ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معافیت سربازی حین تحصیل + مراحل ، شرایط و مدارک | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل می تواند کمک بزرگی به افراد جهت اخذ معافیت دائم از خدمت سربازی باشد. اما این موضوع در صورتی میسر است که هر فرد شرایط معافیت در حین تحصیل را داشته باشد. در واقع، اطلاع از شرایط معافیت در حین تحصیل از اهمیت زیادی برای افراد مشمول برخوردار است.

از میان لیست موارد معافیت سربازی در حین تحصیل می توان از معافیت کفالت در حین تحصیل و همین طور معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه اشاره کرد. به طور مثال، هر فرد در صورت داشتن شرایط امکان دریافت معافیت پزشکی چشم در حین تحصیل را دارد. اما آیا با لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل به طور کامل و دقیق آشنایی دارید؟ آیا به جز معافیت کفالت و معافیت پزشکی در موارد دیگری هم امکان گرفتن معافیت سربازی در حین تحصیل برای افراد مشمول وجود دارد.

در این نوشته با ذکر توضیحاتی در رابطه با معافیت سربازی در حین تحصیل در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. با مطالعه این نوشته می توانید به طور کامل با مواردی همچون معافیت کفالت در حین تحصیل و همین طور لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل و البته شرایط معافیت در حین تحصیل در هر یک از موارد ذکر شده آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

جهت اطلاع از انواع معافیت های سربازی در طول دوران دانشجویی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

چرا برخی از افراد به دنبال دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل هستند؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز و همراه مطرح شود که چرا برخی از افراد به دنبال دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل هستند؟

این موضوع از آنروست که ممکن است در حین تحصیل مشکلاتی برای آن ها به وجود بیاید که مجبور به گرفتن معافیت سربازی در حین تحصیل شوند.

به طور مثال، خدایی ناکرده مشکل جسمی برایشان پیش بیاید و مجبور به گرفتن معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه شوند.

یا این که پدر یا مادر خود را از دست بدهند و به عنوان تنها سرپرست خانوار مجبور به گرفتن معافیت کفالت در حین تحصیل شوند.

البته نباید فراموش کرد که برای گرفتن معافیت سربازی در حین تحصیل داشتن شرایط معافیت در حین تحصیل به عنوان نمونه دریافت معافیت کفالت در حین تحصیل و یا معافیت پزشکی در حین تحصیل نیز برای افراد لازم است.

هر چند که کسب اطلاع دقیق از لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل برای گرفتن معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه هم برای افراد الزامی است.

به طور مثال، فرد باید بداند که آیا شرایط دریافت معافیت پزشکی چشم در حین تحصیل را دارد یا خیر.

 

 

 

دریافت معافیت از خدمت نظام وظیفه در صورت داشتن شرایط معافیت در حین تحصیل برای مشمولان خدمت نظام وظیفه وجود دارد

امکان دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل در چه مواردی وجود دارد

در بالا دو مورد از موارد معافیت سربازی در حین تحصیل یعنی معافیت کفالت در حین تحصیل و همین طور معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه را خدمتتان نام بردیم.

در ادامه هم توضیحات کامل و دقیقی را در رابطه با معافیت کفالت در حین تحصیل و معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه را به شما ارائه می کنیم.

اما در این جا این سوال مطرح می شود که به جز این دو مورد یعنی معافیت کفالت در حین تحصیل و معافیت پزشکی در حین پزشکی امکان دریافت معافیت پزشکی در حین تحصیل در چه موارد دیگری برای فرد مشمول خدمت نظام وظیفه میسر است؟

اگر به دنبال پاسخ دقیقی برای این پرسش مهم یعنی آیا امکان دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل در مواردی به جز معافیت کفالت در حین تحصیل و معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه برای فرد میسر است یا خیر با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از کفالت پدر کلیک کنید.

در مورد معافیت کفالت در حین تحصیل چه می دانید؟

شمار زیادی از دانشجویان بر این باور هستند که به دلیل مشغول بودن به درس و دانشگاه امکان دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل را ندارند.

به همین علت به هیچ وجه به دنبال اطلاع از شرایط معافیت در حین تحصیل نیستند و سراغی هم از آن نمی گیرند.

اما باید عرض کنیم که برخلاف تصور این جوانان هر فرد مشمولی در صورت داشتن شرایط معافیت در حین تحصیل می تواند برای گرفتن معافیت سربازی در حین تحصیل اقدامات لازم و ضروری را انجام دهد.

یکی از این موارد معافیت کفالت در حین تحصیل است که هر فرد در صورت داشتن شرایط لازم می تواند برای گرفتن آن اقدامات لازم و ضروری را انجام دهد.

اما آیا اطلاعی از شرایط و ضوابط معافیت کفالت در حین تحصیل دارید؟ آیا می دانید انواع معافیت کفالت در حین تحصیل کدام ها هستند؟

در صورت عدم اطلاع دقیق از این موضوعات و موارد و جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در مورد معافیت کفالت در حین تحصیل با ما در این مقاله همراه باشید.

البته می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با معافیت کفالت در حین تحصیل با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که در رابطه با معافیت کفالت در حین تحصیل نیاز دارید را به شما بگویند.

 

برای اطلاع از سامانه سرباز ماهر کلیک نمایید.

چگونه برای اخذ معافیت کفالت سربازی در حین تحصیل در دانشگاه اقدام کنیم؟

براساس آیین نامه منتشره از طرف سازمان نظام وظیفه هر فرد مشمول قبل از اقدام برای دریافت معافیت کفالت در طول دوران تحصیل باید شرایط لازم را داشته باشد.

توجه کنید که تنها سرپرست خانواده بودن و همین طور نداشتن غیبت در خدمت سربازی از جمله مهم ترین و اصلی ترین شرایطی است که برای دریافت معافیت کفالت به آن ها نیاز دارید.

اما آیا می دانید که چگونه باید برای دریافت معافیت کفالت در طول دوران دانشگاه خود اقدام کنید؟ آيا اطلاع دقیق از این موضوع مهم دارید؟

باید عرض کنیم که جهت دریافت معافیت کفالت خدمت نظام وظیفه در طول دوران ادامه تحصیل در دانشگاه در اولین قدم باید از دانشگاه محل تحصیل خود گواهی اشتغال به تحصیل را تهیه بفرمایید.

در مرحله بعدی باید این گواهی اشتغال به تحصیل را برای دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل (معافیت کفالت) تحویل سازمان پلیس + 10 مراجعه کنید.

 

 

برای اطلاع از شرایط تحصیل مجدد در یک مقطع مشمولان خدمت سربازی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

انواع معافیت کفالت در طول دوران تحصیل در چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

آیا اطلاعی از این موضوع دارید که انواع معافیت کفالت در طول دوران تحصیل در چند دسته قرار می گیرند؟

آیا می دانید از چه طرقی می توانید برای دریافت این نوع معافیت در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه اقدام بفرمایید؟

در ادامه شماری از مهم ترین و متداول ترین انواع معافیت کفالت را خدمت شما دوستان و عزیزان همراه عرض می کنیم.

فقط یادتان باشد که در صورت نیاز به دریافت هر یک از این انواع معافیت ها لزوماً باید شرایط آن ها را داشته باشید.

. معافیت کفالت سه خواهری مشمولان نظام وظیفه

. معافیت کفالت پدربزرگ (جد) و معافیت کفالت مادربزرگ (جده)

. معافیت کفالت سه خواهری مشمولان و سربازان خدمت نظام وظیفه

. معافیت کفالت همسر و فرزند

معافیت کفالت مختص برادر یا خواهر معلول

در ادامه با ارائه توضیحاتی در رابطه با شماری از این معافیت ها در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستم و شما را برای کسب اطلاعاتی در رابطه با آن ها یاری می کنیم.

برای اطلاع از خبر خوش سربازی کلیک نمایید.

آیا اطلاعاتی در مورد معافیت کفالت جد یا جده در حین تحصیل دارید؟

یکی از انواع معافیت سربازی در حین تحصیل معافیت جد یا جده یا همان معافیت کفالت پدربزرگ یا مادربزرگ است.

معافیتی که به وسیله آن می توانید از شر حضور خدمت سربازی خلاص شوید و دیگر نگرانی بابت سربازی رفتن و دردسرهای آن نداشته باشید و به درس و دانشگاه خود برسید.

البته دقت داشته باشید که داشتن شرایط لازم برای دریافت این نوع از معافیت خدمت نظام وظیفه الزامی است.

اگر در فکر دریافت معافیت کفالت مادربزرگ هستید باید خدمت شما عرض کنیم که یکی از شروط این است که پدربزرگ شما نباید در قید حیات باشد.

البته نداشتن فرزند و یا در قید حیات نبودن آن ها نیز برای دریافت معافیت کفالت مادربزرگ الزامی است.

اما در رابطه با معافیت کفالت پدربزرگ باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که به جز موارد مذکور در بالا پدربزرگ شما باید بیمار و به اصطلاح زمین گیر شده باشد تا شما بتوانید اقدامات ضروری برای گرفتن معافیت پدربزرگ را انجام دهید.

البته در مورد کفالت پدربزرگ و مادربزرگ تبصره هایی هم توسط سازمان نظام وظیفه در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از آن ها می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

در مورد معافیت سربازی برادر بیمار در حین تحصیل چه می دانید؟

یکی دیگر از راه های دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل معافیت برادر بیمار است.

این نوع از معافیت مختص کسانی است که برادری بیمار دارند و می خواهند کار مراقبت و نگهداری از وی را انجام دهند.

البته به این موضوع بسیار مهم نیز توجه داشته باشید که شورای پزشکی سازمان نظام وظیفه در ابتدا باید بیماری برادر شما را تأیید کند و البته این که از نظر این شورا برادر شما به مراقب و پرستاری نیاز داشته باشد.

در غیراینصورت به هیچ وجه نمی توانید برای دریافت معافیت سربازی برادر بیمار در حین تحصیل اقداماتی را انجام دهید.

اما یک لحظه صبر کند. دوستان عزیز شرایطی هم برای دریافت این معافیت در نظر گرفته شده است که باید به آن ها توجه لازم را مبذول دارید.

اولین مورد این که برادر شما نباید ازدواج کرده باشد و مجرد بودن وی الزامی است.

دومین مورد این که، مادر و پدر شما نباید زنده و در قید حیات باشند. در صورت زنده بودن آن ها نمی توانید برای دریافت این نوع از معافیت اقدام بفرمایید.

سومین مورد این که برادر بیمار شما نباید هیچ برادر بالای هجده سال دیگری به جز شما داشته باشد و شما باید تنها برادر بالای هجده سال وی باشید که به سن قانونی رسیده اید.

 

 

در مورد معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه چه می دانید؟

معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه یکی از موارد معافیت سربازی در حین تحصیل است که افراد در صورت داشتن شرایط و ضوابطی می توانند برای دریافت آن از جمله معافیت پزشکی چشم در حین تحصیل اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند.

البته دقت داشته باشید که امکان ایجاد تغییراتی در قوانین در نظر گرفته شده برای دریافت معافیت پزشکی وجود دارد.

در نتیجه همواره سعی کنید تا با مشورت با مشاورانی کارکشته و مجرب از این قوانین وضع شده برای معافیت پزشکی در حین تحصیل مطلع شوید.

در ادامه با ذکر اطلاعات بیشتری در رابطه با معافیت پزشکی در حین تحصیل در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

آیا اطلاعی از تقسیم بندی بیماری ها برای دریافت معافیت پزشکی در حین تحصیل دارید؟

ببینید دوستان عزیز بر طبق قوانین و ضوابط سازمان نظام وظیفه هر فرد مشمول در صورت نیاز به دریافت معافیت سربازی در حین تحصیل البته از نوع معافیت پزشکی می تواند برای دریافت یکی از این انواع معافیت ها یعنی معافیت دائم، موقت و همین طور معافیت از رزم اقدام کند.

البته این موضوع که این فرد مشمول شرایط دریافت کدام یک از این معافیت ها را دارد خودش جای بحث دارد و باید دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

. معافیت موقت شامل حال افرادی می شود که مبتلا به بیماری هستند و در حال حاضر تا مدتی (حداکثر تا دو سال) و تا بهبودی کامل امکان حضور در پادگان ها جهت خدمت به عنوان یک سرباز وظیفه را ندارند.

. معافیت دائم به افرادی تعلق می گیرد که به علت داشتن بیماری یا بیماری هایی به هیچ وجه نمی توانند در خدمت سربازی حاضر شوند.

البته این موضوع در صورتی است که بیماری فرد به هیچ وجه قابل درمان نباشد و وی امکان بهبودی و خلاصی از شر آن را نداشته باشد.

. معافیت از رزم هم به افرادی تعلق می گیرد که امکان انجام امور رزمی را در خدمت سربازی ندارند و تنها می توانند در امور غیر رزمی مشارکت کنند.

البته این موضوع مهم را فراموش نکنید که امکان اعتراض به رأی و نظر پزشکان حاضر در شورای پزشکی نظام وظیفه برای مشمولان وجود دارد و در صورت نیاز می توانند برای این امر مهم اقدام کنند.

 

شرایط لازم برای دریافت معافیت پزشکی در حین تحصیل چیست؟

آیا از شرایط لازم برای دریافت معافیت پزشکی در حین تحصیل مطلع هستید؟ آیا می دانید چه شرایطی برای دریافت این نوع از معافیت وجود دارد؟

طبق آیین نامه نظام وظیفه تمامی مشمولان بابت جلوگیری از بروز و تحت الشعاع قرار نگرفتن زندگی مشمولان همه افراد مشمول خذمت سربازی باید قبل از اعزام به سربازی برای بررسی وضعیت سلامتشان به پزشک مراجعه کرده تا درصورت داشتن بیماری خاص از اعزامبه سربازی بازداشته شوند.

معافیت پزشکی یعنی بررسی افراد شمول سربازی از نظر روحی و ذهنی در جهت داشتن سلامت. درصورت هر مشکل یا بیماری که در لیست نطام وطیفه تهیه ارایه شده است سرباز وطیفه از خدمت معاف خواهد شد. معافیت پزشکی بر اساس نوع بیماری و زمان درمان آن به موقت و دائم تقسیم بندی می شود.

معافیت موقت پزشکی چیست؟

زمانی که فردی به تشخیص پزشک نطام وطیفه داری بیماری خاصی باشد که قابل درمان بوده و فعالیت های وی را محدود نمی کند و می تواند بعد از درمان به خدمت برگرد مشمول معافیت موقت شده است. توجه داشته باید مدت زمان معافیت موقت پزشکی بر اساس نوع بیماذی,میزان و مدرک تحصیل متفاوت است. به عبارتی دیگر اگر دونفر یک بیماری رو داشته و اما مدرک تحصیلی انها متفاوت باشد طول دوره معافیت نیز متفاوت است. افرادی که بعد از دوره درمان همچنان بیمار هستند می توانندمعاف دائم شوند.

معافیت دائم پزشکی چیست؟

در زمانی که مشمول نظام وظیفه طبق لیت ارائه شده از نظام وشیفه داری بیماری روحی و یا جسمی غیر درمان باشددارای معافیت دائم پزکی خواهد شد. شرایز داشتن این معافیت بسیار پیچیده و خاص است. معافیت دائم پزشکی از جمله معافیت های پرکاربردی است که عملا برای همه صدق نخواهد کرد. این معافیت برای پیشگیری از بروز مشکلات در عین انجام وطیفه است. هرچه بیماری درجه سختی داشته باشد احتمال معافیت نیز بالاتر خواهد رفت.

شرایط معافیت پزشکی دائم عبارت اند از:

  • داشتن یکی از بیماری های ذکر شده در آیین ناه ارائه شده از سازمان نظام وطیفه. (این بیماری ها در هفده دسته تقسیم بندی می شوند)
  • بررسی و معاینه پزشک اولیه و ارائه نامه مهر شده به نظام وطیفه
  • بررسی مشکل توسط پزشک نطام وطیفه و ارائه نظر خود به شورای پزشکی نطام وظیفه
  • در صورت تشخیص دقیق و بررسی کامل توسز شورا رای نهای صادر می شود.
  • متقاضیان می توانند برای اعتراض به رای صادر شده درخواست خود را در شورای شهرستان مورد نظر برده تا مراحل از اول بررسی شود.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت معافیت پزشکی

چگونگی گرد اوری مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی از جمله نکاتی است که باید برای درخواست به ان توجه داشت. این مدارک عبارت اند از:

  • دریافت دفترچه راهنمای سربازی و دفترچه اعزام به خدمت از دفاتر پلیس +10
  • تکیمل فرم معافیت پزشکی و نوع ان
  • ارائه برگه تکیمل شده معاینه پزشکی اولیه
  • برگه پر شده از وضعیت مشمول
  • تصویر اصل مدارک هویتی
  • ارئه اصل یا کپی اخرین مدرک تحصیلی
  • عکس پرسلی
  • ارائه شماره حساب در بان سپه
  • تحویل مدارک گفته شده به سازمان نطام وظیفه

 

اگر به دنبال دریافت این نوع از معافیت سربازی در حین تحصیل هستید اما با شرایط آن آشنایی زیادی ندارید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را تا حد زیادی با شرایط این نوع از معافیت سربازی در حین تحصیل آشنا کنند.

 

در مورد لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل چه می دانید؟

آیا اطلاعی از لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل دارید؟ آیا می دانید سازمان نظام وظیفه چه بیماری هایی را در لیست بیماری های معافیت پزشکی قرار داده است؟

اطلاع هر شخص مشمول از لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل الزامی است.

برای اطلاع دقیق از این لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

آیا معافیت پزشکی چشم در حین تحصیل جزء موارد معافیت پزشکی در حین تحصیل است؟

دوستان عزیز بیماری های زیادی در لیست بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل گنجانده شده است.همه شما می دانید برای انکه فردی بتواند به دانشگاه وارد شود نیاز به معافیت موقت دارد. پس در همین حین اگر فردی دچار بیمکاری خاصی شود که در لیست بیماری های نطام وطیفه امده است می تواند معافیت تحصیلی خود را به دائم یا موقت پزشکی تبدیل کند.

برای کسب اطلاع در مورد وجود یا عدم وجود معافیت پزشکی چشم در حین تحصیل می توانید با مشاورانی خبره و ماهر در حوزه نظام وظیفه تماس حاصل فرمایید.

آیا اطلاعی از مدارک لازم برای دریافت معافیت در طول دوران دانشگاه دارید؟

آیا می دانید که برای دریافت معافیت تحصیلی در طول دوران تحصیل در دانشگاه به چه مدارکی نیاز دارید؟

آيا این مدارک شامل مدارک تحصیلی و مدارک شخصی می شوند؟ جهت شناخت و اطلاع دقیق از لیست مدارک لازم برای دریافت معافیت در دوران تحصیل در دانشگاه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

برای آشنایی با شرایط لازم برای دریافت معافیت از خدمت در دوران تحصیل در دانشگاه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان گرفتن معافیت سربازی در حین تحصیل در دانشگاه برای افراد وجود دارد؟ 

بله. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط معافیت در حین تحصیل با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان دریافت معافیت پزشکی چشم در حین تحصیل برای افراد وجود دارد؟ 

بله. برای کسب اطلاعاتی بیشتر در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

معافیت کفالت در حین تحصیل شامل چه مواردی می شود؟ 

معافیت کفالت در حین تحصیل شامل معافیت کفالت پدربزرگ، مادربزرگ و غیره می شود.

نظرات

40 دیدگاه دربارهٔ «معافیت سربازی حین تحصیل + مراحل ، شرایط و مدارک | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo امیر گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۱ ساله دیابت دارم انسولین مصرف میکنم هنوز در حال تحصیل هستم در دانشگاه میشه هنگام تحصیل اقدام کرد برای معافیت؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید

  2. Avatar photo علیو گفت:

    من بیماری اسنیوکندروم تومور استخوانی خوش خیم در ناحیه کتف دارم با مدرک کارشناسی معاف میشم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام نیاز به بررسی دارد

  3. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام
    من چشمام ضعیفه و دانشگاه در حال تحصیلم برای مقطع کارشناسی
    نمره چشم باید بیشتر از ۵ باشه یا بیشتر از ۷ ؟؟؟هنوز دیپلمم لیسانس نگرفتم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      حداقل نمره چشم برای معافیت با مدرک لیسانس 8 می باشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1402 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1402 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • کد سخا

    کد سخا چیست؟ دریافت آنلاین اینترنتی از services.epolice.ir

    افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا (سایت خدمات الکترونیک انتظامی)، یک کد پنج رقمی است که هر یک از...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
  • طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی

    طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی چیست؟ تصویب 1403

    افراد مشمول بالای 18 سال باید بین 14 الی 21 ماه بسته به نوع منطقه محل خدمت که منطقه عادی باشد یا منطقه عملیاتی، دوران خدمت سربازی خود را سپری کنند. بعضی از مشمولان قصد گرفتن معافیت موقت یا معافیت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)