشتغال محور بهره‌مند شوند. این فراخوان سال 1403 از 19 مهر شروع شده است. شرایط عمومی استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی شامل موارد زیر می‌شود:

شرایط عمومی استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

✔️ اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به قانون اساسی

✔️ تدین به یکی از ادیان رسمی مورد تایید قانون اساسی

✔️ تعهد و اعتقاد به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، ولایت‌ فقیه و قانون اساسی ایران

✔️ داشتن تابعیت ایرانی

✔️ نداشتن سابقه کیفری

✔️ محروم نبودن از تمام با برخی از حقوق اجتماعی (حقوق اجتماعی که باعث محرومیت از تدریس شوند.)

✔️ اعتیاد نداشتن به مواد مخدر یا روان‌گردان

✔️ عدم اشتهار به فسق و انجام مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی، شرافت و حیثیت

✔️ گرفتن کارت پایان خدمت یا دارابودن معافیت قانونی (فرقی ندارد که معافیت از نوع کفالت، تحصیلی یا پزشکی باشد.)

✔️ تقوای دینی

✔️ التزام عملی کامل به احکام دین مبین اسلام (انجام‌دادن واجبات و ترک محرمات)

✔️ وابستگی نداشتن به احزاب گذشته، ساواک و فراماسونری

✔️ عدم هواداری و عضویت در گروهک‌های معاند و الحادی

✔️ عضویت نداشتن در سازمان احزاب و فرقه‌های بیگانه

✔️ تبلیغ‌ نکردن به نفع دولت‌های بیگانه یا مکاتب ضد دین اسلام

شرایط اختصاصی استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

👈 استخدام کارمند اداری در دانشگاه‌ علمی کاربردی علاوه بر شرایط عمومی، یک سری شرایط اختصاصی هم دارد که شما باید آن را رعایت کنید. شرایط اختصاصی استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی موارد زیر را در بر می‌گیرد:

شرایط اختصاصی استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

✔️ فرد باید مدرک معتبر در مقطع تحصیلی دکتری یا کارشناسی‌ارشد داشته باشد.

✔️ شرایط سنی حداقل 28 و حداکثر 65 سال حتما باید رعایت شود. ( در واقع افرادی که بعد از سال 1337 و قبل از سال 1374 متولد شده‌اند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.)

✔️ جذب مدرس به‌صورت بومی است و متقاضی فقط می‌تواند در استان محل کار یا سکونت خدمت کند. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید حتما به مقاله شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی سر بزنید.

✔️ متقاضی باید حتماً ریزنمرات خود را به‌صورت مهر شده ارائه دهد. (برای لحاظ دروس قابل تدریس استفاده می‌شود.)

✔️ کسانی که مدرک نیمه‌حضوری، مجازی و الکترونیکی دارند یا فقط تا مقطع کارشناسی تحصیل‌کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام در فراخوان نیستند. پرونده این‌گونه متقاضیان درصورتی‌که شرایط لازم را به‌صورت خبره یا تجربی داشته باشند، در مرکز امور مدرسان بررسی می‌شود.

خلاصه مقاله استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله نحوه استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی را برای شما شرح دادیم. همان‌طور که گفتیم این شغل شرایط سنی دارد و فرد متقاضی باید سنش بین 28 تا 65 سال باشد. از دیگر شرایط استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی‌ کاربردی اعتقاد به دین مبین اسلام و سایر ادیان ذکر شده در قانون اساسی است.

همچنین فرد متقاضی باید در مصاحبه علمی شرکت کند تا شرایط او بررسی شود. افرادی که در مرحله مصاحبه شرکت نکنند از فرایند پذیرش حذف خواهند شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با نحوه استخدام کارمند دانشگاه علمی کاربردی با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس استخدام دانشگاه علمی کاربردی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 آیا برای استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی‌کاربردی شرایط سنی وجود دارد؟

بله؛ فرد متقاضی باید حداقل 28 و حداکثر 65 سال داشته باشد. افرادی که خارج از این رد سنی هستند، پذیرفته نمی‌شوند.

روند استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی بر چه اساسی انجام می‌شود؟

روند استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی‌ کاربردی باتوجه‌به نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی صورت می‌گیرد.

شرایط استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی برای افرادی که مدرک نیمه‌حضوری دارند چگونه است؟

کسانی که مدرک نیمه‌حضوری، مجازی و الکترونیکی دارند یا فقط تا مقطع کارشناسی تحصیل‌کرده‌اند، منمی توانند در فراخوان ثبت‌نام کنند. پرونده این‌گونه متقاضیان درصورتی‌که شرایط لازم را به‌صورت خبره یا تجربی داشته باشند، در مرکز امور مدرسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور