ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + مراحل

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای داوطلبان فراهم شد. کلیه افراد شرکت کننده در این آزمون می‌توانند در صورت تمایل برای اعتراض به گزینش آموزش و پرورش اقدامات لازم را از طریق سایت sanjesh.org انجام داده و تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون آموزش و پرورش را در مدت دو هفته داشته باشند. اما قبل از هر اقدامی برای اعتراض به نتایج امتحان استخدامی آموزش و پرورش آشنایی با نحوه اعتراض به گزینش آموزش و پرورش و نحوه بررسی مجدد نمره آزمون آموزش و پرورش برای هر یک از افراد متقاضی الزامی و مهم است.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با اعتراض به نتایج امتحان استخدامی آموزش و پرورش برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی اهمیت دارد، از این رو یاری خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می‌تواند کارساز و مؤثر باشد. برای سهولت ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اطلاع از نحوه اعتراض به گزینش آموزش و پرورش می‌توانید با تیم مشاوره کاردان و خبره ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.

 

اطلاعیه

امکان اعتراض به نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلبان فراهم است.

 

مهلت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

حتماً این سؤال مهم در ذهن شما نیز ایجاد شده که چه زمانی می‌توان برای اعتراض به گزینش آموزش و پرورش و ثبت درخواست بررسی مجدد نمره آزمون آموزش و پرورش اقدام کرد؟ افرادی که برای ثبت‌نام استخدام آموزش و پرورش اقدام نموده و در آزمون شرکت کرده اند، پس از دریافت کارنامه خود، امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بلافاصله پس از مشخص شدن جواب نهایی استخدامی آموزش و پرورش برای آنها فراهم می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای ثبت درخواست بررسی مجدد نمره آزمون آموزش و پرورش خود اقدامات لازم را انجام دهند.

دقت داشته باشید که مهلت اختصاص یافته برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج امتحان استخدامی آموزش و پرورش حدوداً دو  هفته است و افراد زمان زیادی برای انجام این کار دارند. از آنجاکه نتایج آزمون استخدامی آمورگار ابتدایی و استثنائی آموزش و پرورش، در تاریخ 30 خرداد 1403 منتشر شد، متقاضیان گرامی می‌توانند از تاریخ تا 9 مرداد 1403 اعتراضات خود را به اطلاع سازمان سنجش برسانند. به علت عدم قطعییت زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی، بازه زمانی مشخصی برای ثبت اعتراضات این آزمون هنوز اعلام نشده است.

 

برای دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

مهلت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

موارد مجاز ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

با بررسی نمونه نامه اعتراض به نتایج مصاحبه آموزش و پرورش متوجه خواهید شد که ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تنها در دو صورت برای داوطلبان شرکت کننده امکان پذیر است:

1- یکی از این موارد مهم وجود مغایرت در اطلاعات شخصی شما از جمله رشته شغل، وضعیت معلولیت و یا سهمیه‌های اختصاص یافته به شماست.

2- مورد دیگر، رتبه و نمره‌ای است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دست آورده‌اید. در واقع، شاید شما و یا افراد دیگر از نتیجه بدست آمده در آزمون استخدامی دستگاه اجرایی آموزش و پرورش رضایت چندانی نداشته و مایل به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشته باشند. در این شرایط هر یک از شما می‌توانید برای ثبت درخواست اعتراض به رتبه و یا نمره خود اقدامات لازم را در سامانه اعلام شده به راحتی انجام داده و مراحل لازم را طی کنید.

بنر کال تو اکشن

برای اطلاع از لیست رشته‌های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

موارد مجاز ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

چگونگی ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، آشنایی با نحوه ثبت اعتراض به گزینش آموزش و پرورش نیز برای هریک از افراد متقاضی و داوطلب الزامی و مهم است. به دلیل عدم اطلاع بسیاری از داوطلبان از نحوه ثبت اعتراض به نتایج امتحان استخدامی آموزش و پرورش، در ادامه راهنمای تصویری ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پروش ارائه شده است.

  • برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مطابق تصویر زیر مراجعه کنید.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در گام بعد، از میان گزینه‌هایی که وجود دارد قسمت “ورود به سیستم پاسخگویی” را انتخاب کنید.

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • اگر برای بار اول است که وارد این بخش می‌شوید، ابتدا باید در سامانه عضو شوید. برای اینکار بر روی آیکون  “عضویت در سامانه” کلیک کنید. چنانچه از قبل در سامانه عضو بوده‌اید، گزینه “ورود به سیستم” را گزینش کنید و پس از ثبت کد ملی و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری و پروفایل خود شوید.

گام سوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • چنانچه برای ثبت‌نام در سامانه درخواست داده‌اید، صفحه زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که باید با تکمیل اطلاعات هویتی خود و فعال کردن تیک گزینه “موافقت با شرایط و ضوابط”، مراحل عضویت خود را تکمیل کنید.

گام چهارم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از وارد شدن به سامانه از منوی سمت راست بخش “درخواست جدید” را انتخاب کنید.

گام پنجم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در مرحله بعد، کادرهای مربوط به نوع و سال آزمون را با عبارت «استخدامی وزارت  آموزش و پرورش» و «1403» به دقت کامل کنید و بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمایید.

گام ششم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • چنانچه علت درخواست برای اعتراض خود را در بین موارد عنوان شده در صفحه زیر را پیدا کردید، با انتخاب گزینه مورد نظر، درخواست شما از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر اعتراض شما در بین گزینه‌های مذکور نباشد، می‌توانید با انتخاب گزینه “عمومی” عنوان اعتراض خود را توضیح دهید.

گام هفتم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پس از تکمیل مراحل ثبت و ارسال اعتراض خود یا وارد نمدون به سامانه پاسخگویی سنجش و مراجعه به بخش “درخواست‌ها و پاسخ‌ها” می‌توانید نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

نحوه پیگیری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

بعد از ثبت درخواست اعتراض به نتایج امتحان استخدامی آموزش و پرورش بررسی مجدد نمره آزمون آموزش و پرورش به وسیله کارشناسان و متخصصان سازمان سنجش به خوبی و با دقت انجام می‌گیرد. اما آیا می دانید چگونه باید برای مشاهده نتیجه ثبت درخواست اعتراض به نتایج امتحان استخدامی آموزش و پرورش اقدام کرده و آن را پیگیری کنید؟ در صورت عدم اطلاع از این موضوع با ما در ادامه این نوشته جامع همراه باشید تا شما را با نحوه پیگیری ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مراحل انجام این کار آشنا کنیم.

  • در قدم اول برای پیگیری ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش الزاماً باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • در مرحله بعدی در صورت عدم نمایش لیست درخواست‌ها بر روی صفحه اصلی سایت الزاماً‌ باید گزینه درخواست‌ها و پاسخ‌ها را از میان گزینه‌های موجود در سمت راست سامانه انتخاب کنید. در صورت انتخاب این گزینه می‌توانید لیست کامل درخواست‌ها را مشاهد نمایید.

گام دوم پیگیری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • دقت کنید که سبز بودن رنگ ” تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” به معنای اتمام بررسی کارشناسان در مورد درخواست شما و مشخص شدن نتیجه است.
  • اما در صورت زرد بودن رنگ “تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” باید پیام در حال بررسی بودن را از آن برداشت کنید.
  • در نهایت در صورت آبی بودن رنگ “تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” می‌توان به این موضوع پی برد که هنوز درخواست شما بررسی نشده و همچنان در نوبت هستید.

 

اطلاعیه

جهت اطلاع از زمان ثبت اعتراض به نتیجه اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

جدیدترین اخبار آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

شرایط برگزاری طرح تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش

افراد بسیاری هستند که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نتیجه خوبی را بدست نیاورده‌اند و حتی در صورت درخواست اعتراض هم به جایی نرسیده‌اند و این سؤال را دارند که آیا دوره تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش برای افراد متقاضی برگزار می‌شود یا این که خبری از این طرح نیست؟  خوشبختانه طرح تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش برای داوطلبان شرکت کننده در طرح استخدامی آموزش و پرورش برگزار می‌شود و افراد در صورت تمایل می‌توانند در آن شرکت داشته باشند.

کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و مراحل ثبت‌نام در این دوره و همینطور مدارک مورد نیاز قبل از هر گونه اقدامی برای شرکت در طرح تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش الزامی و مهم است  و از طریق اعلامیه‌های وزارت آموزش و پرورش باید از زمان تکمیل ظرفیت باخبر شوند.

برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیازی به ارائه سوابق بیمه نیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون آموزگاری، برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند، با داشتن 2 سال سابقه کار در مدارس و مؤسسات فرهنگی، شرایط اسیم نویسی وجود دارد. در مرحله ارزیابی تکمیلی، جهت احراز و یا اثبات همکاری با این مدارس، نیازی به ارائه سابقه بیمه یا سابقه گزینش فرد نیست، بلکه ارائه گواهی یا سندی که بیانگر همکاری آنها با مدرسه یا مرکز آموزشی یا موسسه فرهنگی می‌باشد، کفایت می‌کند.

 برای اطلاع از نتایج نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خلاصه مطلب

در این مقاله در ارتباط با اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پروش 1403 پرداختیم. آن دسته از افرادی که در آزمون دستگاه‌های اجرایی از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می‌کنند، پس از دریافت کارنامه و نمره خود، می‌توانند در صورت اعتراض به نمره خود و نحوه گزینش این سازمان برای ثبت درخواست خود از طریق سایت sanjesh.org اقدام کنند.

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزارکننده این آزمون پس از بررسی درخواست داوطلبان، درصورتی که درخواست آنها مورد قبول واقع شود، اقدامات لازم را انجام خواهند داد و این اعتراض در پذیرش داوطلبان تأثیر بسزایی دارد. برای پیگیری نتایج اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سنجش اقدام کنند و وضعیت پذیرش یا رد درخواست خود را پیگیری نمایند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با مراحل اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سؤال و ابهامی دارید، کافی است با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در دسترس شما عزیزان قرار دهند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ارائه درخواست بررسی مجدد نمره آزمون آموزش و پرورش و اعتراض به نتیجه باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرد.

چه زمانی می توان برای اعتراض به گزینش آموزش و پرورش اقدام کرد؟

زمان اعتراض به گزینش آموزش و پرورش به طور معمول بلافاصله بعد از اعلام نتایج و به مدت دو هفته روز است.

موارد مجاز ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

در رابطه با نمره و رتبه و همین طور اطلاعات فردی مهم می توان دست به اعتراض زد.

 

نظرات

30 دیدگاه دربارهٔ «اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + مراحل»

  1. Avatar photo شهروز گفت:

    با سلام
    من به نتایج ارزیابی دبیری اعتراض دادم میخواستم بدونم ایا امکان اینکه نمره ارزیابی من و کم کنند هست یا ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نمره شمارا کم نمیکنند

  2. Avatar photo شهروز گفت:

    با سلام
    من به نتایج ارزیابی آموزش و پرورش اعتراض زدم
    میخواستم بدونم ایا امکان داره که نمره اولیه من را کم کنند یا نه
    البته تو.تکمیل ظرفیت دبیری قبول شدم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر احتمال کم کردن نمره وجود ندارد

  3. Avatar photo پناه گفت:

    سلام
    نتیجه اعتراض به آزمون دبیری کی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      اطلاعیه ها رو چک کنید

  4. Avatar photo مرضیه گفت:

    برای اعتراض به نتیجه نهایی آموزگاری رمز یکبار مصرف برایم پیامک نمیشود چه کار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      از طریق پشتیبانی سنجش به صورت تلفنی ارتباط بگیرید

  5. Avatar photo سارا گفت:

    سلام من با سهمیه بومی قبول شدم در مرحله اول اما بعد سهمیه رو برداشتن مصاحبه رو هم عالی دادم اما موقع نتایج نوشته بود عدم کسب سقف نمره قبولی در آزمون کتبی من میتونم برای سهمیه بومی اعتراض کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . بله اعتراض خود را در سایت سنجش ثبت بفرمایید

  6. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقت بخیر اعتراض که می زنی به نتیجه چقدر طول می کشه جوابش بیاد؟چند روز؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      حدودا یک هفته
      زمان بر هستش.

      1. Avatar photo زهرا گفت:

        سلام من یک ماه هست اعتراض زدم برای دبیری ولی هنوز جواب نیومده

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام
          سنجش باید پاسخگو باشد

  7. Avatar photo کیان عینی گفت:

    سلام
    میتونم حضوری اعتراض بزنم برای امتحان ورودی آموزش پرورش؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله در سایت سنجش انجام میشه

  8. Avatar photo Rkh گفت:

    با سلام من انتخاب دوم قبول شدم در صورتی که امتیاز بالاست و انتخاب سومم که مرکز استان هست رو هم با توجه به امتیاز قبول میشدم آیا میتونم اعتراض بزنم که انتخاب سومم رو بررسی کنند ؟ امکانش هست تکمیل ظرفیت انتخاب سوم قبول شم ؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      میتواند ارسال درخوئاست به ارگان سنجش انجام دهید شرایط شما بررسی میشود

  9. Avatar photo کاربر F گفت:

    سلام .من رتبه مصاحبه ام عالی بود اما در نتیجه نهایی مردود شدم.اعتراض هم زدم .نتایج اعتراض کی می آید .از چه طریق نتایج اعلام می‌شوند.؟
    آیا تکمیل ظرفیت اعلام میشه .امیدی به تغییر نتیجه هست ؟

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان تغییر نتیجه ضعیف است

  10. Avatar photo کاربر گفت:

    باید به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کنید،نمره تون رو میگن

  11. Avatar photo مهدی گفت:

    من شهرستانی هستم تهران قبول شدم بعد مصاحبه رد شدم…چطور بفهمم اصلا مصاحبه چند شدم.. اعتراض اینترنتی است یا حظوری؟!

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      مراجعه به اموزش و پرورش ولی معمولا پذیرفته نمیشود

  12. Avatar photo یا زهرا گفت:

    با سلام
    به نظر من اصلا در آزمون سنجش آموزش و پرورش شایسته سالاری نیست و هر کسی که نمره علمی بیشتر بگیره با نیروی نهضتی که فقط ثبت نام کرد رو میگیرن ، و مایی که این همه درس خوندیم و تالیفات و مقاله و سابقه تدریس و کار داشتیم و جزء کارنامه سبز ها هستیم و با اختلاف خیلی کم رد می کنند
    و مایی که یک سال زحمت و استرس کشیدیم تا اینکه قبول بشیم
    و نمره مصاحبه ما هم عالی بود ، و اگه کسایی که واقعا شایستگی این رو دارن بگیرن ، و کارنامه سبز هستن ….

  13. Avatar photo علیرضا گفت:

    باسلام
    باتوجه به اینکه نمره کتبی بنده خوب بود مصاحبه اصلاچیزخواستی سوال نکردند ومصاحبمون را۷روزعقب انداختند متأسفانه نمرات پایینترازبنده قبول شدند لذا درخواست دارم نمره بنده رابررسی مجددبفرمایید….

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      از سازمان سنجش اقدام بفرمایید و یا با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  14. Avatar photo امین گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من همه مراحل رو رفتم
    بعد از انتخاب بررسی مجدد نمره آزمون جست و جو رو که می زنم می که خطایی رخ داده است
    ممنون می شوم راهنمایی بفرمائید

    1. Avatar photo heydari گفت:

      سلام وقتتون بخیر.. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

      1. Avatar photo مرضیه گفت:

        برای اعتراض به نتیجه نهایی آموزگاری رمز یکبار مصرف برایم پیامک نمیشود چه کار کنم؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          با سلام
          با شماره تلفن سازمان سنجش تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور