ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | نتایج + اسامی پذیرفته شدگان جدید

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که در مرحله کتبی پذیرفته شده و مصاحبه را پشت سر گذاشته اند بسیار اهمیت دارد. این متقاضیان جهت مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش نیازی به مراجعه حضوری نداشته و تنها از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش بایستی اقدام نمایند. به همین دلیل، در این مقاله به روند و چگونگی دریافت این نتایج خواهیم پرداخت.

همچنین، همه دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون سال جاری را دارند، می توانند علاوه بر کسب آگاهی از تاریخ و نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون کتبی، راهنمایی های لازم در خصوص تاریخ و شیوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان جدید را از مشاوران ایران تحصیل کسب نمایند. کارشناسان مجرب ما این آمادگی را دارند تا همه نکات لازم جهت قبولی را به داوطلبان ارائه دهند. 

 

 

برای آشنایی از زمان و نحوه اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش در آزمون سال جاری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل  فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

 

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

 

سازمان وزارت آموزش و پرورش که ارگان اصلی تامین معلم به شمار می رود، چند سالی است به دلیل کمبود نیروی خود علاوه بر دانشگاه فرهنگیان، آزمون استخدامی را برگزار می کند. این آزمون به صورت دو مرحله ایی بوده و داوطلبان بایستی در دو مرحله کتبی و مصاحبه، نمره حد نصاب را کسب نمایند.

افرادی که در مرحله اول نمره قبولی را اخذ کرده و دعوت به مصاحبه شده اند، بایستی از زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش آگاه باشند تا مراحل بعدی را به موقع انجام دهند. حساسیت این موضوع از آنجا که دعوت شدگان به مصاحبه به صورت چند برابر ظرفیت می باشند، اهمیت بیشتری می یابد. روال معمول این است که حدود یک تا یک ماه و نیم بعد از اجرای مصاحبه، نتایج به اطلاع متقاضیان می رسد.

البته در سال گذشته برگزاری و تاریخ مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش به دلیل شرایط کرونایی دچار تغییراتی شد و مطابق با برنامه زمانبدی پیش نرفت. برای آزمون ۱۴۰۳ نیز به دلیل آنکه هنوز اطلاعیه ایی در این زمینه منتشر نشده است، نمی توان تاریخ دقیقی را جهت اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش معرفی کرد. اما بمحض مشخص شدن، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد و تمامی اطلاعات در اختیار دوستان عزیز قرار می گیرد.

 

 

جهت دریافت سوالات مصاحبه استخدام آموزش و پرورش وارد لینک مربوطه شوید

 

 

نحوه اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

پس از آنکه زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش معین شد، نوبت به دریافت کارنامه می رسد. با توجه به آنکه بعد از این مرحله متقاضی بایستی برای گزینش حاضر شود، توصیه می شود که حتما برای دریافت نتیجه اقدامات لازم را بموقع انجام دهید.

مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش به صورت اینترنتی بوده و نیاز به مراجعه حضوری افراد به ارگان یا سازمان خاصی نخواهد بود. بدین ترتیب که مرکز اصلی آموزش و پرورش هر شهر و استان، اطلاعات و نمرات حاصله از مصاحبه شفاهی را جمع آوری و تکمیل نموده و سپس برای سازمان سنجش ارسال می کند.

این سازمان نیز نمره های ارسال شده را با نمره های کتبی ترکیب کرده و مجموع آن ها را اطلاع رسانی می کند. به همین دلیل، سازمان سنجش را می توان متولی اصلی انتشار نتایج دانست.

البته این سازمان حتما آگهی های لازم مبنی بر اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و این افراد کافی است که با اطلاعات شخصی وارد پرتال خود شوند تا از کارنامه مطلع شوند.

 

 

به منظور آشنایی با نحوه گزینش آموزش و پرورش لینک قرمز را انتخاب نمایید.

 

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش

حال که با روند مرسوم اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش آشنا شدیم، برای رفاه حال داوطلبان عزیز در ادامه راهنمایی تصویری دریافت آن را نیز ارائه می دهیم.

 

  • آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org را در موتور جستجوگر خود وارد کرده و در صفحه اصلی بر روی منوی ” استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ” که در سمت راست قرار گرفته است کلیک نمایید.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش

 

 

  • لینک فعال ” کارنامه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور” را لمس کنید.

 

سایت نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش

 

  • در صفحه بعدی با وارد کردن اطلاعات خود، به دو طریق می توانید به مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش بپردازید. در روش اول، بایستی شماره پرونده و شماره شناسنامه وارد گردد و در روش دوم اطلاعاتی همچون شماره داوطلبی، نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، و سال تولد لازم است. در پایان نیز می بایست عبارت امنیتی را درج و کلمه جستجو را تایید کنید.

 

نحوه اعتراض و مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش

 

 

  • حال می توانید در صفحه بعدی کارنامه خود را مشاهده کنید.

 

 

به منظور دستیابی به اطلاعات مربوط به کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش وارد لینک شوید

 

 

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در برخی از موارد مشاهده شده است که داوطلب بعد از اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش نسبت به نتیجه خود احساس رضایت نداشته و یا آن را منصفانه نداند. به همین دلیل این سوال مطرح می شود که آیا امکان اعتراض وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم بله. این امکان برای داوطلبان فراهم شده است تا از مسیرهای خاصی درخواست بررسی مجدد دهند. این اعتراضات معمولا به مواردی همچون مغایرت در اطلاعات شخصی که در نتیجه موثرند، و نمره درج در کارنامه اختصاص دارد. اما چگونه در زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش اعتراض خود را به ثبت برسانیم.

برای این منظور لازم است که از طریق سایت سازمان سنجش اعتراض نمود. به این ترتیب که بعد از ورود به سایت سازمان سنجش، در قسمت پاسخگویی مراحل مربوط به عضویت را تکمیل نمایید. البته اگر قبلا عضو شده اید نیازی به نام نویسی نیست.

بعد از اینکه فرم عضویت را تکمیل کردید، با کلیک بر روی ورود با استفاده ز پست الکترونیک و رمز عبور، گزینه درخواست جدید را انتخاب می کنیم. با گزینش منوی ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی و درخواست بررسی مجدد نمره آزمون، می توانید توضیحات خود در مورد اعتراض را به ثبت برسانید.

 

 

برای اطلاع از نحوه و زمان اعلام نتایج نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

تاثیر نمره نتایج مصاحبه آموزش و پرورش بر قبولی در آزمون

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، بعد از اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش ، نمرات مکتسبه با آزمون کتبی ترکیب شده و نمره کلی ملاک پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب خواهد بود.

این در حالی است که سنگینی وزن تاثیر هر کدام از این مراحل با دیگری متفاوت است. بدین معنا که تاثیر آزمون کتبی 70 درصد و تاثیر مصاحبه بر قبولی 30 درصد می باشد.

بنابراین، داوطلبان بایستی توجه داشته باشند که بیش از هر چیز تمرکز خود را بر روی بالا بردن نمره ازمون تستی و سپس مصاحبه قرار دهند. چنانچه به دنبال تکنیک های کسب امتیازات برتر در هر کدام بودید، می توانید از مشاوران ایران تحصیل راهنمایی بگیرید.

 

 

جهت دریافت آموزش ورود به سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

مراحل بعد از اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش یا همان ماده 28 از فرایندهای خاص خود برخوردار است. پس از اینکه مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش انجام شد، نوبت به شرکت در مصاحبه هسته گزینش می رسد. در آزمون سال گذشته از داوطلبان به صورت یک برابر ظرفیت دعوت به عمل آمد. در این جلسه نیز سوالات متعددی در حوزه های بیوگرافی و روانشناختی، احکام، عقیدتی سیاسی و دروس تخصصی از متقاضی پرسیده می شود.

این جلسات با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اجرا شد و در زمان های خاصی از متقاضیان برای حضور در محل دعوت به عمل آمد. در این مرحله، صلاحیت های عمومی فرد مورد بررسی و تحقیقات محلی نیز صورت می گیرد. در نهایت، چنانچه همه موارد مورد تائید هسته گزینش قرار گیرد، شخص به عنوان پذیرفه نهایی محسوب خواهد شد.

پذیرفته شدگان می بایست یک دوره کارآموزی یکساله را طی کنند. در صورتی که در آزمون های پودمانی این دوره نیز نمره حد نصاب را کسب نمایند، در شغل شریف معلمی مشغول به کار خواهند شد.

 

 

چنانچه می خواهید با نحوه گزینش آموزش و پرورش آشنا شوید، لینک مربوطه را لمس نمایید

 

 

مشاوره قبولی در زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

با توجه به آنکه در سال های اخیر رقابت تنگاتنگی میان شرکت کنندگان در آزمون به وجود آمده است، در بسیاری از موارد فاصله نمرات نفرات اول، دوم، و سوم در محله کتبی بسیار کم بوده و نمره مصاحبه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین، اگر می خواهید در هنگام مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش رضایت داشته باشید.

 

  • قبل از حضور در محل مصاحبه سعی کنید از تجربیات افرادی که این مرحله را پشت سر گذاشته اند استفاده کنید تا با آگاهی بیشتری به سوالات پاسخ دهید.
  • اگر در رزومه خود عنوانی، مقاله یا کار پژوهشی دارید حتما آن را با خود به همراه داشته باشید و به مصاحبه کنندگان ارائه دهید. حتی از کوچکترین امتیازات نیز غالف نشوید، چرا که باعث بالا بردن نمره تان می شود.
  • فعالیت در بسیج نیز در افزایش امتیاز تاثیر گذار خواهد بود.
  • نحوه پاسخگویی به سوالات و اینکه تا چه حد نظر مصاحبه کنندگان را به خود جلب می کنید بسیار اهمیت دارد.
  • بهتر است است پیش از روز مصاحب، نمونه سوالات را مطالعه کنید. گرچه نمی توان گفت که یک سری سوالات محدود و خاص پرسیده می شود، اما غالبا دامنه آن ها قابل شناخت است.
  • هرگز ناامید نشوید. حتی اگر نمره شما از رقیبتان کمتر است، اگر حضور درخشانی داشته باشید، جای امیدواری باشد.
  • بهتر است به محض اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش ، کارنامه خود را دریافت نمایید. همچنین، پیگیر زمان گزینش نیز باشید. چرا که بعد از آن بایستی آماده حضور در دوره مهارت آموزی شوید.

 

 

برای آشنایی با روند اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا همه اطلاعات لازم در مورد زمان و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهیم و چند نکته مهم در بابا قبولی را نیز ذکر کنیم. 

از آنجا که خبرها حاکی از برگزاری این آزمون در همین حوالی است، بسیار مهم است که داوطلبان از شیوه و تاریخ انجام تمامی مراحل آگاهی داشته باشند تا از آن بازنمانند. همکاران ما به دلیل سابقه طولانی در این زمینه، می توانند مشاوره تخصصی را در اختیار داوطلبان گرامی قرار دهند. برای این منظور، شماره های درج شده در جدول زیر در همه روزهی هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

جهت آگاهی از مراحل پس از اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش و نمونه سوالات گزینش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل  فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان 

اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش

منابع آزمون استخدامی ایران خودرو

1.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش سال جاری چه زمانی است؟

هنوز اخباری در این زمینه منتشر نشده است. اما به محض اطلا رسانی، سایت ایران تحصیل جدیدترین اخبار را در اختیار داوطلبان عزیز قرار خواهد داد.

برای مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش به کجا باید مراجعه کرد؟

مشاهده نتایج مصاحبه استخدام آموزش پرورش به صورت اینترنتی بوده و نیاز به مراجعه حضوری افراد به ارگان یا سازمان خاصی نخواهد بود و تنها می بایست از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمود.

آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه آموزش و پرورش وجود دارد؟

بله. برای این منظور لازم است که از طریق سایت سازمان سنجش اعتراض را ثبت نمود.

برای قبولی در زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش چه باید کرد؟

داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت مشاوره قبولی با همکاران ما در ارتباط باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور