ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معافیت سربازی خالکوبی | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
معافیت سربازی خالکوبی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از جمله مواردی که ممکن است برای هر فرد مشمولی مطرح شود این است که از بین تمامی معافیت های خدمت نظام وظیفه آیا امکان دریافت معافیت سربازی خالکوبی نیز برای افراد وجود دارد یا خیر؟ حتی این که می خواهند بدانند که آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد یا خیر؟

 

انجام تاتو یا خالکوبی یکی از موارد بسیار رایج و متداول در بین مردم دنیاست و از روزگاران گذشته هم در میان مردم سرزمین ما رایج بوده است. حتی برخی اقدام به انجام این کار بر روی بخش یا نیمی از بدن خود می کنند. البته چه بسیار افرادی که با تصور وجود معافیت سربازی خالکوبی اقدام به انجام تاتو بر روی بدن خود می کنند. اما در اینجا این سؤال مطرح می شود که آیا اصلاً معافیت سربازی خالکوبی برای افراد وجود دارد یا خیر؟ آیا هر شخص می تواند اقدامات لازم را برای دریافت معافیت سربازی خالکوبی انجام دهد یا نه؟ اصلاً‌ آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد یا خیر؟

 

 

جهت اطلاع از امکان یا عدم امکان معافیت خدمت نظام وظیفه خالکوبی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد

 

 

آیا می توان معافیت سربازی خالکوبی گرفت؟

در رابطه با این سؤال که آیا امکان معافیت سربازی خالکوبی وجود دارد یا خیر باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که خیر امکان دریافت معافیت سربازی خالکوبی به تنهایی برای هیچ یک از افراد وجود ندارد.

با توجه به گفته های مسئولین سازمان نظام وظیفه عمومی در رابطه با معافیت سربازی خالکوبی باید خدمت شما دوستان و عزیزان نکته مهمی را عرض کنیم و آن هم این که چیزی که در زمان ایجاد خالکوبی بر روی بدن می تواند موجب معافیت شود ایجاد مشکلات و اختلالات روحی و روانی است.

بر طبق قوانین تعریف شده در سازمان نظام وظیفه معافیت های سربازی در دسته های مختلفی قرار می گیرند.

در نتیجه، مشمولان نمی توانند تنها در صورت داشتن خالکوبی برای گرفتن معافیت سربازی خالکوبی اقدام کنند و این امر برای آن ها امکان پذیر نیست.

در واقع، هر فردی که بر روی بدن خود خالکوبی دارد تنها در صورتی می تواند برای دریافت معافیت سربازی خالکوبی اقدام کند که به طور مثال پرونده و سوابق پزشکی داشته باشد، در گذشته انواع داروهای اعصاب و روان را مصرف کرده باشد و علاوه بر این ها سابقه خودکشی داشته باشد.

برای اطلاع از مدت سربازی کلیک کنید.

در صورت داشتن خالکوبی چگونه می توان معافیت خالکوبی سربازی گرفت؟

شاید از بسیاری از دوستان و آشنایان خود شنیده باشید که شخصی به دلیل داشتن خالکوبی بر روی بدن خود مؤفق به دریافت معافیت سربازی خالکوبی شده است.

بله این امر امکان پذیر است و ما هم منکر آن نمی شویم. اما دقت کنید که همان طور که در بالا خدمت شما دوستان و عزیزان مشمول عرض کردیم این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد مشکل روحی و روانی هم داشته باشد.

در نتیجه، هر فرد به غیر از داشتن خالکوبی و تاتو در صورت برخورداری از هر گونه مشکل روحی و روانی و یا داشتن سابقه بستری یا مصرف دارو امکان دریافت معافیت سربازی خالکوبی را دارند.

 

 

داشتن تاتو یا همان خالکوبی بر روی بدن نمی تواند دلیلی برای معافیت باشد. در واقع، این فرد باید از جهت روحی و روانی هم دچار مشکلاتی باشد

 

 

معافیت خدمت سربازی

 

 

آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد ؟

در اینجا سعی در پاسخگویی به این سؤال را برای شما عزیزان داریم که آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد یا خیر؟

به این معنا که اگر با داشتن تاتو بر روی بدن به خدمت سربازی برویم امکان دارد مشکلی برایمان ایجاد شود؟

در جواب به این سؤال یعنی آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که خیر این موضوع جهت اعزام و یا در طول خدمت نظام وظیفه مشکلی را برای شما دوست عزیز ایجاد نمی کند.

با پاسخ گویی به این سؤال که آیا تاتو برای سربازی مشکل دارد یا خیر دیگر حتماً‌ نگرانی بابت این مورد ندارید و با خیال راحت برای دریافت دفترچه خدمت نظام وظیفه و اعزام به خدمت اقدام می کنید.

 

 

در صورت داشتن خالکوبی و تاتو چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

دوستان عزیز در صورت داشتن تاتو یا همان خالکوبی بر روی بدن خود توصیه اکید ما این است که حتماً قبل از اعزام به خدمت سربازی برای انجام معاینات لازم به نزد پزشک اعصاب و روان بروید تا وی با دقت تمام شما را مورد معاینه قرار دهد و وضعیت سلامت روحی شما را بررسی کند.

اگر پزشک به این تشخیص رسید که شما از نظر روحی و روانی هیچ مشکل خاصی ندارید در نتیجه نمی توانید برای دریافت معافیت سربازی خالکوبی اقدام کنید و باید برای حضور در پادگان ها کارهای لازم را انجام دهید و خود را آماده کنید.

اما در صورتی که پزشک متخصص اعصاب و روان داشتن مشکل روحی و روانی شما را با توجه به رفتارها، داشتن سابقه مصرف انواع قرص ها و حتی خودکشی تأیید کرد شما نمی توانید به پادگان ها جهت خدمت سربازی اعزام شوید و امکان اخذ معافیت سربازی خالکوبی برایتان وجود دارد.

 

 

آیا چیزی در مورد اختیاری بودن سربازی به گوشتان خورده است؟

با توجه به این موضوع که هدف اساسی و مهم سازمان نظام وظیفه و همین طور ستاد کل نیروهای مسلح همواره به دنبال هر چه مطلوب تر کردن دوران خدمت سربازی برای مشمولان بوده اند چندی پیش اخباری مبنی بر انجام اصلاحیه های لازم بر روی قوانین و ضوابط وضع شده برای خدمت سربازی منتشر شد.

اما همه ماجرا این نبود. در واقع، عده ای هم خبر اختیاری شدن رفتن به خدمت نظام وظیفه را نیز مطرح کردند.

خبری که هر یک از مشمولان خدمت سربازی بعد از شنیدن آن شب و روز دعا می کردند که انشاءالله صحت داشته باشد و واقعاً‌ این موضوع جزء اصلاحیه های قوانین نظام وظیفه باشد.

اما تکلیف اختیاری شدن خدمت نظام وظیفه چه شد؟ آیا خبر مطرح شدن این موضوع توسط مسئولان سازمان نظام وظیفه و همین طور ستاد کل نیروهای مسلح حقیقت داشت؟

در ادامه با ارائه توضیحاتی بیشتر مورد شایعه بودن یا نبودن این موضوع و تصویب یا عدم تصویب آن در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

اختیاری شدن سربازی راست یا دروغ؟

در رابطه با خبر اختیاری شدن خدمت سربازی باید موضوع مهمی را خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم و آن هم این که این خدمت صحت ندارد و از بیخ و بن شایعه ای بیش نیست.

درست است که طرح اصلاحیه قوانین نظام وظیفه مطرح شد و از طرف مسئولین امر برای این موضوع تصمیماتی گرفته شد اما این خبر اختیاری شدن سربازی فقط یک شایعه است و لاغیر.

پس لطفاً فکر اختیاری بودن خدمت نظام وظیفه را از سرتان بیرون کنید و دیگر به آن فکر هم نکنید.

دقت داشته باشید که حضور در خدمت سربازی برای هر فردی اجباری است مگر این که بنا به دلایلی همچون دلایل پزشکی و داشتن بیماری از رفتن به آن معاف شود.

 

 

به چه علت امکان اختیاری کردن سربازی وجود ندارد؟

شاید این سؤال در ذهن شما دوست عزیز مشمول هم ایجاد شده باشد که به چه علت امکان اختیاری کردن سربازی برای افراد وجود ندارد؟

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم که انجام این کار کاملاً‌ ناعادلانه به نظر می رسد و از طرفی امکان ضربه به بنیان دفاعی کشور نیز وجود دارد.

در نتیجه، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه همواره در فکر ایجاد شرایطی است که رفتن به خدمت سربازی و گذراندن آن برای افراد و سربازان به مراتب راحت تر شود.

 

 

علت پخش شایعه اختیاری بودن خدمت سربازی چیست؟

مسئولین امر خبر اصلاح قوانین نظام وظیفه را مطرح کردند و این موضوع هم عملی شد.

اما در رابطه با اختیاری بودن خدمت سربازی باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که راستش را بخواهید در طول سال های گذشته اخباری در این رابطه از گوشه و کنار به گوش می رسید اما این موضوع تنها در حد یک طرح بود و هرگز تصویب نشد.

در نتیجه، به شایعاتی در رابطه با اختیاری بودن خدمت سربازی حتی گوش هم نکنید.

 

 

آيا اخبار پنج ساله شدن خدمت سربازی صحت دارد؟

شاید شما هم صحبت هایی در رابطه با پنج ساله شدن خدمت سربازی از دوستان و آشنایان شنیده باشید. اما آیا این خبر صحت دارد؟

در حال حاضر که سربازی در حدود 2 سال است افراد به سختی آن را می گذرانند چه برسد به این که 3 سال دیگر هم به این زمان اضافه شود و فرد مجبور به طی پنج سال تمام در خدمت نظام وظیفه باشد.

چه بسیار افرادی که توانایی گذراندن همین دوران دو ساله را هم ندارند و به دنبال راهی برای دریافت معافیت و یا کسری خدمت هستند.

دوستان عزیز خبر پنج ساله شدن خدمت سربازی تنها یک شایعه است که نباید به آن توجه کنید. این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و طول دوران سربازی همان حدود 2 سال است.

 

 

خبر خوب افزایش میزان حقوق و دریافتی سربازان

درست است که خبر اختیاری شدن خدمت نظام وظیفه صحت ندارد و نمی توان به این شایعات منتشر شده اطمینان کرد.

اما دوستان عزیز مدتی پیش خبری در رابطه با افزایش 20 درصدی حقوق و دریافتی سربازان مشغول به خدمت دهان به دهان چرخید.

به لطف خدا این خبر صحت داشت و مدتی قبل شاهد ایجاد این میزان افزایش در میزان دریافتی مشمولان خدمت نظام وظیفه بودیم.

با این تفاسیر، سربازان مشغول به خدمت می توانند به مراتب زندگی آسان تر و بدون دردسری را تجربه کنند و از جهت گذران امور زندگی مشکلی نداشته باشند.

در واقع، در حال حاضر میزان جریمه نقدی سربازان غایب و یا فراری افزایش پیدا کرده است و مردم هم باید هزینه های بیشتری را برای تعویض پلاک، ثبت اموال و همین طور دریافت گواهی نامه رانندگی پرداخت کنند.

تمامی این افزایش هزینه ها به نفع سربازان مشغول به خدمت سربازی است و آن ها می توانند دریافتی بیشتری از سازمان نظام وظیفه داشته باشند.

 

 

چرا باید قبل از اعزام به خدمت از مشاوره تلفنی یا حضوری استفاده کرد؟

تقریباً تمامی مشمولان خدمت نظام وظیفه علی الخصوص کسانی که اطلاعات کافی در رابطه با حضور در پادگان جهت خدمت را ندارند باید از خدمات مشاوره تلفنی و یا حضوری استفاده کنند.

شاید بپرسید که چه لزومی برای انجام این کار است و در صورت عدم دریافت مشاوره چه اتفاقی رخ می دهد؟

در جواب باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که شرکت در جلسات مشاوره تلفنی و یا حضوری نظام وظیفه مساوی است با دریافت جدیدترین اطلاعات در مورد قوانین خدمت نظام وظیفه، آخرین تبصره های موجود و غیره که اطلاع از هر یک می تواند بسیار مهم باشد.

تصورش را بکنید که شما تمامی شرایط لازم برای دریافت کسری یا معافیت از خدمت را داشته باشید اما به علت نداشتن اطلاعاتی دقیق و به روز در مورد شرایط و قوانین دریافت آن ها هیچ اقدامی برای این موضوع نکنید و دو سال از عمر خود را صرف خدمت سربازی کنید و از زندگی ساقط شوید.

این واقعاً‌ دردآور است نه؟َ! پس اگر می خواهید جلوی این اتفاق و اتفاقات مشابه گرفته شود از کمک مشاوری خبره در حوزه نظام وظیفه استفاده کنید و در جلسات مشاوره حضوری و یا تلفنی وی شرکت کنید.

مطمئن باشید که از دریافت خدمات مشاوره نظام وظیفه نه تنها پشیمان نمی شوید بلکه برایتان سراسر سود و فایده است.

البته در انتخاب مشاور خود نهایت دقت را به خرج دهید و در این زمینه تحقیق و پرس و جوی زیادی کنید.

شاید بپرسید که انتخاب یک مشاور خوب برای دریافت خدمات مشاوره نظام وظیفه چه اهمیتی می تواند داشته باشد؟

در جواب باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که با توجه به پیچیده بودن قوانین نظام وظیفه و همین به روز شدن مدام این قوانین و تبصره ها فرد مشاور باید اطلاعاتی عالی و دقیق در رابطه با این قوانین داشته باشد و بتوان به اطلاعات وی تکیه کرد.

مشاوران ایران تحصیل برای ارائه هر گونه اطلاعاتی در رابطه با خدمت سربازی در خدمت پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

 

برای آشنایی با ممنوع بودن یا نبودن خالکوبی بر روی بدن در زمان خدمت سربازی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

شرایط معافیت پزشکی دندان

سامانه سخا نظام وظیفه

پروژه کسری خدمت

معافیت سربازی خالکوبی

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا در صورت وجود خالکوبی یا همان تاتو بر روی بدن امکان دریافت معافیت سربازی خالکوبی وجود دارد؟ 

خیر. برای دریافت معافیت سربازی خالکوبی هر فرد باید از جهت روحی و روانی هم مشکلاتی داشته باشد.

آيا تاتو برای سربازی مشکل دارد؟ 

خیر. در صورت وجود تاتو در زمان خدمت سربازی مشکلی برای فرد به وجود نمی آید.

آیا در صورت داشتن سابقه بستری در تیمارستان و یا خودکشی امکان دریافت معافیت سربازی خالکوبی برای فرد وجود دارد؟ 

بله. وی در صورت داشتن شرایط می تواند برای این امر اقدام کند.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «معافیت سربازی خالکوبی | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حریری گفت:

    سلام خسته نباشید،آیا داشتن تاتو کوچک معمولی روی دست باعث میشه توی گروه ب یعنی معاف از رزم شناخته بشیم یا خیر،و داشتن تاتو وارد اطلاعات کارت پایان خدمتمان می‌شود یا ن؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      معافیت از رزم اعصاب و روان روی کارت ثبت می شود

  2. Avatar photo عباس گفت:

    سلام من تتو دارم آیا الان بخوام میتونم برم سربازی یا باید تتو پاک کنم؟

    1. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام روزتان بخیر تتو باعث معافیت میشود بله

  3. Avatar photo Mehdi گفت:

    سلام خسته نباشید من تتو دارم.
    منظور از معاف از رزم از نوع اعصاب و روان چیه؟
    یعنی باید برگردم خونه نمیزارن خدمت کنم؟

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور