ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ اعلام شد

اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ انجام شد. کلیه افراد و داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش و همین طور اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان این گزینش اقدامات لازم را انجام دهند. اما دقت داشته باشید که هر یک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزاما باید از زمان اعلام نتایج آزمون در سامانه اعلام نتایج، اطلاعات کافی را داشته باشند.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج امتحان استخدام آموزش و پرورش برای هر یک از افراد و داوطلبان شرکت کننده در طرح استخدامی الزامی است. از این رو کمک گرفتن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می‌تواند کارساز و مؤثر باشد. برای سهولت و کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در سامانه اعلام نتایج امتحان، با آکادمی ایران تحصیل در این رابطه تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش

یکی از مهم ترین مواردی که هر یک از افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید به آن توجه لازم را مبذول دارد در رابطه با نحوه اعلام نتایج امتحان استخدام آموزش و پرورش است. در رابطه با زمان اعلام نتایج این آزمون سراسری باید بگوییم که نتایج این امتحان طی دو مرحله خدمت داوطلبان اعلام می‌شود. وزارت آموزش و پرورش برای تامین نیروی مورد نظر خود، آزمون استخدامی در رشته های مختلف مثل معلمی، دبیری، هنر آموزی و استثنایی را راه اندازی کرده تا از این طریق افراد شایسته این جایگاه را جذب کنند.

زمان-اعلام-نتایج-آزمون-استخدام-آموزش-و-پرورش 

این آزمون هر سال در بازه زمانی مشخص در دو مرحله برگزار می‌شود. ابتدا علاقه مندان باید در امتحان کتبی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند. سپس برای مرحله دوم که به صورت مصاحبه است، آماده شوند. چنانچه اطلاعی درباره نحوه مصاحبه حضوری ندارید، بهتر است با منابع آزمون نهایی و مراحل آن آشنا شوید. در ادامه با ذکر زمان اعلام نتایج استخدام آموزش و پرورش در سامانه سنجش به این موضوع بیشتر می‌پردازیم.

زمان مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در مرحله اولیه به طور معمول بعد از حدود سی تا چهل و پنج روز از اجرای آزمون صورت می‌گیرد. در این زمان کلیه افراد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش برای مشاهده نتایج، اقدامات لازم را انجام دهند. در سال جاری، آزمون استخدامی جذب آموزگار ابتدایی مدارس عادی و استثنایی در تاریخ 30 خرداد ماه برگزار و نتایج آن نیز در تاریخ 30 شهریور ماه اعلام گردیده است. افراد برای دریافت و مشاهده نتایج خود باید وارد سامانه سنجش شده و نتایج خود را مشاهده نمایند.

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بعد از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اعلام و مشاهده نتایج اولیه، اکنون نوبت به شرکت در مصاحبه و به دنبال آن اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش پرورش و مشخص شدن اسامی پذیرفته شدگان این گزینش است.

با توجه به آخرین اخبار و اطلاعیه، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنائی در اواخر مرداد ماه در سامانه سنجش منتشر می‌گردد. به طور کلی بر اساس اخبار و اطلاعیه های سامانه سنجش، تقویم زمانی اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش به شرح زیر است:

نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش
زمان ثبت نام آزمون آموزگاری  30 خرداد ماه 1403
تمدید مهلت ثبت نام آموزگاری 22 اسفند 1401
دریافت کارت ورد به جلسه آموزگاری 5 اردیبهشت 1403
زمان برگزاری آزمون آموزگاری 8 اردیبهشت 1403
اعلام نتایج اولیه آموزگاری 30 خرداد 1403
مصاحبه آموزگاری یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه
زمان ثبت نام آزمون دبیری و هنرآموزی 27 تا 31 خرداد 1403
تمدید مهلت ثبت نام دبیری و هنرآموزی 3 تیر 1403
دریافت کارت ورد به جلسه دبیری و هنرآموزی 9 مرداد 1403
برگزاری آزمون دبیری و هنرآموزی 12 مرداد 1403
اعلام نتایج نهایی آموزگاری اواخر مرداد 1403
اعلام نتایج اولیه دبیری و هنرآموزی اواسط شهریور 1403
زمان مصاحبه دبیری و هنرآموزی اواسط شهریور 1403
اعلام نتایج نهایی دبیری و هنرآموزی اواخر مهر 1403

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

بنر کال تو اکشن

مراحل دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

همان طور که می‌دانید سامانه سنجش، برگزار کننده آزمون های استخدامی مانند آموزش پرورش است و از ابتدای ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی از طریق این سامانه انجام می شود. پس برای مشاهده نتایج باید به سامانه اعلام نتایج این آزمون که به آدرس اینترنتی  sanjesh.org است، مراجعه نمایید. اکنون برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید مراحل زیر را طی نمایید:

✅ ابتدا وارد سامانه سنجش به مشانی اینترنتی sanjesh.org شده و بر روی گزینه  “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” کلیک نمایید.

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش

✅ سپس بر روی لینک “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل آموزگارابتدایی و آموزگار استثنائی) سال 1401”  کلیک کرده و وارد صفحه جدید شوید.

✅ در این قسمت باید یکی از دو روش پیشنهاد شده را انتخاب کرده و با وارد کردن موارد مورد نیاز بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید.

ورود به سیستم و مشاهده کارنامه

✅ در نهایت نتایج شما قابل مشاهده می باشد که از این طریق می توانید اسامی پذیرفته شدگان گزینش آموزش و پرورش را مشاهده نمایید.

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

افراد متقاضی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری شرکت کرده‌اند، اکنون می‌توانند دو کارنامه به صورت کارنامه اولیه و کارنامه نهایی را از سامانه سنجش دریافت نمایند. به کمک این کارنامه ها افراد می توانند وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود را مشاهده کنند. در کارنامه اولیه که منتشر می‌شود، اطلاعاتی مانند درصد مواد امتحانی، عنوان شغلی که برای این آزمون انتخاب شده و همچنین وضعیت قبولی و یا عدم قبولی قابل مشاهده می‌باشد.
مشاهده-کارنامه-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش
اگر داوطلب در وضعیت قبولی قرار گرفته شده باشد، باید مدارک مورد نیاز را آماده کرده تا در صورت تایید برای مصاحبه با خود به همراه داشته باشد. اما در کارنامه نهایی که احتمالا در اواخر مرداد امسال برای داوطلبین قابل مشاهده خواهد بود، پذیرش نهایی و یا عدم پذیرش نهایی قابل مشاهده می باشد که اگر فرد در گروه پذیرفته شدگان قرار گرفته شده باشد باید پیگیر ثبت نام نهایی خود بوده و خود را آماده شرت در دوره مهارت آموزی نماید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳

معمولا زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش چند روز پس از امتحان کتبی اولیه و نهایی اعلام می‌شود. در ادامه برای درک بهتر این مطلب به اطلاعات درج شده در جدول زیر توجه بفرمایید:
امتحانات زمان امتحانات
اعتراض به نتایج اولیه دبیری و هنر آموزی شهریور ماه 1403
اعتراض به نتایج نهایی دبیری و هنر آموزی مهر ماه 1403
اعتراض به نتایج اولیه آموزگاری و استثنایی خرداد و تیر 1403
اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری و استثنایی بعد از اعلام نتایج

اعتراض به نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمانی که کارنامه نهایی افراد منتشر می‌گردد، ممکن است برخی از داوطلبین به نتایج خود اعتراض داشته باشند و برای این امر سامانه سنجش گزینه ای برای ثبت اعتراض این افراد در سایت خود فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند اعتراضات خود را ثبت کرده و سپس بررسی نمایند. برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش، می‌توانید مراحل زیر را طی نمایید:

✔ ابتدا وارد سامانه سنجش به مشانی اینترنتی sanjesh.org شده و بر روی گزینه  “ارسال درخواست” در منوی سیستم پاسخگویی کلیک نمایید.

✔ سپس باید گزینه عضویت را انتخاب کرده و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

✔ در مرحله بعد باید مجدد بر روی گزینه ورود سامانه کلیک کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

✔ در این مرحله باید بر روی گزینه “درخواست جدید”  کلیک کرده و نوع آزمون و سال برگزاری آن را انتخاب نمایید.

✔ سپس باید گزینه “درخواست بررسی مجدد نمره” کلیک نمایید و تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

✔ در نهایت گزینه ارسال و ثبت درخواست را زده و منتظر بررسی اعتراض خود می‌شوید.

 

برای اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن اموزش پرورش

اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبانی که به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرحله اول اعتراض داشتند، بایستی در بازه زمانی مشخصی که تعیین شده است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و اعتراض خود را به صورت کتبی با ذکر دلایل و مستندات منطقی مطرح نمایند. لازم به ذکر است که مدت زمان اعتراض محدود بوده و حدود یک تا دو هفته می‌باشد.

اما افرادی که به مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش صعود کرده‌اند و نیز در مصاحبه حضوری قبول نشده‌اند، باید به صورت حضوری به جایی که برای آزمون شرکت کرده بودند، مراجعه کرده و اعتراض خود را به صورت کتبی به سرپرست بخش شکایات تحویل دهند.

نحوه پیگیری درخواست اعتراض به اعلام نتایج آزمون  ۱۴۰۳

زمانی که اعتراض خود را از طریق مراحل بالا ثبت و ارسال نمودید، می‌توانید از طریق مراحل زیر، پیگیر نتایج اعتراض خود باشید.

✅ ابتدا وارد سامانه سنجش به مشانی اینترنتی sanjesh.org شده و بر روی گزینه  “ارسال درخواست” در منوی سیستم پاسخگویی کلیک نمایید.

✅ سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

✅ در این قسمت شما باید گزینه ”درخواست ها و پاسخ ها“ را کلیک نمایید.

✅ در انتها بر روی  ”تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” کلیک کرده و نتیجه بررسی کارشناسان را مشاهده می نمایید.

اخبار پیرامون  آزمون استخدام آموزش و پرورش

✅ مراحل بعد از قبولی استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان باید پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنجشنبه اول تیر ماه و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از آن با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش اقدام کنند.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در پایان از داوطلبان خواست اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را به دقت مطالعه کرده و به ضمائم آن نیز توجه نمایند. همچنین طی آخرین اخبار به دست آمده، معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که باید در سال 1403 نزدیک به یازده هزار معلم پرورشی برای مدارس تهران و سایر شهرها جذب کنند.

خلاصه مطلب

آموزش و پرورش هر ساله برای جذب نیرو خود از طریق سامانه سنجش اقدام به ثبت نام و پذیرش می نماید. در سال جاری نیز در ابتدای اردیبهشت ماه برای استخدام آموزگار ابتدایی و استثنائی در سامانه سنجش اقدام به ثبت نام نموده که این افراد برای مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش باید وارد سامانه سنجش شده و سپس مراحل آن را بگذرانند. ما در این مقاله در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی اطلاعات کاملی را بیان کردیم. اگر پس از مطالعه این مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش اقدام کرد؟

برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش باید به سامانه sanjesh.org مراجعه بفرمایید.

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگاری ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟

این نتایج در روز سه شنبه مورخ 30 خرداد ماه منتشر شد.

زمان برگزاری آزمون آموزگاری در چه تاریخی است؟

آزمون آموزگاری ابتدایی و استثنایی در 8 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ اعلام شد»

  1. Avatar photo حقشناس گفت:

    سلام علیکم
    میتونم بدونم نتیجه آزمون استخدامی آموزش پرورش کی منتشر میشه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      تاریخ و زمان جدیدی را اعلام نکردند.

  2. Avatar photo وحید. گفت:

    سلام
    اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال جاری کی هستش؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . هنوز اعلام نشده متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور